تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798192058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات ساخت سوله در شرکت های سوله سازی حرفه ای


واضح آرشیو وب فارسی::

 

امروزه سوله یکی از بهترین سازه ها برای انواع صنایع به شمار می رود. سوله سبک و سوله صنعتی دارای مزیای فوق العاده ای می باشند که همین امر باعث شده تا بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرند.



ساخت سوله برای فعالیت‌های صنعتی

ساخت سوله اولین رکن شروع فعالیت های صنعتی، تولیدی و ... می باشد و یکی از بزرگترین دغدغه ها در شروع به کار هر صنعتی خواهد بود. برای این که بهره وری کامل از صنایع را داشته باشید نیاز به یک سوله مطابق با شرایط جغرافیایی و استادارد های لازم، برای کاربری و صنعت مورد نظر خواهید داشت. ساخت یک سوله استاندارد نیازمند رعایت یک سری نکات مهم و اصولی می باشد. برای ساخت سوله صنعتی استادارد می بایست به شرکت ساخت سوله معتبر مراجعه کرد تا از رعایت تمام نکات ایمنی و مهم در ساخت سوله اطمینان حاصل نمایید. همانطور که می دانید سوله های مختلفی وجود دارد که هر کدام با توجه به شرایط محیطی و میزان نیروهای وارد شده بر آن طراحی و ساخته می شوند. انواع سوله ها شامل سوله سبک، سوله سنگین، سوله تمام قوسی، سوله قوسی هلالی شکل، سوله چند ضلعی، سوله تک دهانه و سوله دو یا چند دهانه با ستون مشترک تقسیم بندی می شوند.



ساخت سوله سبک با وزن کم و کیفیت بالا

سوله سبک همانطور که از نامش پیداست از وزن پایین تری نسبت به دیگر انواع سوله ها برخوردار است. سبک بودن این نوع سوله ها به دلیل مصرف بهینه در استفاده از فولاد می باشد، از این رو از قیمت پایین تری برخوردار هستند و به عنوان سوله ارزان قیمت شناخته می شوند. سوله سبک به هیچ عنوان بی کیفیت نبوده و به دلیل استفاده از فولاد و ساخت مهندسی از استقامت بسیار بالایی برخوردار است. این سوله ها کارایی سوله سنگین را داشته و در برابر بار ناشی از بارش برف و باران و وزش بادها شدید و همچنین وقوع زلزله مقاومت بالایی خواهند داشت. سوله سبک انواع مختلفی دارد. از انواع سوله سبک به سوله خرپایی، سوله یو بی ام و سوله فضایی می توان اشاره کرد. 

ویژگی و مزایای سوله سبک بسیار زیاد می باشد. از جمله ویژگی های آن می توان به جابجایی و انتقال سریع و آسان آن اشاره کرد. دومین مزیت سوله سبک پایین بودن قیمت و ارزان بودن آن است که این مسئله در شروع به کار خیلی از صنایع بسیار حائز اهمیت است. ویژگی بعدی سوله سبک قابل حمل بودن آن می باشد چرا که اتصالات آن پیچ و مهره ای بوده و نصب و سر هم بندی قطعات به سرعت و سهولت انجام می پذیرد. انعطاف پذیری در طراحی و عدم محدودیت در ابعاد و تعداد دهانه ویژگی مثبت این نوع سوله ها خواهد بود. در این نوع سوله ها نیز قابلیت نصب جرثقیل بازویی و سقفی وجود دارد. سوله سبک های تولید شده در شرکت سوله سازی سپهر سوله مطابق با استاندارد های بین المللی ساخت سوله و دارای دفترچه محاسبات نظام مهندسی می باشند.

نکات و مزایای ساخت سوله صنعتی

سوله صنعتی سازه ای از جنس فلز می باشد که سقف آن به  صورت شیب دار و طبق محاسبات فنی خاص و زیر نظر مهندسان ساخته می شود. سوله های صنعتی انواع مختلفی داشته و بسته به نوع کاربری که خواهد داشت ساخته خواهد شد. از انواع سوله صنعتی می توان به سوله صنعتی سبک و سوله صنعتی سنگین اشاره کرد. سوله صنعتی از نظر کاربرد طیفی وسیعی را در بر گرفته است. سوله صنعتی درآشیانه هواپیما، کارخانه جات خودرو سازی، کارگاه ها، کارخانه جات پیشرفته صنعتی و حتی دامداری کاربرد دارد. سوله صنعتی به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد بیشتر از دیگر سازه ها در صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

استحکام بالا

 از مزایای سوله صنعتی می توان به استحکام و مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد. همانطور که می دانید در ساخت سوله صنعتی از فولاد و تیر رورق استفاده شده است که فولاد یکی از مستحکم ترین متریال ها در ساخت انواع سازه به شمار می رود.

مقرون به صرفه

ساخت سوله صنعتی بسیار مقرون به صرفه تر از هر سازه ی دیگر که در آن انواع مصالح مانند آجر به کار رفته می باشد. همچنین سوله صنعتی در کمترین زمان ممکن نسبت به دیگر سازه ها اجرا و ساخته می شود که همین ویژگی سبب پایین آمدن هزینه ها خواهد شد.

کسب درآمد

شما با ساخت سوله صنعتی و اجاره آن می توانید به راحتی در دراز مدت کسب در آمد داشته باشید. اکثر شرکت ها با بستن قرار داد های چند ساله سوله صنعتی را اجاره می کنند. در این صورت شما به مدت چند سال بسته به مدت زمان قرار داد کسب در آمد خواهید کرد.

نگهداری آسان و کم هزینه

نگهداری سوله صنعتی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. چرا که در هنگام ساخت سوله صنعتی جهت جلوگیری از زنگ زدگی ورق های فولاد گالوانیزه می شوند. فقط بسته به شرایط محل مورد نظر شاید هر 5 سال یکبار نیاز به رنگ آمیزی باشد. بنابراین نگهداری سوله صنعتی بسیار کم هزینه خواهد بود.

منعطف در طراحی

با توجه به این که فضای داخلی سوله یک محیط بسیار بزرگ و مستطیل شکل است و ستون ها بیشتر در اطراف قرار دارند، از این رو در طراحی بسیار منعطف می باشد. شما می توانید با ساخت یک سوله علاوه بر  قسمت کارگاهی، قسمت اداری را هم در آن بگجانید و توسط پارتیشن جدا سازی کنید.

تهیه سوله ارزان

از آنجایی که سوله ها قابلیت جابجایی دارند و اجزای آن از یکدیگر جدا می شود. شما می توانید با تهیه سوله دست دوم یه سوله ارزان قیمت را خریداری نمایید. اما به این نکته توجه داشته باشید که برای تغییر کاربری سوله شاید ملزم به پرداخت هزینه باشید. 



شرکت سوله سازی معتبر، با تجربه و حرفه ای

گروه صنعتی سپهر سوله در شرکت سوله سازی خود با تکیه بر توان متخصصان و مهندسان با تجربه و حرفه ای اقدام ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ساخت سوله های سفارشی مشتریان عزیز کرده است. کسب رضایت کامل از مشتریان و رعایت تمام جوانب شرکت های طرف قرار داد هدف اصلی این کارخانه ساخت سوله می باشد. شرکت سپهر سوله با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت سوله سازی و به عنوان بهترین شرکت ساخت سوله با تکیه بر دانش روز و بهره گیری از تیم های متخصص مدیریتی، مهندسی و اجرایی در این حوزه و همچنین ارائه روش های نوین ساخت سوله اعم از طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه، تضمین و کنترل کیفیت، تدارکات و پشتیبانی، ساخت، نصب و راه اندازی بهترین سوله ها را برای کاربردهای مختلف تهیه نموده. تمام سوله های ساخته شده در این شرکت مطابق با استاندارد های بین المللی ساخت سوله و دارای دفترچه نظام مهندسی می باشد. گروه صنعتی سپهر سوله نیز ارائه دهنده تجهیزات نصب و راه اندازی، انواع جرثقیل های سنگین، برجی و موبایل کارگاهی، انواع کانکس و کانتینر و سایر تجهیزات موردنیاز برای ایجاد کارگاه های نصب و راه اندازی با قابلیت پشتیبانی نصب سی هزار تن در سال می باشد. مشتریان عزیز می توانند از طریق مراجعه به وب سایت گروه صنعتی سپهر سوله به نشانی www.sepehrsoule.ir نمونه کارهای اجرا شده توسط این شرکت را مشاهده و اخبار و مقالات مرتبط با ساخت سوله را مطالعه نمایند. همچنین از طریق تماس با مشاوران مجرب و کارآزموده این شرکت سوله سازی می توانید اطلاعات و مشاوره لازم در این خصوص را کسب نمایید. 

نکات ساخت سالن مرغداری با کمترین هزینه

به دلیل حساسیت بالای ساخت سوله مرغداری، سازنده سوله مرغداری باید دارای تجربه و دقت لازم در ساخت سوله های مرغداری باشد. ساخت سوله مرغداری با سایر سوله ها دارای تفاوتهایی در ساخت و نوع کاربری آن می باشد. سوله مرغداری با توجه به حجم تولید می‌تواند در ارتفاع کم با سقفی شیب دار یا قوس دار ساخته شد. پس بر اساس میزان حجم تولید می‌توان هزینه ساخت سوله مرغداری را محاسبه کرد. برای اینکه ساخت سالن مرغداری با کمترین هزینه برای شما میسر شود، ابتدا باید میزان حجم تولید را مشخص نمایید تا تیم سازنده سوله مرغداری بر اساس آن و با بکارگیری راهکارها و دستورالعمل های استاندارد ساخت سوله، کار ساخت سوله را  به صورت مقرون به صرفه و اقتصادی آغاز و به مرحله بهره برداری برساند. همچنین توجه داشته باشید که نصب انواع تجهیزات در کاربریهای مختلف سوله بر قیمت سوله مرغداری تاثیر مستقیم دارد.

پیش نیازها و نکته های ساخت مرغداری با هزینه پایین

در پایین 10 نکته، اصل و پیش نیاز برای شما لیست کرد هایم که با رعایت آنها می توانید سالن مرغداری را با هزینه پایین تر و ارزش بالاتری راه اندازی کنید.

 

 

  1. برای اینکه ساخت سوله مرغداری را با قیمت و هزینه پایین بتوانید به سرانجام برسانید، رعایت چند اصل و پیش نیاز الزامی می باشد.  
  2. دریافت جواز تاسیس مرغداری از سازمان جهاد کشاورزی (برای واحدهای کمتر از 10000 قطعه مجوز احداث صادر نمیشود).
  3. سالن مرغداری باید به شکل سوله یا سقف شیب دار یا قوس دار طراحی شود. همچنین علاوه بر سوله مرغداری، باید ساختمانهایی جهت انبار تغذیه، داروها ، اتاق مدیریت و اتاق پرسنل، نگهبانی و … ساخته شود.
  4. حفر چاه آب و تصفیه آن، انشعابات و تأسیسات آب، ژنراتور، برق 3 فاز صنعتی، سوخت گاز و یا گازوئیل جزو فاکتورهای مهم و اصلی ساختمان و سوله مرغداری میباشد. هر چقدر بتوان برای تهیه این موارد هزینه کمتری داد و تخفیف گرفت سالن  مرغداری با هزینه پایین تری ساخته می شود.
  5. محوطه سازی مرغداری یکی از ملزومات مهم در ساخت مرغداری به شمار می آید.
  6. تهیه وسایل اداری مانند میز و صندلی، کامپیوتر، دوربین مداربسته، دزدگیر نیز برای سالن مرغداری جزو الزامات می باشد.
  7. تجهیزات و لوزام مرغداری تخم گذار و گوشتی از جمله خط آبخوری و آسیاب، بالابر و میکسر دانخوری، سیستم تهویه و رطوبت هوا، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم روشنایی، دستگاه مادر مصنوعی، کوره لاشه سوزی و ... باید در مرغداری تعبیه شود. قطعا افزودن این تجهیزات باعث افزایش قیمت سوله مرغداری می گردد. در مرغداریها بیشترین هزینه ها صرف خرید تجهیزات و ماشین آلات میشود.
  8. حمل و نقل و جابجایی طیور، خوراک و دانه مرغی نقش مهمی در هزینه های جاری مرغداری دارند.
  9. اصولا  30٪ مبلغ اولیه سرمایه گذاری بابت خرید زمین مرغداری (خارج از محدوده سکونت شهری) هزینه میشود.  هر چه زمین مرغداری در منطقه خوب خریداری شود بر قیمت و ارزش مرغداری افزوده میشود.
  10. گرفتن وام برای ساخت سوله مرغداری کاری پر ریسک می باشد. چون ممکن است در همان ابتدای کار درگیر بیماری های همه گیر طیور یا عدم تقاضای مرغ و تخم مرغ از سوی بازار شوید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 513]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن