تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوا، راه حل مشکلات مردم از طریق همکاری مجلس و دولت است


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که "همکاری میان مجلس و دولت می‌تواند راه حل مشکلات مردم را فراهم کند"، اعلام کرد: هرگاه از سوی مجلس خبری به گوش رسیده باشد، این خبر به منظور برآورده کردن تقاضاها و نیازهای مردم بوده است.



نماینده مذکور در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا به بررسی نحوه همکاری میان مجلس و دولت پرداخت و اظهار داشت: مجلس نهادی است که در مسیر تحقق مطالب و نیازهای مردم، با دولت همکاری می‌کند. در دوران اجرای دولت تا کنون، این همکاری و تعامل از سوی دولت سیزدهم نیز رصد شده و اعمال شده است. با این وجود، به دلیل تاخیر در رفع برخی مشکلات، احساس نارضایتی مردم و نمایندگان به وجود آمده است. اما این نارضایتی به معنای وجود تنش یا تعارض بین دولت و مجلس نیست.

وی تأکید کرد: ممکن است در برخی موارد، نمایندگان مجلس انتقاداتی به سیاست‌ها یا اقدامات دولت داشته باشند، اما این انتقادات تمام مجلس را نمایان نمی‌کند. از سوی دیگر، هر گاه اقداماتی از سوی مجلس انجام شده باشد، این اقدامات نیز به منظور رفع نیازهای مردم و بهبود وضعیت زندگی آنها بوده است.

نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: به نظر من، رابطه مؤثر و همکاری سازنده میان دولت و مجلس می‌تواند به عنوان راهی برای حل مشکلات مردم مطرح شود. این همکاری نباید به عقد اخوت تبدیل شود، بلکه دولت به عنوان اجرا کننده سیاست‌ها و مجلس به عنوان ناظر و قانون‌گذار، باید در جهت تحقق مطالب مردم همکاری کنند. در این راستا، ممکن است برخی تنش‌ها و اختلافات نیز وجود داشته باشد، اما هدف اصلی همیشه باید بر ارتقاء وضعیت زندگی مردم باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 542]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن