تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797782900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه سازمانی عید نوروز


واضح آرشیو وب فارسی::


بسیاری از ما تجربه جالبی از گرفتن هدیه سازمانی نداریم چرا که در گذشته چیزی را که به عنوان هدیه سازمانی به پرسنل، مشتری ها و سایر کاربران می دادند، هدایایی بلااستفاده بودند که سرتاسر آن را با تبلیغاتی که بیشتر سو تبلیغ بود تا تبلیغ، با لوگو و سایر جملات پر می کردند. اما خوشبختانه امروزه مدیران به آگاهی بهتری نسبت به این شیوه تبلیغاتی رسیده اند و خرید هدیای سازمانی عید نوروز با خلاقیت و ایده پردازی همراه شده است.

شما با خرید هدیه سازمانی عید و عیدانه دادن به شرکا تجاری، مشتریان و همچنین پرسنل خود، درحقیقت یک تبلیغات برد_برد را برای سازمان و کاربران خود رقم زده اید. این تبلیغ بهترین نوع تبلیغ برای برند است که درحقیقت نوعی قدردانی از همراهی کاربران ویژه شما نیز محسوب می شود.

هدایای سازمانی اکسیتو

اکسیتو فروشگاهی اینترنتی برای خرید هدیه است که بنا به تجربه خود و فعالیت چند ساله در زمینه خرید کادو و هدیه، هدایا را به گروه های خاص و برای مناسبت های ویژه دسته بندی کرده است. در این میان هدیه های سازمانی نیز به دسته بندی مجزایی تبدیل شده است تا شما بتوانید برای هدیه سازمانی عید یا شب یلدا براحتی و با کمترین زمان و هزینه، بهترین هدیه سازمانی عید 1402 را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی اکسیتو، هدیه های سازمانی را به دو بخش تبدیل نموده است که هدیه سازمانی عید یکی از بخش های جذاب و ویژه برای خرید کادو عید برای پرسنل است. این هدایا این ویژگی را دارند تا شما بتوانید لوگو سازمانیتان را بر روی آنها حک نموده و تبلیغی ویژه برای سازمان یا کسب و کار خود رقم بزنید.

هدیه سازمانی نوروز را برای چه افرادی باید تهیه کرد؟

اگر شما کسب و کاری نو دارید یا به تازگی به فکر خرید هدیه سازمانی برای عید نوروز افتاده اید، امکان دارد با خرید و انتخاب این نوع هدیه چندان آشنا نباشید. برای همین منظور ما به بررسی این موضوع می پردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر گیف هدایای سازمانی برند خود را تهیه و برای افراد مورد نظرتان ارسال نمایید.

شرکا تجاری

شرکا تجاری اولین گروه از افرادی هستند که برخی از شرکت ها و موسسات در صدد خرید هدیه سازمانی نوروز برای آنها برمی آیند. این افراد از جمله افراد موثر در پیشبرد کسب و کار شما هستند و شما می توانید با هدیه سازمانی نوروز، قدردانی ای ویژه از آنها به عمل آورید. به طور مثال برای خرید هدیه سازمانی عید برای شرکا تجاری، می توانید از پک خودکار و خودنویس یوروپن استفاده کنید. این برند یکی از مهمترین برندهای لوازم تحریر در جهان است که در زمینه تولید خودکار، خودنویس، روان نویس و... به خوبی عمل نموده است و البته که خودکارهای یوروپن مدل فردوسی یا حافظ، از جمله خودکارهای شکیل، ماندگار و بسیار باارزش یوروپن است.

مشتری 

دومین گروه از افرادی که لایق یک قدردانی درست و حسابی از سمت شما هستند، مشتری ها یا کاربران هدف هستند. این گروه با حمایت از برند شما، تاثیر بسزایی در پیشرفت کسب و کار شما دارند. برای همین منظور شما می توانید با خرید یک هدیه سازمانی زیبا برای عید، قدردانی بسزایی از آنها به عمل بیاورید.

 هدیه سازمانی برای مشتری را می توانید با پک های هدیه خاص که شامل پک کادو سفره هفت سین با آینه مدل گلسان یا پک کادو فلاسک دوجداره و ماگ مدل شازده کوچلو و... به هدیه ای فوق العاده تبدیل نمایید. این هدایا را می توانید کاملا شخصی سازی کرده و یک تبلیغ عالی برای برند خود رقم بزنید.

پرسنل

گروه سوم و آخرین گروه برای دریافت هدیه سازمانی عید، پرسنل اداری و سایر کارمندان هستند. هدیه سازمانی برای پرسنل بیش از آنکه جنبه مالی داشته باشد، جنبه معنوی دارد. این هدیه از اهمیت حضور آنها برای برند شما می گوید و درحقیقت احساس مفید بودن و ارزشمند به آنها خواهد داد.



انواع هدیه سازمانی

اغلب افراد برای هدیه سازمانی سال نو، به سررسید اکتفا می کنند. نمی توان کاربردی بودن سررسید عید 1402 را به عنوان هدیه سازمانی منکر شد اما اگر به دنبال بهترین هدیه سازمانی عید هستید یا میخواهید هدیه ای خاص برای این مناسبت باشکوه خریداری نمایید، بهتر است که به گزینه های دیگری فکر کنید چرا که سررسید به دلیل اینکه هر ساله تکرار می شود، جذابیت و خاص بودن هدیه شما را کمرنگ می کند. نکته دومی که در خصوص این هدیه می توان گفت این است که این هدیه تنها برای یک سال یا مدتی محدود کاربرد دارد و نمی تواند هدیه ماندگار برای کاربران شما باشد. برای همین منظور ما به معرفی چند هدیه کاربردی سازمانی عید اشاره خواهیم کرد:

صنایع دستی

صنایع دستی یکی از پرفروش ترین هدایای سازمانی است. این گزینه علاوه بر اینکه زیبایی خاصی دارد، ماندگاری و کاربرد ویژه ای نیز برای پرسنل و سایر کاربران خواهد داشت. صنایع دستی هدایای ازرشمند عید نوروز هستند که نمادی از فرهنگ و هنر ایرانی نیز محسوب می شوند. از ویژگی های مهم دیگر صنایع دستی برای هدیه سازمانی این است که درحقیقت با خرید آنها با یک تیر دو نشان زده و می توانید از صنایع دستی و هنر هم میهنان خود نیز حمایت نمایید.

خودنویس و روان نویس

 از هدایای مناسب عید برای سازمان ها، می توان به خودنویس و روان نویس اشاره داشت. این هدیه علاوه بر ارزش بسزایی که دارد، یک هدیه کاربردی برای سال نو به همکاران شما نیز خواهد بود که در طول روز می توانند از آن استفاده کنند. از ویژگی مثبت این نوع هدیه، قابلیت حک لوگو یا اسم شخص بر روی بدنه آنها است. یک تبلیغ مثبت برای کسب و کار شما.

هدفون، هدست، پاوربانک و سایر وسایل الکترونیکی

این دسته از هدایا نیز از هدایای پرکاربرد برای پرسنل هستند. به طور مثال پاوربانک یک وسیله کاربردی است که امکان دارد در طول روز مورد استفاده قرار بگیرد. این وسیله استرس افراد را در حین کار کم می کند و می تواند یک دسترسی از راه دور بهتری برای ارتباط با خانواده به آنها بدهد.

تراول ماگ، فلاسک، لیوان دمنوش و...

این نوع از هدیه های سازمانی نیز، از جمله هدایای فانتزی و پرکاربرد سازمانی نوروز هستند که به کررات و در طول روز به کار پرسنل و سایر افراد می آیند. هدیه ای خاص که خستگی را از تن آنها می رهاند و به یک هدیه باارزش و ماندگار برای عید برای آنها نیز تبدیل می شود.

در اکسیتو امکان شخصی سازی ماگ با طرح دلخواه، چاپ لوگو و همچنین کیو آر کد پیشنهادی شما وجود دارد.

این هدایا را می توانید به صورت پک های ویژه ی سازمانی در سایت اکسیتو به راحتی خریداری نمایید. هدایای سازمانی در سایت اکسیتو در بخش مجزا و تحت همین عنوان معرفی شده اند. تنوع در محصولات، قیمت و بسته بندی این امکان را به شما می دهد که بسته به نیاز و هزینه ای که برایتان مقدور است، پک هدیه عید را تهیه و تقدیم همراهانتان نمایید.

البته که شما می توانید با ایده های خاص خود هدیه مخصوص و ویژه ی خود را به عنوان هدیه نوروزی برای سازمان سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. حک لوگو یا متن مورد نظر شما نیز در کمترین زمان ممکن بر روی بدنه ی هدایا، از جمله ماگ، خودکار، باکس هدایا، بگ و... انجام می گردد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 581]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن