تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797846526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکل باز نشدن سایت ها در اینترنت همراه


واضح آرشیو وب فارسی::


باز نشدن سایت ها با اینترنت گوشی یکی از چالش هایی است که کاربران  روزانه با آن مواجه می شوند. اگر شما هم برای جستجو در اینترنت و یا شبکه های اجتماعی از اینترنت خط استفاده می کنید و با این مشکل برخورده اید که با وجود اتصال اینترنت اما سایت ها باز نمی شوند. لازم است بدانید در چنین مواقعی ممکن است ایراد از اتصال اینترنت شما نباشد و تنها با تغییر در تنظیمات گوشی مشکل برطرف شود.

 دلایل باز نشدن سایت ها با اینترنت گوشی  متفاوت است عموما این مشکل با پیغام Server not found یا No internet ظاهر می شود که در قدم اول لازم است به  تنظیمات اینترنت گوشی خود مراجعه کنید ما در این مطلب " تنظیمات همراه اول " تنظیمات اینترنت همراه اول را برای شما قرار داده ایم میتوانید تنظیمات ایرانسل را نیز در همین صفحه مشاهده کنید . 

روزانه کاربران با مشکلات مختلف عدم اتصال به اینترنت  یا باز نشدن لینک های سرچ  روبرو هستند که آن را با شرکت خدمات کامپیوتری رایانه کمک در میان می گذارند. و جای نگرانی نیست چرا که تیم فنی رایانه کمک با کارشناسان مجرب خود میتواند به راحتی راه کارهای کاربردی را برای حل مشکل اینترنت ویا باز نشدن سایت با گوشی و همچنین باز نشدن صفحات اینترنتی در گوشی به شما عزیزان ارائه دهد و مشکل شما را فقط با یک تماس و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. در این مقاله به بررسی  علت و ارائه راهکار برای زمانی که اینترنت گوشی وصل است ولی صفحه باز نمی شود  خواهیم پرداخت و شما با خدمات مختلف رایانه کمک آشنا خواهید شد. 



 

برای رفع مشکل باز نشدن سایت در گوشی چه باید کرد؟

اینکه  شما از کاربران اپراتور ایرانسل یا همراه اول باشید فرقی نمی کند در هر دو صورت  ممکن است هنگام اتصال به اینترنت همراه هرکار کنید سایت های مدنظر شما باز نشوند و با پیغام Server not found یا No internet روبرو شوید.  برای حل این مشکل اگر از اپراتور ایرانسل استفاده می کنید بهتر است ابتدا مطمئن باشید تنظیمات اینترنت خط شما  به درستی اعمال شده است اگر  با این تنظیمات آشنایی ندارید از این مقاله کمک بگیرید ما به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم به شما آموزش داده ایم " تنظیمات اینترنت ایرانسل "

  همچنین برای دریافت راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، رایتل و همراه اول در اندروید و آیفون می توانید از کمک کارشناسان ما بهره مند شوید. از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 میتوانید با رایانه کمک در ارتباط باشید

مطمئن باشید که اعتبار بسته های اینترنتی شما تمام نشده باشد اپراتورهای شرکت همراه اول و ایرانسل برای راحتی کاربران اپلیکیشن و وب سایت های همراه من  و ایرانسل من را تعبیه کرده اند که در این پلتفرم شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به خط خود را مشاهده کنید.

سپس در صورتی که از این دومورد مطمئن شدید راهکارهای زیر را برای  مشکل باز نشدن مرورگر هنگام اتصال به اینترنت در موبایل اعمال کنید.

خاموش و روشن کردن حالت هواپیما

برای رفع مشکل باز نشدن صفحات وب در گوشی ابتدا یک بار حالت هواپیما را فعال کرده و پس از چند لحظه مجددا آن را غیر فعال کنید. اینکار باعث میشود که آی پی دستگاه شما تغییر کند، برای این کار کافی است صفحه گوشی خود را به پایین بکشید و Airplane mode را انتخاب کنید. اگر با این کار مشکل  برطرف نشد سیمکارت خود را از دستگاه خارج کنید کمی صبر کنید و یک بار دیگر در جایگاهش قرار دهید.

 

بررسی Network Mode

یکی از دلایل باز نکردن سایت با اینترنت گوشی تنظیم نبودن قسمت  Network Mode می باشد. برای مثال اگر سیمکارت شما از  4gپشتیبانی نکند اما در تنظیمات اینترنت، وضعیت داده های همراه خود را بر روی 4g قرار داده باشید اینترنت شما با مشکل مواجه می شود. برای رفع این مشکل Settings گوشی را باز کنید و از قسمت Connection وارد Mobile networks شوید. در این صفحه می توانید Network Mode را مطابق با اینترنت خود  تغییر دهید. 

 



 

کش های  مرورگر گوشی را پاک کنید

اگر باقی برنامه ها مانند واتساپ و اینستاگرام و غیره کار می کند و فقط مرورگر اینترنتی سایت ها را باز نمی کند می توانید کش مرورگر را  پاک کنید. از منو کاربری گوشی وارد برنامه Chrome شوید و سپس از قسمت بالا سمت راست گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب کنید.سپس از منو باز شده گزینه History را انتخاب کنید.

در این بقسمت گزینه Clear browsing data را از بالای صفحه انتخاب نمائید. اینک شما وارد بخشی شده اید که می توانید کش مرورگر کروم خود را بصورت کامل حذف کنید. برای حذف کش گزینه Advanced انتخاب کنید. سپس گزینه All time را در بخش Time range انتخاب نمائید. سپس از گزینه های نشان داده شده حتما 3 گزینه اول را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Clear data را از قسمت پائین انتخاب کنید تا کش مرورگر گوشی حذف شود.

 

غیر فعال کردن فیلتر شکن  یا پروکسی گوشی 

در برخی مواقع که  سایت ها با وجود اتصال اینترنت باز نمی شوند به دلیل اتصال پروکسی یا فیلتر شکن  می باشد که این پروکسی در تنظیمات اینترنت گوشی اختلال ایجاد کرده است.  آن ها را غیر فعال کرده و مجدد سایت ها را  باز کنید. 

 



حذف پروکسی از Access Point

و در موارد دیگر که بسیار مهم می باشد برای رفع مشکل باز نشدن مرورگر گوشی حذف پروکسی از Access Point می باشد.  چرا که اگر این مشکل را حل نکنید، اکثر سایت ها برای شما باز نخواهند شد. بنابراین لازم است این روش را طبق مراحل پیش ببرید.

1. از منو کاربری گوشی، وارد تنظیمات یا همان Settings شوید. از قسمت بالا گزینه Connections را انتخاب کنید.

2. پس از وارد شدن به Connections، اینک گزینه Mobile Networks را انتخاب نمایید.

3. در این مرحله گزینه Access point names را انتخاب کنید.

4. در صفحه باز شده، ابتدا  لازم است از قسمت پایین، سیم کارتی که از دیتای آن استفاده می کنید را انتخاب کنید. سپس شبکه ای که از اینترنت آن استفاده می کنید را انتخاب نمایید. برای مثال شبکه ای که ما از دیتای آن استفاده می کنیم، MCCI Internet می باشد.

5. هم اکنون شما وارد تنظیمات شبکه ای که از دیتای آن استفاده می کنید، شده اید. همانگونه که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، بخش پروکسی پر می باشد و باید آنرا بصورت کامل خالی از هر کارکتری کنید. از این رو گزینه Proxy را انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که اگر در بخش Port هم اگر کارکتری وجود داشت، باید آنرا همانند Proxy خالی کنید.)

6. هم اکنون تمام قسمت Proxy را حذف کنید. برای اعمال تغییرات، گزینه OK را انتخاب کنید.

7. در نهایت شما باید تغییراتی که در شبکه ایجاد کرده اید را در گوشی ذخیره کنید. برای اینکه اقدام به ذخیره کردن این تنظیمات کنید، باید از قسمت بالا سمت راست، گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب کنید.

8. هم اکنون گزینه Save را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شده بر روی گوشی شما ثبت شوند.

با انجام مراحل بالا مشکل پورت و پروکسی گوشی شما برطرف شده است و میتوانید با روشن کردن دیتای گوشی، وارد وب سایتی شوید که برای شما باز نمیشد. در صورتی که مشکل حل نشد برای  تنظیمات اینترنت گوشی از مشاوره کارشناسان رایانه کمک  بهره مند شوید.  شرکت رایانه کمک با تیم فنی خود سال هاست کاربران و مشتریان  خود را در زمینه تعمیرات  شبکه کامپیوتر و حل مشکلات رایانه ای و سخت افزار همراهی نموده و کمک های شایانی کرده و همچنین در امور تعمیرات و رفع مشکل اینترنت شبکه های کامپیوتری نیاز مخاطبان خود را برطرف کرده است 

 

سخن پایانی

در صورتی که با اعمال هریک از موارد بالا مشکل باز نشدن سایت ها در اینترنت همراه حل نشد میتوانید از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما در رایانه کمک هم از طریق تماس تلفنی با شماره های تماس تلفن ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید. 

در صورتی که مشکل به آسانی قابل حل نباشد. کارشناسان رایانه کمک در محل حضور یافته و به بررسی مشکل و رفع آن می پردازند.

شرکت رایانه کمک سال هاست با ارائه خدمات خود در زمینه تعمییرات کامپیوتر و خدمات شبکه کامپیوتری و  مشکلات مربوط به موبایل  اقدام به حل مشکلات کاربران می نماید. ممکن است سخت افزار های کامپیوتر و کلیه قطعات سیستم های رایانه ای امکان خرابی دارد بنابراین ما هم خدمات حضوری برای شما عزیزان ارائه میدهیم و هم خدمات غیر حضوری و پشتیبانی تلفنی و ریموتی کامپیوتری در هر حال ما کنار شما هستیم تا مشکلات کامپیوتری ، موبایلی و شبکه ای شما را در کوتاه ترین زمان برطرف کنیم. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 937]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن