تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796912536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقاط ضعف کیف پول سخت افزاری چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::



کیف پول‌های ارز دیجیتال این امکان را برای ما فراهم کرده‌اند تا به روشی آسان، از ارز‌های دیجیتال خود نگهداری کنیم و در هر زمان آن‌ها را به دیگر آدرس‌های کیف پول منتقل کنیم. کیف پول ارز دیجیتال همانند حساب‌های بانکی اهمیت بسیاری در بازار رمزارز دارد و هر سرمایه‌گذار باید در اولین قدم کیف پول خود را انتخاب کند. طی چند سال گذشته شاهد عرضه کیف پول‌های متنوعی در بازار بودیم که هرکدام به روش خود فعالیت می‌کنند و مزایا و معایب مختلف خود را دارند. از جمله محبوب‌ترین دسته‌های کیف پول ارز دیجیتال می‌توانیم به کیف پول گرم یا نرم افزاری و کیف پول سرد یا سخت افزاری اشاره کنیم.

هر دسته کیف پول‌های مختلف خود را دارد و شاهد عرضه ده‌ها برنامه و دستگاه مختلف برای ذخیره و انتقال ارز‌های دیجیتال در کیف پول نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری هستیم. اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن و استفاده از یک کیف پول مطمئن و مناسب برای نگهداری و انتقال ارز‌های دیجیتال هستید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا می‌خواهیم کیف پول سخت افزاری و مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کنیم.

 

کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری؛ کدام بهتر است؟

کیف پول‌های نرم افزاری یا گرم، به نوعی از کیف پول‌ها گفته می‌شود که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و استفاده از آن‌ها نیازمند اتصال اینترنت است. این کیف پول‌ها معمولا به شکل نرم‌افزار و اپلیکیشن عرضه می‌شوند که آن‌ها را می‌توانید در گوشی‌های هوشمند یا رایانه نصب کنید و سپس مراحل راه‌اندازی کیف پول را انجام دهید. این کیف پول‌ها در انواع مختلفی عرضه شده‌اند و تقریبا در تمام دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل می‌شوند امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد.

کیف پول سخت افزاری یا کیف پول سرد، نوع دوم کیف پول‌های محبوب ارز دیجیتال بازار هستند. این کیف پول‌ها برخلاف کیف پول‌های گرم به اتصال مداوم اینترنت نیازی ندارند و معمولا به شکل دستگاه‌های مخصوصی مانند فلش یا کیف پول‌های فیزیکی عرضه می‌شوند که این امکان را به شما می‌دهند تا دارایی‌های ارز دیجیتالی خود را به شکلی فیزیکی در این دستگاه‌ها ذخیره و منتقل کنید. امروزه شرکت‌های مختلفی از جمله لجر (Ledger) این دستگاه‌ها را عرضه می‌کنند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یک دستگاه مناسب را برای نگهداری طولانی مدت و امن ارز‌های دیجیتال خود انتخاب و خریداری کنید.



معایب کیف پول سخت افزاری

اولین مشکل در استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری، هزینه آن است. برخلاف کیف پول‌های نرم افزاری، علاقه‌مندان به کیف پول سخت افزاری نیازمند خرید دستگاه مخصوص هستند که ممکن است قیمت آن‌ها به چندین میلیون تومان نیز برسد. بسیاری از سرمایه‌گذاران با توجه به زمان کوتاهی که در بازار فعال هستند، ترجیح می‌دهند تا این هزینه را پرداخت نکنند و از کیف پول‌های رایگان بازار استفاده کنند.

یکی دیگر از معایب قابل توجه کیف پول سخت افزاری، ماهیت فیزیکی آن‌هاست. در کیف پول‌های سخت افزاری شما می‌توانید دارایی‌ها را در دستگاه‌های مخصوص نگهداری کنید که آن‌ها را در برابر حملات هکر‌های آنلاین کاملا امن می‌کند؛ اما باعث می‌شود تا همانند روش‌های سنتی از ارز‌های دیجیتال به شکل فیزیکی نگهداری کنید. موضوعی که خطرات مختلفی مانند دزدیدن دستگاه و از بین رفتن آن بر اثر اتفاقات مختلفی مانند آتش‌سوزی، آب و موارد مشابه را می‌تواند به دنبال داشته باشد.

در حالی که بسیاری از کیف پول‌های سخت افزاری عبارت بازیابی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صورت آسیب دیدن یا گم شدن دستگاه همچنان به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید؛ اما نگهداری از این عبارت بازیابی نیز چالش‌های خود را دارد و در صورت گم کردن یا فراموش کردن آن ممکن است برای همیشه دسترسی به دارایی‌های خود را از دست دهید.

دسترسی سخت

استفاده از کیف پول سخت افزاری نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری سخت‌تر است. شما از هر نقطه از جهان می‌توانید به راحتی به کیف پول‌های گرم دسترسی داشته باشید و دارایی‌های خود را منتقل کنید، در صورتی که در کیف پول سرد شما در ابتدا نیازمند دسترسی به دستگاه کیف پول هستید و باعث می‌شود تا در صورتی که دستگاه را با خود نداشته باشید، نتوانید دارایی‌های خود را مدیریت کنید. علاوه بر آن، تراکنش‌ها و انجام معاملات ارز دیجیتال با این کیف پول‌ها نسبت به کیف پول‌های گرم سخت و پیچیده‌تر است و ممکن است کارمزد‌های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

در نهایت با توجه به اینکه شرکت‌های ارائه‌دهنده این کیف پول‌ها در ایران فعالیت ندارند، ممکن است در زمان خرابی یا مشکل خوردن دستگاه با برخی چالش‌ها مواجه شوید. چالش‌هایی که هزینه‌های اضافی را برای شما ایجاد می‌کند و ممکن است به راحتی نتوانید کیف پول خود را تعویض کنید. با این حال لازم به ذکر است که هم اکنون برخی از فروشندگان این کیف پول‌ها، در ایران گارانتی نیز ارائه می‌دهند و شما می‌توانید با خریداری این دستگاه‌ها از فروشگاه‌های معتبر، نسبت به این موضوع اطمینان خاطر پیدا کنید.

 

مزایای کیف پول سخت افزاری

ارز‌های دیجیتال یک بازار بسیار پرنوسان است و تغییرات شدید قیمتی منجر شده است تا بسیاری به سرمایه‌گذاری و کسب سود از این نوسانات علاقه‌مند شوند. با این حال ترید و معاملات روزانه در این بازار چالش‌های خود را دارد و بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ترجیح می‌دهند تا ارز‌های دیجیتال خریداری شده را به مدت زمان طولانی نگهداری کنند و سپس در اوج قیمتی به فروش برسانند.



کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانند بهترین انتخاب برای این افراد باشند و این امکان را به آن‌ها دهند تا حتی به مدت چندین سال ارز‌های دیجیتال خود را به امن‌ترین روش ذخیره کنند و در هر زمان که بخواهند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. کلید‌های خصوصی و عبارت بازیابی این کیف پول‌ها تنها در اختیار صاحبان است که این باعث می‌شود تا شرکت سازنده یا هکر‌ها هیچ راهی برای دستیابی به دارایی‌ها و سرقت آن‌ها نداشته باشند.

جمع‌بندی

کیف پول‌های سخت افزاری با تمام معایب خود، بهترین گزینه برای استراتژی هودل به شمار ‌می‌روند و این امکان را به شما می‌دهند تا با خیالی آسوده به مدت زمان طولانی ارز‌های دیجیتال خود را به روشی امن ذخیره کنید. این کیف پول‌ها هم اکنون در انواع مختلفی عرضه شده‌اند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین دستگاه‌های بازار را خریداری کنید تا دیگر دغدغه کیف پول ارز دیجیتال را نداشته باشید.

منبع : معایب کیف پول سخت افزاری از مثلت آنلاین






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن