تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797698694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه انتظاراتی باید از مژه کار خود داشته باشید؟


واضح آرشیو وب فارسی::

زیبایی مژه تاثیر مستقیمی بر زیبای کل چهره داشته و به همین دلیل نیز یکی از خدمات رایج در سالن‌های زیبایی، همین خدمات مربوط به مژه است. در این مقاله، اصول انتخاب بهترین مژه کار را بیان خواهیم کرد.

 


بهترین مژه کار تهران
مژه کار

چشمان یکی از اصلی‌ترین المان‌های صورت بوده که زیبایی آن باعث زیباتر دیده شدن شما خواهد شد. خصوصا بعد از پاندمی کرونا که باعث استفاده از ماسک شد، تنها بخش صورت که نگاه همگان را به خود جلب خواهد کرد، چشم‌ها بوده و طبیعتا آنچه به زیبایی چشمان می‌افزاید، داشتن مژه‌هایی بلند به همراه انحنایی طبیعی است. از آنجاییکه خدمات مژه در تمام سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود، تصمیم گرفتیم تا این خدمت را به صورت تخصصی بررسی کرده و در نهایت، روشی برای انتخاب بهترین مژه کار تهران را به شما معرفی نماییم. پس از خواندن این مقاله، شما می‌توانید خودتان مژه کاری را انتخاب نمایید که با خیال راحت از خدمات ایشان استفاده کرده و هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشید.

رعایت سلامت

آنچه که متاسفانه در وبسایت‌ها و مجلات زیبایی کمتر به آن پرداخته شده، اصول رعایت بهداشت در محیطی است که خدمات مژه ارائه می‌شود. مژه به چشم بسیار نزدیک بوده و طبیعتا کوچکترین مشکل، حداقل باعث قرمز شدن چشم‌ها تا چندین ساعت خواهد شد. رعایت بهداشت صرفا به معنای محیطی پاکیزه و استفاده از ماسک و دستکش نبوده، بلکه ابزار استفاده شده نیز باید ضدعفونی و در برخی موارد حتی استریل شده باشند. در کنار آن، متریال نیز باید از بهترین متریال بازار باشند تا هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نکنند. ترکیب تمامی این نکات، به معنای رعایت بهداشت در ارائه‌ی خدمات مژه بوده و اولین و مهمترین ملاک برای انتخاب مژه کار خواهد بود. شاید فکر کنید که بدین ترتیب باید، تمامی مژه‌کارها را امتحان نمایید تا بتوانید مژه کار خود را پیدا کنید. اما همواره می‌توان به تجربه‌ی دیگران اعتماد کرد.

نمونه کارها

تقریبا تمامی مژه کارها، صفحات اینستاگرام اختصاصی داشته که نمونه کارهای خود را در آن قرار داده‌اند. اما لزوما تمام نمونه کارها، عکس‌های واقعی نبوده و بعضی از آن‌ها به لطف فیلترهای اینستاگرام و یا هنرهای یک فوتوشاپ کار، تدوین و روتوش شده‌اند. هنگامیکه نمونه کارها را مشاهده می‌کنید، حتما مطمئن شوید که عکس‌ها بدون فیلتر بوده و هیچگونه تقلبی در بارگذاری آن‌ها صورت نگرفته باشد. همچنین دقت نمایید که مژه کار، بتواند مدل‌های مختلف و مدرن کاشت مژه را نیز پیاده نماید. از آنجاییکه همه روزه، متدهای جدیدی برای کاشت ارائه شده است، طبیعتا بهترین مژه کار باید به تمامی این متدها آشنا بوده و بتواند با یک نگاه به چهره شما، بهترین مدل کاشت را به شما معرفی نماید. امروزه سالن‌های زیبایی مدرن تهران، دوره‌های آموزشی روز را برای پرسنل خود ارائه نموده تا همواره پرنسل آن‌ها، به متدهای روز، تسلط کافی داشته باشند.

خدمات مژه کار

کاشت مژه یا همان اکستنشن و همچنین کراتینه کردن تارهای مژه، جزو خدمات اصلی و شاید تنها خدمات مژه کار باشند. کاشت به سبک‌های مختلفی انجام شده که تفاوت آن، تعداد، قطر و جانمایی تارهای کاشت شده است. از آنجاییکه الگوی اضافه کردن تارهای مصنوعی در کاشت مژه به صورت چشمی است، آنچه که باعث تفاوت نهایی نما و زیبایی مژه خواهد شد، صرفا تجربه و ظرافت کار مژه کار خواهد بود. به همین جهت نیز ممکن است در چند سالن زیبایی مختلف اقدام به کاشت اسپایکی نموده، اما فقط از نتیجه‌ی آن در یکی از سالن‌ها رضایت داشته باشید. هر چقدر که ظرافت کار مژه کار بیشتر باشد، نحوه‌ی چسباندن این تارها به مژه‌های شما ظریف‌تر بوده و عملا تشخیص کاشت به شدت دشوار خواهد شد. میزان استفاده از چسب مژه، محل چسباندن، زاویه چسباندن و ... همگی با تکیه بر تجربه و مهارت این فرد مشخص شده و تاثیر مستقیمی بر کیفیت نهایی خواهد داشت.

در کنار کاشت مژه، خدمت کراتینه نیز مورد توجه واقع شده است. این خدمت شامل استفاده از مواد طبیعی و تقویتی بوده که نوعی روش زیبایی و درمانی برای تارهای مژه است. پس از کراتینه کردن مژه، تارها تقویت شده و هم طول بیشتری پیدا می‌کنند و هم قطر آن‌ها افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب، شاید نیاز به کاشت برطرف شده و بتوانید با همان تارهای طبیعی مژه خود، زیبایی چشمانتان را چند برابر نمایید. طبیعتا همواره می‌توانید با متخصص کراتینه مشورت نمایید تا از ثمربخش بودن این خدمت برای خود مطمئن شوید. کراتینه کردن مژه همچنین باعث میشود تا فرم طبیعی تارها به حالت انحنادار تغییر نماید که در زیبایی چهره اثرگذار است.

ترمیم مژه

همانگونه که روزانه ممکن است چندین تار جدید جایگزین تارهای قبلی شوند، مژه‌های کاشته شده نیز که برروی تارهای اصلی قرار گرفته‌اند خواهند ریخت. بدین ترتیب، در فواصل زمانی معین شما باید برای ترمیم مژه مراجعه نمایید تا تارهای ریخته شده مجددا چسبانده شوند. خدمت ترمیم مژه هم هزینه‌ی کمتری داشته و هم به زمان کمتری نیاز دارد. بسته به جنس تارهای مژه شما، زمان مورد نیاز برای ترمیم می‌تواند بین یک تا سه هفته باشد. طبیعتا هرچقدر در نگهداری از مژه‌های خود بیشتر دقت نمایید، مدت زمان ترمیم نیز افزایش خواهد یافت. بعد از کاشت مژه، اصولا باید با چشمان ملاطفت بیشتری به خرج داد و بیشتر مراقب پلک و مژه‌ها بود. این کار می‌تواند مدت زمان نیاز برای جلسه ترمیم بعدی را به سه الی شش هفته افزایش دهد.

بهترین سالن زیبایی برای خدمات مژه

طبیعتا بهترین مژه کار تهران در بهترین سالن زیبایی تهران خدمات خود را ارائه کرده است. سالن‌های لاکچری و مدرن تهران که همزمان میزبان ده‌ها مشتری در لاین‌های مختلف هستند، همواره در تلاشند تا بهترین پرسنل را برای هر لاین جذب نمایند. یکی از لاین‌های مهم و پرطرفدار سالن زیبایی نیز همین لاین تخصصی خدمات مژه است. مدیریت سالن زیبایی با وسواس و حساسیت بسیار بالایی، خدمات ارائه شده در این لاین را تحت نظر داشته تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید. اگرچه در هر خیابان تهران ممکن است یک سالن زیبایی وجود داشته باشد، اما طبیعتا فقط چند سالن وجود داشته که شهرتی به وسعت ایران داشته و نوبت‌های آن تا چند روز آتی و حتی هفته آتی از پیش رزرو شده است. این سالن‌ها در سطح تهران محدود بوده و برای انتخاب میان آن‌ها، باید نکات مختلفی را در نظر گرفت که در ادامه مطرح خواهد شد.


بهترین سالن زیبایی تهران

تنوع خدمات

بر خلاف گذشته که خدمات آرایشگاه‌ها محدود به کوتاهی مو، بند انداختن صورت و اصلاح ابرو بود، امروزه سالن‌های زیبایی ده‌ها خدمت مختلف را ارائه کرده و خصوصا برای خدمات عروس، آن را به شکل یک پکیج آماده کرده‌اند. این خدمات فقط در بخش زیبایی نبوده و شامل اقدامات مراقبتی و سلامتی نیز خواهد بود. در انتخاب بهترین سالن زیبایی، باید مطمئن بود که این سالن، توانسته که تجهیزات کافی را خریداری نموده و همچنین پرسنل ماهری را جذب کرده باشد تا به کمک بهترین تجهیزات، بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه نماید. قیمت دستگاه‌های استفاده شده در لاین‌های مختلف چند صد میلیون بوده و طبیعتا هر سالنی قادر به تجهیز در لاین‌های مختلف نخواهد بود. خصوصا در خدمات مراقبتی و زیبایی ابرو، این تجهیزات هم تنوع بسیار بالایی دارند و هم قیمت هر یک (و در نتیجه کیفیت آن‌ها) با یکدیگر متفاوت است. بنابراین، همه چیز منوط به تصمیم مدیریت مجموعه باز خواهد گشت.

مدیریت سالن زیبایی

مدیر سالن زیبایی مهمترین نقش را در حفظ و ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده دارد. وظیفه‌ی مدیریت سالن، نظارت بر عملکرد تمامی لاین‌های تخصصی، خرید تجهیزات و متریال، پایش رضایت مشتری و در نهایت قیمت گذاری بر خدمات مختلف است. هرچقدر که مدیر سالن حضور پررنگتری داشته باشد، طبیعتا می‌توان انتظار داشت که خدمات ارائه شده باکیفیت تر بوده و رضایت مشتریان بیشتر باشد. از آنجاییکه سالن‌های زیبایی درآمد بالایی دارند، متاسفانه به مرور زمان، مدیریت سالن حضور کمرنگتری پیدا کرده و کار را به خود پرسنل خواهد سپرد. همین امر نیز باعث شده حتی سالن‌های سرشناس تهران به مرور زمان دیگر آن کیفیت سابق را نداشته باشند. حتی بعضی از مدیران سالن‌ها نیز با راه‌اندازی شعب مختلف در سطح تهران، اگرچه دسترسی مشتریان را آسانتر کرده‌اند، اما متاسفانه نتوانسته‌اند کیفیت را حفظ نمایند.

میکاپ آرتیست

با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که اکثر سالن‌های زیبایی سرشناس تهران، شهرت خود را مدیون میکاپ آرتیست خود هستند. میکاپ آرتیست‌ها نقش پررنگی در خدمات عروس داشته که نمونه کارهای اصلی هر سالن زیبایی را تشکیل می‌دهند. با مشاهده‌ی کیفیت میکاپ عروس، مشتریان به خدمات سالن زیبایی علاقه‌مند شده و سایر خدمات این سالن را نیز امتحان خواهند کرد. قطعا بهترین میکاپ آرتیست تهران نیز در بهترین سالن زیبایی تهران حضور دارد. اما از آنجاییکه سبک‌های مختلفی در میکاپ وجود دارد، این نظر شخصی شما خواهد بود که کدام میکاپ آرتیست، کیفیت کار بهتری دارد. بسیاری از افراد به سبک‌های سبک علاقه داشته تا نچرال بودن چهره را حفظ نمایند، از طرف دیگر، بسیاری از افراد نیز معتقدند که باید چهره فرد قبل و بعد از آرایش متفاوت باشد و بدین منظور به دنبال آرایش‌های نیمه غلیظ و غلیظ هستند.

عموما افرادی که به دنبال میکاپ‌های اروپایی و کلاسیک هستند، سالن زیبایی فرناز صفری را انتخاب می‌نمایند. چرا که بانو فرناز صفری، دوره‌های آموزشی خود را در اروپا گذرانده و تخصص ویژه‌ای در اجرا کردن این سبک‌ها دارد. ایشان فعالیت خود را از سال 94 شروع کرده و ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی در اروپا و کانادا، مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای ایران را نیز دریافت کرده تا سالن اختصاصی خود را در تهران تاسیس نماید. این سالن در منطقه 1 تهران و محله کامرانیه بوده و یکی از مجلل‌ترین سالن‌های زیبایی تهران است که در تمامی لاین‌های زیبایی و مراقبتی، خدمات مدرن را ارائه کرده است. برای آشنایی بیشتر با این سالن زیبایی، می‌توانید به وبسایت سالن زیبایی فرناز صفری مراجعه کرده و یا نمونه کارهای اصلی این مجموعه را در پیج اینستاگرامی مشاهده نمایید.


سالن زیبایی فرناز صفری

 

برچسب ها : بهترین مژه کار تهران,بهترین سالن زیبایی,فرناز صفری,بهترین ناخن کار تهران,کاشت مژه,اکستنشن مژه,کراتینه مژه






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 420]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن