تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808208606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید مگنترون ال جی با بهترین کیفیت  _ هرمس پارت


واضح آرشیو وب فارسی::


اگر قصد خرید مگنترون ال جی را دارید، می توانید این کار را از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت انجام دهید. مهم ترین نکته در خرید قطعات دستگاه مایکروفر، خرید آن ها با بهترین کیفیت و با قیمت های مناسب است. این موضوع برای مگنترون، بیش از سایر قطعات دستگاه اهمیت دارد. زیرا، مگنترون به نوعی قطعه اصلی مایکروفر است که کار تولید اشعه در مایکروفر را انجام می دهد. این اشعه ها دارای طول موج کوتاه هستند و به صورت تدریجی سبب پخت غذا در دستگاه می‌شود. به همین دلیل می توان گفت، مهم ترین قسمت مایکروفر، لامپ اشعه آن است. ال جی در کنار پاناسونیک برندهای برتر تولید کننده مایکروفر هستند و از بهترین و با کیفیت ترین لامپ ها نیز، استفاده می کنند. برای جایگزین کردن، این قطعه مهم به خصوص در این دو برند، حتما باید از قطعات اصلی و یدک فابریک دستگاه استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان هرمس پارت با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید. در ادامه این مطلب می توانید نکات بیش تری را در خصوص نشانه های خرابی مگنترون ال جی بخوانید. 

 

ایراد در مگنترون و دلایل آن

به صورت عادی، مگنترون ال جی یا همان لامپ اشعه دستگاه باید حداقل ده هزار ساعت عمر کند. اما گاها ممکن است به دلایلی نظیر استفاده نادرست و قرار دادن ظروف فلزی و براق درون مایکروفر، تمیز نکردن و چربی زدایی نکردن درست دستگاه، جرقه زدن حین کار و عدم رسیدگی به آن، مستهلک شدن لامپ مگنترن مایکروفر، خرابی ترانس ولتاژ بالا و عدم تغذیه درست لامپ مگنترون ال جی، تنظیم زمان های بالا بابت پخت، ضربه شدید، محل نامناسب دستگاه و خنک نشدن لامپ اشعه از طریق فن مایکروفر و ... می تواند آسیب ببیند. وجود این مشکلات در مگنترون ال جی ، معمولا با بروز مشکلاتی نظیر گرم نشدن غذا یا روشن نشدن دستگاه نمایان می‌شود. 

قسمت های مختلف مگنترون و ایراد در آن ها

لوله سر مگنترون و آهنربای مگنترون قسمت های اصلی این قطعه هستند که ممکن است ایراد پیدا کنند. لوله یا نازل مگنترون، جریان الکتریسیته تولید شده در آهنربا را به صورت گرما و الکتریسیته به دستگاه منقل می کند. این قسمت یکی از مهم ترین قسمت های مگنترون ال جی است که ممکن است به دلیل گرمای زیاد بسوزد یا ایراد پیدا کند. در صورت مشاهده هر گونه ایراد در این قسمت ها، تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر شما، باید دستگاه را بررسی کرده و مگنترون را برای شما تعویض کند. با توجه به تقویت زیاد ولتاژ در مایکروفر و احتمال برق گرفتگی با برقی ده برابر قوی تر از برق شهری، تعویض مگنترون یک کار کاملا تخصصی است و باید توسط تکنسین مجاز و مجرب دستگاه انجام شود. 

آهنربا قسمت دیگریست که در کار لامپ اشعه اثر مستقیم دارد. مگنترون ال جی به وسیله گرم شدن و ایجاد میدان مغناطیسی در آهنربایی که در این قطعه وجود دارد، کار تولید اشعه را انجام می‌دهد. هر گونه ترک یا شکستگی کوچک در این قطعات باعث برهم خوردن سیستم ایجاد الکتریسیته در دستگاه می‌شود. خرابی آهنربای مگنترون منجر به تعویض کل قطعه می‌شود. گرمای زیاد در آهنربا، از دلایل اصلی از بین رفتن آهنربای مگنترون است. اگر احساس کردید، ایراد از این قطعه است، باید از این موضوع به طریقی که در ادامه می آید، مطمئن شوید.



تعمیر و تست مگنترون ال جی

ذکر این نکته ضروری است که امکان تعمیر مگنترون مایکروفر به دلیل پرس بودن این قطعه، وجود ندارد. اگر احساس کردید که نشانه های ایراد در مگنترون را دیده اید، باید از تکنسین دستگاه بخواهید تا ان را بررسی کند. مایکروفر به دلیل ولتاژ بالای برقی که درون دستگاه وجود دارد، بسیار خطرناک است و در صورت نداشتن تجربه کافی، تعمیر آن بسیار خطرناک خواهد بود. 

اما برای بررسی مگنترون ال جی باید توجه داشت که برخی موارد مانند : شکستگی و ترک خوردن آهنرباها، دفرم و شل شدن محل رادیات ها، سوختگی قسمت درزگیر و نازل خروجی اشعه از موارد مهمی است که با بررسی چشمی قطعه نیز مشاهده می‌شود. اگر قصد بررسی بیش تر قطعه را داشتید، باید به کمک یک مولتی متر، مقاومت روی دو پایه مگنترون ال جی را بررسی کنید. اگر مقاومت زیر 1 اهم باقی بماند رشته الکتریکی داخل لامپ مگنترون به درستی کار میکند. اما اگر عددی بالاتر از 1 اهم را نشان داد یا چنانچه صفحه نمایش OL را نشان دهد پس قطعه معیوب است و باید تعویض شود. برای خرید این قطعه، به فروشگاه اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

برای سلامت مگنترون ال جی و سایر قطعات مایکروفر، سعی کنید مواردی که در ادامه گفته می شود را به بهترین شکل، رعایت نمایید.

نگهداری از مگنترون مایکروفر

قطعات مختلف مایکروفر مانند مگنترون می‌توانند بسیار حساس باشند. در صورتی که نکات نگهداری از مگنترون ال جی را رعایت نمایید، می توانید تا حدود بسیاری از خرابی این قطعه جلوگیری نمایید. برخی از مهم ترین نکات نگهداری از مایکروفر به شرح زیر هستند: 

  • با استفاده از محافظ برق، از آسیب هایی که ممکن است به علت نوسانات برق به سیستم برق دستگاه شامل مگنترون ال جی، مدارها و برد الکترونیکی وارد شود، جلوگیری کنید.
  • پس از استفاده از مایکروفر، چربی و پسماند غذا را از سینی با استفاده از دستمال تمیز، پاک کنید. همچنین برای ضد عفونی کردن فضای داخلی مایکروفر خود می‌توانید یک محلول حدود 200 سی سی از آب ولرم،جوش شیرین و سرکه تهیه نموده و در فضای داخلی دستگاه خود قرار دهید پس از آن مایکروفر را با حداقل زمان و درجه تنظیم نمایید و بگذارید محلول بجوشد تا بخار آن روی بدنه دستگاه و شیشه در قرار گیرد. سپس داخل دستگاه را با دستمال تمیز و نرم پاک کنید.
  • ظروف سرامیکی و یا شیشه ای را در دستگاه قرار دهید. استفاده از ظروف فلزی باعث ایجاد جرقه و خرابی مگنترون و برد دستگاه می‌شود.
  • مواد کنسروی، مواد دانه ریز مثل لپه و عدس و تخم مرغ را درون مایکروفر خود قرار ندهید.
  • برای خرید مگنترون مایکروفر ال جی اصل و سایر قطعات لوازم منزل، با فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت تماس بگیرید.


قیمت مگنترون ال جی

اگر در فروشگاههای اینترنتی یا مغازه های متفرقه فراوان بچرخید، می‌توانید متوجه شوید که بهترین قیمت ها برای خرید قطعات فابریک یدک مایکروفر ال جی، توسط فروشگاه اینترنتی هرمس پارت ارائه می‌شود. این مجموعه با پانزده سال سابقه و حذف دست افراد واسطه، موفق شده است تا قطعات مورد نیاز مشتریان از جمله مگنترون ال جی را، با بهترین قیمت ها در اختیار آن ها قرار دهد. خرید مگنترون ال جی از هرمس پارت ، در تعداد بالا برای تعمیرکاران و تکنسین های مایکروفر این برند نیز، امکان پذیر است. همچنین امکان ارسال آنی قطعات به تمام نقاط کشور، وجود دارد که برای هماهنگی در این خصوص می‌توانید با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 510]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن