تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814434893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتل اگه پالاس ازمیر چه امکاناتی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

هتل اگه پالاس ازمیر با امکانات رفاهی عالی، اقامتی آسوده و بدون دغدغه را برای مسافران تجاری و تفریحی فراهم می‌کند. Ege Palas همچنین مناسب کسانی است که به‌دنبال رزرو هتل ازمیر با موقعیت مکانی عالی هستند تا به مرکز شهر، وسایل حمل‌ونقل عمومی و بسیاری از جاهای دیدنی ازمیر دسترسی آسان‌تری داشته باشند. در این مطلب، به‌طور کامل با امکانات هتل ایگه یا اجه پالاس ازمیر آشنا خواهید شد.



معرفی هتل اگه پالاس شهر ازمیر

اگه پالاس، یک هتل چهارستاره جذاب در شهر پرجنب‌وجوش ازمیر ترکیه است. هنگام ورود به این هتل، با برخورد گرم و صمیمی کارکنان آن روبه‌رو خواهید شد که به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند.

فرآیند چک‌این هتل اگه پالاس بدون دردسر است و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. زمان ورود به هتل از ساعت 2:00 بعدازظهر تا 00.00 بامداد است؛ بنابراین، می‌توانید بلیط هواپیما ازمیر را متناسب با زمان ورود به هتل رزرو کنید و با خیالی آسوده از فرودگاه به محل اقامت خود بروید. زمان خروج از هتل نیز ساعت 13:00 است و برهمین‌اساس می‌توانید صبح آخرین روز اقامت‌تان را هم بدون عجله از یک صبحانه عالی یا انجام فعالیت تفریحی و ورزشی لذت ببرید.

اگه پالاس یکی از بهترین هتل های ازمیر برای مسافرت خانوادگی است. سیاست‌های دوستدار کودک این هتل، به کودکان 3 تا 12 سال اجازه اقامت رایگان می‌دهد و این موضوع آن را به انتخابی ایده‌آل برای تعطیلات خانوادگی تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل اگه پالاس: به‌آسودگی خانه

هتل اگه پالاس با اولویت‌دادن به آسایش مهمانان، 116 اتاق مجهز و متناسب با نیازها و ترجیحات مهمانان را ارائه می‌دهد. هر اتاق با دقت طراحی شده و و امکاناتی جهت تجربه آسودگی خانه را برای مهمانان فراهم می‌کند.

اتاق استاندارد با نمای شهر، یک فضای بزرگ 24مترمربعی و یک تخت کویین دنج را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر منظره خیره‌کننده از دریا را ترجیح می‌دهید، می‌توانید اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا را انتخاب کنید که آن هم فضای بزرگ و و تخت کویین راحت دارد.

برای مسافرت‌های دونفره، اتاق استاندارد تویین با 24 مترمربع فضا و دو تخت یک‌نفره، آسودگی کامل را مهیا می‌کند و البته اتاق‌هایی با همین ویژگی‌ها با منظره رو به دریا نیز موجود هستند.



امکانات هتل اگه پالاس: استراحت، تفریح و سرگرمی

در هتل اگه پالاس، فرصت‌های زیادی برای استراحت و تفریح وجود دارد؛ ازجمله می‌توانیم به استخر شنا (سرپوشیده و فضای باز)، مرکز تناسب‌اندام مجهز، سونا، سالن ماساژ، اسپا، خدمات بلیط، تورها، خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها و بخش‌های عمومی، اینترنت وای‌فای رایگان و ... اشاره کنیم.

برخی دیگر از امکانات مدرن و خدمات رفاهی در هتل موردبحث عبارت‌اند از: خدمات خشک‌شویی، سالن برگزاری مهمانی، صندوق امانات در پذیرش، پذیرش 24ساعته، سالن آرایش، صندلی آفتاب استخر، تراس، فضای تفریحی رایگان کنار استخر، اتاق جلسات، پارکینگ رایگان و ... .

رستوران، بار و کافه

برای بسیاری از افراد، وعده‌های غذایی و نحوه تامین آن‌ها، مهم‌ترین ملاک انتخاب هتل است. مدیران اگه پالاس با عنایت به این موضوع، طیف وسیعی از امکانات غذاخوری را برای پاسخ‌گویی به نیازها و سلایق مختلف مهیا کرده‌اند.

می‌توانید روز خود را با یک صبحانه لذیذ در بوفه هتل آغاز کنید. بوفه این هتل با طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین‌المللی، شیرینی‌های تازه پخته‌شده و املت‌های سفارشی، هر نوع طبع غذایی را راضی می‌کند. رستوران هتل نیز یک فضای صمیمی است که منوی متنوعی از غذاهای ترکی و بین‌المللی در آن ارائه می‌شود. در این هتل، کافی‌شاپ و بار هم وجود دارد. تمامی غذاها و نوشیدنی‌ها، دکوارسیون و سایر خدمات مربوط به غذا و نوشیدنی در اگه پالاس، با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

موقعیت مکانی هتل اگه پالاس با دسترسی‌های فوق‌العاده

یکی از ویژگی‌های مثبت و امکانات هتل اگه پالاس، موقعیت مکانی عالی آن است. این هتل در بلوار جمهوریت (Cumhuriyet Bulvari) قرار دارد. بلوار جمهوریت، بهترین منطقه ازمیر ازلحاظ دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی و مکان‌های تفریحی و گردشگری است. درصورت رزرو این هتل، می‌توانید با گزینه‌های حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه در شهر تردد کنید و به بسیاری از جاهای دیدنی شهر بروید.

هتل Ege Palas به چندین مکان دیدنی در ازمیر نزدیک است. این هتل با بندرگاه فاصله چندانی ندارد و می‌توانید شاهد فعالیت‌های کشتی‌ها و قایق‌ها باشید و از مناظر خیره‌کننده دریای اژه لذت ببرید. مرکز هنری احمد عدنان ساگون، میزبان نمایش‌های تئاتر، نمایشگاه‌های مختلف و کنسرت‌ها، یکی دیگر از مکان‌های دیدنی ازمیر در نزدیکی هتل اگه پالاس است.

انبوهی از مراکز خرید، فروشگاه‌ها، بارها و رستوران‌های نزدیک به هتل اگه پالاس ازمیر، سفری خاطره‌انگیز و اقتصادی را برای مهمانان رقم می‌زنند. Kemer Plaza Alisveris Merkezi یک مرکز خرید شلوغ است که طیف وسیعی از فروشگاه‌های لباس و محصولات الکترونیک در آنجا وجود دارد. برای خرید صنایع‌دستی و سوغات ازمیر نیز می‌توانید به Incir Evi در نزدیکی این هتل بروید. مرکز خرید Konak Pier نیز در فاصله کمی از هتل اگه پالاس قرار دارد.



رزرو هتل اگه پالاس ازمیر در سایت فلای تودی

موقعیت مکانی و همچنین تنوع و کیفیت امکانات هتل اگه پالاس، آن را به یکی از بهترین هتل های ازمیر تبدیل کرده است. درصورت تمایل به رزرو این مکان اقامتی، می‌توانید از خدمات سایت فلای تودی بهره بگیرید. فلای تودی، بزرگ‌ترین مرجع رزرواسیون آنلاین در ایران است که خدمات خود را با بیشترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می‌دهد. برای رزرو هتل ازمیر یا خرید بلیط هواپیما ازمیر، کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و گزینه متناسب با نیاز و بودجه خود را فقط با چند کلیک رزرو کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن