تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797002019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدنی های موریس در فصل پاییز کجاست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

جزایر موریس یکی از بهترین و دیدنی ترین نقاط برای سفر و گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان است. در ادامه به معرفی دیدنی های موریس در فصل پاییز می پردازیم.



10 جای دیدنی موریس در پاییز

اکتبر یک ماه عالی برای دوستداران طبیعت است. زیرا گل ها پس از پایان فصل زمستان شروع به شکوفه دادن می کنند و زمان بسیار خوبی برای پیاده روی در پارک های ملی موریس است. در ادامه برخی از این دیدنی های موریس را معرفی می کنیم.

پارک طبیعی la vanille

این پارک در حقیقت باغ وحشی از حیوانات در موریس است. در اینجا می توان انواع خزندگان که عمدتاً کروکودیل های نیل، لاک پشت های غول پیکر، کایمن ها و ایگوانا ها هستند، را مشاهده کرد. یک رستوران، فروشگاه سوغاتی، مهد کودک و یک مرکز نگهداری نیز در پارک وجود دارد.

غذا دادن به کروکودیل ها را در روزهای چهارشنبه و شنبه در موریس امکان پذیر است و اما هر روزه میتوان با ایگوانا ها ملاقات کرد، که نقطه برجسته این مکان است. همچنین با هزینه اضافی، می توانید با بچه کروکودیل ها در این پارک عکس بگیرید.

باغ گیاه شناسی Pamplemousses

موریس مملو از گل های عجیب و غریب و حیات وحش است. مکان دیگری که برای لذت بردن از زیبایی طبیعت در موریس در ماه اکتبر وجود دارد، باغ گیاه شناسی Pamplemousses است. این مکان دارای زیباترین گل های نیلوفر آبی و بیش از 85 نوع درخت نخل است.

باغ های این مکان دارای بزرگترین نیلوفرهای آبی هستند که تا به حال دیده اید. به غیر از گیاهان، پرندگان رنگارنگ و لاک پشت های غول پیکر آلدابرا را نیز می توانید در اینجا ببینید.

پارک ملی Black River Gorges

این پارک بزرگترین پارک ملی در موریس و یکی از بهترین دیدنی های موریس است، در صورتی که از فعالیت در فضای باز لذت می برید، است. پیاده روی در این پارک، فعالیتی است که باعث می شود بیشترین لذت را از زیبایی های بهاری و طبیعت پر رودخانه این مکان ببرید.

زیبایی طبیعت این مکان وادار تان می کند عکس های مختلفی برای پروفایل شبکه های اجتماعی خود بگیرید. اگر ماجراجویی کردن را دوست دارید، می‌توانید دوچرخه ‌سواری در کوهستان را در برخی از مسیرها امتحان کنید. با جستجو و تلاش زیاد میتوانید شاهد آبشارها و دره‌ های آبشاری بسیار زیبای پارک ملی بلک ریور باشید.

سواحل Trou Aux Biches

برای کسانی که عاشق غواصی و شنا هستند، Trou Aux Biches باید بهترین مکان در موریس با ماسه های ملایم و آب آرام و کم عمق و شفاف است.

بهترین مکان برای پیک نیک ساحلی با خانواده و دوستان است. همچنین اگر غذای آماده و بیرونی دوست دارید میتوانید به دکه‌ ها و کافه ‌های متعدد در کنار ساحل که دارای انواع غذا و نوشیدنی های مختلف هستند، بروید. بی شک این مکان یکی از بهترین دیدنی های موریس است.

پارک Francois Leguat

پارک Francois Leguatیکی از پارک های حیات وحش مورد علاقه گردشگران در جزیره رودریگز، موریس است.

حتی به آن پارک لاک پشت نیز می گویند، زیرا صدها و هزاران لاک پشت در سنین مختلف وجود دارد. اگر به دنبال اوقات فراغت دلپذیر با خانواده هستید، این مکان دیدنی موریس را از دست ندهید.

آبشار Tamarind

آبشارهای Tamarindیکی از بهترین مکان‌های دیدنی در موریس است. این آبشارها شامل مجموعه ای از هفت آبشار بزرگ هستند، که در رودخانه تامارین قرار دارند و از این رو اغلب هفت آبشار نامیده می شوند. این مکان بی نظیر حس واقعی طبیعت دلچسب را به شما هدیه می دهد.

باغ گیاه شناسی Sir Seewoosagur Ramgoolam

باغ گیاه‌شناسی Sir Seewoosagur Ramgoolam مانند باغ گیاه‌شناسی Pamplemousses، یک مکان توریستی محبوب در موریس، نزدیک بندر لوئیس است.

این قدیمی ترین باغ گیاه شناسی نیمکره جنوبی توسط پیر پویور در سال 1770 ساخته شده است. اگر که به دنبال بهترین دیدنی های موریس هستید، این مکان را هم در نظر بگیرید.



آبشار Rochester

اگر به آبشار ها علاقه مند هستید، این آبشار را دوست خواهید داشت. آبشار روچستر در نزدیکی بندر لوئیس به دلیل زیبایی و گیاهان اطراف آن ارزش دیدن دارد. در فضای سرسبز آن رها شوید و لحظاتی را در کنار آبشار به درون نگری بگذرانید.

جاذبه اصلی این مکان صخره های کناری آن است که در کل منظر خودنمایی می کند. همینطور می توانید در آب های خنک شیرجه بزنید و از خوردن میوه های تازه استوایی لذت ببرید.

پارک طبیعت La Vallee Des Couleurs

پارک La Vallee Des Couleurs در لیست نقاط توریستی شگفت انگیز در اطراف موریس برای دوستداران طبیعت قرار دارد. این پارک در سرتاسر جهان به دلیل داشتن برخی از گونه‌های کمیاب و بومی از گیاهان و جانوران، شناخته شده است.

کافیست یک سفر کامل به اطراف پارک داشته باشید تا شاهد زیبایی نادرترین گونه های گیاهی و جانوری باشید. همچنین چهار آبشار زیبا در خود پارک وجود دارد که زیبایی این مکان را بیشتر نشان می دهد. نیازی به گفتن نیست که این یکی از بهترین دیدنی های موریس است.

پارک Blue Bay Marine

اگر ورزش های آبی و غواصی مورد علاقه تان است، قطعاً پارک دریایی Blue Bay را خیلی دوست خواهید داشت. البته که جستجو و کاوش در زیر دریا برای هر کسی مهیج است. همچنین این پارک طیف گسترده ای از سنگ ها، علف های دریایی و حتی جلبک ها را داراست.

اگر علاقه مند به جا های دیدنی موریس شده اید و میخواهید این سفر لذتبخش را تجربه کنید، به صفحه تور موریس پاییز سر بزنید.

فواید سفر به موریس در پاییز

از فواید سفر به موریس در پاییز میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با پایان یافتن زمستان و آغاز تابستان، پاییز (اکتبر) بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل است، زیرا دیگر به شلوغی فصل های دیگر نیست.
  • اکتبر نه مرطوب است و نه بارانی، به همین خاطر آن را به یک ماه ایده آل برای بازدید از موریس تبدیل می کند.
  • در ماه اکتبر ساحل طوفانی نیست و بهترین زمان برای دریا رفتن است.
  • قیمت هتل ها نسبتاً ارزان تر است زیرا فصل گردشگری نیست.
  • کرایه تاکسی نیز به دلیل تعداد گردشگران کمتر است.
  • به دلیل نزدیک شدن به آخرین ماه های سال، برای لذت بردن از موج سواری، عالی است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 877]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن