تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796650397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره سینی کابل در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

سینی کابل یکی از پرکاربردترین وسایل در تجهیزات ساختمانی است که علاوه بر بهره‌گیری از آن در کابل کشی ساختمان، در سیم کشی نیز کاربرد دارد. مهندسین عمران و شهرسازی سینی کابل را به عنوان یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در فعالیت خود می‌دانند. همچنین از این وسیله‌ی پرکاربرد جهت هدایت و نگهداری صحیح و توزیع برق در محیط‌های صنعتی و تجاری استفاده می‌شود.

سینی کابل انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن‌ها مزیت‌ها و کاربردهای خاص خود را دارا می‌باشند. یکی از باکیفیت‌ترین‌های این سینی که عموم افراد از آن استفاده می‌کنند، سینی کابل گالوانیزه نام دارد که در آن از روکش‌های گالوانیزه استفاده شده است. در واقع بهره‌گیری از این روکش‌ها منجر به کاهش هزینه‌ی ساخت سینی‌ها می‌شود. در اینصورت شما قادر هستید با مبلغ بسیار کمتری این وسیله را خریداری کنید. برخی از افراد فکر می‌کنند چون هزینه‌ی سینی‌های گالوانیزه کمتر است، پس کیفیت پایینی دارند که این تفکر درست نیست. در ادامه ویژگی‌های منحصر به فرد این سینی‌ها را ذکر می‌کنیم تا با مزیت‌های آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

یکی از خصوصیات بسیار مهم روکش‌های گالوانیزه حالت خودترمیم است که باعث می‌شود تا آسیب بسیار کمتری به آن‌ها وارد شود. از مزیت‌های دیگر این سینی کابل، مقاوم بودن در برابر رطوبت و خوردگی است که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. بنابراین درمورد مقاومت و ماندگاری آن‌ها خیالتان راحت باشد. شما می‌توانید با اطمینان کامل این سینی‌ را از سایت‌ sinijazireh.ir خریداری کنید و در سیم کشی‌های باز یا سیم کشی‌های لوله‌های برق از آن استفاده کنید.

 

جنس سینی کابل چیست

معمولا از مواد مختلفی برای ساخت این سینی‌ها استفاده می‌شود اما بیشترین متریال، فلزهایی هستند که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم‌اند. فولاد یکی از اساسی‌ترین مواد اولیه‌ای است که در ساخت این سینی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید فولاد در برابر ضربه‌ مقاوم است و استقامت مکانیکی بالایی دارد. بنابراین با توجه به این شرایط یک گزینه ایده‌آل جهت تولید این محصولات محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مواد اولیه‌ای که در ساخت سینی‌ کابل استفاده می‌شود، استیل است. این ماده همانند فولاد در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است و با خیال راحت می‌توان از آن نگهداری نمود. افراد هنگام خرید سینی کابل یکی از خصوصیاتی که در نظر می‌گیرند، مقاومت در برابر خم شدگی است. خوشبختانه سینی‌هایی که با استیل ساخته شده‌اند از این ویژگی برخوردارند و معمولا افراد زیادی طرفدار آن هستند.

یکی از دیگر از موادی که برای ساخت سینی کابل کاربرد دارد، آلومینیوم می‌باشد. معمولا از این ماده اولیه در محیط‌هایی استفاده می‌شود که احتمال خوردگی بسیار بالاست. همچنین آلومینیوم گزینه‌ای مناسب برای کاربردهای دریایی است و در برق کشی‌های دریایی با خیال راحت می‌توانید از سینی کابل آلومینیومی بهره ببرید. از مزیت‌های دیگر سینی‌های آلومینیومی، قابلیت خودترمیمی است و امکان آسیب رسیدن به آن‌ها بسیار پایین است.

انواع محافظ کابل در ساختمان سازی

سینی کابل دارای انواع گوناگونی است که هرکدام از آن‌ها کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند. یکی از دلایل مهم تولید انواع این سینی‌ها هزینه‌ی مناسب و داشتن کارایی بیشتر است. به طور کلی سینی کابل را می‌توان به 5 مدل تقسیم نمود. 

سینی نردبانی؛ همانگونه که از نامش مشخص است حالت نردبانی دارد و امروزه در صنایع بسیار پرکاربرد است. یکی دیگر از انواع این سینی‌ها که طرفداران زیادی پیدا کرده است، سینی‌های مشبک هستند که به شکل شبکه ساخته شده‌اند و به دلیل همین ویژگی، از مزایای خاصی برخوردار می‌باشند. سینی‌های کانالی و توری، دو نوع دیگری از این وسیله هستند که امروزه از آن‌ها در بخش‌های متفاوت استفاده می‌کنند و در صنعت پرکاربردند.

سینی‌های کابل توری و کانالی به دلیل داشتن وزن مناسب و مقاومت در برابر خوردگی، از شهرت نسبتا خوبی برخوردارند. این سینی‌ها به دلیل دلیل داشتن وزن پایین، راحت‌تر از سینی‌‌های فولادی نصب می‌شوند و تقریبا 50 درصد از سینی‌های کابل فولادی سبک‌تر می‌باشند. به همین دلیل برخی از مهندسین با سنجیدن شرایط کاری خود، آن‌ها را به سینی‌های استیل، فولادی و آلومینیومی ترجیح می‌دهند.

و آخرین و بهترین نوع این وسیله‌ها، سینی کابل گالوانیزه است که از ورق‌های فولادی پیش گالوانیزه ساخته شده‌اند. وقتی این سینی‌ها را به طول برش می‌دهند، معمولا سطح برش داده را با یک ترکیب غنی از فلز روی رنگ می‌کنند. این عمل منجر می‌شود تا فلز در برابر هوای مرطوب و زنگ زدگی کاملا مقاوم شود و مصرف‌کنندگان با اطمینان کامل از این سینی‌ها استفاده کنند.

 

قیمت و تعرفه‌های سینی کابل

امروزه بیشتر افرادی که به دنبال خرید سینی کابل هستند، می‌خواهند اطلاعاتی درباره‌ی قیمت آن‌ها داشته باشند. همانطور که ذکر کردیم، این سینی‌ها انواع مختلفی دارند، بنابراین هرکدام از آن‌ها با توجه به نوع متریال، مدل و نوع برندی که دارند، قیمت‌گذاری می‌شوند.  به همین علت نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای سینی‌ها در نظر گرفت.

بنابراین اگر قصد دارید از قیمت‌ روز به روز انواع مختلف سینی‌ها مطلع شوید، می‌توانید وارد وب سایت سینی کابل جزیره به آدرس sinijazireh.ir شوید و اطلاعات دقیقی درباره‌ی قیمت هر کدام از آن‌ها به دست آورید. وب سایت ما علاوه بر شرح هزینه‌ها، اطلاعات مفیدی درمورد کاربرد و نحوه‌ی استفاده از این وسیله‌ها به شما ارائه داده است تا با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

ویژگی‌های محافظ کابل

سینی‌های کابل از مزیت‌های زیادی برخوردارند. یکی از اصلی‌ترین کاربرد آن‌ها، هدایت کابل‌های الکتریکی است. از دیگر مزیت‌های سینی‌ کابل این است که می‎‌تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند، در اینصورت شما می‌توانید بدون هیچگونه مشکلی، مقادیر بسیار زیادی از کابل‌ها را روی آن‌ها سوار کنید. این ویژگی‌ در صنعت برق‌کشی بسیار مفید و موثر واقع شده، به خصوص در برق‌کشی‌های سازمانی و صنعتی بسیار پرکاربرد بوده است. در واقع بهره‌گیری از این سینی‌ها منجر شده تا نظم کابل‌کشی شما نسبت به روش‌های سنتی بیشتر شود و کیفیت کارتان بالاتر رود.

بهره‌گیری از سینی کابل بسیار راحت و آسوده است و افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن نحوه‌ی پیاده سازی آن را یاد بگیرند و از مزایایی که ارائه می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. حتما هزینه کنید و این سینی‌ها را از سایت جزیره خریداری نمایید، زیرا استفاده از این وسیله نه تنها کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد بلکه می‌تواند هزینه‌های شما را هم کاهش دهد. چگونه؟ شما با بهره‌گیری از این سینی‌ها می‌توانید به راحتی از تمام کابل‌ها و سیم‌ها مراقبت نمایید، بدون اینکه هیچگونه آسیبی به آن‌ها وارد شود.

آشنایی با دیوایدر سینی کابل

این محصول که برای سینی‌های کابل مورد استفاده قرار می‌گیرد، مزایای زیادی برای شما دارد. اصلی‌ترین وظیفه‌ای که دیوایدر سینی کابل دارد، یک یا چند ردیف از کابل‌هایی که روی سینی قرار دارند را از یکدیگر جدا می‌کند. جنس این وسیله از همان ماده‌ای است که سینی‌ها از آن ساخته شده‌اند و از نظر ضخامتی، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. دیوایدر هم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند. همین الان می‌توانید وارد وب سایت ما شوید و با انواع این محصول کاربردی آشنا شوید و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری کنید.

 

ابعاد سینی‌های کابل

در زمان خرید این وسیله حتما به ابعاد آن توجه داشته باشید. جهت خرید یک اندازه مناسب حتما باید شرایط محیط خود را بسنجید تا بتوانید بهترین اندازه‌ی سینی را تهیه کنید. یکی از مزیت‌های مهم سینی‌ کابل این است که در اندازه‌های مختلف ساخته شده‌اند و هنگام خرید اصلا نگران این مسئله نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت محصول خود را دقیقا مطابق شرایط محیطی که دارید، تهیه نمایید.

البته گاهی اوقات پیش آمده است که برخی افراد مجبور شده‌اند تا سینی کابل مورد نظر خود را در ابعادی بزرگتر یا کوچکتر از محیط خود تهیه نمایند. اما اصلا نگران نباشید، این تغییرات چندان محسوس نیستند و به راحتی می‌توانید آن را نادیده بگیرید. فروشگاه اینترنتی ما تمام ابعاد سینی کابل را داراست، شما می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت sinijazireh.ir از آن‌ها دیدن و هر یک را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

اتصالات سینی کابل

اتصالات جزو مهم‌ترین بخش‌های سینی کابل است؛ از اتصالات جهت نصب این سینی‌ها به یکدیگر و یا نصب آن‌ها به دیوار و سقف استفاده می‌شود. به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارد. تصور کنید که می‌خواهید کابل‌های موجود را به طبقات بالاتر منتقل نمایید در چنین شرایطی بهره‌گیری از اتصالات سینی کابل امری ضروری و مفید برای شما خواهد بود و کار شما را آسوده‌تر می‌نماید. 

دو کاربرد بسیار مهم دیگری که اتصالات سینی کابل دارند، تغییر مسیر سیستم برق‌کشی  و استفاده از آن‌ها در گوشه‌های محیط و ساختمان‌هاست. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود ندارد که اتصالات سینی کابل بفروشند. سایت جزیره یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید با مراجعه به آن اتصالات سینی کابل را باکیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید و از مزیت‌های آن در فعالیت‌های خود بهره ببرید.

سخن پایانی

کاربرد سینی‌ کابل بسیار زیاد است و امروزه افراد برای کاهش هزینه‌ها و برخورداری از مزیت‌های این وسیله، از آن‌ در فعالیت‌هایی از قبیل خطوط برق ولتاژ بالا، کابل‌های توزیع برق، سیم‌کشی سیستم‌های کنترلی حساس، سیم‌کشی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی و کابل‌های نوری (فیبر نوری) استفاده می‌کنند. سایت ما اطلاعات کاملی درباره‌ی قطعات سینی کابل و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها به شما ارائه داده است. شما با مراجعه به آن علاوه بر افزایش دانش خود، درصورت نیاز می‌توانید محصول مورد نظرتان را با کیفیت بالا خریداری نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 978]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن