تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808214086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطور پیراهن زنانه اسپرت را در سال ۲۰۲۳ انتخاب کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::





پیراهن زنانه اسپرت دارید ؟ اگر اهل پوشیدن پیراهن باشید، حتما چند پیراهن اسپرت زنانه در کمد لباستان آویزان شده است. با این حال احتمالا همیشه در مورد شیوه پوشیدن آنها تردید دارید؛ این‌که آیا پیراهن اسپرت مورد نظر به اندازه کافی برای مراسمی که در آن شرکت می‌کنید شیک و یا دوستانه هست؟ نکند زیادی رسمی و یا زیادی اسپرت باشد؟ آن را با چه کفشی ست کنید تا مناسب به‌نظر بیاید؟ موهای خود را ببندید یا باز کنید؟ و سوالاتی از این قبیل که وقت رفتن به مهمانی، در ذهن هر بانویی ردیف می‌شوند!!

ما در این نوشتار، درباره پیراهن زنانه اسپرت از فروشگاه شیک و کلاسیک به شما کمک می‌کنیم تا پاسخ سوال‌هایی که درباره پیراهن اسپرت زنانه دارید را پیدا کنید. بیایید اول از همه یک تعریف واحد درباره پیراهن ارائه کنیم تا بقیه سوالات را بر اساس این تعریف پاسخ دهیم.

 

پیراهن زنانه چیست؟

پیراهن زنانه که در انگلیسی به آن Dress گفته می‌شود، نوعی لباس است که دامن را با بالاتنه ترکیب کرده و یه شکل یکپارچه ارائه می‌دهد. این نوع لباس معمولا توسط زنان و دختران پوشیده می‌شود و می‌تواند کوتاه، بلند، تنگ و یا گشاد باشد و در بی‌نهایت مدل دوخته شود. چیزی که پیراهن زنانه را از سایر لباس‌های زنانه مجزا می‌کند، دو فاکتور زیر است:

  1. دامن‌دار بودن لباس
  2. اتصال بالاتنه به پایین تنه

 

پیراهن زنانه اسپرت چه تفاوتی با پیراهن‌های مجلسی دارد؟

پاسخ به این سوال به شما کمک می‌کند تا جواب اکثر سوالاتی را که در ابتدای مقاله گفتیم متوجه شوید. اگر بدانید که چه چیزی اسپرت‌بودن یا مجلسی‌بودن یک پیراهن را مشخص می‌کند، به‌خوبی می‌فهمید که لباس مورد نظر برای مجلس یا دورهمی که در نظر دارید مناسب است یا نه.

همان‌طور که مهمانی‌هایی که به آنها دعوت می‌شویم همه به یک اندازه رسمی یا غیررسمی نیستند، مجلسی‌بودن یا اسپرت‌بودن یک پیراهن هم یک طیف محسوب می‌شود؛ طیفی که در یک سر آن لباس‌های کاملا مجلسی برای مجالس کاملا رسمی مثل عروسی‌ها قرار دارند و در طرف دیگر، پیراهن‌های کاملا اسپرت برای خانه یا مجالس خیلی دوستانه در نظر گرفته می‌شود. بقیه انواع پیراهن‌ها در جایی بین این دو نقطه هستند که شما باید با ذکاوت خود، میزان اسپرت‌بودن آن را با مجلس یا دورهمی که در آن شرکت می‌کنید هماهنگ نمایید.

اما چه چیزی جایگاه یک لباس زنانه را در طیفی که گفتیم به سمت طیف لباس مجلسی یا طیف لباس اسپرت حرکت می‌دهد؟

پاسخ، بیشتر از همه بر جنس و کیفیت دوخت لباس متمرکز است. اگرچه مدل، رنگ و فرهنگ حاکم بر جامعه هم میزان اسپرت‌بودن یا نبودن لباس را مشخص می‌کنند، اما حرف اول را جنس لباس و سپس کیفیت دوخت آن می‌زند. لباس‌هایی که از گیپور یا پارچه‌های سنگ‌دوزی شده دوخته شده‌اند، معمولا کاملا مجلسی هستند. از طرف دیگر یک لباس کتان هرچقدر خوش مدل، خوش‌دوخت و خوشرنگ باشد، در یک مراسم رسمی جایی ندارد. پس اگر به‌دنبال خرید پیراهن زنانه اسپرت هستید، اول از همه باید به جنس آن دقت کنید. 

در مرحله بعد، باید این نکته را در نظر بگیرید که حتی اگر جنس لباس به اصطلاح سنگین باشد، اگر دوخت خوبی نداشته باشد (برای مثال دوخت آن کثیف و بی‌دقت باشد و یا کیس داشته باشد) اصلا مناسب پوشیدن در یک مجلس نیست. اگر بخواهیم صادق باشیم، چنین لباسی حتی مناسب پوشیدن در مراسم غیررسمی هم نیست. پس یا نباید آن را بخرید یا اگر بخرید احتمالا روی دستتان خواهد ‌ماند!!

 

مدل معمولا حرف زیادی برای مشخص‌کردن این‌که پیراهن زنانه اسپرت است یا مجلسی ندارد. اما معمولا لباس‌های اسپرت ماکسی، خیلی تنگ و یا ناراحت نیستند. لباس‌های رسمی هم کمتر گشاد یا برگرفته از مدل‌های عجیب و غریب هستند. با این حال این قوانین ثابت نبوده و می‌توانند در شرایط مختلف تغییر کنند. 

و در نهایت، رنگ و فرهنگ حاکم بر جامعه هم تا حدودی بر موارد بالا تاثیر می‌گذارد. شاید لباسی که در یک جمع فقیر در مجالس آنها پوشیده می‌شود، برای یک جمع ثروتمند مناسب نباشد و مواردی از این قبیل. فروشگاه شیک و کلاسیک انواع مختلف این لباس‌ها را ارائه می‌دهد.

 

ست‌کردن پیراهن زنانه اسپرت

پیراهن‌های اسپرت معمولا هم با کفش‌های رسمی و هم با کفش‌های اسپرت جور درمی‌آیند. معمولا یک کفش مشکی پاشنه‌بلند ساده به همراه کیف همرنگ آن، ست مناسبی برای انواع پیراهن زنانه اسپرت و مجلسی است. اما اگر اهل تنوع هستید گزینه‌های خیلی زیادی وجود دارند. شما حتی ممکن است بتوانید یک لباس اسپرت زنانه را با کفش کتانی بپوشید. لباس‌های کتان معمولا با کفش‌های حصیری قشنگ می‌شوند. گاهی استفاده از یک کمربند مناسب می‌تواند به ست‌کردن پیراهن زنانه اسپرت با کفش یا کیف کمک کند. 

 

مدل موی مناسب برای پیراهن زنانه اسپرت

اگر پیراهن زنانه اسپرت شما یقه‌باز است، بهتر است موهای خود را باز بگذارید تا تناسب بین لباس و مو برقرار شود. اما اگر لباس یقه‌اسکی است و یا یقه بسته‌ای دارد، بهتر است موهای خود را ببندید تا مدل یقه لباس مشخص شود وگردن شما بلندتر به‌نظر برسد.

 چیزی که مهم است این است که همراه پیراهن اسپرت زنانه، نباید از یک مدل موی کلاسیک، پر تافت و پیچیده استفاده کنید. یک مدل موی ساده مثل بافت، کرلی‌ و حتی یک دم اسبی شیک می‌تواند برای هماهنگی با این لباس‌ها مناسب باشد. 

 

 

فرقی نمی‌کند پیراهن اسپرت زنانه‌ای که می‌خواهید، در کجای طیف اسپرت‌بودن قرار دارد، شما همیشه می‌توانید انواع این لباس‌ها را از بهترین فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجی‌ استایل، فروشگاه شیک و کلاسیک، بوتیک و مدیسه تهیه کنید. فروشگاه شیک و کلاسیک در زمینه مد و پوشاک بانوان، آقایان، کودکان و همچنین لوازم جانبی دیجیتال پوشیدنی فعالیت می‌کند و تقریبا هرچه را بخواهید در اختیار شما قرار خواهد داد.ضمنا شما می توانید علاوه بر بازدید از سایت آن به آدرس https://chicoclassic.com، با شماره تلفن‌های ۳۲۲۴۵۸۶۹ (۰۳۱) و ۳۲۲۴۶۲۸۶ (۰۳۱) با این فروشگاه در تماس باشید. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 802]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن