تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798047871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام تشک را انتخاب کنیم؟ 5 معیار برای خرید تشک خواب


واضح آرشیو وب فارسی::



 

آیا به دنبال یک تشک جدید هستید؟ اما نمیدانید که کدام مدل را انتخاب کنید؟ اگر در جستجوی خود گم شده اید، به جای درستی آمده اید. انتخاب تشک برای سلامتی شما بسیار مهم است. برای اطمینان از انتخاب صحیح، 5 معیار هوشیاری در خرید تشک را کشف کنید. اگر از توصیه های این راهنما پیروی کنید، شب های طولانی با خوابی آرام از آن شماست.

1. مورفولوژی و ریخت شناسی

اولین معیار برای انتخاب تشک، مورفولوژی استفاده کننده است. در واقع، نیازهای پشتیبانی بسته به مورفولوژی کاربر متفاوت است. تشک نباید خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد تا ستون فقرات را صاف نگه دارد و در نتیجه از کمردرد جلوگیری شود. برای افرادی که مشکلات کمر دارند، حمایت قاطع توصیه می شود. سفتی مورد نیاز تشک بسته به ساختار فرد متفاوت است.



اگر زوج هستید، باید بالاترین سفتی را با توجه به وزن یا اندازه هر کدام در نظر بگیرید. بدن استحکامی سخت‌تر از حد لازم را می‌پذیرد در حالی که از تشک بیش از حد "نرم" قدردانی نمی‌کند، به همین دلیل است که باید مطابق با قوی‌ترین نوع استحکام برای زوج انتخاب شود.

2. اندازه تشک

انتخاب اندازه تشک با توجه به اندازه شما و فضایی که در اتاق خواب خود دارید تعیین میشود. اندازه استاندارد تشک یک نفره 90x190 سانتی متر است. اگر قدتان بلند است، خرید تشک به طول 200 سانتی متر پیشنهاد میشود. برای تشک 2 نفره، اندازه های استاندارد 140x190 و 160x200 می باشد. اما اندازه های زیادی موجود است و همچنین امکان خرید تشک سفارشی نیز وجود دارد.

تشک خواب باید حداقل 15 تا 20 سانتی متر از افرادی که روی آن می خوابند بلندتر باشد. اگر فضای خواب بزرگتر باشد، راحتی در تخت بیشتر خواهد بود.



3. تکنولوژی تشک

تکنولوژی یا تعلیق یک تشک قلب دوم خواب شماست. این یک عنصر اصلی است که تا حد زیادی به حفظ بدن و ستون فقرات شما کمک می کند. 4 فناوری برجسته هستند: 

  1. تشک های فومی
  2. تشک های لاتکس
  3. تشک های فنری
  4. تشک مموری فوم



هیچ فناوری خاصی برتر از دیگری وجود ندارد، هر کدام می توانند مناسب ترین پاسخ به نیازهای شما باشند، همه اینها به انتظارات شما بستگی دارد. ویژگی های این فناوری های تشک را کشف کنید.

تشک های فومی:تشک های فومی رایج ترین تشک های موجود در بازار هستند. آنها به خوبی با انواع بدن سازگار می شوند. قیمت تشک فومی با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده با داشتن هزینه مناسب، نسبت به کیفیت آن، ایده آل است. به خصوص برای بودجه های کم یا تشک های کودکان.

تشک های لاتکس: تشک های لاتکس به دلیل داشتن سلول ها تهویه مناسبی دارند که باعث افزایش بهداشت می شود. آنها همچنین تشک های ایده آلی برای افراد مبتلا به آلرژی هستند. این ماده ضد حساسیت باکتری ها را از بین می برد. سلول های لاتکس آنقدر ریز هستند که از تکثیر کنه های گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند. تشک لاتکس به دلیل مقاومتی که دارد اغلب عمر طولانی تری خواهد داشت.

تشک های فنری:بهترین ویژگی فنرهای جیبی استقلال خوابی است که به تشک ارائه می دهند. با این فنرها، حرکات شریک زندگی شما که در کنار شما خوابیده است، احساس نمی شود. شما می توانید بدون ترس از بیدار شدن توسط همسرتان بخوابید. فنرها همچنین باعث تهویه عالی تشک می شوند.

تشک مموری فوم: تشک مموری فوم با بدن شما و موقعیت های مختلفی که در طول شب می گیرید سازگار است. بنابراین باعث راحتی خواب بسیار بالا می شود و در نتیجه به کاهش نقاط فشار و بهبود گردش خون کمک می کند. این فناوری به گرما حساس است، بنابراین در صورت تمایل به گرم شدن در شب توصیه نمی شود. شما در طول شب کمتر حرکت می کنید و از خواب عمیق تر و بهبودی بیشتری بهره مند می شوید.

4. بهداشت تشک

قبل از خرید تشک، باید بررسی کنید که آیا تحت درمان ضد کنه و آنتی باکتریال قرار گرفته است تا از آلرژی، آسم یا اگزما جلوگیری کنید. علاوه بر این، تشک های سالویا را از فروشگاه مبلمان و دکوراسیون AE با تخفیف خریداری نمایید که مطابق با استانداردهای لازم، تضمین کیفیت نیز هستند. همچنین میتوانید به رایگان تشک خواب خود را درب محل (سراسر ایران) تحویل بگیرید.



5. استقلال خواب

اگر دو نفره روی تخت می‌خوابید، تشک باید استقلال خوبی را ارائه دهد. حرکات یکی نباید مزاحم دیگری شود. این معیار به شما این امکان را می دهد که توسط همسرتان بیدار نشوید و کیفیت خواب و رفاه شما را بهبود می بخشد. استقلال و راحتی در خواب یک معیار برای انتخاب درست خواهد بود. تشک فنری انتخاب خوبی است زیرا استقلال خواب بسیار خوبی را ارائه می دهد. فنرها به صورت جداگانه در تشک هستند، بنابراین آنها مستقل از یکدیگر خواهند بود.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن