تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796997888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تولید کننده دستگاه‌های بسته بندی در ایران- نادی پک


واضح آرشیو وب فارسی::


با کمی دقت در ظاهر محصولات متوجه این جریان می‌شوید که صنعت بسته بندی در سال‌های اخیر از پیشرفت بالایی برخوردار بوده است. برای این که یک محصول فروش بالایی داشته باشد، باید در کیفیت محصول و ظاهر آن دقت داشت. به عبارتی دیگر هیچ کدام از کارخانه‌های تولید کننده بدون بسته بندی محصولات خود، آن را روانه بازار نمی‌کنند. تغییرات اعمال شده در ظاهر کالاها نشان‌دهنده ارزش بالای آن در نزد مشتریان و تولیدکنندگان است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم مطالبی را در مورد دستگاه بسته بندی و انواع آن ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه تا پایان مقاله با ما همراه باشید. 

دستگاه بسته بندی و اهمیت آن اقتصاد 

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل محصولی که مورد بسته بندی قرار می‌گیرد، کسب اطمینان از سلامتی آن در مقابل عوامل مختلف است. شاید این موضوع را برخی از شرکت‌ها و کارخانه‌های تازه تاسیس شده موضوعی کم اهمیت بپندارند، در حالی که شرکت‌های بزرگ اهمیت این جریان را به خوبی درک کرده‌اند. 

برای یک بسته بندی خوب و مرغوب فواید مختلفی در نظر گرفته شده است که اصلی‌ترین آن افزایش دوام کالا است. یک مورد دیگر تایید محصولات با بسته بندی خاص و اصولی از سوی سازمان بهداشت و سلامت است. بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشیم که بسته بندی خوب یک نوع خدمت برای مشتریان به حساب می‌آید و همچنین نوعی تحول در صنعت بسته بندی نیز است. با در نظر داشتن این عوامل می‌توانیم به اهمیت بسته بندی و دستگاه‌های مختلف آن در اقتصاد جامعه پی ببریم. 

برخی از وظایف مهم دستگاه بسته بندی

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های چرخش خط تولید در هر صنف و کسب و کاری، بسته بندی محصولات تولید شده است. به عبارتی دیگر همه کارخانه‌های تولید کننده برای تکمیل مراحل تولید محصولات خود و عرضه آن‌ها به بازار نیازمند به خط بسته بندی هستند و این یک موضوع مهم در تولید محصولات و بازاریابی آن‌ها است. علاوه بر بسته بندی محصول باید در کیفیت آن نیز دقت داشت. در ادامه این مقاله می‌خواهیم به معرفی برخی از دستگاه‌های بسته بندی بپردازیم اما قبل از آن بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که در خرید هر کدام از این دستگاه‌ها ابتدا به نیاز خود دقت داشته و توجهی به قیمت آن نداشته باشید. 

انواع مختلف دستگاه‌های بسته بندی کدام‌اند؟

با پیشرفت علم و صنعت در زمینه تولید محصولات مختلف، بر تعداد و کیفیت دستگاه‌های بسته بندی نیز افزوده شده است. برخی از این دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه پر کن حجمی 
  • دستگاه پر کن پودری
  • دستگاه پر کن توزینی
  • دستگاه ساشه مدادی
  • دستگاه پر کن مایعات
  • دستگاه پر کن مایعات غلیظ
  • دستگاه دربند
  • دستگاه بسته بندی سیل
  • دستگاه بسته بندی چای و دمنوش
  • دستگاه بسته بندی سلفون
  • دستگاه دوخت پلاستیک
  • دستگاه وکیوم
  • دستگاه شیرینگ پک
  • دستگاه تری سیلر
  • دستگاه ترمو فرم فیل سیل

از میان دستگاه‌های نام برده شده در بالا، دستگاه تری سیلر، دستگاه شیرینگ تونلی و دستگاه شیرینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به توضیح هر کدام از این دستگاه‌ها پرداخته شده است. 

دستگاه تری سیلر چیست؟

دستگاه بسته بندی تری سیلر دستگاهی است که از آن برای خالی کردن هوای اضافی موجود در بسته بندی‌ها استفاده می‌کنند. این دستگاه از نوار نقاله‌داری تشکیل شده است که به راحتی می‌توان از آن در خط تولید همه کارخانه‌ها استفاده کرد. تولید کنندگان این دستگاه برای افزایش دوام آن بدنه آن را از جنس استیل ساخته‌اند. یکی از مزیت‌‌های مهم دستگاه تری سیلر نمایشگر لمسی آن است که تغییرات اعمال شده بر روی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. 

البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که ابعاد این دستگاه برای کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ طراحی شده است و وزن بیشتری نیز دارد. به طور تقریبی وزن آن 500 کیلوگرم بوده و با ولتاژ 380 ولت کار می‌کند. دستگاه تری سیلر به صورت تمام اتوماتیک بوده و برای کار اندازی آن نیاز به اپراتور نیست. 

مزایای مختلف دستگاه تری سیلر کدام‌اند؟

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای دستگاه تری سیلر دسترسی آسان به تمام قطعات آن در صورت خرابی است. برای بسته بندی محصولاتی مانند: انواع مختلف مواد پروتئینی، ماهی، میگو، گوشت، انواع مختلف سبزیجات، بستنی، پنیر، شیرینی جات و موادی از این قبیل می‌توان از دستگاه تری سیلر استفاده کرد. 

دستگاه شیرینگ چیست؟

شیرینگ واژه‌ای انگلیسی است که در معنای کوچک کردن است. این محصول به صورت یک روکش پلاستیکی است که برای محافظت بیشتر محصول و زیباسازی از آن استفاده می‌شود. 

کاربردهای مختلف دستگاه شیرینگ کدام‌اند؟

  • اولین کاربرد دستگاه شیرینگ محافظت محصول از رطوبت و خیسی به داخل بسته بندی است. 
  • یکی دیگر از کاربردهایی که می‌توان برای این محصول برشمرد، به نمایش گذاشتن محصولات است. شفاف بودن پلاستیک بسته بندی سبب می‌شود که محصولات بسته بندی شده به راحتی دیده شوند. 
  • راحتی حمل و نقل محصولات بسته بندی شده توسط دستگاه شیرینگ پک نیز یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.
  • بعد از تولید محصولات بهداشتی، خوراکی‌ها و شوینده‌ها نیز از این دستگاه برای بسته بندی استفاده می‌کنند. 

انواع مختلف دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ نیز به دو دسته اصلی شیرینگ تونلی و شیرینگ کابینی تقسیم می‌شود. در هنگام خرید این دستگاه ابتدا باید به نوع محصول توجه شود تا با استفاده از آن بتوان مناسب‌ترین دستگاه را انتخاب کرد. 

از دستگاه شیرینگ کابینی اغلب در صنایع غذایی، هتل‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. کوچک بودن این دستگاه سبب می‌شود در کارگاه‌های کوچک و خانه‌ها نیز  از آن استفاده شود. 

دستگاه شیرینگ تونلی سرعت بیشتری نسبت به شیرینگ کابینی دارد و علت این امر نیز نبود فک دوخت است. کارکرد هر دوی این دستگاه‌ها مانند هم بوده و فرق چندانی با هم ندارند. مهم‌ترین تفاوت این دو دستگاه با هم در سرعت بسته بندی آن‌ها است. از دستگاه شیرینگ تونلی اغلب برای بسته بندی کالاها و محصولاتی با حجم بزرگ استفاده می‌شود. این دستگاه نیز در مدل‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. شیرینگ پک تونلی گازسوز
  2. شیرینگ پک تونلی برقی
  3. شیرینگ پک تونلی دو گانه

از نظر عملکرد نیز می‌توان شیرینگ پک تمام اتوماتیک و شیرینگ پک نیمه اتومات را نام برد. تمامی مراحل بسته بندی در شیرینگ پک تمام اتومات توسط دستگاه انجام می‌شود اما در دستگاه‌های نیمه اتومات به وجود یک اپراتور نیاز است تا برخی از کارهای بسته بندی را انجام دهد. البته بهتر است این نکته را نیز در نظر بگیریم که در شیرینگ پک نیمه اتومات نیازی به اپراتور ماهر نیست و کار کردن با آن خیلی آسان است. 

نحوه نگهداری دستگاه‌های بسته بندی

نحوه نگهداری دستگاه‌های بسته بندی نیز حائز اهمیت است. محیط کارخانه نباید خیلی سرد باشد. رطوبت نیز ممکن است باعث خرابی برخی از قطعات دستگاه شود. تعبیه سیستم کنترل حرارت در این دستگاه، استفاده نکردن از کفی کارتنی در ساخت آن و قابل تنظیم بودن ارتفاع دهانه تونل از جمله قابلیت‌هایی است که برای دستگاه‌های بسته بندی به شمار می‌آید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 582]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن