تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797043763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین جوراب های زنانه و مردانه اپدیت 2023


واضح آرشیو وب فارسی::

" خرید جوراب مردانه" احتمالاً به محض شنیدن این جمله یاد کادوی روز مرد، تولد و. . خواهید افتاد. البته این موضوع تنها در فرهنگ ما ایرانیان وجود ندارد و بسیاری از فرهنگ‌های مختلف نیز از جوراب به‌عنوان یک کادوی مناسب برای آقایان یاد می‌شود. شاید کمتر کسی به جوراب در استایل خود توجه می‌کند اما جوراب مانند کمربند و سایر پوشیدنی‌های کوچک در استایل شما نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

در بازار جوراب‌های مختلفی وجود دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به جوراب مردانه و زنانه، جوراب پشمی، جوراب بالای زانو، جوراب ساق کوتاه و ... اشاره کرد. قصد داریم تا کمی در خصوص جوراب صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

جوراب مردانه



برند‌های زیادی در زمینه تولید جوراب مشغول فعالیت هستند که اگر قصد دارید برای برادر، پدر یا همسرخود جوراب تهیه کنید، از برند‌های خوش نام خریداری کنید. معمولاً خرید جوراب برند هزینه‌ای را بر شما تحمیل می‌کند، اما کیفیت بالای آن می‌تواند، طرف مقابل را خوشحال کند.

شاید تا حالا به چشم یک خرید مهم به جوراب نگاه نکرده باشید، اما در هنگام خرید جوراب مردانه باید به نکات زیادی توجه داشت که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

·         اندازه جوراب:

معمولاً کسی به اندازه جوراب دقت نمی‌کند و اصلاً نمی‌دانند که جوراب‌های مردانه دارای سایز هستند. اگر جوراب مردانه سایز پا نباشد به سرعت پاره می‌شود. پس در هنگام خرید به سایز جوراب و پا توجه کنید تا جورابی را که خریداری می‌کنید، دقیقاً سایز پای طرف مقابل باشد. جوراب مردانه تنگ شاید یک روز هم دوام نیاورد و به سرعت سوراخ شود.

·         جنس جوراب:

معمولاً جوراب مردانه از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که پشمی، نخی، پلاستیکی و کشمیر از مهمترین این جنس‌ها هستند. به شما پیشنهاد می‌شود تا جوراب خود را متناسب با فصل انتخاب کنید. برای مثال جوراب پشمی مناسب زمستان است و در فصل تابستان بسیار آزار‌دهنده خواهد بود، بهتر است در فصل تابستان از جوراب‌های نخی استفاده کنید.

·         طرح جوراب مردانه:

همان‌طور که در بالا اشاره شد، جوراب نقش تعیین‌کننده‌ای در استایل دارد پس طرح آن را جدی بگیرید. معمولاً آقایان تمایل به استفاده از طرح‌های ساده به جای طرح‌های فانتزی دارند. برای تیپ‌های رسمی از جوراب‌های ساده و همرنگ شلوار خود استفاده کنید. اگر تیپ شما اسپرت و غیر رسمی است در صورت تمایل می‌توانید از جوراب‌های طرح دار، رنگ روشن یا فانتزی استفاده کنید.

 

جوراب پشمی

همان‌طور که در بالا اشاره شد، جوراب در استایل شما و مراقبت از پا‌های شما نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. پوشیدن یک جفت جوراب مردانه پشمی در فصل زمستان و پاییز پا‌های شما را گرم نگه می‌دارند. پس اگر در فضای باز مشغول فعالیت هستند، جوراب مردانه پشمی محافظ پا‌های شما در برابر سرما خواهد بود. البته جوراب پشمی مختص آقایان نیست و بانوان عزیز هم می‌توانند از این نوع جوراب به منظور حفظ پا‌های خود از سرما استفاده کنند.

جوراب‌هایی که از جنس پشم ساخته می‌شوند، معمولاً ضخامت بالایی دارند و هم به‌صورت دستی و هم به‌صورت ماشینی دوخته می‌شود. از جمله مهمترین انواع جوراب پشمی می‌توان به جوراب مردانه پشمی، جوراب پشمی زنانه و دخترانه، جوراب پشمی مخصوص روفرشی و جوراب شلواری پشمی اشاره کرد.

در هنگام خرید جوراب پشمی باید به نکاتی توجه داشت که در ادامه به برخی از مهمترین این نکات اشاره شده است.

·         به جنس جوراب مردانه پشمی یا زنانه به خوبی توجه کنید تا حتماً از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ساخته شده باشد.

·         ضد حساسیت بودن یک جوراب پشمی یک ویژگی بسیار مهم برای آن شناخته می‌شود در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

·         جوراب پشمی به نسبت سایر جوراب‌ها باید از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد تا به راحتی پاره نشود.

·         دوخت جوراب مردانه پشمی بسیار مهم است، نحوه دوخت جوراب پشمی باید به نوعی باشد که به هیچ عنوان اجازه نفوذ سرما و. . را ندهد.

·         جوراب پشمی نباید دارای نخ‌های اضافی باشد یا به اصطلاح قابلیت نخ کش شدن نداشته باشد.

·         احتمالاً با خرید یک جفت جوراب کفشی با کیفیت آن را برای مدت زیادی بپوشید، جوراب پشمی باید رنگ ثابتی داشته باشد و بر اثر شستشو از بین نرود.



جوراب بالا زانو

در قسمت‌های قبل در خصوص جوراب مردانه و جوراب پشمی صحبت شد، اجازه دهید تا در این قسمت در خصوص جوراب بالا زانو که یک جوراب مخصوص بانوان است، صحبت کنیم. جوراب بالای زانو در طرح‌های مختلف و زیبایی وارد بازار می‌شود و به بانوان این امکان را می‌دهد که در زیر دامن کوتاه، پیرهن کوتاه و. . از این نوع جوراب استفاده کنند. جوراب‌های بالا زانو از جنس‌های مختلف تهیه می‌شوند که نوع پشمی آن از پا‌های شما در برابر سرما محافظت می‌کند. در ادامه به‌طور مختصر در خصوص انواع جوراب بالا زانو صحبت می‌کنیم:

·         جوراب بالا زانو طرح‌دار:

این جوراب‌ها همان‌طور که از نامشان مشخص است، دارای طرح‌های زیبا و متنوعی هستند که سلیقه خانم‌ها را راضی نگه دارد. به سبب زیبایی ظاهری که جوراب بالا زانو دارد به شما این امکان را می‌دهد که از این نوع جوراب در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود به راحتی استفاده کنید.

·         جوراب بالا زانو نازک:

یکی دیگر از انواع جوراب بالا زانو، مدل نازک آن است. ضخامت این جوراب‌ها در مقایسه با سایر مدل‌ها کمتر است. معمولاً برای زیبایی بیشتر در قسمت بالای زانوی این جوراب‌ها از یک نوار نازک دانتل یا نوار سیلیکونی استفاده می‌شود. معمولاً این مدل جوراب بالا زانو توسط زنان جوان و دختر‌های انتخاب می‌شود. این جوراب‌ها معمولاً با لباس‌های مهمانی و شیک مجلسی ست می‌شوند.

·         جوراب بالا زانو ورزشی:

این جوراب‌ها به همراه لباس ورزشی و به منظور انجام ورزش‌هایی مانند تنیس، والیبال، بسکتبال و. . پوشیده می‌شود. معمولاً جوراب بالا زانو ورزشی به نسبت سایر جوراب‌های بالا زانو ضخامت بیشتری دارد و می‌تواند، پا‌های شما را در مقابل هوای سرد بیرون حفظ کند.

 

سخن پایانی:

اگر تا حالا نسبت به خرید جوراب کم اهمیت بودید، احتمالاً بعد از خواندن این متن به اهمیت جوراب پی برده‌اید. قیمت جوراب به عوامل بسیار زیادی مانند جنس، برند سازنده، کیفیت دوخت و. . بستگی دارد. فروشگاه‌های حضوری و غیر حضوری بسیار زیادی در زمینه فروش جوراب مردانه، پشمی و بالای زانو مشغول فعالیت هستند که شما می‌توانید از آن‌ها خرید خود را انجام دهید. یکی از این فروشگاه‌های غیر حضوری تاپیک شاپ است. در این فروشگاه اینترنتی با چند کلیک ساده می‌توانید هر مدل جورابی را که دوست دارید، خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 756]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن