تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808211971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی خدای جنگ رگناروک God of War Ragnarok


واضح آرشیو وب فارسی::

بازی خدای جنگ رگناروک God of War Ragnarokبازی ویدئویی اکشن ، حادثه جویی می باشد.کارگردان این بازی آقای اریک ویلیامز یکی از اعضای قدیمی استدیو سانتا مونیکا ست .

 استودیو سنتا مونیکا  سال ۱۹۹۹، در سنتا مونیکا، کالیفرنیاتأسیس شده است. عموما استودیو سنتا مونیکا پیش از این برای ساخت موتور بازی کینتیکا می شناختند .

این استدیو نخستین بار در بازی ویدئویی مسابقه‌ای کینتیکا و بعد از آن در مجموعه بازی های خدای جنگ نام آور شد. در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴، استودیو از سنتا مونیکا به پلایا ویستا، لس آنجلس انتقال یافت.

این بازی توسط همین استدیو( سانتا مونیکا) توسعه یافته است .همینطور ناشر بازی خدای جنگ رگناروک God of War Ragnarokسونی اینتراکتیو انترتینمنت با نام پیشین سونی کامپیوترانترتینمنت شرکت بزرگ آمریکایی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای که متخصص در زمینه‌های متعدد صنعت سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای بخشی از خدمات شرکت سونی می باشد..


تریلر بازی God of War: Ragnarok

در رویداد State of Play  قرار شد بازی های ژاپنی معرفی شوند ولیکن از گیم پلی Tekken 8 و اولین تریلر بازی Hogwarts Legacy و God of War: Ragnarok رونمایی شد.

در این تریلر ویدئوی که به نمایش گذاشته شد که در آن ، کریتوس و پسرش آئرتوس در روند بازی بازیکنان را با مکان ها و اتفاقات شگفت انگیز و هیجان انگیز اساطیری آشنا می کنند .

در ادامه کریتوس و آترئوس بادشمنان وحشتناک و خدایان نورس و هیولا های بجنگند .

و البته در شرابطی قرار می گیرند که به دلیلی نزدیکی هرچه بیشتر به رگناروک ناچارند بین امنیت خود و امنیت سرزمینشان باید انتخابی داشته باشند

رونمایی از بازی God of War: Ragnarok


بازی جدید god  of war

رگناروک ادامه بازی خدای جنگی که در سال 2018 منتشر شده می باشدو نهمین ورژن از مجموعه محسوب می شود. قابل توجه اینکه خدای جنگ رگناروک مهم ترین بازی انحصاری PS 5محسوب می شود .

این نسخه هم مانند بازی قبلی برگرفته از روایات اسطوره های اسکاندیناوی می باشد و وقایع اساطیر و مرگ خدایان نورس را به تصویر می کشد.کاراکتر اصلی این ورژن نیز کریتوس می باشد با این تفاوت که آن شدت خشونت و انتقام جویی را که در بازی های پیشین شاهد بودیم را ندارد و کمی رفتار آرام تر و منطقی تر دارد همینطور رابطه پدری و پسری کریتوس و آتئورس در این نسخه بسیار پررنگ است.

بازی خدای جنگ رگناروک God of War: Ragnarok همچنان از دسته بهترین بازی های سال است.بازی مهیجی ست که بیشتر از قبل نظر کاربران و طرفداران را به خود جلب کرده .

اینجا مسئله ای که ممکن است بعضی بازیکنان نپذیرند و آن شخصیت جدید کریتوس است .اگر همچنان به دنبال کریتوس خشمگین و عصبانی هستید در این ورژن پیدا نخواهید کرد

از آیتم های که این نسخه را متمایز کرده داستان سرایی بسیار جذاب بازی خدای جنگ رگناروک است که علاوه بر دو کاراکتر اصلی ( کریتوس و آترئورس) به دیگر شخصیت ها نظیر بروک ، سیندری، تیر عمیقا پرداخت شده و نقش مهم و کلیدی در بازی دارند .

میان پرده های سینمایی بازی هم زیرکانه طراحی شده زیرا که گاهی مخاطب با مشاهده میان پرده ها غمگین ، برافروخته و بغض آلود می شود.

بازی خدای جنگ رگناروک درتاریخ 9 نوامبر2022برای کنسول های PS 5و PS 4عرضه شد .

پس از نسخه پیشین که سال2018منتشر شد و بسیار موفقیت آمیز بود طرفداران مجموعه بازی های خدای جنگ بی صبرانه منتظر ورژن جدید بازی بودند و بعد از رونمایی روزنامه نگاران ، وب سایت های بازی ویدئویی ، رگناروک را به عنوان بهترین و مهیج ترین بازی ها دانستند همینطور لازم به ذکر است خدای جنگ رگناروک از سوی منتقدان هم مورد تحسین قرارگرفت .

جوایز بازی خدای رگناروک

بازی خدای جنگ رگناروک به ترتیب جوایز (بازی بیش از همه خواستنی ) و (بازی بیش از همه ذکرشده)را از جوایز گلدن جوی استیک2020و پلی استیشن بلاگ کسب کرد .

همینطور برنده جایزه بهترین بازی سال تیتانیم شد و علاوه برآن دریازده بخش نامزد دریافت جایزه در مراسم جوایز بازی2022بود و برنده شش جایز شامل :

بهترین روایت ، بهترین اکشن ماجراجویی ، بهترین موسیقی وصدا ، بهترین پرفورمانس در کاراکتر کریتوس در میان نامزد های دیگر شد و بعد از آن این بازی نمره 94 را ازمنتقدان وبگاه متاکریتیک دریافت کرد .

بازی خدای جنگ رگناروک یک موفقیت تجاری بسیار بزرگی بود و در همان هفته اول بالغ بر 5میلیون نسخه به فروش رساند.

نکته مثبت در بازی خدای جنگ رگناروک

نکته قابل توجه که از نسخه پیشین در این ورژن هم مشاهده می کنیم که ارتقا یافته است کیفیت بالای گرافیکی آن است برای اینکار اگر کاربران روی کنسول پلی استیشن 5 ، در تنظیمات بازی گرینه Best Qualityرا انتخاب کنندتغییرات مثبت و کیفیت فوق العاده بالای بازی به راحتی مشهود است


نقد بازی خدای جنگ رگناروکGod of War Ragnarok

نکته قابل توجه در بازی که جای نقد دارد این است که دوربین خیلی نزدیک است.

البته این سبک از سال ۲۰۱۸ در بازی خدای جنگ اعمال شد و گاهی باعث مشکل برای کاربران می شود.

به صورت مثال که در حال جنگیدن با یکی از هیولاهای بازی هستید،به طور کاملا ناگهانی گروهی سرباز به بازیکن حمله ور می شوند که از چند جهت به شما تیراندازی می کنند و یا تن به تن با شما مبارزه می کنند ولیکن حالت دوربین به گونه ایی هست که فقط روبروی خود را می بینید و دشمنان اطراف که در حال حمله کردند هستند در کادر دیده نمی شود.

در ابتدا ممکن است فکر کنید مسله بزرگی نیست ولی به مراتب در روند بازی و بالا رفتن دشمنان بازی کمی سخت تر می شود .

بازی خدای جنگ رگناروک God of War Ragnarokبرای بازیکنانی که طرفدار بازی های داستان‌محور هستند، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است.

 

God war ragnarok کشتن کودکان دربازی

در روند بازی، دسته ایی از کلاغ‌ها را می‌بینیم که کریتوس را دنبال می‌کنند.

که به نظر می آید آن‌ها در حال جاسوسی کردن از کریتوس و آترئوس هستند، به همین جهت برای کشتن و نابودیشان تحریک می شویدو بعد از کشتن گروهی از آن ها، در نیفل‌هایم غنائمی به‌عنوان پاداش به شما می دهند، جایی که یک درخت پر از کلاغ است وقتی که تعدادی مشخص از این کلاغ‌ها راکشتید، متوجه راز پنهانی آن خواهید شد .

واقعیت امر همان کلاغ پیر که در بازی مشاهده می شود نیست ، کلاغ‌ها درحقیقت ارواح کودکانی هستند که توسط والدینشان به دار آویخته شده‌اند. دلیل قربانی کردن فرزندان به جهت پیشکش کردن برای اودین بودند تا «نور او وجودشان را فرا گیرد.»

به دلیل این حادثه ناگوار همچنین، باعث می‌شود اودین از نظر بازیکن انسانی بسیار سنگدل باشد که نباید هیچ گونه رحمی نسبت‌به او داشته باشد.

مطلب زیادی در مورد کاراکتر پلید اودین می شنویم که خشم بازیکن رو برانگیخته می کند ، ولیکن در ادامه بازی می بینیم که آترئوس در هرفرصتی با ادوین وقت می گذراند و دیدگاه بازیکن را به شخصیت بد ادوین تغییر می دهد.

در بازی خدای جنگ رگناروک شما متوجه نخواهید شد که چقدر زمان تا پایان بازی و یا مراحل باقیست و برای کاربران تاحدی تشخیص زمان دشوار است که بدانند چقدر در بازی پیش رفتند به همین جهت زمان دقیق پایان بازی را ندارند.

البته لازم به ذکر است که منتقدان این بازی زمان اتمام و تکیل آن را حدودا 40 ساعت در نظر گرفته اند

نکته قابل توجه دیگر در نسخه پیشین قدرت تجهیزات و همینطور ارتقای تبر لویاتان می توان زمان پایان هر بازی را تخمین زد در صورتی که در خدای جنگ رگناروک هر چه بیشتر بازی کنید مشحص می شود.

منبع : psxconsole.ir



 



 



 



 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن