تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798126912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانستنی های جالب درباره ایمپلنت های سوئیسی


واضح آرشیو وب فارسی::

به تازگی دندان خود را از دست داده اید؟ آیا به فکر جایگزین کردن آن هستید یا تمایل برای اینکار ندارید؟ یکی از روش های موثر در جایگزینی دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت دندان می باشد. این پروسه یک راهکاری درمانی با حساسیت و پیچیدگی بسیار بالا محسوب می شود که حتما باید توسط یک پزشک متخصص و مجرب و در یک مرکز دندانپزشکی مجهز انجام شود. اما به نظر شما تنها تصمیم گیری برای انجام کاشت دندان طبیعی یا مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت برای انجام این پروسه کافی است؟ پس کیفیت ایمپلنت چه می شود؟ حتما می دانید که ایمپلنت های مورد استفاده برای این فرایند دارای انواع مختلف با کیفیت های مختلفی هستند چرا که کشور های بسیار زیادی در حال تولید و عرضه این محصول هستند. اینجاست که باید کمی تامل کرد و در رابطه با جنس ایمپلنت ها و اینکه ساخت چه کشوری هستند کمی تحقیق کرد. یکی از کشور های محبوب و پرطرفدار در زمینه ساخت ایمپلنت ، سوئیس می باشد. این کشور با تولید ایمپلنتی به نام اشترومن مدعی تولید کننده بهترین ایمپلنت در جهان است. با ما همراه باشید تا بدانید دلیل اصلی این ادعا چیست و آیا واقعیت دارد یا خیر؟

 


ایمپلنت یا کاشت طبیعی دندان

 

چه چیزی کیفیت ایمپلنت های اشترومن را تایید می کند؟

یکی از مهم ترین معیار های انتخاب نوع ایمپلنت از نظر پزشک و بیمار کیفیت ایمپلنت می باشد. زمانی که کیفیت ساخت ایمپلنت مورد استفاده بالا باشد هم عملکرد دندانپزشک بهتر بوده و به عبارتی می تواند نتایج مطلوب تری را به وجود آورد و هم بیمار از دچار شدن به عوارض جانبی در امان می ماند. چرا که ایمپلنت بی کیفیت می تواند باعث عدم سازگاری بدن با پیچ ایمپلنت و به وجود آمدن مشکلاتی مانند پس زدن ایمپلنت ، بیماری پری ایمپلنتایتیس و در نهایت شکست پروسه کاشت طبیعی دندان شود. از همین رو کیفیت بالای این محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت های تولید کننده ایمپلنت توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و در تلاش باشند که محصولی بی نظیر را تولید کنند.

یکی از ابتکار عمل های که شرکت اشترومن داشته و باعث شده اعتماد بسیاری از متخصصان کاشت دندان به آن جلب شود صادر کردن پاسپورت برای ایمپلنت های خود می باشد. شرکت سوئیسی اشترومن همواره بر محصولات خود بالیده و کارایی آن ها را تایید کرده است. به همین خاطر با ارائه پاسپورت یا به عبارتی برگه مشخصات برای ایمپلنت های خود ، مهر تاییدی به کیفیت و کارایی ایمپلنت های خود زده است. این پاسپورت به منزله برگه مشخصات ایمپلنتی است که دنداپزشک در دهان بیمار جایگذاری کرده است.

پاسپورت داشتن یا نداشتن ایمپلنت مسئله این است!!

بعد از خواندن بخش فوق مطمئنا این سوال برایتان به وجود آمده است که آیا پاسپورت داشتن ایمپلنت دندان موضوع مهمی است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم اگر شما بهترین متخصص کاشت دندان در تهران یا شهر محل زندگی خود را برای انجام این پروسه انتخاب کرده باشید نباید در خصوص کیفیت محصولات مورد استفاده دندانپزشکتان ترس یا نگرانی داشته باشید چرا که چنین پزشکی به دلیل مسئولیت پذیر بودن و همچنین اهمیت دادن به سلامتی مراجعه کننده خود و از سوی دیگر عدم تمایل به صدمه زدن به اعتبار خود هیچ گاه از محصول بی کیفیت استفاده نمی کند.

پس داشتن یا نداشتن پاسپورت برای ساختار کاشته شده در دهان نباید در اولویت های انتخابی قرار گیرد. بهتر است بدانید دندانپزشک شما بر اساس وضعیت سلامت فک و دهان و همچنین توان مالی شما بهترین ایمپلنت را انتخاب می کند. پس به این موضوع چندان اهمیت زیادی ندهید و تنها تمرکز خود را برروی انتخاب یک متخصص پروتز های دندانی مجرب و متبحر در یک مرکز کاشت دندان خوب باشید.

به یاد داشته باشید بیشتر محصولات تولید شده توسط کشور های کره ، سوئیس ، المان ، برزیل و غیره از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما در این بین محصولاتی هستند که از همه بهتر و با کیفیت تر هستند که انتخاب نوع کیفیت و اینکه ساخت چه کشوری باشد بر عهده جراح و متخصص کاشت دندان شما خواهد بود. ایشان نیز با توجه به تجربه و دانش خود نیز بهترین آن ها را انتخاب خواهد کرد.

در کلینیک تخصصی ایمپلنتیا در تهران ، شما می توانید بدون نگرانی این فرایند را انجام دهید ، چرا که این مرکز بهترین و با کیفیت ترین برند ها را از میان محصولات کشور های کره ، برزیل و سوئیس انتخاب کرده و خدمات بی نظیری را با بالاترین کیفیت ارائه خواهد داد.

سخن پایانی

همانطور که می دانید سلامتی شما حرف اول را در هر پروسه درمانی میزند و این به این معناست که نباید هیچ عاملی باعث شود تا شما از سلامتی خود چشم پوشی کنید. شاید صرف هزینه های کمتر شما را به سمت ایمپلنت هایی با کیفیت کمتر سوق دهد اما به خاطر داشته باشید که هیچ چیز ارزش دچار شدن شما به مشکلات و عوارض بعد از درمان را ندارد. نکته ای که باید به این موضوع اشاره کنید ، این است که هزینه بسیار پایین و استفاده از ایمپلنت هایی با کیفیت نامناسب می تواند هزینه هایی شما را چندین برابر کند. چرا که در صورت عدم موفقیت نیاز است مجددا برای کاشت دوباره دندان به دندانپزشک خود یا پزشکی دیگر مراجعه کنید و حتی روش های درمانی دیگری مانند پیوند استخوان را انجام دهید. در حالی که ایمپلنت های با کیفیت بالا و قیمت مناسب یک گزینه فوق العاده خوب و موثر هستند که تنها با یک بار درمان می تواند دستیابی شما را به دندان هایی سالم ، مرتب ، زیبا و مناسب محقق سازد. در نتیجه کادر تخصصی کاشت دندان کلینیک ایمپلنتیا به واسطه تجربه و تخصص خود در این زمینه تلاش می کنند تا روند جراحی برای شما با دقت و بالا ترین کیفیت انجام پذیرد ، به گونه ای که نتیجه نهایی فوق العاده و به صرفه باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن