تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808200799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایای اخذ اقامت کانادا برای ایرانیان 2023


واضح آرشیو وب فارسی::

کانادا با مساحتی تقریبا 6 برابر مساحت ایران، یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان است. در حال حاضر کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و ظرفیت بالایی برای پذیرش مهاجران دارد.

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید، باید  شرایط زندگی در این کشور و قوانین آن را به دقت بررسی کنید. در ادامه این مقاله راجع‌به مزایای اخذ اقامت کانادا برای ایرانیان بیشتر توضیح می‌دهیم.


مزایای اخذ اقامت کانادا برای ایرانیان 2023

آشنایی با کانادا

کانادا پس از کشور روسیه، دومین کشور پهناور جهان است. سیاست‌های صلح‌جویانه این کشور باعث شده تا بسیاری از مهاجران آن را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. کانادا از 10 ایالت، 5 منطقه و 3 قلمرو مختلف تشکیل می‌شود. شما می‌توانید برای مهاجرت به این کشور، هر کدام از این استان‌ها را برای زندگی انتخاب کنید. اکثر مردم کشور کانادا، از مذهب کاتولیک و پروتستان تبعیت می‌کنند. جمعیت مسلمانان این کشور کم نیست و حدودا 5/3 درصد کل جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

شهر اتاوا، پایتخت کانادا بوده و در نزدیکی یکی از شاخه‌های رودخانه سن‌لوران قرار دارد. براساس آمارها، سطح کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا است. افزایش نرخ مهاجرت به کانادا باعث شده تا این کشور بیش از 34 جمعیت قومی را در خود جای دهد.  باید بدانید که کانادا، کشوری دوزبانه بوده و زبان‌های انگلیسی و فرانسوی، زبان اصلی مردم این کشور است.

چرا مهاجرت به کشور کانادا؟

سالانه افراد زیادی از سراسر جهان کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. برخی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به کشور کانادا عبارتند از:

  • ظرفیت بالای مهاجرپذیری
  • امکانات زیاد و سطح بالای کیفیت زندگی
  • شرایط مناسب برای مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • طبیعت بکر و فوق‌العاده
  • ثبات اقتصادی
  • کیفیت بالای خدمات بهداشتی و آموزشی

اینکه کانادا می‌تواند مقصد خوبی برای مهاجرت باشد یا خیر، به هدف شما از مهاجرت بستگی دارد. پس از تعیین هدف مهاجرت و سنجش شرایط زندگی در کانادا، می‌توانید برای اخذ اقامت این کشوراقدام کنید. مهاجرت یک پروسه سخت و نفس‌گیر بوده و یک اشتباه کوچک می‌تواند ضررهای بزرگی را برای شما به همراه داشته باشد.

 


راه های مهاجرت به کانادا

چگونه می‌توان به کانادا مهاجرت کرد؟

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد. در ادامه روش‌های مختلف برای مهاجرت به این کشور را بیان می‌کنیم:

اکسپرس اینتری کانادا

یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا، مهاجرت از طریق سیستم جامعی به نام «اکسپرس اینتری کانادا Express Entry» است. سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا با سیستم اکسپرس اینتری، افراد واجد شرایط را ارزیابی و جذب کند. در این سیستم پارامترهای مختلفی از جمله سن، میزان تحصیلات، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی، داشتن شرایط مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا و ... برای امتیازدهی به متقاضیان وجود دارد.

مهاجرت از طریق برنامه نامزد استان (PNP)

مهاجرت از طریق برنامه نامزد استان (PNP) از دیگر روش‌های مهاجرت به کشور کانادااست. طبق این برنامه، هر کدام از ایالت‌ها از افرادی که یک مهارت خاص دارند، برای مهاجرت به کشور کانادا دعوت می‌کنند. ایالت‌های مختلف کانادا شرایط متفاوتی برای پذیرش دارند. اگر می‌خواهید از طریق برنامه نامزد استان به کانادا مهاجرت کنید، باید برنامه مهاجرتی ایالت‌های مختلف را بررسی کنید.

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا

یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت تحصیلی است. همان‌طور که می‌دانید کانادا یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی را در سطح جهان دارد. برای مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا، باید ابتدا با توجه به رشته خود یک دانشگاه را انتخاب کنید. سپس توصیه‌نامه، رزومه تحصیلی و سایر مدارک خود را به دانشگاه مدنظر ارسال کنید. در صورت تایید مدارک شما، نامه پذیرش از سمت دانشگاه برای شما ارسال شده و ویزای دانشجویی‌تان صادر می‌شود. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از شرایط تحصیل در کانادا، از یک مشاور کمک بگیرید.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

اگر تمکن مالی بالایی دارید، می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا مهاجرت کنید. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری نسبت به سایر روش‌ها دردسرهای کمتری دارد. برای این کار می‌توانید از طریق ویزای استارت‌آپ کانادا اقدام کنید.

مهاجرت و اخذ اقامت از طریق جاب‌ آفر

برای مهاجرت از طریق جاب آفر، باید از یک کارفرمای کانادایی کمک بگیرید. در سال‌های اخیر با توجه به افزایش نیاز کانادا به نیروهای متخصص، عده زیادی از طریق جاب آفر موفق به اخذ اقامت کانادا شده‌اند.

اخذ اقامت کانادا چه مزایایی دارد؟

اخذ اقامت کانادا مزایای زیادی به همراه دارد. زندگی در یک کشور جهان اول را می‌توان مهم‌ترین مزیت مهاجرت به کشور کانادا دانست. برخی دیگر از مزایای اخذ اقامت کانادا برای ایرانیان در سال 2023 عبارتند از:

  • شرایط حقوقی مناسب و درآمد بالا
  • ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا و رایگان
  • امکان تحصیل رایگان با بالاترین کیفیت
  • فرصت‌های شغلی متعدد و شرایط کاری مطلوب
  • اعطای کمک مالی به خانواده‌های دارای فرزند
  • نبود تبعیض جنسیتی، قومی، فرهنگی و مذهبی
  • طبیعت بکر، زیبا و پاکیزگی هوا
  • سطح بالای رفاه و زندگی بدون سایه شوم تورم
  • آرامش روانی
  • امنیت بالا و نرخ پایین آمار جرم و جنایت
  • دستیابی به سیستم حمل‌ونقل پیشرفته و با کیفیت
  • تجربه زندگی در شهرهای مدرن و پیشرفته
  • نزدیکی به کشور آمریکا
  • کاهش هزینه‌های زندگی
  • اعتبار بالای پاسپورت کانادا

جمع‌بندی

در این مقاله راجع‌به مزایای اخذ اقامت کانادا برای ایرانیان توضیح دادیم. کانادا یکی از بهترین کشورها برای زندگی و تحصیل است.  تصمیم‌گیری برای مهاجرت و انتخاب روش مهاجرتی، کار بسیار سختی است. برای اینکه بدانید شرایط مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا چیست و آیا واجد آن‌ها هستید، نیاز به یک مشاور خبره دارید. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین راه مهاجرت به این کشور، از خدمات مشاوره رایگان موسسه میرداماد استفاده کنید.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن