تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798917670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا سرطان کلیه درمان دارد؟ مشاوره با دکتر اورولوژی


واضح آرشیو وب فارسی::


وقوع چه اتفاقی منجر به سرطان کلیه می‌شود؟ آیا دانشمندان برای درمان این بیماری راهکاری اندیشیده‌اند؟

زمانی که رشد و تکثیر سلول‌های کلیه اختیار از کف داده و از کنترل خارج شوند، توموری به نام سرطان نمایان می‌شود. اما خبر خوش اینجاست که سرطان پیش از متاستاز (گسترش به ارگان‌های اطراف کلیه)، تشخیص و درمان می‌شوند.

در ادامه به بحث مفصل‌تری راجع به نحوه درمان این بیماری نسبتا نگران‌کننده و مشاوره با متخصصان اورولوژی در راستای دریافت راهکارهای لازم دراین‌باره صحبت خواهیم کرد.

شناخت علائم سرطان کلیه به‌منزله اولین اقدام درمانی شماست

در ابتدای بیماری ممکن است افراد هیچ‌ یک از نشانه‌های اولیه را نداشته باشند ولی زمانی که تومور بزرگتر می‌شود، شخص بیمار را با علائمی نظیر خون در ادرار، دردهای شدید پهلو، کاهش وزن ناگهانی، تورم در قوزک پا و سرفه‌های حاوی خون، متوجه خود می‌سازد.

مهم‌ترین اقدام شما در این زمینه، مراجعه به متخصص اورولوژی است تا با معاینه کامل پزشکی، بررسی شرح حال بیمار و تجویز آزمایش ادرار، پیلوگرام داخل وریدی (عکس‌برداری کلیه‌ها)، سونوگرافی، سی.تی.اسکن و تصویربرداری رزونانس اقدام به درمان شما خواهد کرد.

درمان بیماری مهلک سرطان کلیه با برخوردهای نوآورانه جراحی

جراحی، نخستین گام جهت رفع سرطان‌های کلیوی است که چندین درمان استاندارد را با روش‌های مختلف در خود گنجانده و ما به شرح مختصری از هرکدام پرداخته‌ایم:

·   نفرکتومی رادیکال: این، شایع‌ترین روش جراحی است که در طی آن گره‌های لنفاوی، غده فوق کلیه و بافت اطراف برداشته می‌شود.

·   نفرکتومی جزئی: این جراحی برای کسانی کارآمد است که توده سرطانی‌شان کمتر از 4 سانتی‌متر باشد و ایضا اجرای نفرکتومی ساده منجر به آسیب‌پذیری کلیه دیگر شود. در این جراحی، بافت‌های اطراف کلیه برداشته می‌شود.

·        نفرکتومی ساده: در این شیوه با برداشتن کلیه، سرطان را دفع می‌کنند.

·   آمبولوزیسیون شریان: با تزریق، موادی را در شریان وارد می‌کنند که به کلیه می‌رسد و‌ جریان خون به تومور را قطع می‌کند.

·        رادیوفرکسی: توده‌های سرطانی را به‌واسطه امواج رادیویی با انرژی بالا از بین می‌برند.

شیمی‌درمانی، گامی دیگر به‌سوی شفای سرطان کلیه

شیمی‌درمانی عملکرد دیگری است که با استفاده از دارو، از رشد و تکثیر سلول‌های سرطانی ممانعت می‌کند. البته برای توده‌های بدخیم مانند سارکوم که بافت‌های هم‌بند را نیز درگیر می‌کند، روش موثری نخواهد بود و به‌طور کلی می‌توان گفت که تاثیری کمتری نسبت به جراحی دارد.

درمان هدفمند سرطان کلیه با دارو

شاید قبلا با شنیدن اینکه داروها چه تاثیری مهمی در مهار و کنترل توده‌های سرطانی دارند، شگفت‌زده می‌شدید و باورتان نمی‌شد اما امروزه داروهایی پا به عرصه درمان گذاشتند که شاید در برطرف‌سازی کامل و همیشگی سلول‌های سرطانی تداخل نداشته باشند ولی این قابلیت را دارند که اجازه دهند تومورها برای مدت‌زمانی طولانی کنترل شود.

این مهارکننده‌ها مانند آنژیوژنز و مهارکننده‌های کیناز، داروهایی هستند که تمام تلاش آنها خنثی‌کردن رشد و تکثیر سلول‌های سرطانی است‌. اگر تحت‌نظر پزشک به مصرف برسند کمترین عوارض جانبی را خواهند داشت. در غیر این صورت باید منتظر عواقبی همچون فشارخون بالا، سوراخ‌شدن روده و خونریزی بود.

شکست مرزهای سرطان کلیه با دکتر اورولوژی




 

دکتر متخصص داخلی با تحصیل در شاخه اورولوژی، دررابطه با سیستم ادراری بدن شامل مثانه و کلیه علم کافی دارد و قادر است مشکلات مربوط به این مجاری را برطرف کند.

هنگامی که سرطان در کلیه به مرحله شناسایی می‌رسد، ممکن است دکترتان شما را به یک متخصص اورولوژی، متخصص سرطان‌شناسی یا دکتر رادیوتراپی ارجاع دهد تا بتوانید برای روند درمان خود برنامه‌ریزی کنید.

حال سوالی که یکی از اهداف این مقاله را نشانه گرفته، این است که به کدام دکتر مراجعه کنیم تا ریسک روند درمان به حداقل ممکن برسد؟ به این منظور در عناوین بعد، بهترین پزشکان از مجموعه نامدار دکترتو را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با اتکا به تخصص و تجربه‌شان، خود را به دانش آنها بسپارید.

قهرمانی در مبارزه با سرطان در کنار دکتر متخصص اورولوژی اصفهان

اگر شاهد ظهور تغییرات غیرطبیعی و نوساناتی در سیستم ادراری خود هستید، دکتر متخصص اورولوژی اصفهان، چنانچه در این شهر زندگی می‌کنید، می‌تواند فرصتی برای مراجعه حضوری یا دریافت مشاوره آنلاین، تلفنی یا متنی شما فراهم کند.

ازآنجایی‌که پزشک در روند درمان سرطان کلیه، موظف به مراقبت از ارگان‌های بسیاری است، می‌توان گفت که این مسئله اهمیت ویژه‌ای در سلامتی شما دارد. پس باید در انتخاب متخصص وسواس زیادی به خرج دهید.

دکتر سعید حقدانی، سید مسعود سجادی و محمدرضا سیلانی از بهترین پزشکانی هستند که با تخصص خود در حوزه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی آماده خدمت‌رسانی به شما خواهند بود.

پاسخگویی به چالش‌های سرطان با دکتر متخصص اورولوژی شیراز

بهترین دکتر متخصص اورولوژی شیراز چه کسی است؟ باید در انتخاب این پزشک حاذق چه ویژگی‌هایی را مد نظر قرار دهیم؟

درواقع از جمله پزشکانی که با این تخصص در مجموعه دکترتو فعالیت دارند، می‌توان به آقای علیرضا مکارم، مسعود صالحی و حامد قلی‌زاده اشاره کرد. شما می‌توانید دررابطه با مشکلات و علائم خود به‌صورت تلفنی یا آنلاین صحبت کرده و برای معاینه دقیق یا انجام آزمایش‌های لازم، نوبت حضوری بگیرید.

تخصص این پزشکان در بهبود اختلالات کلیوی، مثانه، ادراری، نعوظ و پروستات، نحوه ارتباط موثر با بیمار و پرسنل و داشتن بیمه‌های طرف قرارداد، از ویژگی‌های بارز آنهاست.

مشاوره حرفه‌ای و درمان قابل اعتماد سرطان با دکتر متخصص اورولوژی کرج

اگر در کرج زندگی می‌کنید و خودتان یا یکی از بستگان‌تان علائمی از سرطان کلیه یا سایر مشکلات کلیوی را مشاهده کرده‌اید، نگران نباشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت نوبت‌دهی دکترتو، طیف گسترده‌ای از دکتر متخصص اورولوژی کرج را بشناسید و در جهت بهبودی خود گام بردارید.

دکتر هادی ملکی، محمد رضا یوسفی و شهاب پیروی، از بهترین متخصصان مجموعه دکترتو هستند که با تحلیل شرح حال شما، معاینه‌های عمیق و تجویز آزمایش‌های لازم، مشکل‌تان را در سریع‌ترین زمان تشخیص داده و با علم و تخصص خود دررابطه با اختلالات کلیوی، عفونت‌های ادراری و ناهنجاری‌های ایجادشده در مثانه به درمان شما می‌پردازند.

جمع‌بندی

سرطان کلیه قابل درمان است! اگر این بیماری در مراحل اولیه و محدود به کلیه‌ها باشد، جراحی رایج‌ترین رویکرد جهت رفع این مشکل است اما درصورت پیشرفت این اختلال، سایر روش‌های درمانی وارد عمل می‌شوند.

شما می‌توانید با همکاری پزشک دررابطه با نحوه درمان خود مشورت کنید. موثرترین رویه‌ای که می‌توانید در این راستا در پیش بگیرید، بستگی به سلامت عمومی، نوع سرطان، میزان پیشروی آن و ترجیحات شما برای درمان دارد.

البته ناگفته نماند که مهارت‌های ارتباطی و درمانی پزشک، عامل کلیدی دیگر در بازگشت سلامتی شماست. به این منظور پزشکان تیم دکترتو با هدف بهره‌وری از امکانات تکنولوژی، در راستای ایجاد تحولی مثبت جهت ارتقای سلامت انسان به فعالیت می‌پردازند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 802]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن