تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797799626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر به اصفهان سفر می‌کنید این مطلب را از دست ندهید!


واضح آرشیو وب فارسی::

 

اصفهان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران شناخته می‌شود که آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی فراوانی در خود جای داده است. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید باید با نکات مهمی همچون محل اقامت، شیوه حمل و نقل، بهترین جاذبه‌های گردشگری و حتی نحوه خرید بلیط سفر آشنا باشید. بنابراین ما در این مطلب به تمامی اطلاعات موردنیاز در مسافرت به اصفهان اشاره خواهیم کرد تا بتوانید بهترین تجربه را در این شهر توریستی داشته باشید. با ما همراه شوید.


اصفهان گردی

 

 

نگاه کلی به اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که به نوعی پایتخت فرهنگ و تمدن آن هم به حساب می آید. این شهر در استانی به همین نام در بخش مرکزی ایران واقع شده و به دلیل اینکه آثار تاریخی بسیاری را در خود جای داده، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. جالب است بدانید معماری خاص دوران صفویه و آثار تاریخی منحصر به فرد این شهر موجب شده تا اصفهان هر ساله علاوه بر ایرانیان میزبان گردشگران خارجی نیز باشد.

در اصفهان از چه اماکنی بازدید کنیم؟

توصیه می‌کنیم در سفر به اصفهان حتما از پل معروف نصف جهان یعنی سی و سه پل بازدید کنید. این پل که بر روی رودخانه زاینده رود بنا شده از آثار تاریخی به جا مانده از دوره ساسانیان است و قدمت زیادی دارد. کلیسای وانک یکی از کلیساهای دیدنی اصفهان است که توسط ارامنه این شهر در زمان شاه عباس دوم بنا شده است. این کلیسا پر از رنگ و نقاشی هایی از انجیل است که تماشای آن ها بسیار لذت بخش است. از دیگر اماکنی که باید در این سفر دیدن کنید، عمارت تاریخی چهلستون معرفی می‌شود. این کاخ که تزئیناتی از نقاشی و آیینه کاری دارد، یکی از شاهکارهای هنری عصر خود بوده است. در نهایت بازار سنتی اصفهان جایی است که می توانید در آن سنت و مدرنیته را به صورت همزمان به تماشا بنشینید و آن بخش خالی مانده از چمدانتان را با خریدن صنایع دستی، شیرینی های معروف و دیگر سوغاتی های اصفهان پر کنید.

 

چطوری بریم اصفهان؟

برای رفتن به اصفهان می‌توانید بلیط هواپیما بخرید یا اگر به دنبال سفری ارزان هستید برای رزرو بلیط اتوبوس اصفهان اقدام کنید. با قطار نیز از امکانات رفاهی بیشتری بهره‌مند خواهید شد. در ادامه با این روش‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

سفر هوایی

اگر بلیط هواپیما اصفهان را برای گشت و گذار و تفریح می خواهید، فصلی را انتخاب کنید که از تمام زیبایی های اصفهان لذت ببرید؛ چرا که اصفهان یکی از معدود شهرهای ایران است که می توان چهار فصل را در آن تجربه کرد. این شهر دارای تابستان هایی ملایم و زمستان هایی سرد و پر برف است. از این رو بهترین زمان برای خرید این بلیط و سفر به نصف جهان نیمه های فصل بهار و پاییز شناخته می‌شود. از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، اغلب بلیط های هواپیما از مبدا تهران، می توانند برای شما بهترین بلیط هواپیما اصفهان، باشد چرا که زمان تقریبی حضور شما در پرواز تنها 45 دقیقه است.

فرودگاه اصفهان هم یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور است که در زمینی به مساحت 1041 هکتار و ارتفاع 1542 متر از سطح دریا قرار گرفته است. محل اولیه این فرودگاه، صفه اصفهان بوده که پس از واگذاری به نیروی هوایی سپاه، به منطقه ای کویری در شرق اصفهان منتقل شده است. از امکانات این فرودگاه می‌توانیم به سرویس اینترنت رایگان، یک پارکینگ طبقاتی، سیستم ها و تجهیزات ناوبری و رادار اپروچ، خودروهای کف ساز، ماشین های برف روب و جاروب جهت ایمنی مناطق پروازی، دو باند به طول 4397 و عرض 45 متر، 13 تاکسی وی و10 جایگاه پذیرش برای انواع هواپیماهای مسافری اشاره کنیم. یکی از مزیت های فرودگاه اصفهان را می توان فاصله مناسب آن از اراضی شهری دانست. این امر سبب شده است که بسیاری از مشکلات فرودگاه های دیگر کشور از قبیل ایجاد آلودگی صوتی برای ساکنین در مورد فرودگاه اصفهان وجود نداشته باشد.


اصفهان راهنمای سفر

سفر زمینی

درست است که مسافرت‌های زمینی به مراتب از سفرهای هوایی بیشتر طول می‌کشند و شما مدت زمان بیشتری در مسیر هستید. اما به این موضوع نیز باید توجه کنید که قیمت بلیط هواپیما بسیار بیشتر از اتوبوس و قطار ارائه شده و برای تمامی افراد مناسب نیست. پس اگر می‌خواهید سفری ارزان را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم سفر زمینی را انتخاب کنید. برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان یا بلیط قطار هم می‌توانید به وب سایت قاصدک 24 مراجعه و بلیط دلخواه خود را با امکانات و شرایط موردنظر به صورت آنلاین خریداری کنید.


عکس از فرودگاه اصفهان

در اصفهان کجا بمانیم؟

انتخاب محل اقامت یکی از مهمترین بخش‌های سفر است که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت. برای تهیه اتاق در هتل‌های اصفهان، اطلاع از قیمت هر شب اقامت و رزرو هتل اینجا را کلیک کنید.

هتل جام فیروزه: از عمر هتل جام فیروزه تنها یک سال می گذرد. این هتل که یکی از نزدیک ترین هتل ها به میدان نقش جهان است، در دو طبقه و با 15 اتاق ساخته شده است. اتاق های این هتل نیز به یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن، تلویزیون و اینترنت مجهز می باشند. علاوه بر این یک کافی شاپ با ظرفیت 25 نفر، سالن صبحانه خوری و اینترنت رایگان در لابی برای مسافران تعبیه شده است. ناگفته نماند این هتل از لحاظ موقعیت استراتژیکی ایده آل است. چرا که تا مکان های تاریخی مهم این شهر یعنی کاخ چهلستون، تالار اشرف، مسجد شیخ لطف الله و مسجد امام فاصله چندانی ندارد.

هتل جلفا: هتل دو ستاره جلفا با تاریخی 40 ساله در جنب کلیسای وانک بنا شده است. این هتل که در سه طبقه و 64 اتاق ساخته شده، به امکاناتی چون تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه، تلویزیون در لابی و نیز صندوق امانات مجهز می باشد. ضمن اینکه اتاق های آن هم سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، تلفن و حمام داشته و قابلیت استفاده از اینترنت وای فای رایگان را دارند. به این مجموعه، رستوران ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی، کافی شاپ و روم سرویس را هم اضافه کنید.

حال که با همه چیز در مورد سفر به اصفهان آشنا شدید، برای خرید هر نوع بلیط هوایی و زمینی می‌توانید از قاصدک24 استفاده کنید. در این وب سایت علاوه‌بر امکان مشاهده قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار، قابلیت خرید و پرداخت آنلاین در درگاهی امن نیز خواهید داشت. از دیگر خدمات قاصدک24 می‌توانیم به رزرو هتل در سرتاسر ایران، بیمه مسافرتی، اجاره خودرو در ترکیه و حتی گرفتن ویزا برای محبوب‌ترین کشورهای خارجی اشاره کنیم. برای سهولت در روند خرید نیز می‌توانید اپلیکیشن قاصدک 24 را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن