تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796969661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکنیک هایی برای مبارزه با زود انزالی


واضح آرشیو وب فارسی::


زمانی که شما در کنترل انزال خود دچار مشکل می شوید و یا همسرتان از ارگاسم سریع شما گله مند است، به زود انزالی مبتلا هستید. زود انزالی مشکل بسیار شایعی است و بسیاری از مردان در دوره ای از زندگی خود دچار زود انزالی و احساس «چقدر زود به ارگاسم می رسم» هستند. هیچ مدت زمان مشخص و تعیین شده ای برای انزال مردان وجود ندارد. 

اما زود انزالی معمولاً به شرایطی گفته می شود که یک دقیقه پس از دخول به ارگاسم برسید. در برخی موارد نیز زود انزالی به مواردی اشاره دارد که مرد قبل از دخول و در حین عشق بازی یا تلاش برای سکس، به ارگاسم می رسد. اگر موقتاً دچار زود انزالی شده اید جای نگرانی نیست؛ اما اگر همیشه زودتر از حد معمول ارضا می شوید باید فکری به حال مشکل خود بکنید! در ادامه مطلب، بهترین دارو برای زود انزالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

زود انزالی به چه میزان شایع است؟

زود انزالی شایع ترین مشکل جنسی در مردان جوان است زیرا با بالا رفتن سن، مدت زمان ارگاسم نیز افزایش می یابد. اما به طور کلی مشکل زود انزالی ممکن است در هر سنی رخ دهد.

علت زود انزالی چیست؟

در برخی موارد انزال زودرس مادام العمر است. به این معنا که با اولین رابطه ی جنسی مرد آغاز شده و در تمامی سنین ادامه می یابد. این امر ممکن است به علت عدم تعادل شیمیایی مغز اتفاق بیفتد. از دیگر دلایل زود انزالی می توان به عوامل روانشناختی مثل اضطراب عملکردی اشاره کرد. زود انزالی در اغلب موارد اکتسابی است و پس از یک دوره انزال طبیعی ایجاد می شود. 

این نوع زود انزالی معمولاً به دلیل مشکلات دیگری مثل اضطراب عملکردی، اضطراب عمومی، استرس، اختلال نعوظ و یا مشکلات رابطه در برهه ای از زندگی یک مرد به وجود می آید. الکل و مواد مخدر می توانند این مشکل را تشدید کنند. زود انزالی در برخی از مردان ممکن ناشی از بیماری های جسمی مثل ناتوانی های جسمی یا فشار خون بالا باشد. عوارض بعضی از داروها نیز می توانند سبب زود انزالی شوند.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر دچار زود انزالی هستید بهتر است با پزشک خود صحبت کنید. پزشک با انجام معاینه و مطرح کردن سؤالات خاصی می تواند علت زود انزالی شما را تشخیص داده و به کنترل آن کمک کند. همچنین بهتر است همسر شما نیز در زمان مراجعه به یک متخصص بهداشت شما را همراهی کند.

بسیاری از مردان مبتلا به زود انزالی می توانند با مراجعه به پزشک به کنترل مشکل زود انزالی یا حفظ رابطه ی خود کمک کنند. مسأله ی مهم این است که به یاد داشته باشید مشکلات انزال در مردان بسیار رایج بوده و چیزی برای خجالت وجود ندارد.



زود انزالی چگونه تشخیص داده می شود؟

هیچ آزمایشی برای تشخیص زود انزالی وجود ندارد. پزشک در مورد سابقه جنسی و جزئیات مربوط به زود انزالی سؤالاتی را مطرح کرده و زود انزالی را تشخیص می دهد.

زود انزالی چگونه درمان می شود؟

درمان های خانگی که قبل از مراجعه به پزشک می توانید امتحان کنید شامل موارد زیر می شوند:

  • یک یا دو ساعت قبل از رابطه جنسی خود ارضایی کنید.
  • نفس عمیق بکشید تا برای مدت کوتاهی رفلکس انزال (پاسخ خودکار بدن در زمان انزال) را خاموش کنید.
  • در حین رابطه ی جنسی همسرتان روی شما قرار بگیرد تا هر زمان که نزدیک به انزال هستید او را کنار بزنید.
  • پوزیشن های مختلف را امتحان کنید. سعی کنید در حین رابطه ی جنسی از پوزیشن هایی استفاده کنید که کمتر شما را تحریک می کند. کمی استراحت کرده و به چیزی غیر از سکس فکر کنید.

پزشک می تواند گزینه های درمانی متعددی را پیشنهاد دهد.

مشاوره

سکس تراپیست ها و متخصصان دیگری مثل روانشناسان، زوج درمانگران و ... می توانند به درمان زود انزالی و سایر مشکلات جنسی کمک کنند. شما ممکن است با مراجعه به این پزشک ها بهتر شوید. 

مشاوره برای شناسایی هر گونه مشکلات روانی، جنسی و عاطفی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و راه بسیار خوبی برای بهبود سایر مشکلات مرتبط با زود انزالی مثل اضطراب است. اگر در یک رابطه طولانی مدت هستید می توانید از یک زوج درمانگر نیز کمک بگیرید.

 

تکنیک های رفتاری

تکنیک های مختلفی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا به بدن خود در زمینه انزال «آموزش دهید». سکس تراپیست ها معمولاً برای درمان این مشکل تکنیک های «دست نگه داشتن – شروع مجدد» و تکنیک «منقبض کردن یا زور زدن برای جلوگیری از انزال» را پیشنهاد می کنند.

داروها

از دیگر گزینه های درمانی برای زود انزالی می توان به داروها اشاره کرد. به عنوان مثال شما می توانید از نوعی اسپری بی حس کننده موضعی (که بدون نسخه در تمامی داروخانه ها در دسترس است) استفاده کنید. 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی این دارو را روی آلت تناسلی خود اسپری کنید. حتماً نحوه مصرف موجود در بروشور دارو را با دقت بخوانید. 

همچنین باید توجه داشته باشید که این اسپری ممکن است دیواره ی داخلی واژن همسرتان را نیز بی حس کرده و موقتاً حساسیت آن ناحیه را کاهش دهد. داروهای ضد افسردگی برای درمان زود انزالی عملکرد مؤثری را از خود نشان داده اند. 

برای درمان اختلال نعوظ نیز داروهای مختلفی وجود دارد. اگر همزمان با زود انزالی دچار اختلال نعوظ نیز هستید، با مصرف این داروها می توانید تا حدودی به زمان انزال خود نیر کمک کنید.

ورزش ها

تمرینات کگل که برای تقویت عضلات کف لگن طراحی شده اند نیز می توانند به کنترل زود انزالی شما کمک کنند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 706]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن