تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش های گرفتن وام فوری چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

روش های گرفتن وام فوری چیست؟

در شرایط اقتصادی کنونی افزایش سریع نقدینگی بسیار دشوار است. اخذ وام فوری می تواند برای افزایش نقدینگی و جبران سرمایه شما ، گزینه مناسبی باشد.

موقعیتی را فرض کنید که شما برای خرید خانه، ماشین، سرمایه گذاری و... نیاز به یک رقم بالایی از نقدینگی دارید اما سرمایه شما جوابگوی آن نیست . مسلم است که افزایش نقدینگی در لحظه امکان پذیر نخواهد بود؛ در این صورت یکی از موقعیت های خوب را خود را از دست خواهید داد.

حالا اگر شما در این موقعیت قرار بگیرید، با گرفتن وام فوری می توانید از موقعیت های پیش آمده به درستی استفاده کنید. برای اطلاع از شرایط گرفتن وام فوری تا انتهای این مقاله با صبر و شکیبایی ما را همراهی کنید.

وام فوری چیست؟

وام مبلغ بزرگی پول است که شما می توانید از بانک ها قرض کنید. باز پرداخت این وام ها ماهانه و به صورت اقساطی است. دریافت وام از بانک ها مراحل اداری خاص خود را دارد؛ این امر سبب شده تا روندی طولانی مدت داشته باشد.

وام فوری همانطور که از نامش پیداست نوعی وام است که بانک ها در شرایطی، سریع به حساب شما واریز می کنند‌. نهایت زمان دریافت وام فوری، از زمان درخواست شما ۲ الی ۳ روز کاری است.

میزان سقف وام فوری در بانک ها و نسبت به شرایط شما متفاوت است. در حالت کلی می توان گفت تمامی بانک ها تا سقف یک میلیارد ریال وام فوری را پرداخت می کنند. همچنین باید گفت که سود وام های فوری در بانک های مختلف، متفاوت است.



نحوه دریافت وام فوری

در فوق گفتیم که تحت شرایط خاصی می توانید از بانک ها ، وام فوری دریافت کنید. شما برای دریافت این نوع وام از بانک ها می توانید از طریق های زیر اقدام کنید:

وام فوری بانک ها از طریق اسناد: شما با قراردادن سند ملک یا سند یک ماشین در اختیار بانک، می توانید درصدی از ارزش کل سند خود را وام بگیرید. در این صورت تا زمان اتمام اقساط وام، سند شما در نزد بانک به امانت می ماند.

خرید وام دیگران: برخی از افراد در بانک ها سپرده دارند که مدت زمان طولانی پول را در حساب خود قرار داده اند، در این صورت امتیاز وام به آن ها تعلق می گیرد. در صورتی که این افراد نیازی به وام نداشته باشند ، شما می توانید امتیاز وام آن ها را خریداری کنید. امکان واگذاری امتیاز وام در بسیاری از بانک ها وجود دارد.

وام فوری خرید کالا: برخی از بانک ها برای خرید کالا یا خانه امکان اخذ وام فوری را برای شما فراهم کرده اند.

باز پرداخت وام فوری به چه صورت است؟

یکی از دغدغه های متقاضیان وام ، نحوه ی بازپرداخت وام است. باز پرداخت وام های فوری معمولا دوره ای کوتاه مدت تر دارد. در عوض وام هم بسیار سریع تر در عرض دو تا سه روز کاری به حساب شما واریز می کند. از وام فوری می توانید برای خرید خانه، کالا، ازدواج و ... استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام فوری

شما برای دریافت وام فوری نیاز به یکسری مدارک دارید. برخی از این مدارک عبارتند از:

اصل و کپی مدارک شناسایی

اصل و کپی سند

اصل و کپی پروانه کسب یا گواهی مهارت فنی حرفه ای

ضامن معتبر

خرید وام فوری دیگران

ممکن است شما برای خرید خانه، ماشین، کالا و... به مبلغ زیادی نیاز داشته باشید. اگر نتوانید به سرعت حجم زیادی از نقدینگی را تأمین کنید، می توانید با خرید امتیاز وام فوری دیگران، نقدینگی خود را افزایش دهید.

این روش مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

در صورت عدم داشتن هرگونه سند می توانید وام فوری دریافت کنید.

سند شما برای دریافت وام در گرو بانک نمی ماند.

احتیاجی به خواباندن پول برای مدتی طولانی ندارید.



البته توجه داشته باشید که خرید وام از دیگران می تواند برای شما دردسر ساز هم باشد، چراکه برخی از افراد به این بهانه از شما سودجویی می کنند. برای جلوگیری از هر گونه مشکل بهتر است قبل از هر گونه پرداخت، در یک دفتر اسناد رسمی معامله کنید و قرارداد معتبری را امضا کنید تا فروشنده پس از دریافت وام، تنها با برداشت درصد مورد توافق، مابقی پول را به شما تحویل دهد. برای تضمین کار، بهتر است در زمان عقد قرارداد ، سفته و یا یک چک ضمانت دریافت کنید.

کدام بانک ها وام فوری می دهند

در حال حاضر تقریبا تمام بانک ها وام فوری را ارائه می دهند‌. تنها تفاوت میان بانک ها در درصد سود باز پرداخت و مقدار سقف پرداخت وام به مشتریان است. در برخی از بانک ها وام فوری با سود ۲۳ درصد نیز پرداخت می شود.

جمع بندی

همان طور که گفتیم شما می توانید از تمام بانک ها وام فوری را با ساده ترین شرایط و در کمترین زمان ممکن، دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط هر بانک برای گرفتن وام فوری به سایت بانک مورد نظر مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن