تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797814059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین ساعت هوشمند 2023 لمفو با فیلمبرداری بی نهایت رکورد دار فروش در دنیا


واضح آرشیو وب فارسی::

بهترین ساعت هوشمند سال 2023 لمفو lem16 با فیلمبرداری بی نهایت را می‌توان به عنوان کاملترین گجت همراه حال حاضر بازار تکنولوژی در نظر گرفت. کمپانی بزرگ لمفو، در تازه ترین عرضه خود در سال 2023 از پرچمدار خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند، از نوآوری‌ها و فناوری‌هایی بهره می‌برد که تا به حال بر روی هیچ یک از رقبای این گجت قرار نگرفته‌اند.



امکانات خیره کننده اسمارت واچ قدرتمند لمفو، توجه بازار تکنولوژی را به خود جذب کرده است. امکاناتی همچون دوربین دوگانه، حافظه داخلی و رم با ظرفیت بالا، پردازنده قدرتمند، سیستم عامل و نرم افزار منعطف و... باعث شده تا لمفو lem16 رقبای هم رده خود در بازار را کنار بزند و توجه بازار اسمارت واچ‌ها را به سوی خود جلب کند. قابلیت‌های گجت تازه لمفو نه تنها یک ساعت هوشمند ورزشی کامل را برای کاربر فراهم می‌کند، بلکه قادر است بسیاری از فعالیت‌های مربوط به موبایل‌های هوشمند را نیز انجام دهد. در این مقاله سعی می‌کنیم به صورت کامل شما را با کاملترین ساعت هوشمند حال حاضر بازار آشنا کنیم و قابلیت‌ها و مشخصات فنی این گجت را برای مخاطبان شرح دهیم.

کارکرد مستقل ساعت هوشمند لمفو lem16

یکی از شگفتی‌های این اسمارت واچ کارکرد مستقل در رابطه با برقراری اتصال اینترنتی، تماس‌ها و دیگر اتصالات می‌باشد. Lemfo lem16 ساعت هوشمند سیم کارت خور است که با نصب سیم کارت بر روی آن می‌توانید بدون نیاز به دیوایس دیگری تماس‌های صوتی برقرار کنید. همچنین این کارکرد مستقل درباره اتصال اینترنت 4G نیز کاربرد دارد بدین صورت که این ساعت بر خلاف نمونه‌های مشابه در بازار برای اتصال به اینترنت نیاز به اتصال به دیوایس دیگری ندارد و می‌تواند بطور مستقل اینترنت 4G در اختیار کاربر خود قرار دهد.

کمپانی لمفو، پکیج ارتباطی کاملی را در اختیار کاربر می‌گذارد که شامل اتصال wifi، نقطه اتصال و تترینگ (hotspot)، بلوتوث، اینترنت 4G و... می‌باشد. با این امکانات کاربر می‌تواند تمامی اتصالات مورد نظر خود را در اختیار داشته باشد. قابلیت‌های اتصالی بیان شده در بالا کاملترین پکیج اتصالات در بین ساعت‌های موجود در بازار است که هیچ کمپانی دیگری تا به حال موفق نشده تمامی این قابلیت‌ها را بر روی اسمارت واچ خود قرار دهد.

دوربین 8 و 2 مگا پیکسلی ساعت هوشمند دوربین دار لمفو

دوربین دوگانه ساعت هوشمند دوربین دار لمفو یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب پرچمدار کمپانی لمفو است.این دوربین 8 مگاپیکسلی کناری این گجت قابلیت تصویر برداری و فیلم برداری را با کیفیت HD در اختیار شما قرار می‌دهد. تا به حال هیچ محصولی در بازار دوربینی با این کیفیت ارائه نداده بود. در کنار دوربین اصلی، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که پکیج تصویر برداری و فیلم برداری این گجت را کامل می‌کند.



وجود دو دوربین با کیفیت HD علاوه بر امکانات بیان شده در بالا، امکاناتی دیگری همچون برقراری تماس‌های تصویری با وضوح بالا، ثبت تصاویر سلفی، اسکن کردن QR کدها و... را به شما ارئه خواهد داد و این قطعا تجربه بی‌نظیری از کار با یک ساعت هوشمند دوربین دار برای شما خواهد بود. باید گفت طراحی و محل قرار گیری این دو دوربین نه تنها ظاهر بدی برای این ساعت بوجود نیاورده است، بلکه باعث زیبایی بیش از پیش این گجت جذاب شده است.

حافظه داخلی 128 گیگابایتی لمفو، بینظیر در بازار ساعت‌ هوشمند

دیوایس‌های همراه با توجه به اینکه کاربران امروزی نیاز به ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات خود دارند، حافظه داخلی بیشتری نیاز دارند. با توجه به اینکه ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو، قابلیت تصویر برداری، فیلم برداری و پخش فیلم دارد، سازندگان و طراحان حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای این گجت جذاب خود در نظر گرفته‌اند. این حافظه داخلی از نوع EMMC است.

با وجود این حافظه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از پر شدن حافظه داخلی به ثبت لحضات خاطره انگیز خود بپردازند. همچنین این حافظه بالا امکان نصب برنامه‌های متعدد اندرویدی را به کاربر خواهد داد. به هر حال 128 گیگابایت حافظه داخلی تا به حال بر روی هیچ ساعت هوشمندی نصب نشده است. این کانفیگ بینظیر کمپانی لمفو اختلاف فاحشی میان ساعت لمفو lem16 و رقبای هم رده آن ایجاد کرده است.

رم 6 گیگابایتی و پردازنده قدرتمند اسمارت واچ تازه وارد لمفو

سخت افزار بدون رقیب ساعت هوشمند لمفو lem16 یکی از دلایلی است که ارزش خرید این محصول جذاب را بالا برده است. در صورتی که ساعت‌های هوشمند روز بازار از سخت افزارهای بسیار محدودتری برخوردار هستند، لمفو ساعت هوشمند تازه وارد خود را تا دندان مسلح کرده است. سرعت و روان بودن اجرای برنامه‌ها با وجود رم 6 گیگابایتی و پردازنده Helio p22، در این گجت تا 85 درصد نسبت به نمونه‌های هم رده بهبود پیدا کرده است.

با این وجود تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی که میشناسید را می‌توانید بر روی ساعت هوشمند ضد آب لمفو اجرا کنید. حتی این کانفیگ بی سابقه باعث شده تا اجرای بازی‌های اندرویدی با کیفیت و سرعت اجرای بالا بر روی این دیوایس امکان پذیر باشد. کمپانی لمفو به مشتریان ساعت جدید خود 6 گیگ رم DDR4 ارائه کرده است که تا به حال هیچ گجت همراهی آن را به چشم ندیده است. همچنین پردازنده Helio p22 محصول شرکت معتبر مدیاتک که قدرت پردازشی 2 گیگاهرتز و 8 هسته پردازشی را برای محاسبات و اجرا پیش بینی کرده است.

بدنه ساعت هوشمند ضد آب لمفو Lem16

اسمارت واچ تازه وارد لمفو دارای ابعاد 50*50*18 میلی متر است که در زمره ساعت‌های هوشمند با ابعاد ورزشی قرار میگرد. این بدنه دارای وزن 90 گرمی‌است که با توجه به سخت افزار قدرتمند آن و ظرفیت باطری بالا از ساعت‌های سبک بازار به شمار می‌آید.



بدنه ساعت هوشمند ضدآب لمفو، علاوه بر زیبایی و طرح چشم نواز بدنه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. این ساعت هوشمند از آلیاژ روی ساخته شده که درخشندگی بالا و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است. در طراحی این ساعت استاندارد ip67 بکار رفته است و کاملترین ساعت هوشمند حال حاضر بازار در برابر نفوذ آب و غبار مقاوم است. گجت تازه وارد لمفو می‌تواند تا حدود 5 اتمسفر فشار آب را تحمل کند که این موضوع باعث می‌شود کاربران با خیال راحت در محیط‌های مرطوب و غبار آلود از این ساعت هوشمند ورزشی استفاده کنند.

باطری ساعت هوشمند ورزشی لمفو lem16

در کنار این موضوع باطری 900 میلی آمپر ساعتی، ساعت لمفو باعث شده تا امکان استفاده از آن در سفر و ورزش بوجود بیاید. این باطری بالاترین ظرفیت میان ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار به شمار می‌آید.  در کنار وجود این باطری قدرتمند کیس پاور بانک این ساعت هوشمند قابلیت یک بار شارژ کامل آن را به کاربر می‌دهد و این به معنی 1800 میلی آمپر ساعت ظرفیت می‌باشد. در نهایت این باطری قدرتمند می‌تواند ساعت هوشمند لمفو را تا بیش از 3 روز استفاده روزمره روشن نگه دارد.

همچنین باطری اسمارت واچ پرچمدار لمفو از شارژ بی سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه امروزه شارژرها، خودروها و... به سمت شارژ بی سیم مغناطیسی می‌روند این موضوع نیاز روز بازار تکنولوژی به حساب می‌آید.

نمایشگر بزرگ و باکیفیت ساعت هوشند لمفو Lem16

نمایشگر با کیفیت و وضوح بالا نیاز روز کاربران تکنولوژی است که شرکت‌های مختلف بر سر ارئه بهترین آن‌ها رقابت می‌کنند. لمفو نیز این بار با ارئه نمایشگر 1.6 اینچی در این زمینه عملکرد خوبی داشته است. نمایشگر 400*400 پیکسلی لمفو، یکی از قویترین نمایشگرهای بازار به حساب می‌آید. این نمایشگر از نوع Ips است و در هر اینچ از صفحه دارای 354 پیکسل است.

در نهایت این نمایشگر قدرتمند، تجربه کاربری بسیار خوبی در اختیارتان خواهد گذاشت. همچنین با استفاده از آن می‌توانید از بازی کردن، تماشای فیلم، خواندن کتاب و... لذت ببرید.

سیستم عامل و مشخصات نرم افزاری ساعت هوشمند لمفو lem16

اغلب اسمارت واچ های موجود در بازار، از سیستم عامل‌های مخصوص این گجت‌ها مانند Android wear و... استفاده میکنند که فقط قادر هستند اپلیکیشن‌های محدود مربوط به خود را اجرا کنند. اما ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lem16 از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برد و باتمام اپ‌های اندرویدی سازگار است. وجود این سیستم عامل باعث می‌شود تا کاربر هیچ محدودیتی برای نصب برنامه‌ها نداشته باشد. از طرف دیگر نیز توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های اندرویدی خود را به آسانی با صفحه این ساعت هوشمند سازگاری دهند.

سیستم عامل اندروید در اسمارت واچ جدید لمفو به شما امکان نصب تمامی برنامه‌های سازگار با اندروید را می‌دهد. این یعنی شما می‌توانید انواع شبکه‌های اجتماعی خود اعم از داخلی و خارجی، انواع برنامه‌های کتابخوان، بازی‌ها و... را بر روی ساعت هوشمند خود داشته باشید. علاوه بر این ساعت هوشمند ورزشی لمفو lem16 تمامی برنامه‌های پیش فرض مورد نیاز شما مانند برنامه‌های مانیتورینگ سلامت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات ورزش و سلامت ساعت هوشمند ورزشی lemfo lem16

یکی از اصلی ترین امکانات اسمارت واچ ها،وجود امکانات ورزش و مانیتورینگ سلامت است. کمپانی چینی لمفو در این رابطه سعی کرده که کاربر را کاملا راضی نگه دارد  و پکیج کاملی از قابلیت‌ها به او ارائه دهد. ساعت هوشمند ورزشی لمفو می‌تواند وضعیت قلب شما را پایش کند و تعداد ضربان شما را نمودار کند. همچنین لمفو قادر است وضعیت خواب و خواب عمیق کاربر را برای او به نمایش دربیاورد. در کنار این‌ها، سنسور گام شمار، سنسورسطح اکسیژن، سیستم محاسبه و شمارش کالری نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

قرار گیری تمامی این قابلیت‌ها در کنار هم از اسمارت واچ لمفو lem16 یک ساعت هوشمند ورزشی کامل را ساخته است. این ساعت هوشمند می‌تواند از حالت چند ورزشی پشتیبانی کند و حالت‌های مختلف ورزشی کاربر را ذخیره و مدیریت کند. حالت چند ورزشی یکی از امکانات تازه ساعت‌های هوشمند است که آن را بر روی هر ساعت و یا گجت همراه هوشمندی پیدا نخواهید کرد. در نهایت ویژگی‌های دیگر این ساعت هوشمند مانند وزن مناسب و ضد آب و رطوبت بودن آن امکان استفاه ورزشی و تجربه لذت بخش آن را در اختیارتان خواهد گذاشت.

رجیستری ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو در کشور

با توجه به اینکه این ساعت هوشمند دوربین دار قابلیت نصب سیم کارت و عملکرد مستقل مخابراتی دارد نیاز است مانند دیگر دیوایس‌های سیم کارت خور رجیستر شود. معمولابه دلیل وجود نمایندگی‌ معتبر فروش کمپانی لمفو در ایران، ساعت‌های موجود در بازار رجیستر شده هستند. خریداران ساعت‌های هوشمند لمفو از این بابت نگرانی نخواهند داشت زیرا که محصولات لمفو در ایران رجیستر و خدمات دهی خوبی دارند.

همین طور اغلب محصولات موجود در بازار، قابلیت انتقال در سامانه همتا را دارا می‌باشند پس اگر به دنبال کاملترین ساعت هوشمند با قوی‌ترین پکیج ارتباطی در بازار می‌گردید، می‌توانید با خیال راحت در کشورمان ساعت هوشمند لمفو lem16 را خریداری کنید.

دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند لمفو

لمفو قابلیت‌های بسیاری برای محصول تازه خود در نظر گرفته که شرح آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد و فقط با تجربه کاربری این ساعت هوشمند می‌توانید به تمامی آن‌ها پی ببرید. امکانات کوچک اما پرکاربردی مثل قابلیت ضبط صدا، قابلیت پخش فیلم، قابلیت دانلود و نصب تمامی برنامه‌های اندرویدی، GPS مستقل، پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویر و صوت، قابلیت قفل صفحه با چهره، پشتیبانی از ios11 و بالاتر و...باعث شده تا این گجت کاملترین ساعت هوشمند بازار لقب بگیرد.

جمع بندی و خلاصه مقاله

با توجه به امکاناتی که اسمارت واچ لمفو lem16 به کاربران ارائه می‌دهد، ارزش خرید این محصول نسبت به رقبا، بسیار بالاتر خواهد بود. دوربین‌های دوگانه، حافظه داخلی قدرتمند، پردازنده و رم بی نظیر، نمایشگر با کیفیت، باطری قدرتمند و... باعث شده تا بسیاری از مشتریان بازار به سمت خرید محصول تازه این کمپانی بروند.

این بار کمپانی لمفو با ارائه کاملترین ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار با قیمت مناسب زنگ خطر را برای غول‌های بزرگ تولید کننده محصولات تکنولوژی به صدا در آورده است و رقبای خود را نسبت به حفظ بازار نگران کرده است. می توان با اطمینان گفت که در حال حاضر ساعت هوشمند lemfo lem16 کاملترین ساعت هوشمند موجود در بازار تکنولوژی به شمار می‌آید. همانطور که گفته شد سخت افزار قدرتمند این ساعت هوشمند سیم ضد آب را بر روی هیچ یک از رقبای آن پیدا نخواهید کرد. پس اگر به دنبال خرید اسمارت واچ هستید، پرچمدار کمپانی لمفو می‌تواند برای تمامی کاربردها و سلیقه‌ها مناسب باشد.

ساعت هوشمند لمفو lemfo را از کجا بخرم؟

کمپانی بزرگ لمفو، چندی است که در بازار ساعت‌های هوشمند گرد و خاک به پا کرده است. محصولاتی که این شرکت چینی اخیرا به بازار عرضه کرده است نام این کمپانی را بر سر زبان‌ کاربران بازار تکنولوژی انداخته است. ساعت هوشمند لمفو امروزه به یکی از پرطرفدارترین گجت‌های پوشیدنی دنیا تبدیل شده است که نه تنها مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است، بلکه توانسته با ارائه کیفیت بینظیر این کاربران را به مشتریان دائمی تبدیل کرده است.

کمپانی چینی لمفو، در سال 2014 برند خود را تاسیس کرد وفعالیت خود در بازار را به طور جدی‌تر آغاز کرد. از آن زمان تا به حال روز به روز به شهرت و محبوبیت محصولات این کمپانی افزوده شد. این کمپانی در شهر شنژن چین آغاز به فعالیت کرد و به مرور در کشورهای دیگر انبارها و نمایندگی‌های فروش خود را تاسیس کرد. این کمپانی در حال حاضر در اکثر کشورهای بزرگ دنیا از جمله ایالات متحده، انگلیس، روسیه، هنگ کنگ، اسپانیا، ایران و... نمایندگی‌های معتبر فروش دارد که خدمات و کالای اصلی را به دست مشتریان می‌رسانند.

تاسیس این نمایندگی‌ها و فعالیت‌های آن‌ها در سطح جهان باعث شده تا مشتریان با خیال راحت‌تر از محصولات این کمپانی خرید کنند. خرید از این نمایندگی‌ها باعث می‌شود کاربران بتوانند از خدمات پس از فروش و گارانتی اصالت و سلامت کالا  استفاده کنند. این موضوع دغدغه بسیاری از کاربران را بابت خرید محصولات این کمپانی از بین برده است.

خرید از فروشگاه‌های غیر معتبر

همانطور که خرید از نمایندگی‌های مشکلات و خطرات احتمالی را از بین می‌برد، خرید از فروشگاه‌های متفرقه مشکلاتی را بوجود خواهد آورد. مشکلاتی که می‌توانند در بهترین حالت وقت و هزینه، و در بدترین حالت از کار افتادن دائمی دستگاه شما را به همراه داشته باشند. ممکن است برخی از فروشگاه‌های غیر مجاز با قیمت پایین‌تر کاربران را به خرید وسوسه کنند اما این فروشگاه‌ها ممکن است بسیاری از خدمات و امکانات ساعت هوشمند لمفو lemfo را از کاربر دریغ کنند.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با خطرات احتمالی خرید از فروشگاه‌های متفرقه آشنا کنیم و در ادامه نمایندگی‌های معتبر کمپانی لمفو در ایران را معرفی کنیم تا شما کاربر گرامی بتوانید خرید با اطمینان و خیال آسوده را تجربه کنید.

خطر عدم رجیستری ساعت هوشمند لمفو lemfo

همانطور که می‌دانید ساعت هشومند لمفو lemfo یک دیوایس هوشمند سیم کارت خور است که خدمات ارتباطی را به طور مستقل به کاربر ارائه می‌دهد. دیوایس‌های سیم کارت خور در کشور ما برای اینکه بتوانند از اپراتورهای ارتباطی خدمات بگیرند باید در سمانه همتا رجیستر شوند. نمایندگی‌های معتبر ساعت هوشمند لمفو در ایران، ساعت هوشمند خریداری شده توسط کاربر را رجیستری شده تحویل می‌دهند. همچنین این ساعت‌ها در ادامه روند عمر خود قابلیت انتقال مالکیت در سامانه همتا را دارند و خیال کاربر راحت خواهد بود.

اما دیوایس‌هایی که از منابعی به غیر از نمایندگی خریداری می‌شوند ممکن است رجیستر نشوند و به طور قانونی وارد کشور نشده باشند. این دستگاه‌ها بلافاصله بعد از ورود سیم کارت هشدار رجیستری دریافت می‌کنند و در صورتی که شرایط رجیستری نداشته باشند برای همیشه از شبکه خارج خواهند شد. در این صورت تمام قابلیت‌های ساعت هوشمند لمفو lemfo از دسترس خارج خواهد شد. پنل‌های فروشگاهی اینترنتی گاها هیچ صحبتی درباره سیم کارت خور بودن و قابلیت‌های مربوط به آن نمی‌زنند و هنگامی که ساعت هوشمند لمفو lemfo را دریافت می‌کنید متوجه می‌شوید که اصلا قابلیت‌های سیم کارت برای شما در دسترس نیست. لازم به ذکر است که نمایندگی‌های مجاز لمفو هیچ مسئولیتی در قبال رجیستر ساعت‌ هوشمند لمفو که از فروشگاه‌های متفرقه خریداری شده باشند نمی‌پذیرند.

خطر فعال نبودن اینترنت دیتای ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو

ساعت هوشمند لمفو lemfo، در اغلب مدل‌ها، سیم کارت خور است و خدماتی مثل اینترنت دیتا و دیگر خدمات ارتباطی را به طور مستقل به کاربر ارائه می‌دهد. یعنی شما با قرار دادن سیم کارت در این دیوایس هوشمند، می‌توانید بدون نیاز به اتصال به دیوایس دیگری اینترنت مستقل دیتا را تجربه کنید. این مورد یکی از مهمترین ویژگی‌های ساعت هوشمند لمفو است. این قابلیت بر روی ساعت هوشمند لمفو  lemfo به صورت پیش فرض وجود دارد. اما این ویژگی تنها توسط نمایندگی‌های معتبر با API های معتبر قابل فعال سازی است. در صورتی که ساعت هوشمند خود را از فروشگاه‌های متفرقه و غیر مجاز خریداری کنید ممکن است که به اینترنت دیتا و دیگر راه‌های ارتباطی اینترنت این دیوایس مثل wifi دسترسی نداشته باشید. این موضوع باعث خواهد شد کارایی ساعت هوشمند لمفو lemfo به نصف برسد.

خطر خاموش شدن همیشگی ساعت هوشمند لمفو

فروشگاه‌های غیر مجاز که نمایندگی کمپانی لمفو را ندارند ممکن است دستگاهی با اطلاعات رجیستر فیک تحویل شما دهند. این اطلاعات رجیستر غلط درواقع سعی میکنند قانون رجیستری در ایران را دور بزنند. اما با توجه به اینکه این اطلاعات موقت هستند هر لحظه ممکن است شناسایی شوند و دستگاه شما اصطلاحاً بن شود. فروشندگان غیر مجاز در سراسر کشور ممکن است دستگاه‌ها را اینطور به شما تحویل دهند و یا حتی خودشان از فیک بودن اطلاعات رجیستری خبر نداشته باشند.

در این صورت پس از شناسایی این اطلاعات فیک دستگاه شما برای همیشه از کار می‌افتد و خدمات ارتباطی برای همیشه از دسترس شما خارج خواهند شد. این شناسایی و از کار افتادن اطلاعات غلط می‌تواند بیشتر در هنگام ریست کردن دیوایس برای شما اتفاق بیفتد. این ها در حالی است که نمایندگی‌های معتبر ساعت هوشمند لمفو lemfo در ایران رجیستر دستگاه را برای شما تضمین می‌کنند. این بدین معنی است که اولا به دلیل ورود کاملا قانونی و مستند ساعت‌ها به کشور مشکلی نخواهند داشت.

عدم دسترسی به قطعات یدکی ساعت هوشمند لمفو lemfo

کمپانی لمفو قطعات و لوازم یدکی و جانبی ساعت‌های هوشمند خود را در بازار آزاد به طور گسترده عرضه نمی‌کند و سعی کرده که تعمیرات و نیاز های جانبی ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lemfo را از طریق نمایندگی‌های مجاز خود در سراسر دنیا انجام دهد. در این باره باید گفت معمولا ساعت‌های هوشمند نیاز به تعمیرات ندارند و تا مدت طولانی در سلامت فیزیکی و نرم افزاری کار می‌کنند. اما در صورتی که ساعت هوشمند شما نیازمند قطعه خاصی باشد، نمایندگی‌های مجاز موظف هستند آن قطعه را برای شما فراهم کنند.

اما در صورتی که خرید شما از فروشگاه‌های متفرقه باشد، ممکن است قطعه یدکی و جانبی ساعت هوشمند شما در اختیار شما قرار نگیرد و نمایندگی‌های مجاز نیز مسئولیت تامین قطعات ساعت هوشمند شما را بر عهده نمی‌گیرند. این موضوع می‌تواند برای کاربران بسیار آزار دهنده باشد زیرا قطعات ساده و دم دستی ممکن است در اختیار شما قرار نگیرد و ساعت هوشمند شما بلا استفاده شود.

در نهایت باید گفت خرید از نمایندگی علاوه بر مزایای خدماتی برای شما تضمین می‌کند که قطعات مورد نیاز شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه در دسترس شما قرار بگیرد.

خطر خرید ساعت هوشمند با باطری فاسد شده

انواع باطری پس از مدت زمان طولانی که شارژ و دشارژ نشوند دچار فساد می‌شوند و بخشی از ظرفیت آن‌ها از بین می‌رود. این موضوع می‌تواند باعث از کار افتادن کامل باطری نیز بشود و آن را از بین ببرد. همچنین پروسه زمانبر گمرک در ایران باعث می‌شود دیوایس‌های باطری خور بیشتر از این موضوع ضرر ببینند. برخی از این دیوایس‌ها با تاریخ تولید قدیمی هنگامی به دست کاربر می‌رسند که باطری آن‌ها فاسد شده و قابلیت شارژ و دشارژ ندارند.

شاید بدانید که باطری اغلب ساعت‌های هوشمند غیر قابل تعویض است و اگر مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید کاربر را دچار هزینه مالی زیاد می‌کنند. پس بسیار مهم است که تاریخ تولید ساعت هوشمند لمفو lemfo نزدیک به تاریخ خرید شما باشد و مدت زیادی باطری بدون استفاده نمانده باشد. موضوع فروش ساعت‌های هوشمند با تاریخ تولید قدیمی، بیشتر در پنل‌های فروشگاه‌های اینترینتی رخ می‌دهد.

خطرات خرید ساعت هوشمند لمفو از سایت‌های خارجی

می‌دانید که به دلیل برخی تحریم‌ها و موضوعات مالی، خرید مستقیم از سایت‌های خارجی برای ایرانیان ممکن نیست. در این میان مسئله گمرک و هزینه ترابری و حمل و نقل تا ایران نیز هزینه خرید از سایت‌های خارجی را افزایش می‌دهد. حال واسط‌هایی وجود دارند که کالاها را از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی برای شما خریداری می‌کنند و به دست شما می‌رسانند. در این نوع خریدها خطراتی برای خریدار وجود دارد که به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

مسئله اول بحث کلاهبرداری برخی از این واسط‌هاست که قراردادهای فروش خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که کاربر حق هیچگونه پیگیری قانونی ندارد. برای مثال در صورتی که بار آن‌ها در مسیر دچار مشکلی شود و به دست خریدار نرسد یا ناقص به دست خریدار برسد، خریدار نمی‌تواند با دست باز پیگیری قانونی کند.

مسئله بعدی زمان رسیدن کالا به دست کاربران است که ممکن است تا ماه‌ها زمان ببرد و این معمولا برای خریدار مسئله خوبی نیست. در مراحل بعد به دلیل حمل و نقل طولانی که توسط کمپانی انجام نشده و نظارت‌های کافی بر روی آن وجود ندارد ممکن است کالا آسیب ببیند و ناقص به دست کاربر برسد.

در نهایت باید گفت مطمئن‌ ترین و بهینه‌ ترین راه خرید ساعت هوشمند لمفو در کشور ما نمایندگی‌های مجاز کمپانی لمفو هستند. با خرید از نمایندگی علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش و اطمینان از اصالت کالا، می‌توانید مطمئن باشید که محصول خریداری شده توسط شما در آینده مشکلی نخواهد داشت و تماما به صورت روال صحیح به دست شما رسیده است. همچنین کارکرد، رجیستر و تامین قطعات اسمارت واچ شما توسط نمایندگی تضمین می‌شود. حال با این دید به معرفی نمایندگی‌های مجاز ساعت هوشمند لمفو lemfo در ایران می‌پردازیم.

معرفی نمایندگی‌ مجاز فروش ساعت هوشمند لمفو lemfo

کمپانی لمفو در کشور ما تنها یک نمایندگی معتبر فروش و خدمات دارد که در شهر تهران می‌باشد. این نمایندگی فروش تشکیل شده از تیم‌های فروش و تیم‌های متخصص پشتیبانی که در هنگام خرید آموزش‌ها و خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین شما به نوعی به طور مستقیم از تولید کننده و کمپانی اصلی خرید می‌کنید که این باعث می‌شود قیمت ساعت‌های هوشمند لمفو برای شما بهترین قیمت ممکن باشد. 

این نمایندگی‌ به شما امکان خرید حضوری واز طریق سایت فروشگاهی خود، پشتیبانی و مشاوره آنلاین، پشتیبانی تلفنی و خدمات دیگری نیز ارائه می‌کنند که به شما در خرید بهتر کمک خواهد کرد. 

دفتر اصلی نمایندگی معتبر کمپانی لمفو lemfo

آدرس وبسایت: www.lemfo.co

پشتیبانی تلفنی: 02122508189

تلفن :  09128427373 _ 02122508189 _  02122504595

آدرس:  تهران _ میدان هروی _ خیابان ساقدوش _ خیابان شقاقی  پلاک 2 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 880]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن