تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798102220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطور زبان انگلیسی یاد بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی::


آموزش زبان انگلیسی امروزه از واجبات و ملزومات برای هر شخص می باشد. دنیای سرعت و پیشرفته این نیاز را برای هر کسی نشان می دهد. آموزش زبان امری است که برای عملکرد مغز فواید زیادی دارد. اما یادگیری و چرایی آموزش زبان انگلیسی کمک زیادی به شما می کند‌. در موسسه زبان ملل با کادر مجرب و متخصص این هدف را به راحتی به دست می آورید. در ادامه درباره آموزش زبان بین المللی انگلیسی صحبت خواهیم کرد. 

راه های یادگیری سریع زبان انگلیسی 

در این قسمت راه هایی را برای رسیدن هر چه سریع تر به اموزش زبان انگليسي به شما ارائه خواهیم داد. از مهم‌ترین کارها برای رسیدن‌ به این هدف، تقویت شنوایی می‌باشد. از این رو توصیه می کنیم به جای پشت میز نشستن، گوش دادن به موسیقی یا فیلم های زبان اصلی را فراموش نکنید. کتاب های صوتی نیز بسیار مهم هستند. نکته مهم دیگر برای یادگیری زبان انگلیسی این است که با صداها و آواهای آن آشنا شوید. چرا که برخی از آن‌ ها را در زبان‌ مادری خود یاد نگرفته ایم. تشخیص تفاوت بین آن‌ ها بسیار مهم است. با آموزش زبان های دیگر از جمله انگلیسی مغز شما شروع به رشد می کند. سعی کنید صداهای جدید را در زبان به خوبی یاد بگیرید. برخی از حروف و صداها سخت تر از بقیه هستند و باید بذای یادگیری بهتر، بیشتر روی آن ها کار کنید. سعی کنید برای آموزش بهتر از واژه های مرتبط استفاده نمایید. استفاده از واژه های مترادف کمک زیادی در یادگیری واژه ها به شما خواهد کرد. در واقع اگر بتوانید ارتباط بین واژه ها را پیدا کنید، قادر خواهید بود به فرایند یادگیری خود سرعت بیشتری ببخشید و آموزش را با دقت بیشتری انجام دهید. سعی کنید لغت هایی را که می بینید و در کتاب ها و دیکشنری مطالعه می نمایبد، در جمله و عبارت های خاص به کار ببرید. گاهی اوقات عبارت ها و کلمات در جمله ها معنای متفاوت پیدا می کنند و شما باید این نکات را حتما تجربه نمایید. در زبان انگلیسی به میزان زیادی از این واژه ها وجود دارد. باید با آنها آشنا شوید. با این کار یادگیری زبان انگلیسی برای شما جذاب تر ‌ دوست داشتنی تر خواهد شد. موسیقی را هنگام یادگیری زبان اصلا فراموش نکنید و در برنامه خود قرار دهید. 

گوش‌ دادن به پادکست ها و ترانه های انگلیسی

از تمرین های بسیار مهم که برای آموزش زبان انگلیسی بسیار اهمیت دارد گوش‌ دادن به پادکست ها و ترانه های انگلیسی می باشد. این تمرین ها و اسمرار در آن ها باعث می شود که مطالب در ذهن شما باقی بمانند. سعی کنید پادکست های شش دقیقه ای را در گوشی خود داشته باشید و در طول روز به آن ها گوش فرا دهید. این تمرین ها به صورت مستمر برای یادگیری بسیار عالی هستند. می توانید پادکست های جالب را از کانال BBC بگیرید و گوش فرا دهید. با این کار دایره لغات شما به میزان زیادی گسترش پیدا کرده و سطح شما بالاتر می رود. همچنین اخبار ها نیز کمک زیادی به شما خواهند کرد. سعی کنید چهار مهارت را در خود تقویت کنید. این مهارت ها شامل خواندن، نوشتن، گفتار و شنیدار می باشند. روش دیگر این است که نکات مهمی را که در طول روز یاد می گیرید در یک دفترچه یادداشت نمایید‌. کلمات جدید را نیز در آن دفترچه بنویسید. 



تمرین های روزانه زیان انگلیسی جهت یادگیری بهتر

آموزش زبان انگلیسی جز با تمرین های روزانه جواب نمی دهد. این نکته را اصلا فراموش نکنید که با این کار می توانید به راحتی این کار را به نتیجه مطلوب برسانید. در طول روز وقت خود را به گونه ای تنظیم نمایید که بتوانید تمریناتی را برای آموزش زبان انگلیسی انجام دهید. سعی کنید مطالبی را که در کلاس ها آموزش می بینید در طول روز تمرین نمایید. سوالات خود را درمورد گرامر بنویسید و درباره آن تحقیق کرده و یا در جلسه بعد از استاد خود بپرسید. سعی کنید روزانه حداقل پنج دقیقه فقط به انگلیسی فکر کنید و‌ روی آن تمرکز داشته باشید. حتی می توانید دستور پخت غذای خود را به زبان انگلیسی مرور کنید. 

صحبت کردن به انگلیسی

از مهم ترین و کلیدی ترین تمرین ها در مبحث آموزش زبان انگلیسی صحبت کردن زیاد می باشد‌. تمرین، تمرین و باز هم تمرین و صحبت کردن راهکار مهم در این مسیر می باشد. سعی کنید در شرایط متفاوت به انگلیسی صحبت کنید و واژه های یاد گرفته را در صحبت های خود به کار ببرید. تلاش کنید که در کلاسهای خود کنفرانس های مختلف با موضوعات متنوع ارائه دهید و با این کار قدرت گفتاری خود را تقویت نمایید‌. 

تماشای فیلم های کوتاه برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

تماشای فیلم های کوتاه زبان اصلی بهترین سرگرمی و در عین حال عامل بهبود و تقویت زبان می باشد. در واقع باید گفت که مشاهده فیلم بسیار هیجان انگیزتر از مطالعه می باشد و طرفداران زیادی دارد. با این کار مهارت شنیداری در شخص بسیار قوی خواهد شد و مطمئنا تاثیرات بسیار بیشتری دارد چرا که انگلیسی را به بهترین صورت یاد می گیرد. تماشای فیلم‌های آمریکایی و بریتانیایی بسیار مفید هستند. تلفظ شما با این مار بسیار تقویت خواهد شد. گوش دادن به دیالوگ های فیلم به میزان زیادی صحبت های روزانه را به شما آموزش خواهد داد و با لهجه های بومی آشنا می شوید. سعی کنید فیلم های بسیار جذاب را انتخاب نمایید. فیلم‌هایی که متن سخت دارند را در ابتدا انتخاب نکنید. سعی کنید حدود هفتاد درصد از مکالمه ها را یاد بگیرید و زیاد به خود سخت نگیرید. هنگام مشاهده فیلم سعی کنید مکالمه ها را تکرار کنید. زیر نویس ها را به درستی استفاده کنید و سعی کنید زیرنویس ها نیز انگلیسی باشند‌.



یادگیری اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی

اصولا یادگیری اصطلاحات در زبان انگلیسی کاری ساده نیست. این نکته را به یاد داشته باشید که اصطلاحات را هرگز نمی توان ترجمه نمود و دلیل مشکل بودن نیز همین امر می باشد. اما با استفاده زیاد آن ها را درک خواهید کرد. این اصطلاحات در زبان انگلیسی بسیار کاربرد دارند. مشاهده فیلم ها کمک زیادی به یادگیری اصطلاحات به شما خواهد کرد. به این صورت در آموزش زبان انگلیسی موفق تر خواهید بود. شما با نگاه کردن به کلمات موجود در اصطلاحات نمی توانید معنای دقیق آن را حدس بزنید و همین باعث می شود که یادگیری آن‌ ها قدری مشکل باشد. 

نوشتن لغات سخت روی کاغذ و‌ تمرین آن ها 

در طول روز امکان دارد لغات مشکلی را مشاهده نمایید و شاید آن‌ ها را فراموش کنید. نوشتن این لغات کمک زیادی به شما می کند‌. با نوشتن بیشتر در ذهن شما می مانند و همیشه می توانید آن ها را مطالعه نمایید. تمرین مداوم کمک زیادی به آموزش زبان انگلیسی می کند.

سخن پایانی

آموزش زبان انگلیسی در این زمانه از مهم ترین مهارت ها برای هر شخص محسوب می شود. آموزشگاه زبان انگلیسی ملل در قالب این مقاله کاربردی نکات بسیار مهم را در زمینه یادگیری این زبان بین المللی در اختیار شما قرار داده است. کادر مجرب ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما زبان آموزان عزیز می باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن