تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796312908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر لباسشویی در اهواز _ اهواز سرویس


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از وسایل پراستفاده و ضروری در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. همه ما برای شستشوی لباس‌ها به شدت به این دستگاه وابسته شده‌ایم و نبود آن برای ما فاجعه بزرگی خواهد بود. تعمیرات لباسشویی اغلب تخصصی بوده و نیاز به آموزش و تجربه دارند. البته اگر خودتان به کارهای فنی علاقه‌مندید و البته اطلاعات کافی در این رابطه دارید تا حد زیادی می‌توانید از پس مشکلات بربیایید.

اما گاهی اوقات ایرادهای به وجود آمده تخصصی‌تر شده و نیاز به بررسی‌های دقیق‌تری خواهند داشت. برای مثال ایراد در برد الکتریکی یکی از مواردی است که حتماً باید به کارشناسان سپرده شود. اگر در هر مرحله از کار حس کردید نیاز به کمک‌های بیشتری دارید می‌توانید با مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز در ارتباط باشید.



اگر ماشین لباسشویی شما اصلاً روشن نمی‌شود

اگر برق ساختمان وصل بوده و فیوز مربوط به ماشین لباسشویی نپریده است دوشاخه و پریز آن را نگاهی بیندازید. می‌توانید وسیله دیگری را با کمک محافظ برق به پریز مورد نظر وصل کرده و آن را امتحان کنید. اگر ایراد در پریز نبود سیم برق را عوض کنید. زمانی که از سالم بودن برق دستگاه مطمئن شدید حالا نوبت بررسی قطعات داخلی آن می‌رسد.

یکی از ایرادهای متداول خرابی قفل ایمنی درب ماشین است. همچنین ممکن است به دنبال ایراد در اتصالات آن درب به خوبی بسته نشده و در نتیجه ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. بعد از آن میکروسوئیچ را چک کرده و در صورتی خرابی آن را تعمیر می‌کنیم. در نهایت نیز ایراد می‌تواند مرتبط با موتور یا برد الکتریکی ماشین باشد. برای تعمیر لباسشویی در اهواز حتماً از مراکز مجاز کمک بخواهید.

بررسی مشکل عدم تخلیه آب در نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی در اهواز

اگر ماشین لباسشویی شما قادر نیست روند شستشو را کامل کرده و آب‌های داخل دستگاه را به درستی تخلیه کند باید به دنبال علت این مشکل باشید. شاید شلنگ‌های تخلیه مسدود شده یا از جای خود بیرون آمده‌اند. در مرحله بعد فیلتر پمپ را چک می‌کنیم. این فیلتر در کف ماشین لباسشویی شما قرار دارد. ممکن است پروانه پمپ نیز گیر کرده باشد.

در مرحله بعد الکتروپمپ را بررسی می‌کنیم. در نهایت با ادامه داشتن مشکل پمپ تخلیه را نگاهی می‌اندازیم. اگر در پیدا کردن علت مشکل نیاز به کمک داشتید می‌توانید با متخصصین ما در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید.



چرا بدنه ماشین لباسشویی برق‌دار شده است؟

برای بررسی ایرادهای مربوط به برق‌دار شدن بدنه باید اول از سیستم برق‌کشی ماشین لباسشویی شروع کنیم. اگر در کارهای برقی مهارتی ندارید همان ابتدا با مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید. درصورتی‌که تمام سیستم برقی بررسی شده و ایرادی در آن پیدا نشد موتور را نگاهی بیندازید. شاید موتور سوخته و اتصال بدنه دارد.

یکی دیگر از علت‌های اتصال بدنه نداشتن ارت است. گاهی عدم اتصال سیم ارت به ماشین لباسشویی این مشکل را به وجود می‌آورد. در مرحله بعد لولای درب را چک می‌کنیم تا شکسته نبوده و درب از محل اتصال لولا درست تنظیم شده باشد. اگر نتوانستید مشکل را رفع کنید برای اجتناب از حوادث خطرناک در آینده از متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت صداهای زیاد و لرزش شدید در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز

اگر حس کردید صداهای عجیب و غیرعادی را از ماشین لباسشویی خود می‌شنوید یا تکان‌های شدیدی دارد باید علت آن را بررسی کنید. در چنین مواردی اولین ایراد می‌تواند تراز نبودن ماشین لباسشویی شما باشد. باید در زمان نصب حتماً این نکته را در نظر داشته باشید. بعد از آن کمک فنرها را چک کرده و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید.

اگر مشکل ادامه داشت باید وزنه بتنی که روی دیگ قرار دارد را نگاهی بیندازید. همچنین بهتر است بررسی کاسه نمد یا بلبرینگ را فراموش نکنید. حتی خرابی در شفت یا سه نظام نیز می‌تواند صداهای غیرعادی را به دنبال داشته باشد. اگر نیاز به کمک‌های بیشتری داشتی حتماً با نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید.



چرا ماشین لباسشویی شما نمی‌تواند با موفقیت آبگیری کند؟

هر ماشین لباسشویی برای شستن لباس‌ها نیاز به آب دارد و اگر نتواند آبگیری را کامل انجام دهد کار آن متوقف خواهد شد. در چنین شرایطی اگر از وصل بودن آب خانه مطمئن هستید شلنگ‌های ورودی آب را چک کنید. اگر انسداد یا تاخوردگی در شلنگ‌ها وجود داشت آن را برطرف نمایید. همچنین به فاصله استاندارد شلنگ‌ها از زمین دقت داشته باشید.

بعد از این مرحله شیر برقی را چک می‌کنیم. خراب شدن این قطعه می‌تواند روند آبگیری را با مشکل مواجه سازد. سپس نوبت به هیدورستات می‌رسد. اگر به دنبال دمیدن هوا در شلنگ هیدروستات صدای قطع یا وصل شدن کنتاکت‌ها را می‌شنوید یعنی سالم است. اگر برای حل مشکل نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید کافی است با مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت توقف ماشین بعد از آبگیری به کمک کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز

ماشین لباسشویی شما در ابتدا آبگیری کرده و بعد روند شستشو را ادامه می‌دهد. اما اگر بعد از آبگیری متوقف شده و کار نمی‌کند باید ایراد آن را پیدا کرده و برطرف نمایید. شاید موتور تایمر دستگاه شما سوخته است یا اینکه در خازن راه‌انداز مشکلی دیده می‌شود. همچنین ممکن است سوکت موتور از جای خود خارج شده باشد.

در برخی موارد علت این مشکل سوختن موتور لباسشویی است که به احتمال زیاد مجبور به خرید موتور جدیدی خواهید شد. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید احتمال خراب شدن برد تنظیم دور است. اگر با بررسی تمام این موارد بازهم نتوانستید مشکل را رفع کنید از مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

چرا شاهد نشتی آب از ماشین لباسشویی خود هستیم

نشتی آب در ماشین لباسشویی اصلاً خوشایند نیست و مطمئناً دوست دارید هرچه سریع‌تر این مشکل را رفع کنید. در چین شرایطی نگاهی به شلنگ ورودی یا تخلیه آب بیندازید. ممکن است علت نشتی پارگی یا سوراخ شدن این شلنگ‌ها باشد که به سادگی قابل تعویض هستند. مورد دیگر لاستیک‌های دور درب ماشین است. اگر این لاستیک‌ها از جای خود بیرون بیایند نشتی آب خواهید داشت.

در ادامه به ترتیب بست دیگ و لاستیک مربوط به آب‌بندی دیگ را چک می‌کنیم. اگر این قطعات همه سالم بودند باید مطمئن شوید دیگ به درستی مونتاژ شده است. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید حتماً از کارشناسان حاضر در نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2639]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن