تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797741689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی 5 اکسسوری کابینت پرکاربرد در آشپزخانه


واضح آرشیو وب فارسی::

اکسسوری آشپزخانه چیست؟

وقتی درمورد آشپزخانه صحبت می کنیم مطمئنا بیشتر افراد به یاد کابینت و آبچکان، جاظرفی، جاقاشق چنگالی و اکسسوری کابینت می افتند. همه ما معتقدیم که آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه است. هرچه زمان بیشتری را در خانه بگذرانید، زمان بیشتری را باید تشخیص دهید تا خانه خود را سازماندهی کنید.

حتی اگر می دانید همه چیز کجاست، نمی توان انکار کرد که دستیابی به برخی موارد که در گوشه های پشتی کابینت شما گم شده اند چقدر دشوار است. با این حال، شما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه ابزارهایی برای کمک به شما در دسترس هستند. این بی نظمی لایه ای از استرس را به زندگی شما اضافه می کند.

یکی از کارهایی که بعد از اتمام کارتان در خانه می توانید انجام دهید. این است که به عملکرد روزمره خود فکر کنید و طرح و دیزاینی ایجاد کنید که نه تنها خانه شما را زیبا می کند، بلکه زندگی شما را نیز آسان می کند. اکسسوری کابینت آشپزخانه حتی به افرادی که به آشپزخانه اهمیت چندانی نمی دهند نیز کمک می کند تا به سازماندهی یکپارچه دست یابند و با تنوع زیاد این لوازم جانبی، مطمئناً برای هر سلیقه ای لوازم مناسب برای خان و آشپزخانه شما وجود دارد.

 


اکسسوری کابینت تاپ یراق

اکسسوری های پرکاربرد در آشپزخانه

قبل از اینکه در مورد هر یک از اکسسوری های کابینت آشپزخانه مختلف صحبت کنیم، باید توجه داشت که اجزای اضافی داخل آشپزخانه بدلیل اضافی بودن معمولاً در یک کابینت گنجانده نمی شود. این وسایل فضا را اشغال می‌کنند زیرا بیشتر کشوهای کابینت دارای ریل کابینت هستند و باید فضایی در اطراف لوازم جانبی وجود داشته باشد تا به آن اجازه داده شود این اجزای اضافی را در آن ها بگنجانیم.

مثلا یکی از اکسسوری های پرکاربرد و البته کمتر استفاده شده در آشپزخانه ها، سوپر مارکت کابینتی می باشد که اغلب افراد از آن در آشپزخانه شان استفاده نمی کنند، بلکه کشوهای کابینت پایینی را انتخاب می کنند. سوپر مارکت کابینتی، به وسیله ریل کابینت به صورت کشویی باز و بسته شده و وسایل زیادی از ظروف و خوراکی ها را در خود جای داده و همچنین از خم شدن زیاد یا قرار گرفتن روی دست‌ها و زانوها برای استفاده از کشوهای کابینت جلوگیری می‌کند. با این حال، استفاده از کشوها به دلیل نحوه قرارگیری آنها در داخل قاب کابینت، همچنان منجر به از دست دادن فضای کابینت ها می شود.

برخی از اکسسوری‌های کابینت در آشپزخانه‌ها بسیار محبوب‌ هستند، دیده‌ایم که بسیاری از آنها خلاقانه در فضاهای مختلف مانند اتاق‌های لباس‌شویی یا حمام استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، یک سبد ریلی جای مواد شوینده، به عنوان ذخیره‌سازی ایده‌آل جهت نگهداری بطری‌های بلند و پهن مانند مواد شوینده لباس‌شویی بسیار عالی هستند.

لزوم استفاده از لوازم جانبی کابینت آشپزخانه

استفاده از یراق  لوکس یا اکسسوری کابینت آشپزخانه یکی از عاقلانه ترین کارهایی است که می توان برای خشک نگه داشتن ظروف غذا انجام داد. آیا قبول دارید که هر چقدر زیبایی و طراحی آشپزخانه مهم باشد، نظم آن نیز مهم است؟ فضای بزرگ آشپزخانه کلاسیک نیاز به لوازم جانبی را به حداقل می رساند. اما در طراحی مدرن که بیشتر فضاها کوچک هستند، اکسسوری کابینت، یک عنصر حیاتی است. بدیهی است که با استفاده از لوازم کابینت، نظم در محیط به طرز چشمگیری برقرار خواهد شد.با ما همراه باشید تا انواع لوازم و اکسسوری کابینت و کاربردهای آن را بررسی کنیم.

 

سوپر مارکت کابینتی

انواع مختلفی از سبدهای سوپرمارکت آشپزخانه وجود دارد، از جمله:

• سبد سوپرمارکت زمینی

• سبد سوپرمارکت نیم طبقه

• سبد سوپرمارکت مواد شوینده

• نصب سبد سوپرمارکت ریل از بغل

• سبد سوپرمارکت یخچالی

• سبد سوپرمارکت وسط

لوازم جانبی سوپرمارکت در اندازه های مختلف موجود است و برای بسیاری از فضاها قابل استفاده است. به عنوان مثال می توان به سبد زمینی پیاز و سبدهای کابینتی ایستاده اشاره کرد. سبد سوپرمارکت به کمک ریل کابینت باز و بسته می شود و محل مناسبی برای نگهداری پیاز، سیب زمینی، آجیل، حبوبات، روغن و ... می باشد.


سطل زباله کابینتی تاپ یراق

سطل زباله کابینت

یکی دیگر از اکسسوری کابینت آشپزخانه سطل زباله کابینت است. قرار گرفتن سطل زباله در معرض سبد پیاز، سطل برنج و ... و در دید بودن سطل زباله در آشپزخانه و مواردی از این دست بر زیبایی آشپزخانه تاثیر منفی می گذارد. ضمناً در دیزاین و طراحی های جدید، در دید بودن سبدهای مذکور، خط قرمز در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث شده تا طراحان داخلی فضایی را برای پنهان کردن چنین لوازمی در نظر بگیرند. به این ترتیب آشپزخانه شما همیشه مرتب خواهد بود. لازم به ذکر است سطل های ریلی در دو مدل تک سطل و دو سطل موجود می باشد.

جاقاشق چنگالی داخل کابینتی

دو نوع اکسسوری برای چیدمان قاشق، چنگال، کارد و وسایلی از این قبیل برای کابینت آشپزخانه شما وجود دارد. اولی جای قاشق چنگال کشویی است که به عنوان یک کشو در کابینت طراحی شده که در مدل های یک طبقه و دوطبقه آن در بازار یافت می شود.

نوع دوم، مدل روی کابینتی است که روی کابینت یا سینک ظرفشویی قرار می گیرد که البته به دلیل اشغال کردن فضا و شلوغ شدن روی کابینت، پیشنهاد نمی شود.

معمولا در آشپزخانه های ایرانی از کشو های کابینت به دو صورت استفاده می شود. یا برای جا دادن ظروف و یا برای قرار دادن قاشق و چنگال. معمولا با جدا کردن قاشق ها و چنگال ها از یکدیگر و یا قرار دادن ظروف یک شکل ( مثلا چنگال و چاقو مخصوص میوه خوری کنار یکدیگر و کنار هم قرار دادن قاشق و چنگال های مخصوص میهمان ها کنار یکدیگر) نظم خاصی در چیدمان وسایل آشپزخانه به وجود می آید. به همین علت جا قاشق چنگالی یکی از مهم ترین اکسسوری های کابینت آشپزخانه به حساب می آید.

آبچکان و جاظرفی

آبچکان ظرف یکی از اکسسوری کابینت آشپزخانه است که برای خشک کردن ظروف پس از شستن استفاده می شود. معمولاً شامل یک سینی با لبه های برجسته است که ظروف را در جای خود نگه می دارد و یک قفسه در بالای سینی که می توان ظروف را در آن قرار داد تا خشک شوند. آبکش ظروف معمولاً دارای شیارها یا سوراخ هایی است تا آب از ظروف خارج شود و به سینی ای که زیر آبچکان طراحی شده هدایت شود.

از طرفی آبچکان وسیله ای است که برای جدا کردن انواع ظروف یا بشقاب ها از یکدیگر در صورت چیدن روی هم استفاده می شود. معمولاً به جهت مراقبت از زنگ زدگی ، آبچکان و جا ظرفی رومیزی از استیل یا پلاستیک ساخته می‌شود و در اشکال و اندازه‌های مختلفی برای قرار دادن انواع ظروف وجود دارد.

جداکننده ظروف با ایجاد یک فاصله معین بین ظروف به جلوگیری از خراش و بریدگی روی ظروف کمک می کند و همچنین برداشتن یک بشقاب یا ظروف خاص را بدون نیاز به برداشتن کل آن ها آسان تر می کند.


اکسسوری کابینت کنج تاپ یراق

اکسسوری کابینت کنج

اکسسوری کابینت کنج یکی از پرطرفدارترین اکسسوری کابینت آشپزخانه در دنیا محسوب می شود، که به دلیل داشتن سبد چرخشی تمامی لوازمی را که از دید خارج می شوند در دسترس قرار می دهد. این اکسسوری که مجیک کرنر نیز نامیده می شود در انواع مختلف از جمله لمن و هندسی تولید می شود. مجیک کرنر کابینت های گوشه شما را به یکی از قسمت های آشپزخانه مورد علاقه شما تبدیل می کند. کابینت گوشه ای از سه قسمت تشکیل شده است:

• سبد سوپرمارکت دو طبقه قابل نصب روی درب اصلی.

• رانر طبقه ای که از طریق آن سبد سوپرمارکت نصب شده روی در، به سوپرمارکت داخلی متصل می شود.

• سبد سوپرمارکت دو طبقه داخل واحد که وظیفه حرکت افقی را بر عهده دارد.

شکل هندسی گوشه های کابینت آشپزخانه ها، قرار دادن اشیا در آن را کمی دشوار می کند. اما این مشکل با نصب یک مجیک کرنر، مناسب قابل حل است. با توجه به چند طبقه بودن این ارگانایزرها به بهترین وجه تمامی گوشه ها و فضاهای خالی را پوشش می دهند و نظمی دیدنی در محیط داخل کابینت ایجاد می کنند.

خرید اکسسوری کابینت

جهت خرید انواع اکسسوری کابینت یا باید به صورت حضوری به مراکز فروش این محصولات بروید و یا با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه تاپ یراق یک فروشگاه معتبر یراق و اکسسوری کابینت است که برای خرید می توانید با مراجعه به آدرس https://topyaragh.com و جستجو و بررسی محصولات و در ضمن مشاوره با کارشناسان تاپ یراق بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

حرف آخر

آشپزخانه از نظر فرآیند پخت و پز و به دلیل تأثیری که در زیبایی خانه دارد مانند قلب تپنده خانه به حساب می آید. اهمیت استفاده از اکسسوری کابینت مناسب در آشپزخانه های امروزی برای حفظ نظم بر هیچکس پوشیده نیست. این اکسسوری ها ظاهر آشپزخانه را کامل می کنند. برای خرید لوازم جانبی توجه به اندازه یونیت کابینت خود را فراموش نکنید






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن