تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796921972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسب ترین زمان جهت شستن فرش ها چه زمانی است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

معتبرترین و بهترین قالیشویی تهران کدام است؟ قالیشویی مهباف چه خدمات ویژه ای را ارائه خواهد داد؟ بهترین زمان جهت شستشوی فرش چه زمانی است؟ همانطور که میدانید فرش ها مهمترین وسایل منزل به حساب می آیند. ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید تا بهترین زمان شستشوی فرش ها چه زمانی است بپردازیم:

فرش ها تحت تاثیر عوامل بسیار گوناگونی مانند گرد و خاک، تردد زیاد و ... کثیف می شوند. به همین علت شستشوی فرش ها حداقل سالی یکبار الزامی است. 

اما در پاسخ به این سوال که میتوان گفت بیشتر افراد زمان شستشوی فرش ها را در ایام نزدیک عید ( تا فرش ها براق و تمیز باشند) می سپارند. این دسته از افراد غافل از این می باشند که در ماه های اسفند، هوا بارانی و شرجی است و آفتاب گرم و داغ نیست. در حقیقت زمانی که هوا بارانی و شرجی باشد، بافت های فرش به خوبی خشک نخواهند شد و در نهایت منجر به پوسیدگی الیاف فرش خواهد شد. در حقیقت پوسیدگی فرش از جمله آسیب هایی است که با در هنگام شستن فرش ها در منزل سبب آن می شود. البته ناگفته نماند تداخل رنگها به خصوص در فرش های دستباف از جمله آسیب شستن فرش ها در منزل می باشد. 

 



بهترین زمان شستشوی فرش

شستشوی فرش ها در منزل سبب چه چیزی می شود؟

همانطور که میدانید در زمان شستن فرش ها در منزل، بازه زمانی زیادی طول خواهد کشید که فرش ها خشک شوند و فرش ها خیس و مرطوب هستند و در نتیجه به سرعت پوسیده می شوند. در نتیجه بهتر است در مناسب ترین زمان به شستشوی فرش ها بپردازید و از مواد شوینده مناسب استفاده نمایید. 

بهترین زمان شستشوی فرش از نظر قالیشویی های با سابقه چه زمانی است؟

از نظر قالیشوی های با سابقه و پیشرفته همچون قالیشویی مهباف بهترین زمان برای شستشوی فرش ها، در فصل های گرم سال و زمانی که قالیشویی خلوت می باشد. زیرا در این ایام هوا بسیار داغ و گرم می باشد و نور خورشید به خوبی رطوبت میان بافت های فرش را از بین می برد و هیچگونه رطوبتی در الیاف فرش باقی نمی ماند.

در ماه های آخر سال شستشوی فرش ها توصیه نمی شود. به دلیل حجم بسیار زیاد کار در روزهای پایانی سال در قالیشویی های بی کیفیت، به طور کامل مراحل شستن فرش ها شستن، خشک کردن، اتو کشیدن و در نهایت کاور کشیدن به دقت زیادی انجام نگیرد.

برخی از قالیشویی های معتبر همچون قالیشویی مهباف به دلیل تقاضا زیاد جهت شستن فرش ها، از میزان کیفیت و کارایی خدمات خودشان کم نخواهند کرد و جهت جلوگیری از چنین اتفاق هایی نیروها و سرویس های خودشان را باید افزایش می دهند و تجهیزات و دستگاه های بیشتری را به کار خواهند انداخت. تمام سعی و تلاش که فرش ها در مناسب ترین زمان به دست مشتریان برسد.



قالیشویی تهران

صفر تا صد قالیشویی مهباف

مجموعه خوشنام و معتبر مهباف با چندین سال سابقه درخشان در حوزه تولید، صادرات و همچنین خدمات فرش ( خصوصا قالیشویی)، یکی از بهترین برندهای این مجموعه می باشد. شایان ذکر است بدانید که تمامی فرآیندهای شستشو در این مجموعه با مجهزترین دستگاه ها و به وسیله نیروهای با تجربه و ماهر انجام می گیرد. 

به جرات میتوان گفت که که مجموعه فرش مهباف، تنها قالیشویی تهران می باشد که دارای بخش کنترل کیفی است. در نتیجه به هیچ عنوان فرش های مشتریان عزیز به دلیل وجود چنین پرسنل های فعال به صفر خواهد رسید. 

تمامی خدمات مربوط به ترمیم و رفوگری فرش در قالیشویی تهران به وسیله نیروهای کاملا متخصص انجام می گیرد. 

برخی دیگر از خدمات موجود در قالیشویی تهران همچون لکه برداری، رنگرزی فرش، رفع رنگ پخش شدگی، ترمیم ریشه، دار کشی، شیرازه زنی، چرم دوزی و ... موجب شده تا این مجموعه خوشنام را به یکی از بهترین قالیشویی های تهران تبدیل کند. در این مرکز از مواد شوینده با کیفیت و متناسب با نوع فرش مشتریان، مصرف خواهد شد. شیرازه ها و ریشه های قالی در این مجموعه قبل از شستن فرش ها به صورت جدا و با دستگاه ها و شوینده های مخصوص ( متناسب با نوع فرش) شسته می شوند.

تمامی خدمات موجود در این مجموعه شامل: خدمات شستشو، خشکشویی، ترمیمی و آرایشی فرش می باشد. در قالیشویی مهباف انواع خدمات آرایشی فرش همچون لکه برداری و رنگرزی فرش همراه با شیرازه دوزی و چرم دوزی به صورت حرفه ای و زیبا انجام می گیرد.

برخی از ویژگی های قالیشویی تهران ( قالیشویی مهباف)

در متن زیر به طور خلاصه به برخی از ویژگی های قالیشویی مهباف میپردازیم:

1: ارائه ضمانت نامه کتبی جهت سلامت فرش. 2: این مرکز قیمت های خود را به صورت شفاف و مطابق با مجوز اتحادیه قالیشویان قبل از دریافت نمودن فرش ها از مشتریان اعلام می کند. 3: ریشه و شیرازه های فرش را قبل از شستشوی آنها با دستگاه های مدرن و با مواد شوینده مناسب شسته خواهند شد. 4: فرش های شسته شده را با آب کر و با فشار بسیار قوی آبکشی می کنند. 5: فرش ها را بعد از مرحله آبکشی به صورت لوله ای و بدون هیچگونه نم و چروکی آبگیری می نمایند.6: فرش ها را همراه با کاور و کاملا بهداشتی تحویل مشتری خواهند داد. 7: قالیشویی مهباف دارای پروسه کنترل کیفیت ( خدمات بعد از شستشو فرش) می باشد. 8: دارای پرسنل کاملا حرفه ای و با تجربه همراه با پشتیبانی قوی است.

جهت انجام خدمات مربوط به رنگرزی فرش، شستشوی فرش، لکه برداری، ترمیم ریشه و ... میتوانید به وب سایت قالیشویی مهباف به نشانی www.mahbafcarpet.ir    مراجعه نمایید.

 



قالیشویی مهباف

کلام آخر 

قالیشویی تهران ( مهباف) یکی از بزرگترین و معتبرترین قالیشویی های شهر تهران است. این مرکز معتبر آماده ارائه خدمت رسانی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به همشهریان تهرانی و حومه آن می باشد. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه و مواد شوینده مرغوب و درجه 1 به شستشوی فرش های شما با نهایت دقت پرداخته است. در حقیقت این مرکز فرش های شما را در کوتاه ترین زمان و کاملا تمیز تحویلتان می دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 716]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن