تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797848661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون


واضح آرشیو وب فارسی::

بی‌شک در دنیای مدرن امروزی تلویزیون نقش مهمی را در هر خانه‌ای ایفا می‌کند. این دستگاه کاربردی در پرکردن اوقات فراغت برای تماشای فیلم و برنامه‌های موردعلاقه کاربرد داشته و بسیاری از مدل‌های موجود از برندهای معتبر از این موقعیت نیز فراتر رفته‌اند تا تلویزیون‌هایی مناسب برای بازی، وب‌گردی و حتی در برخی موارد استفاده کاری را به بازار عرضه کنند. تنوع فوق العاده زیادی که در تلویزیون‌های باکیفیت برندهای مختلف وجود دارد ممکن است باعث سردرگمی در انتخاب تلویزیون ایده‌آل برای کاربران شود.

بی‌شک قیمت تلویزیون یکی از اصلی‌ترین معیارها در خرید تلویزیون بوده که بیشترین تأثیر پذیری را در انتخاب گزینه‌ی مناسب برایتان خواهد داشت. فروشگاه اینترنتی بانه آی‌تی با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش تلویزیون‌ از برندهای نامدار توانسته تجربه‌ای کامل از مشاوره برای خرید تلویزیون ایده‌آل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. طبق آمار به دست آمده از فروش تلویزیون‌ها چندین معیار اصلی برای کاربران وجود داشته که با رده‌بندی درست قابلیت انتخاب گزینه‌ای مناسب را برای هر فرد مهیا می‌سازد. در صدر جدول معیارهای اصلی، قیمت تلویزیون قرار می‌گیرد. با افزایش نرخ ارز قیمت لوازم خانگی از جمله تلویزیون نیز تحت تأثیر قرار گرفته و اغلب کاربران دنبال تلویزیون‌های مناسبی هستند که در کنار قیمت معقول از امکانات متناسبی نیز برخوردار باشند.

ما در این مطلب بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون را به شما معرفی خواهیم کرد که جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود در فروشگاه بانه آی‌تی نیز هستند. با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا قبل از معرفی این تلویزیون‌ها اصلی‌ترین موارد مؤثر در قیمت تلویزیون را در راستای کمک به انتخابی بی‌نقص برایتان تشریح کنیم.


بهترین تلویزیون 55 اینچ تا 20 میلیون تومن

قیمت تلویزیون

در ابتدا موردی که باید به آن اشاره کنیم تفاوت در قیمت تلویزیون‌های مختلف است که موجب ایجاد تنوع بالایی در تلویزیون‌های موجود در بانه آی‌تی می‌شود. علت این تفاوت قیمت چیست؟

  1. برند سازنده : در وهله اول نام برند تأثیر بسزایی در قیمت تلویزیون دارد. بی‌شک تلویزیون برندهای معتبر به دلیل اعتبار چندین ساله‌ای که دارند توانسته‌اند به خوبی کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کنند. در واقع هنگام خرید تلویزیون از برندی با اعتبار بالا اطمینان کامل‌تری از خرید را تجربه خواهید کرد که در خرید از برندهای گمنام وجود ندارد.
  2. کیفیت تصویر : کیفیت تصویر و نوع نمایشگر در قیمت تلویزیون تأثیر بسیاری دارد. تلویزیون‌هایی با نمایشگر OLED و Neo QLED به نسبت مدل‌های LED دارای قیمت بالاتری هستند. پس اگر قصد خرید تلویزیون با وضوح تصویر معمول را دارید نیازی به صرف هزینه‌های گزاف نخواهید داشت.
  3. صدا : در بسیاری از موارد استفاده از سیستم‌های صوتی قدرتمند و بلندگوهایی با توانایی پخش صدای عمیق روی قیمت تلویزیون مؤثر می‌باشد.
  4. امکانات گیمینگ : برخورداری از امکانات گیمینگ گسترده قیمت تلویزیون را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. اگر دنبال تلویزیونی عالی برای گیمینگ هستید نیازمند در نظر گرفتن بودجه‌ی بیشتری خواهید بود.
  5. امکانات هوشمند : در نهایت سیستم عامل و امکانات هوشمندی همچون اتصال به گوشی‌های هوشمند و دستیارهای صوتی از موارد تعیین کننده قیمت تلویزیون هستند. هرچه امکانات هوشمند تلویزیونی بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید بابت آن پرداخت کنید.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون

تلویزیون‌های 55 اینچ تنوع فوق العاده بالایی دارند و در مجموع پرتقاضاترین اندازه از تلویزیون محسوب می‌شوند. تلویزیون‌های 55 اینچ با ابعاد متناسبی که دارند به خوبی در محیط‌هایی با متراژ متوسط و بزرگ قابلیت قرارگیری را خواهند داشت. ما در این بخش به معرفی بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون در فروشگاه بانه آی‌تی می‌پردازیم که به نسبت مدل‌های دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار شده‌اند.


بهترین تلویزیون ال جی 55NANO80

تلویزیون ال‌جی 55NANO80

سال تولید : 2021

نوع نمایشگر: NanoCell

نور پس زمینه : Edge

کیفیت تصویر: 4K

سیستم عامل : webOS

تلویزیون ال‌جی 55NANO80 یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون است که به عنوان مدلی عالی از سری نانوسل نیز شناخته می‌شود. تلویزیون‌های نانوسل دارای کیفیت بسیار بهتری به نسبت مدل‌های LED معمولی هستند و به جرأت می‌توان گفت این تلویزیون وضوح تصویری فوق العاده را برای نمایش فیلم و محتواهای مختلف خواهد داشت. کیفیت تصویر تلویزیون 4K بوده و از پردازنده Quad Core Processor 4K استفاده می‌کند. فرمت‌های پشتیبانی شده در بخش HDR تلویزیون، HDR10 Pro و HLG هستند.

میزان صدای تلویزیون 20 وات است و از فناوری هوشمند صوتی AI Sound برای ایجاد حالت و جلوه‌های صوتی متناسب در تلویزیون استفاده می‌شود. امکانات گیمینگ تلویزیون شامل حالت بازی، ALLM و HGIG می‌باشد که ویژگی‌هایی عالی برای بازی‌های معمولی محسوب می‌شوند. امکان پخش بازی‌های 4K در نرخ نوسازی 60 هرتز نیز وجود دارد.

با سیستم عامل webOS منویی کاربردی را در اختیار خواهید داشت که دسترسی سریع به اینترنت از طریق مرورگر وب و دانلود اپلیکیشن از طریق فروشگاه محتوای ال‌جی را برایتان مهیا می‌سازد. امکانات هوشمند و پرکاربرد تلویزیون ال‌جی 55NANO80 شامل جستجوی صوتی و اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند است. در واقع با صرف هزینه‌ای معقول مدلی بسیار مناسب را در اختیار خواهید داشت که تمام توقعات شما از تلویزیونی مناسب و باکیفیت را پاسخگو خواهد بود.


تلویزیون سامسونگ 55Q60A

تلویزیون سامسونگ 55Q60A

سال تولید : 2021

نوع نمایشگر: QLED

نور پس زمینه : Edge

کیفیت تصویر: 4K

سیستم عامل : تایزن

در کمال شگفتی یک تلویزیون QLED در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون قرار گرفته است. تلویزیون سامسونگ 55Q60A را می‌توان مقرون به‌صرفه‌ترین تلویزیون کیولد سامسونگ در نظر گرفت. این تلویزیون زیبا با نمایشگر QLED یکی از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌هایی است که می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر از 20 میلیون در بانه آی‌تی صاحب آن شوید. وضوح تصویر 4K با نمایشگر QLED همراه شده و تلویزیونی با کیفیت تصویر بی‌نقص را برایتان مهیا می‌سازد.

این تلویزیون زیبا به پردازنده تصویر Quantum Processor Lite 4K مجهز شده و از فرمت‌های HDR شامل HLG و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. میزان صدای تلویزیون 20 وات بوده و از فناوری‌های تقویت صدا همچون Object Tracking Sound برای ارائه صدایی رسا پشتیبانی می‌کند. Motion Xcelerator سرعت بالای بازی را مهیا ساخته و از ویژگی ALLM و حالت بازی نیز در تلویزیون سامسونگ 55Q60A پشتیبانی می‌شود. همچون مدل ال‌جی این تلویزیون نیز امکان نمایش محتوای بازی در وضوح 4K را با نرخ 60 هرتز دارد.

سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون سامسونگ، تایزن بوده که منویی بسیار روان و ساده را برای ارائه بهترین کارایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم عامل امکان دسترسی سریع به اینترنت از طریق مرورگر وب و دانلود اپلیکیشن را برایتان مهیا می‌سازد. به علاوه با فناوری SmartThings توانایی ایجاد اتصال به دستگاه‌های هوشمند سامسونگ وجود داشته و اتصال به انواع گوشی‌ها نیز مهیا شده است. با توجه به ویژگی‌های بی‌نظیری که این تلویزیون دارد قرارگیری آن در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ زیر 20 میلیون اتفاق فوق العاده‌ای بوده که فروش بالایی را برای آن رقم زده است. با صرف هزینه‌ای کم از بهترین امکانات تلویزیون QLED برخوردار خواهید شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1467]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن