تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797685913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰ مورد از بهترین هدست های گیمینگ سال ۲۰۲۲ + راهنمای خرید


واضح آرشیو وب فارسی::

 


خرید انواع محصولات هدست گیمینگ | اورگیم

یکی از فاکتور های مهم برای هر گیمری بهره مند شدن از صدای مناسب و با کیفیت است، دریافت صدای واضح و شفاف تنها به دست یک هدفون گیمینگ قدرتمند انجام می شود تا در حین بازی از صدای آن به شکل تمام و کمال لذت خود را ببرید! یک هدفون گیمینگ مناسب می تواند یک بازی ویدئویی را به یک تجربه عالی و متفاوت تبدیل کند. اما معیار های یک هدفون گیمینگ مناسب چیست؟

در حال حاضر، همه روزه شاهد مدل های جدید تر با تکنولوژی ها و طراحی های خاص تر و بهتر از طرف برند های تولید کننده هدست گیمینگ هستیم، پس با این حال آیا می توان گفت خرید هدست گیمینگ، یک خرید مهم و تاثیر گذار برای هر گیمری است؟ قطعا بله، همین طور است. هدست های گیمینگ امروزه به سیستم های خاص خود مجهز هستند و از طراحی های ظاهری و جنس بدنه متفاوتی بهره برده اند که همه و همه در کنار هم به پخش صدای بهتر بازی و راحتی گیمر کمک شایانی می کنند. همینطور خرید یک هدست با قیمت مناسب از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند فروشگاه اورگیم می توانند شما را از خریدتان مطمئن تر کند و در زمان و بودجه شما صرفه جویی کند.

در این مطلب به 10 هدفون گیمینگ برتر و پرفروش سال 2022 اشاره شده و در ادامه آن راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین هدفون گیمینگ برای شما قرار دارد.

1) هدفون گیمینگ SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

اگر قصد خرید یک هدفون با قوی ترین باطری و نرم افزار شخصی سازی و ظاهری مناسب و تمام ویژگی های یک هدفون قدرتمند را دارید، هدفون نوآ پرو وایرلس از برند مشهور و معروف استیل سریز مناسب شماست. این هدفون از بدنه ای مقاوم و گوشی های بسیار نرم و راحت ساخته شده و ویژگی های منحصر به فردی مانند نویزکنسلینگ فعال، نرم افزار اختصاصی برای شخصی سازی پخش صدا، قدرت پخش بسیار شفاف و تاخیر بسیار کم صدا در حالت بیسیم دارد.

باطری این هدفون قادر است تا 44 ساعت کارکرد را با یک بار شارژ به شما هدیه دهد و همین طور این هدفون در حالت بی سیم 12 متر برد فاصله دارد، تمام این ویژگی ها در کنار قیمت نسبتا مناسبش، باعث شده تا این هدفون در سال جاری بهترین و پرفروش ترین هدفون شناخته شود.

2) هدفون گیمینگ Razer Barracuda X

هر جا که سخن از بهترین ها باشد، به طور حتم نام ریزر در آن جا به چشم می خورد! برند ریزر که امروزه برای تمام کاربران دنیای گیم و کامپیوتر نامی شناخته شده و معتبر است، در این سری از هدفون های خود یعنی باراکودا اکس، از بهترین فناوری بی سیم با نام HyperSpeed Wireless استفاده کرده است، البته این هدفون 2 نوع اتصال سیمی و بدون سیم را باهم دارد و به این ترتیب می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد.

در ساخت این هدفون از بالشتک های جنس مموری فوم استفاده شده است. گوشی های این هدفون نیز دارای قابلیت چرخش محوری هستند و گوشی سمت چپ دارای میکروفونی با قابلیت جداسازی می باشد.

اما اگر از طرفداران برند ریزر هستید و قصد خریداری هدفونی با نویز کنسلینگ فعال و قیمت مناسب را از این برند دارید، بهتر است حتما به سراغ خرید هدست blackshark v2x بروید!

3) هدفون گیمینگ SteelSeries Arctis 7X

یکی دیگر از بهترین هدفون های گیمینگ امسال، هدفون arctis 7x، است که کمی قیمت بیشتری نسبت به دیگر تولیدات استیل سریز دارد. این هدفون از طراحی بسیار زیبا و مستحکمی بهره برده و از تکنولوژی نویز کنسلینگ فعال قدرتمندی برای حذف صدا های اضافی و مزاحم استفاده می کند.

باطری های لیتیومی آن، با حداکثر شارژ 24 ساعت کارکرد دارد که در حالت استند بای به بیش از 72 ساعت نیز می رسد. بهتر است بدانید که با توجه به قابلیت ClearCast شما می توانید از این هدفون گیمینگ برای استریم کردن هم استفاده کنید چرا که نویز مکالمات را به بهترین شکل ممکن از بین می برد. این هدفون تاییدیه دیسکورد را نیز دارد و به طور کلی در کنار سربند فلزی و کاپ های خوش ساخت و با کیفیت اش، راحتی مطلوبی را برای کاربران فراهم می کند.


خرید هدفون گیمینگ | اورگیم

4) هدفون گیمینگ Roccat Elo 7.1 Air

این هدفون از قابلیت های مختلفی بهره برده که نسبت به قیمت 99 دلاری آن، می تواند بسیار مورد قبول و پرطرفدار واقع شود، البته در این هدفون به معنای واقعی خبری از ضعف در ساخت و کیفیت آن نیست، بلکه elo 7.1 air حتی نسبت به رقبای خود از کیفیت و قدرت و امکانات خاص و منحصر به فردی بهره برده است و قیمت مناسب آن نیز باعث شده تا در کنار دیگر امکانات قدرتمندش، به یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین هدفون های جهان تبدیل شود.

از ویژگی های این هدفون می توان به کارکرد 24 ساعته اش با هربار شارژ و وجود گوشی هایی با قابلیت چرخش و اپلیکیشنی برای شخصی سازی تمام امکانات از جمله نورپردازی هدفون اشاره کرد.

5)  هدفون گیمینگ Audeze LCD GX

قبل از هر چیزی باید گفت که این هدفون یک هدفون گیمینگ لاکچری است! پس اگر قصد خرید یک هدفون لاکچری با قیمتی نجومی را دارید بهتر است به آن نیم نگاهی بیاندازید.

برند آدیزی در این هدفون از بهترین و محکم ترین جنس بدنه استفاده کرده است و همین باعث شده تا وزن آن کمی بالا بیاید و به 450 گرم برسد!

گوشی های بزرگ آن نیز نشان دهنده شفافیت و کیفیت بیش از انتظار صدا در آن است که تجربه ای خارق العاده و فوق العاده لذت بخش را می تواند در حین بازی به کاربر ارائه دهد. میکروفونی با بازوی قابل تنظیم، نرم افزار های شخصی سازی بسیار کارآمد، نویز کنسلینگ بی نظیر و کیفیت پخش صدا و بدنه آن، همه و همه در کنار هم باعث شده تا این هدفون با قیمت 899 دلار به بازار روانه شود و از این رو یک هدفون لاکچری به حساب بیاید!

6) هدفون گیمینگ Asus ROG Delta S

برند ایسوس که هیچوقت، هیچ جا و در هیچ زمینه ای از تجهیزات گیمینگ از رقبای خود عقب نمانده، حال در پرفروش ترین هدفون های امسال، هدفون دلتا اس را از سری راگ عرضه کرده تا باز هم ثابت کند که می تواند کیفیت و طراحی خارق العاده ای را به کاربران خود ارائه دهد.

هدفون دلتا اس از طراحی ظاهری بسیار زیبایی بهره برده و با قیمت 180 دلاری اش، ارزش خرید زیادی دارد. همچنین این هدفون به علت داشتن تکنولوژی های زیاد و به روز باعث شده تا در کنار طراحی زیبا و نورپردازی کناری اش، استریمر ها و گیمر های متعددی را به سمت خود جذب کند.

با این حال اگر قصد خرید یک هدفون زیبا، باکیفیت، مستحکم و به روز را دارید، در خرید راگ دلتا اس شک نکنید! البته باید بدانید که هدست گیمینگ بدون داشتن یک موس گیمینگ دقیق نمی توان در بازی ها برای شما پیروزی به ارمغان بیاورد!

7) هدفون گیمینگ Audeze Penrose X

پنروز اکس در پخش کوچک ترین صدا ها نیز حساسیت ویژه ای دارد و گوشی های راحت آن، در کنار هم باعث می شوند تا کاربر بیش از پیش از بازی کردن لذت کامل را دریافت کند. همان طور که در سری قبلی هدفون های ادیزی قابل مشاهده بود، هدفون های این برند از امکانات و ساخت فوق العاده قدرتمند و بالایی برخوردار بودند که باعث شده بود قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند، اما در کل نسبت به قیمت 299 دلاری اش همچنان برای گیمر ها در سراسر جهان قیمت زیادی به حساب می آید و از لحاظ قیمتی نتوانسته گوی رقابت را از سایر برند ها برباید.

8) هدفون گیمینگ JBL Quantum One

جی بی ال کوانتوم وان که امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات جی بی ال تبدیل شده است، از لحاظ ساختاری و تکنولوژی، با دیگر رقبای خود متفاوت است، از تفاوت های این هدفون با سایر رقبای خود می توان به اضافه شدن قابلیت صدای مجازی 360 درجه با نام QuantumSphere 360 اشاره کرد. این قابلیت به این معناست که صدای بازی را به صورت یک فضای 360 درجه مانند یک فضای واقعی پخش می کند.

صدایی واضح و قدرتمند، نورپردازی های زیبا و البته بدنه ای با انعطاف کم از دیگر ویژگی های این هدفون می باشد.


قیمت هدست گیمینگ |‌ اورگیم

9) هدفون گیمینگ SteelSeries Arctis Prime

تا الان دیده شد که برند استیل سریز، با عرضه کردن هدفون های قدرتمند و با کیفیت توانسته به یکی از پرفروش ترین و معتبر ترین برند های تولید هدفون گیمینگ دنیا تبدیل شود، چرا که در سال 2022، 3 هدفون گیمینگ از تولیدات این برند جزو 10 هدفون گیمینگ برتر بوده است. اما در سری arctis prime که با قیمت 99 دلاری به بازار عرضه شده، مانند دیگر رقبا از کیفیت صدا و بدنه بسیار بالایی بهره برده اما معایبی نیز مانند باطری ضعیف تر و وزن بالاتر و حتی نبود نویز کنسلینگ فعال را دارد.

با این حال هدفون های این برند همواره از قیمت و کیفیت و عمر بالایی برخوردار بودند و اگر قصد خرید یک هدفون گیمینگ از برند استیل سریز را دارید، این هدفون نیز می تواند مورد مناسبی باشد.

10) هدفون گیمینگ Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX

این هدست را می توان هدستی خواند که در 2 سبک عرضه می شود: یکی برای PS5 و دیگری برای Xbox Series x. این هدفون تا به امروز یکی از خوش ساخت ترین هدفون های حال حاضر دنیا نام گرفته است. ۱۵-۲۰ ساعت عمر باطری با حداکثر شارژ و کوسن های گوش و خنک کننده با ژل از ویژگی های جالب این هدفون است. هدفون gen 2 max از بدنه ای از جنس پلاستیک با دوام ساخته شده که انعطاف و قدرت مناسبی را در کنار ظاهر زیبا و حجیم به این هدفون ارائه داده است. این هدفون از میکروفون بسیار با کیفیت و قدرتمندی بهره برده است و در قسمت پخش صدا مجهز به درایورهای قدرتمند و شفاف است که صدایی صاف و رضایت ‌بخش را منتشر می‌کند. در آخر باید گفت نسبت به قیمت 149 دلاری اش، ارزش خرید خوبی دارد.

هدست گیمینگ با سیم بهتره یا بی سیم؟

طبیعتا، نوع اتصال در هدست ها و هدفون ها از فاکتور موثر و از همه مهم تر سلیقه ای است. نوع سیمی در هدفون ها باعث تاخیر کمتر، عمر بیشتر و نبود نگرانی از تمام شدن شارژ می شود و در نوع بیسیم، مشکل پیچیده یا پاره شدن سیم ها وجود ندارد و می توان لذت کامل از یک گیم را از هر فاصله ای و در هر حالتی برد. هدست گیمینگ وایرلس، گزینه خوبی برای افرادی ست که با طول سیم و یا سیمی بودن هدفون راحت نیستند، البته که هدفون گیمینگ بیسیم عملکرد کمی ضعیف تر نسبت به هدفون های سیم دار دارند اما همچنان پرطرفدار هستند؛ وزن این هدفون ها به علت باطری های آن افزایش یافته و سعی بر این بوده که با یک بار شارژ کردن هدفون؛ تا ساعت ها بتوان از آن استفاده کرد.

نکات مهم قبل از خرید هدست گیمینگ

خرید یک هدست گیمینگ مناسب باید طوری باشد که برای گیمر ها، علاوه بر کیفیت پخش و جنس بدنه مستحکم، عمر بالایی را تضمین کند. از این رو قبل از خرید یک هدست گیمینگ، حتما به برند آن توجه کنید و سعی کنید از برند های مطرح و به روز دنیا هدست خود را خریداری کنید.

پس از توجه به برند آن، یکی از مهم ترین نکات مهم قبل از خرید هدست گیمینگ، جنس بدنه و وزن و راحتی آن است، چرا که راحتی گیمر در ساعت های طولانی استفاده از آن می تواند بسیار مهم باشد، از این رو بهتر است هدفون هایی با جنس بدنه پلاستیک مقاوم، وزن پایین و گوشی های فوم و ابر ضد تعریق را تهیه کنید تا با این کار، به سلامتی خود در استفاده از هدست کمک کنید.

نکته قابل توجه بعدی قبل از خرید یک هدست گیمینگ این است که به قطر درایور های آن دقت کنید، چرا که نوع و قطر درایور های موجود درهدفون های گیمینگ، تضمین کننده صدای با کیفیت و قدرتمند آن می باشد و به این ترتیب هدفونی که خریداری می کنید، بهترین صدا را در حین بازی به شما هدیه می دهد!

 

برچسب ها : فروشگاه اورگیم,خرید هدست گیمینگ,خرید موس گیمینگ,قیمت هدست گیمینگ,تجهیزات گیمینگ






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 744]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن