تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823513369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبرس شمالی امن‌ ترین کشور جهان شد!


واضح آرشیو وب فارسی::

قبرس شمالی به عنوان یکی از کشورهای توریست‌ پذیر اروپایی، امن‌ترین منطقه‌ی جهان برای سفر و مهاجرت به شمار می‌رود؛ زیرا عواملی مانند امنیت بالا، رشد فرهنگی و رشد اقتصادی باعث شده‌است که آمار فساد، دزدی، جرم و جنایت در این کشور به شدت پایین بیاید. در دورانی که هر روز خبرهای مختلفی از ناامنی‌ها، جنگ‌ها و اتفاق‌های منفی از نقاط مختلف جهان به گوش می‌رسد، مهاجرت به قبرس شمالی به عنوان امن‌ترین کشور جهان با استفاده از روش خرید ملک در این کشور طرفداران زیادی پیدا کرده‌است‌. بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی نیز با خرید ملک در قبرس شمالی ، اقامت این کشور را به دست می‌آورند و زندگی در شرایطی امن و آرام را تجربه می‌کنند و از پاکیزگی و طبیعت دلنشین این کشور لذت می‌برند. قبل از خرید ملک در قبرس شمالی باید اطلاعات و دانش خود را افزایش دهید و به خوبی به قوانین این کشور آگاه شوید. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی صحبت کنیم.
images_1665522530.png

نگاهی به تاریخچه‌ی قبرس شمالی

قبرس شمالی یک جزیره بزرگ واقع در دریای مدیترانه، عضو اتحادیه اروپا با زبان رسمی ترکی قبرسی،دارای یکی از واحد های پولی به لیر و دین اسلام با مذهب سنی است که به دو قسمت جنوبی و شمالی تقسیم شده و توسط کشور ترکیه حمایت می‌شود. هر ساله تعداد زیادی از توریست‌ها، سرمایه‌گذارها و مهاجران به دلایل مختلفی مانند امنیت بسیار بالا، بخش شمالی جزیره قبرس را برای مهاجرت، تورهای مسافرتی و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. اگر نگاهی به تاریخچه بخش شمالی قبرس بیندازید، متوجه می‌شوید که این کشور در طول سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلفی مانند تحصیلات، پاکیزگی و بهداشت، رشد اقتصادی، رشد فرهنگی، عدم آلودگی هوا و غیره شاهد پیشرفت‌های فوق‌العاده چشمگیری بوده‌است. استان‌های مهم بخش شمالی جزیره قبرس شامل شش استان به نام‌های گازیماگوستا،‌ گوزل یورت، لفکه، گیرنه، لفکوشا و ایسکله‌ است. متداول‌ترین روش مهاجرت به قبرس شمالی و دریافت اقامت دائم این کشور برای برخورداری از امکانات و مزایای مختلف و ایجاد آینده‌ای بسیار مطمئن برای خود و اعضای خانواده، خرید ملک در قبرس شمالی است.

چرا خرید ملک بهترین روش اخذ اقامت دائم و مهاجرت به قبرس شمالی است؟‌

همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم، خرید ملک در قبرس شمالی بهترین و متداول‌ترین روش اخذ اقامت دائم و مهاجرت به قبرس شمالی محسوب می‌شود. در واقع خرید ملک در این کشور باعث می‌شود که به عنوان یک سرمایه‌گذار، اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضای خانواده به دست بیاورید و در امن‌ترین کشور دنیا ساکن شوید. با مهاجرت به قبرس شمالی زنان و کودکان از امنیت بالایی برخوردار خواهند شد؛ زیرا همان‌طور که گفتیم، آمار جرم و جنایت در این کشور نسبت به کشورهای دیگر به شدت پایین‌تر است. در ماه‌های اخیر با توجه به کاهش ارزش واحد های پول ملی و پایین آمدن قیمت ملک در منطقه شمالی جزیره قبرس، تعدادی زیادی از ‌مردم کشورهای آسیایی و خاورمیانه از جمله ایران و کشورهای واقع در شرق و غرب اروپا از جمله انگلستان و اسکاندیناوی برای خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام می‌کنند.
images_1665522636.jpg

خرید ملک در قبرس شمالی و اخذ اقامت این کشور چه مزایایی دارد؟ 

کسانی که از بین روش‌های مختلف برای مهاجرت به قبرس شمالی، خرید ملک را انتخاب می‌کنند از مزایای زیادی برخوردار می‌شوند که در این بخش به برخی از مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی اشاره خواهیم کرد.

امکان خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی است که حتی کسانی که از بودجه کافی برخوردار نیستند با استفاده از خرید اقساطی ملک می‌توانند در بخش شمالی جزیره قبرس سرمایه‌گذاری کنند. تمام تسهیلات بانکی و وام‌هایی که برای خرید اقساطی ملک در این منطقه از جهان ارائه می شوند، بدون بهره‌ هستند و باز پس‌دهی بلند مدتی دارند. تنها مدرکی که برای خرید اقساطی ملک مورد نظر خود نیاز دارید، پاسپورت خارجی معتبر است.

اخذ اقامت دائم این کشور

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی این است که از این طریق می‌توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد و با مهاجرت به قبرس شمالی از امکانات و رفاه و امن بودن این منطقه از جهان استفاده کرد. برای اخذ اقامت باید مدارک خود را به اداره ثبت و مالیات قبرس ببرید و نام خود را به عنوان افراد مقیم این کشور به ثبت برسانید. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به قبرس شمالی و دریافت اقامت دائم این کشور عبارتند از: پاسپورت، کپی پاسپورت، اثبات داشتن توانایی مالی برای اداره و تامین‌کردن هزینه‌های مربوط به زندگی از طریق اسناد سپرده بانکی، اسناد ملک خریداری شده، ارائه دو قطعه عکس از هر یک از اعضای خانواده و گواهی تولد در صورت دریافت اقامت دائم برای سایر اعضای خانواده.

پایین‌بودن قیمت املاک نسبت به قبرس جنوبی

یکی دیگر از مزایای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خریداری ملک در این کشور، پایین‌بودن قیمت املاک این منطقه نسبت به املاک قبرس جنوبی است. قیمت ملک در بخش شمالی قبرس نه‌تنها نسبت به قبرس جنوبی، بلکه حتی نسبت به سایر کشورهای مدیترانه‌ای نیز پایین‌تر است و این موضوع به رشد سرمایه متقاضیان و مهاجران کمک زیادی می‌کند‌؛ زیرا املاک مسکونی در این منطقه روز به روز در حال گران‌شدن است و بازدهی بالایی دارد. جالب است بدانید بعد به اتمام رسیدن مراحل خرید در این کشور، به افراد سند قطعی تک برگی داده می‌شود و در صورت فوت مالک، ورثه با مشکل مواجه نمی‌شوند.

بهره‌مندی از امکانات رفاهی با مهاجرت به قبرس شمالی

زمانی که متقاضیان از طریق خرید ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را به دست می‌آورند و به این کشور مهاجرت می‌کنند، از امکانات رفاهی زیادی مانند دانشگاه‌های بین‌المللی سطح بالا، عدم آلودگی و پاکیزگی طبیعت بکر، پایین بودن مالیات، هزینه مناسب زندگی، غنی بودن فرهنگ مردم این کشور، آب و هوای سالم و غیره بهره‌مند می‌شوند.
images_1665522770.jpg

جمع‌بندی

در این مقاله راجع به اهمیت خرید ملک در قبرس شمالی و مزایای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک در این ‌کشور صحبت کردیم. اگر شما نیز به عنوان یک فرد سرمایه‌گذار قصد مسافرت یا مهاجرت به قبرس شمالی و دریافت اقامت این کشور را دارید، می توانید از یک شرکت مهاجرتی معتبر کمک بگیرید. شرکت‌های مهاجرتی معتبر به مشتریان خود کمک می‌کنند که روند خرید و سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات کشورهای دیگر و دریافت اقامت کشور مورد نظر خود را با سرعت بالاتری انجام دهند. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده‌ باشید.

ارتباط با ما

با داشتن اقامت قبرس شمالی می توانید اقامت دیگر کشور ها را به راحتی دریافت کنید.

 برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان  ( سرمایه گذاری بازرگان ) با ما در تماس باشید. |  bazarganinvestment.com 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 922]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن