تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798202607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا در نوروز 1402 باید به ژاپن سفر کنید؟


واضح آرشیو وب فارسی::


ژاپن، مجمع‌الجزایری زیبا در جنوب شرق آسیاست با جاذبه‌های گردشگری متنوع. در سفر به این کشور می‌توانید به تماشای بناهای تاریخی بروید، از طبیعت چشم‌نواز آن لذت ببرید و سری هم به پارک‌های بی‌نظیر آن بزنید. در تعطیلات نوروز همزمان با شکفتن شکوفه‎‌های گیلاس، طبیعت ژاپن زیباتر می‌شود و به همین دلیل، بهترین زمان برای سفر به این کشور است. اگر قصد سفر به این کشور در تور ژاپن نوروز ۱۴۰۲ را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های گردشگری به طور کامل آشنا شوید.

شهرهای دیدنی ژاپن

کشور ژاپن با وجود وسعت کم، شهرهای توریستی زیادی با جاذبه‌های گردشگری متنوع دارد. تورهای ژاپن اغلب، بازدید از چندین شهرِ این کشور را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند. محبوب‌ترین شهرهای توریستی ژاپن عبارتند از:

  • هیروشیما

شهر هیروشیما، یکی از بزرگترین شهرهای ژاپن با تاریخی طولانی است. قلعه هیروشیما، یکی از زیباترین بناهای تاریخی هیروشیماست که بنایی باشکوه و مجلل در 5 طبقه است. این شهر دارای دیدنی‌های دیگر از جمله پارک صلح، موزه یادبود صلح، باغ شوکی‌ان و معبد جوکوکو است که حتما از سیر و سیاحت در آن‌ها لذت زیادی خواهید برد.

  • تاکایاما

تاکایاما، یکی دیگر از شهرهای زیبای ژاپن است که طبیعتی بکر و آرام دارد. در این شهر می‌توانید از کوچه‌های باریک با خانه‌های سنتی ژاپنی بازدید کنید. رشته کوه نوریکورا از جمله جاذبه‌های گردشگری تاکایاما هستند که لقب آلپ ژاپن را گرفته‌اند. موزه تاکایاما شی کیودو کان، هیدا کوکوبونجی و معبد توشوگو از دیگر دیدنی‌های تاکایاما هستند که در سفر به ژاپن حتما باید به دیدن آن‌ها بروید.

  • کاماکورا

شهر کاماکورا، شهری در استان کاناگاوای ژاپن و در نزدیکی توکیو است که سواحلی زیبا و معبدهای تماشایی دارد. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند گذرگاه آساینا، معبد آنکوکوران جی، معبد انگاکو جی  و موزه ادبی کاماکوراست.

  • کانازاوا

شهر کانازاوا که در زبان ژاپنی به معنی مرداب طلاست در اطراف یک قلعه بزرگ و باغی زیبا ساخته شده است. باغ کینروکو، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های این شهر است و گونه‌های گیاهی متنوع و آبشارهایی فوق‌العاده دارد. معبد میوروجی کانازاوا نیز به دلیل معماری سنتی و درهای مخفی، محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد.

توکیو

توکیو، پایتخت ژاپن و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که در تور توکیو شهر معروف ژاپن حتما باید به دیدن آن بروید. در این شهر زیبا هم می‌توانید آسمانخراش‌هایی با معماری مدرن را ببینید هم می‌توانید به بازدید بناهای تاریخی با معماری سنتی ژاپنی بروید. توکیو دارای امکانات تفریحی متنوعی مانند مراکز خرید، شهر بازی و پارک است که سیر و سیاحت در آن‌ها برای‌تان، اوقاتی خوش می‌سازد.

کیوتو

کیوتو، یکی دیگر از کلانشهرهای ژاپن است و جزو زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. این شهر دارای خیابان‌های باریکی‌ست که خانه‌های چوبی با پنجره‌های کاغذی و درهای کشویی در آن قرار دارند. کیوتو در فصل بهار و همزمان با شکفتن شکوفه‌های گیلاس، طبیعتی فوق‌العاده دارد.

جاهای دیدنی ژاپن

کشور ژاپن مکان‌های دیدنی و تفریحاتی متنوع برای هر فرد با هر سلیقه‌ای را دارد. در سفر به این کشور می‌توانید بازدید از جاذبه‌های توریستی زیر را در برنامه‌تان قرار دهید:

  • کاخ امپراتوری توکیو

کاخ امپراتوری توکیو، بنایی باشکوه با عمارت‌های تودرتو و باغ‌هایی زیباست که در قرن هفدهم میلادی ساخته شده است. در اطراف این کاخ، خندق‌های زیادی وجود دارد که بر روی آن، پل‌های زیبایی ساخته شده‌اند. امپراتور و خانواده سلطنتی ژاپن سال‌ها در این کاخ ساکن بوده‌اند و در حال حاضر نیز در بخشی از آن زندگی می‌کنند.

  • جزیره مقدس ایتسوکوشیما

جزیره مقدس ایتسوکوشیما، جزیره‌ای زیبا در نزدیکی هیروشیماست که در آن معبد ایتسو کوشیما قرار دارد. ساختمان این معبد زیبا با تعدادی ستون روی آب نگهداشته شده است و همزمان با جزر و مد، چشم‌اندازی فوق‌العاده دارد. معبد ایتسو کوشیما، یکی از معابد مهم مذهب شینتو در کشور ژاپن است و متعلق به دختر ملکه بادها می‌باشد.

  • قلعه نیجو

قلعه نیجوف قلعه‌ای عظیم با دیوارها و برج‌های متعدد است که در سال 1603 میلادی ساخته شده است. یکی از زیباترین قسمت‌های این قلعه، کاخ نینومارو است که دارای پنج ساختمان مجزا می‌باشد. در عمارت‌های کاخ نینومارو، نقاشی‌های نفیسی به معرض نمایش گذاشته شده‌اند.

 



  • باغ وحش اوئنو

باغ وحش اوئنو، یکی از مکان‌های دیدنی‌ست. در این باغ وحش که در سال 1882 میلادی ساخته شده است می‌توانید پانداهای دوست‌داشتنی چینی را ببینید و گونه‌های جانوری نادری مانند قره‌غازهای وحشی و ماکاک‌های ژاپنی را تماشا کنید.

  • معبد سنسوجی

معبد سنسوجی، معبد کهن در کشور ژاپن‌ست که 645 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. یکی از بخش‌های جذاب این معبد قدیمی، دروازه‌ای به نام کامیناری‌مون است که یک فانوس کاغذی قرمز با ارتفاع 3.3 متر دارد. همچنین در معبد سنسوجی می‌توانید قوهای مقدس معبد را ببینید که به اعتقاد ژاپنی‌ها، پیغام‌بران معبد بوده‌اند.

  • محله آساکوسا

محله آساکوسا، محله‌ای زیبا در قلب توکیو است که با رفتن به آن به ژاپن قدیم سفر می‌کنید. در معبد معروف این محله و خیابان‌های اطراف آن، بیشتر افرادی که می‌بینید کیمونو، لباس سنتی ژاپن را به تن دارند و البته همه با کالسکه‌های قدیمی ژاپنی رفت و آمد می‌کنند.

  • موزه جیبلی

اگر در کودکی از دوستداران انیمیشن فوتبالیست‌ها بوده‌اید حتما باید در سفر ژاپن به دیدن موزه جیبلی بروید. در این موزه که توسط هیروکی میازاکی(انیمه‌ساز معروف ژاپنی) طراحی شده است می‌توانید بسیاری از کاراکترهای انیمه‌های معروف را ملاقات کنید.

بهترین هتل‌های ژاپن

کیفیت محل اقامت تاثیر مهمی در داشتن یک سفر خوب دارد؛ در واقع با انتخاب یک هتل خوب و راحت می‌توانید سفری فوق‌العاده و به یادماندنی بسازید. در اینجا معروف‌ترین و بهترین هتل‌های ژاپن را معرفی می‌کنیم تا در صورت سفر به ژاپن، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید:

  • هتل ریتز کارلتون

ریتز کارلتون، یک هتل 5 ستاره و لوکس است و یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون‌های صفحه تخت و اینترنت وای‌فای هستند و چشم‌انداز زیبایی دارند. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از استخر و مرکز تناسب اندام آن استفاده کنید و دسترسی خوبی نیز به نقاط دیدنی شهر خواهید داشت.

  • هتل ایمپریال

هتل ایمپریال توکیو، یکی دیگر از هتل‌های معروف ژاپنی در توکیو است که خدمات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل دارای 13 رستوران لوکس است که در آن‌ها، غذاهای مختلف با کیفیتی بالا سرو می‌شوند. هتل ایمپریال دارای امکانات متنوعی مانند استخر، مرکز تناسب اندام و اسپاست و فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری توکیو دارد.

  • هتل کونراد

هتل کونراد، هتل لوکس دیگری در قلب شهر توکیوست با معماری مدرن و لوکس. اتاق‌های این هتل دارای امکانات مختلفی مانند مینی‌بار، اینترنت وای‌فای، حمام مجلل و تلویزیون هستند. رستوران هتل کونراد، فضایی رمانتیک با چشم‌انداز پانورومیک و زیبا از توکیو دارد و در آن غذاهای لذیذ و متنوع سرو می‌شوند. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات متنوع مانند اسپا، استخر و مرکز تناسب اندام استفاده کنید و دسترسی عالی به مکان‌های تفریحی توکیو داشته باشید.

  • هتل ماندارین اورینتال

هتل ماندارین اورینتال در یکی از مرتفع‌ترین برج‌های توکیو به نام نیهون‌باشی قرار دارد. اتاق‌های این هتل لوکس، چشم‌اندازی زیبا از شهر توکیود دارند و دارای مکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای هستند. این هتل مرکز اسپا، بار و 13 رستوران دارد و در نزدیکی بسیاری از مراکز تفریحی توکیو واقع شده است.

  • هتل ویندسور تویا

هتل ویندسور، هتلی لوکس در جزیره هوکایدو است که در آن معماری سنتی ژاپنی و معماری مدرن به خوبی تلفیق شده است. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از امکانات مختلفی مانند چشمه‌های آب گرم، استخر و زمین گلف استفاده کنید.

  • هتل پنینسولا

هتل پنینسولا، هتلی 5 ستاره و لوکس است که در آن اقامتی لذت‌بخش و به یادماندنی خواهید داشت. برخی از اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی مانند پیانو هستند و ضمن اقامت در اتاق‌های آن می‌توانید مراسم سنتی چای ژاپنی را تجربه کنید. این هتل 3 رستوران لوکس با غذاهای عالی دارد و اسپا و استخر سرپوشیده مجلل از جمله امکانات آن هستند.

  • هتل پارک

هتل پارک، یکی از بهترین هتل‌های توکیو به شمار می‌رود که در یکی از آسمانخراش‌های این شهر قرار دارد. این هتل دارای هفت رستوران است که در آن‌ها، غذاهای متنوع با کیفیت عالی سرو می‌شوند. در صورت اقامت در این لوکس می‌توانید از چشمه‌های آب گرم، اسپا و مرکز تناسب اندام آن استفاده کنید و دسترسی عالی به همه جاذبه‌های گردشگری توکیو داشته باشید.

  • هتل فورسیزن

هتل فورسیزن، یکی دیگر از هتل‌های لوکس ژاپن در شهر توکیو است که یکی از بهترین هتل‌های ژاپن محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره دارای 57 اتاق با دکوری شیک و مدرن است که مجهز به اینترنت وای‌فای، تلویزیون و میز کار هستند. هتل فورسیزن دارای یک رستوران با غذاهای فرانسوی و محلی‌ست و بار آن تا نیمه‌شب باز است. در صورت اقامت در این هتل به بیشتر مرکز تفریحی توکیو، دسترسی خوبی خواهید داشت.

 



مدارک لازم برای ویزای ژاپن

هنگام سفر به ژاپن نیاز به ویزا دارید که تهیه آن حدود 5 روز کاری طول می‌کشد. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی شامل عبارتند از: فرم تقاضای ویزای توریستی، گذرنامه، یک قطعه عکس، مدارک استطاعت مالی، واچر هتل، فیش حقوقی و برنامه سفر. در صورتی که با تور به ژاپن سفر کنید، اخذ ویزای توریستی توسط مجری تور انجام می‌شود. آژانس هواپیمایی قصر شیرین از جمله برگزارکنندگان تور ژاپن در کشورمان است و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره تورهای ژاپن آن می‌توانید به سایت اینترنتی این آژانس مراجعه کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن