تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798147865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهمیت استفاده از تخت پوست و مو


واضح آرشیو وب فارسی::


تخت پوست و مو و کاربرد آن

تخت پوست و مو یکی از تجهیزات اصلی و کاربردی کلینیک ها و سالن های زیبایی محسوب می شود. از جمله کاربردهای این نوع تخت می توان به انجام اصلاح صورت در سالن های زیبایی، تتوی ابرو، انجام پاکسازی پوست، تزریق چربی در کلینیک های زیبایی، کاشت مو و ابرو اشاره کرد. در واقع کیفیت این نوع تخت هم برای مراجعه کننده و هم برای کاربر اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل چنانچه تخت پوست و مو ویژگیهایی را نداشته باشد، سبب ناراحتی و نارضایتی کاربر و مراجعه کننده می شود.

یکی از تولید کنندگان موفق در زمینه تولید انواع تخت پوست و مو، تخت زنان و زایمان و یونیت دندانپزشکی گروه تولیدی سیماطب است. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر این گروه تولیدی و محصولات آن خواهیم پرداخت.



 

معرفی انواع تخت پوست و مو

تخت های پوست و مو در انواع مختلف مکانیکی و برقی تولید می شوند. استفاده از هر کدام از این نوع تخت ها، به کاربرد آنها بستگی دارد. به عنوان مثال تختی که در سالن زیبایی جهت اصلاح صورت استفاده می شود، با تختی که در کلینیک های پزشکی به منظور تزریق چربی و بوتاکس به کار میرود متفاوت است.

منظور از تخت پوست و مو مکانیکی، تختی است که تنظیم ارتفاع و سایر قسمت های آن به صورت دستی و توسط یک اهرم انجام می شود. ساده بودن این نوع تخت به معنی عدم کیفیت آن نیست. چنانچه قطعاتی که در ساخت تخت های مکانیکی به کار میروند دارای کیفیت قابل توجه ای باشند، این نوع تخت ها می توانند یک محصول پرکاربرد باشند. به عنوان مثال تخت های مکانیکی که توسط سیماطب تولید می شوند، به دلیل داشتن کیفیت فوق العاده یکی از تخت های پرطرفدار در بازار محسوب می شوند.

تخت های برقی

در تخت هایبرقی بر خلاف تخت های مکانیکی، کار تنظیم ارتفاع و دیگر قسمت های تخت، به صورت برقی و فقط، با فشار دادن یک دکمه انجام می شود. تخت های پوست و مو برقی به صورت دو موتوره، سه موتوره و یا چهار موتوره طراحی می شوند.

در تخت پوست و مو دو موتوره همانطور که از نام آن واضح است دو موتور طراحی شده است. یکی از موتورها برای تنظیم ارتفاع شیب تخت در قسمت پا و موتور دیگر، برای تنظیم ارتفاع تخت استفاده می شود. در تخت های سه موتوره برقی علاوه بر تنظیم قسمت پا و ارتفاع تخت، امکان تنظیم تکیه گاه با توجه به حالت ارگونومی بدن بیمار وجود دارد. در تخت های چهار موتوره نیز علاوه بر وجود امکانات تخت های دو و سه موتوره، امکان شیب دار کردن تخت نیز در صورت نیاز وجود دارد.



 

امروزه استفاده از تخت های برقی به دلیل راحتی کاربر و بیمار بیشتر است. آنچه که در انواع تخت های برقی اهمیت دارد کیفیت موتور استفاده شده در تخت است. دلیل اهمیت کیفیت موتور در این نوع تخت این است که چنانچه موتور کیفیت لازم و استاندارد را نداشته باشد، بعد از مدتی موتور به صورت روان کار نمی کند و حرکت تخت در حین تنظیم ارتفاع و شیب دارای نوسان می شود. در مورد کیفیت موتور تخت پوست و مو برقی با اطمینان می توان از محصولات سیماطب در تمام کلینیک های زیبایی استفاده کرد، چرا که این گروه تولیدی از بهترین و با کیفیت ترین موتورها در این نوع تخت ها استفاده می کند.

معرفی تخت زایمان و کاربرد آن

تخت های زنان و زایمان یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی سیماطب است. این نوع تخت نیز در دو نوع مکانیکی و برقی ساخته می شود. از این نوع تخت در زایشگاه ها به منظور راحتی زایمان طبیعی استفاده می شود. علاوه بر این در مطب های مامایی از این نوع تخت به منظور معاینه بیماران استفاده می شود. آنچه که در این نوع تخت اهمیت دارد نوع ساختار آن است. در واقع ساختار تخت زنان و زایمان باید به نحوی باشد که، بیمار هنگام استفاده از آن از نظر تکیه دادن یا دراز کشیدن مشکلی نداشته باشد. همچنین امکان تنظیم کردن تخت با توجه به شرایط بیمار وجود داشته باشد.

سیماطب در طراحی تخت زنان و زایمان تمام قسمت هایی که بیمار هنگام استفاده از این نوع تخت را نیاز دارد مانند جای دست، تشک هوا، محل قرار گیری پای بیمار و ... را به صورت اصولی طراحی می کند تا، بیمار هنگام زایمان راحتی بیشتری داشته باشد.



تخت زنان و زایمان برقی

یونیت دندانپزشکی

همانطور که بیشتر افراد مطلع هستند یونیت دندانپزشکی از جمله تجهیزات ضروری و پرکاربرد، در مطب های دندانپزشکی به شمار میرود. این محصول دارای قسمتهای مختلفی است که هر کدام کاربرد خاصی دارند. به دلیل اهمیت بالای کیفیت یونیت دندانپزشکی معمولا دندانپزشک ها از برندهای معتبر تولید کننده این محصول استقبال می کنند. از جمله اجزای یونیت دندانپزشکی می توان به کاسه کراشوار، سیستم آسپیراتور، چراغ، صندلی دندانپزشکی و ... است. عدم کیفیت در طراحی و ساخت هر کدام از این اجزا می تواند سبب ایجاد مشکلاتی برای پزشک و بیمار شود.



نمونه ای از یونیت دندانپزشکی

ویژگی محصولات سیماطب

از جمله ویژگی محصولات سیماطب که سبب استقبال بی نظیر پزشکان در کلینیک های زیبایی، بیمارستان ها و آرایشگران در سالن های زیبایی ... شده است مواردی است که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

* یکی از ویژگیهای محصولات سیماطب حفظ حالت ارگونومی بدن بیمار است. به این معنی که بدن بیمار در هنگام درمان بعد از مدت زمان طولانی نیز دچار ناراحتی و خستگی نمی شود.

* از جمله ویژگیهای دیگر محصولات این گروه تولیدی مانند تخت پوست و مو و یونیت دندانپزشکی امکان تنظیم ارتفاع است.

* همچنین تمام محصولات این گروه تولیدی به دلیل ساخت با مواد با کیفیت دارای ماندگاری بالایی هستند. به همین دلیل از نظر اقتصادی محصولات سیماطب، در مقایسه با سایر برندها یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی محسوب می شوند.

* علاوه بر موارد ذکر شده جنس پشتی و فوم روی تخت و یونیت های سیما طب به نحوی است که بیمار در مدت زمان طولانی نیز احساس تعرق ندارد. همچنین به دلیل نرم بودن تخت و پشتی این محصولات بیمار احساس راحتی زیادی در حین درمان دارد.

* همچنین یکی دیگر از ویژگیهای چشمگیر این گروه تولیدی استحکام بالای بدنه تولیدات آنها است. تمام محصولاتی که در سیماطب ساخته می شوند قابلیت تحمل وزن بالا را دارند.

 



 

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 711]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن