تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797628923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی محله های ایرانی نشین دبی که نمیشناختید!


واضح آرشیو وب فارسی::

 شناخت محله‌های ایرانی نشین دبی برای ایرانیانی که قصد خرید ملک در دبی را دارند اهمیت بیشتری دارد. در ادامه‌ی این مطلب به شما خواهیم گفت که محله‌های ایرانی نشین در دبی کدامند؟ همچنین در مورد گران‌ترین محله‌های دبی و بهترین منطقه برای زندگی در این شهر نیز مطالبی را ذکر کرده‌ایم. پس اگر قصد سفر یا مهاجرت به دبی را دارید این مطلب را از دست ندهید!

 

محله‌های ایرانی نشین دبی در کدام قسمت این شهر قرار دارند؟ چه بخواهید به دبی مهاجرت کنید، چه قصد یک سفر تفریحی به این شهر داشته باشید؛ بدون شک شناخت محله‌هایی که ایرانیان در آن زندگی می‌کنند برایتان اهمیت خواهد داشت. با وجود آمار بالای حضور ایرانیان در دبی تصور وجود محلات یا به طور کلی اجتماعی برای ایرانیان در ذهن به وجود می‌آید. بنابراین حتی برای یک سفر چند روزه به دبی نیز از اینکه محلات ایرانی نشین دبی را بشناسید خوشحال خواهید شد.

شناخت محله‌های ایرانی نشین دبی برای ایرانیانی که قصد خرید ملک در دبی را دارند اهمیت بیشتری دارد. طبیعی است که تمایل به خرید خانه در محله‌های ایرانی نشین دبی بیشتر باشد. خبر خوشحال‌کننده این است که بنا به آمار برخی منابع محلی بالغ بر نیم میلیون ایرانی در دبی زندگی می‌کنند. این افراد که در بازه‌هایی زمانی مختلف وارد کشور دبی شده و اقامت این کشور را به دست آورده‌اند معمولاً در کنار هم و در یک محله زندگی می‌کنند. روز به روز به این آمار افزوده می‌شود و به تبع محلات ایرانی نشین دبی نیز بیشتر خواهد شد. ناگفته نماند که دانشجویان، افرادی که هنوز موفق به اخذ اقامت دائمی دبی نشده‌اند کنند و کسانی که برای کار و به صورت فصلی در دبی حضور دارند در این آمار به حساب نیامده‌اند.

در ادامه‌ی این مطلب به شما خواهیم گفت که محله‌های ایرانی نشین در دبی کدامند؟ همچنین در مورد گران‌ترین محله‌های دبی و بهترین منطقه برای زندگی در این شهر نیز مطالبی را ذکر کرده‌ایم. پس اگر قصد سفر یا مهاجرت به دبی را دارید این مطلب را از دست ندهید!

 



 

محله‌های ایرانی نشین در دبی کدامند؟

قبل از اینکه در مورد محله‌های ایرانی نشین دبی صحبت کنیم، بد نیست درباره دلایل مهاجرت ایرانیان به دبی بدانید. چندین سال است که مردم در نقاط مختلف ایران از جمله شهر‌های جنوبی همچون هرمزگان و فارس دبی را برای ادامه‌ی زندگی انتخاب می‌کنند. دبی شهری توریستی و تجاری با قدرت بالای اقتصادی است. می‌توان گفت عمده‌ترین دلایل مهاجرت ایرانیان به این شهر شرایط زندگی لاکچری و بی‌نظیر، شرایط پایدار اقتصادی و کار و حقوق مناسب است.

سایر شهرهای امارات که ایرانی‌ها در آن حضور دارند

لازم به ذکر است که در برخی دیگر شهر‌های امارات همچون شارجه و ابوظبی نیز ایرانی‌های زیادی حضور دارند و معمولاً همانند محله‌های ایرانی نشین دبی در یک محله زندگی می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید ملک در امارات را داشته باشید می‌توانید در هرکدام از شهر‌های دیگر نیز محله‌ی ایرانی نشین را بیابید. امکانات و جاذبه‌های دیگر شهر‌های امارات نیز همانند دبی در حد بالایی است و شرایط کار، تحصیل و زندگی در آن‌ها بسیار مناسب است.

منطقه جمیرا دبی بهترین مکان برای خرید خانه و ویلا

منطقه جمیرا یکی از معروف‌ترین و زیباترین محله‌های ایرانی نشین دبی است که هم برای خرید خانه و هم برای اجاره ملک مناسب است. علاوه بر اینکه تعداد زیادی ایرانی در این منطقه سکونت دارند، بلکه مردمانی از کشور‌های شرقی همچون چین و برخی مردم اروپایی نیز در آن ساکن هستند.

می‌توان گفت جمیرا دبی یک محله چند ملیتی با چندین فرهنگ گوناگون است. اما ایرانیان این محله را به خاطر وجود مسجد جمیرا در آن انتخاب می‌کنند. ناگفته نماند که شرایط و هزینه زندگی در دبی با ایران تفاوت زیادی دارد. اما از جهت اینکه حقوق‌ها در کشور امارات بسیار بوده و پاسخگوی هزینه‌های زندگی در این شهر است؛ بنابراین کیفیت زندگی در هر کدام از محلات این شهر بسیار خوب است.

منطقه دیره دبی با بیشترین مرکز تفریحی و تجاری

برای اجاره یا خرید ملک در دبی فاکتور‌های متعددی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین مردم علاوه بر اینکه قصد اجاره یا خرید خانه در محله‌های ایرانی نشین دبی را دارند، بلکه دسترسی‌های آسان به مراکز مهم تفریحی، حمل و نقل گسترده و مواردی این چنینی را در نظر می‌گیرند. منطقه دیره یکی از محلاتی است که علاوه بر حضور ایرانیان متعدد، امکان جابه‌جایی و حمل و نقل آسان، دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی و غیره نیز در آن فراهم است. بنابراین این منطقه برای خرید ملک و خانه گزینه‌ی مناسبی است.

ساخت و ساز در منطقه دبی مارینا

یکی دیگر از بهترین محله‌های ایرانی نشین دبی منطقه دبی مارینا است. با توجه به گستردگی ساخت و ساز در دبی مارینا، می‌توان گفت این منطقه زیبا و دلنشین بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در دبی است. جدای از خرید ملک در دبی اگر فقط قصد اجاره خانه در محله‌ای آرام و با امکانات را دارید، این محله ایرانی نشین حتماً یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود.





 

گرانترین محله های دبی

همانطور که گفتیم شرایط و هزینه‌های زندگی در تمام شهر‌های امارات از جمله دبی و محلات آن با سایر کشور‌ها از جمله ایران تفاوت‌های زیادی دارد. اما به دلیل اینکه حقوق و دستمزد‌ها در این شهر بالاست، امکان زندگی لاکچری و رفاه را برای همه فراهم شده است. اما برای خرید خانه در برخی محله‌های ایرانی نشین دبی باید مبالغ زیادی بپردازید. در ادامه چند مورد از گران‌ترین محله‌های این شهر را معرفی کرده‌ایم. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از  قیمت خانه در دبی به پول ایران از کارشناسان وبسایت https://dxboffplan.com بطور رایگان کمک بگیرید.

منطقه پالم جمیرا

یکی از گرانترین محله‌های دبی که میلیارد‌های ایرانی زیادی را به سمت خود کشانده، منطقه لوکس و رویایی پالم جمیرا دبی است. بیشترین و لوکس‌ترین هتل‌ها و مراکز خرید در این منطقه قرار دارند. به علاوه ویلا‌ها و آپارتمان‌های گران قیمت در دبی که همگی مشرف به دریا هستند نیز از دلایل ترغیب و جذب انسان‌ها به این منطقه زیبا و گران قیمت دبی هستند.



 

 

منطقه امارات لیوینگ

یکی دیگر از محله‌های ایرانی نشین دبی که جزء محله‌های گران‌قیمت این شهر نیز محسوب می‌شود منطقه امارت لیونگ است. قیمت خرید ویلا در امارات لیونگ گاهی به ۱۰۰ میلیون دلار هم رسیده است. این محله‌ی گران قیمت و لاکچری موردپسند بسیاری از ایرانی‌های ثروتمند است. از این جهت به یکی از معروف‌ترین محله‌های ایرانی نشین دبی تبدیل شده است.

بهترین منطقه دبی برای زندگی

دبی شهر بهترین‌هاست. بنابراین از هر پدیده‌ای که فکرش را بکنید بهترین آن را در دبی خواهید یافت. مطمئناً علاوه بر اینکه می‌خواهید در محله‌های ایرانی نشین خانه بخرید بلکه قیمت هم فاکتور مهم و با اهمیتی است. از طرفی برای کسانی که قصد اجاره خانه در دبی را دارند نیز مسأله‌ی هزینه اجاره خانه اهمیت دارد. از این رو یکی از محلاتی که هم تعداد ایرانیان زیادی در آن حضور دارند و هم از لحاظ خرید و اجاره خانه مناسب است را به شما معرفی می‌کنیم.

منطقه میردیف

یکی از محله‌های ایرانی نشین دبی که قیمت خانه در آن مناسب‌تر از سایر محله‌هاست منطقه میردیف است. تعداد خانه‌ها در این منطقه بیشتر از سایر مناطق است و از طرفی قیمت فعلی خرید خانه در آن نسبتاً کمتر است. ویژگی مهم منطقه میردیف دبی دیوارکشی‌های آن است. ورود و خروج در این شهر از طریق درب صورت می‌گیرد. همچنین ساکنان این منطقه عموماً اهل جنوب آسیا و غیر عرب هستند.

مناطق و محله های ایرانی نشین دبی کجاست؟

کیفیت زندگی در دبی از لحاظ آب و هوا، امکانات، شرایط کار و حقوق بسیار خوب است. از طرفی شرایط مهاجرت آسان باعث شده که افراد زیادی در جهان از جمله ایرانیان به این شهر مهاجرت کنند. مطمئناً برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به دبی را دارند معیار‌های خرید خانه متفاوت است. مثلاً اگر عربی شما خوب است یا به هر دلیلی می‌توانید به غیر از محله‌های ایرانی نشین دبی به خرید خانه در محله‌های دیگر هم فکر کنید. در هر صورت باید انتخاب محله و خرید خانه را از جنبه‌هایی مختلفی مورد بررسی قرار دهید؛ سپس محله‌ی مناسب را انتخاب نمایید.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 985]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن