تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808202725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی هتل های 5 ستاره اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی::


برای سفر به نصف جهان کافی است کوله بارتان را ببندید و با رزرو یکی از هتل های 5 ستاره اصفهان خود را به سفری لوکس دعوت کنید. اصفهان به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران، سالانه پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. جاذبه های گردشگری و تاریخی اصفهان موجب شده تا این شهر در صدر لیست محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران قرار بگیرد. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان را به شما معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.



هتل عباسی اصفهان

شکوه و عظمت دوران صفوی را با اقامت در هتل پنج ستاره عباسی اصفهان تجربه کنید. این هتل، قدیمی ترین مهمانسرای جهان به حساب می‌آید که با بازسازی و معماری بینظیری که دارد توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. مهمانسرای عباسی اصفهان دارای 225 واحد اقامتی به صورت سوئیت و آپارتمان است.

اتاق های هتل عباسی شامل یک تخته، دو تخته، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی، سبز، آپارتمان های دو و سه خوابه بوده که همگی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند. اتاق های استاندارد از تمام امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت پرسرعت، تلویزیون LCD، سشوار، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اعلام حریق برخوردار هستند.

این اتاق ها چشم انداز زیبایی به شهر اصفهان دارند. اتاق های چشم انداز با طراحی ساده و آرام بخش، علاوه بر داشتن امکانات رفاهی قابلیت نفر اضافه را نیز دارند. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت اتاق های استاندارد و چشم انداز نسبت به سایر واحدهای اقامتی هتل، ارزانتر است.



اتاق های پردیس، طراحی مدرن تری دارند و علاوه بر چشم انداز به باغ، قابلیت اضافه شدن نفرات را نیز دارا هستند. سوئیت های پردیس نسبت به اتاق ها فضای بزرگتری داشته و از چیدمان لوکس تری برخوردار هستند. اگر به دنبال تجربه ای خاص در هتل عباسی هستید، سوئیت قاجار با حال و هوای قاجاری و لوکس از اتاق های جذاب این هتل محسوب می‌شوند. آنچه این اتاق را نسبت به سایر اتاق های هتل متمایز می‌کند، مقرنس های زیبا و نقاشی منحصر به فرد این اتاق ها هستند.

سوئیت صفوی، گرانترین اتاق هتل به شمار می‌آید که قدمت این اتاق به دوران صفویه برمی‌گردد. طراحی این اتاق با الهام گرفته از همان دوران و تلفیقی از گچ بری، تشعیر، تذهیب و مقرنس است که اقامت در آن حس متفاوتی نسبت به سایر اتاق های هتل دارد.

هتل عباسی به عنوان یک هتل پنج ستاره در اصفهان، از هیچگونه امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان دریغ نکرده است. با رزرو هتل عباسی می‌توانید از مجموعه ورزشی هتل نظیر استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ بهره مند شوید.

همچنین می‌توانید مهمانی ها و یا مراسم خود را در یکی از تالارهای هتل عباسی برگزار کنید. رستوران های و سفره خانه سنتی هتل عباسی هم با ارائه بهترین غذاهای باکیفیت و همچنین عصرانه های متنوع در خدمت مهمانان هتل هستند.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

با رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان در یکی از مجلل ترین هتل های اصفهان، در همسایگی رودخانه زاینده رود اقامت خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. هتل بین المللی پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرد. این هتل تا پیش از سال 1357، جز هتل های شرایتون بوده اما پس از آن به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمده است. هتل پارسیان برای ارتقا خدمات خود و همچنین استانداردسازی و نوسازی اتاق های خود مجدد در سال 1383 مورد بازسازی قرار گرفت.

دسترسی راحت پارسیان کوثر اصفهان به جاذبه های گردشگری نظیر سی و سه پل، نقش جهان، محله جلفا، کلیسا وانک و سایر جاهای دیدنی دسترسی نزدیکی دارد. از امکانات تفریحی هتل پارسیان می‌توان به سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، سونا و جکوزی اشاره کرد.



در رستوران های هتل پارسیان اصفهان می‌توانید انواع غذاهای محلی اصفهان نظیر خورشت ماست، بریانی را سفارش دهید و یا غذاهای ایتالیایی و گیاهی را با بالاترین کیفیت سفارش دهید. هتل پارسیان نسبت به هتل عباسی قیمت مناسب تری دارد. به همین دلیل اگر قصد سفر خانوادگی به اصفهان را دارید، هتل پارسیان اصفهان یکی از پیشنهاداتی است که به راحتی نمی‌توانید از آن بگذرید.

رزرو هتل های پنج ستاره اصفهان با بهترین قیمت در فلای تودی

نصف جهان در اصفهان خلاصه شده است. تاریخ این شهر در کنار مردمان مهربان و مهمان نواز اصفهانی موجب شده تا شما در هر زمانی از سال که به اصفهان سفر می‌کنید با تعداد زیادی از گردشگران خارجی مواجه شوید. به واسطه همین توریستی بودن اصفهان، هتلهای زیادی با کیفیت بالا و خدمات رفاهی متنوع ساخته شده اند. هتل های اصفهان، با توجه به نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند و همچنین تعداد ستاره، قیمت های مختلفی دارند.

شما هر هتلی را که بخواهید با بهترین قیمت می‌توانید در فلای تودی رزرو کنید. برای رزرو هتل های اصفهان کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل های داخلی، شهر مقصد (اصفهان) را انتخاب کرده و تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و اتاق هایی که نیاز دارید را وارد کنید تا با کلیک بر روی گزینه جستجو، هتل های مختلف به شما نمایش داده شود. با کلیک بر روی گزینه رزرو هتل وارد صفحه درج اطلاعات و پرداخت می‌شوید که پس از نهایی کردن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن