تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797813450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بهترین دوره های نرم افزار راینو، اتوکد، پریمیر و تری دی مکس


واضح آرشیو وب فارسی::

همیشه پیداکردن بهترین دوره ی آموزشی یکی از دغدغه های بزرگ دانشجویان و هنرآموزانی است که قصد یادگیری مطالب جدید را دارند. دوره های بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند. هردوره همانند هر محصول دارای مزایا و معایبی هستند. در ادامه قصد داریم چند دوره محبوب اتوکد، پریمیر، راینو و تری دی مکس را که از محبوب ترین نرم افزار ها در بازار کار هستند، معرفی و بررسی کنیم.

دوره آموزشی جامع راینو Rhinoceros 3D

نرم افزار Rhinoceros 3D در رشته ها و گرایش های متفاوتی کاربرد دارد. مثلا از راینو برای طراحی صنعتی، طراحی CAM، ساخت رایانه ای CAD، مهندسی معکوس، در رشته های مختلفی نظیر طراحی طلا و جواهرات، طراحی کارتون و کاریکاتور، طراحی مبلمان، طراحی معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی خودرو کاربرد دارد. پس می توانن گفت این نرم افزار عمدتا برای رشته های مهندسی عمران و معماری، شهرسازی، طراحی صنعتی، طراحی انیمیشن و بازی کامپیوتری، مکانیک و … قابل استفاده می باشد. در صورت یادگیری این نرم افزار قدرتمند، شما دارای یک نقطه تمایز بسیار مهم از دیگر طراحان خواهید بود. 



در آکادمی تاتژن به صورت جامع و کاربردی این دوره تدریس شده است. شما می توانید با خرید دوره راینو بصورت مادام العمر به آموزش این نرم افزار دسترسی پیدا کنید. شما بعد از تماشای این ورکشاپ که به صورت عملی و پروژه محور است، می توانید به نرم افزار راینو تسلط پیدا کنید. در هفت فصل ابتدایی این دوره شما تمام موارد مورد نیاز مربوط به راینو را فرا میگیرید. در فصل هشتم با چند ورکشاپ عملی، تمام دانش تئوری خود را پیاده سازی می کنید.

دوره آموزشی اتوکد  AutoCAD

اغراق نیست اگر بگوییم نرم افزار اتوکد یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی در جهان است. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری می باشد که شما را بی نیاز از دیگر برنامه های طراحی می کند. از سایر قابلیت‌ های این نرم افزار می توان به بخش های مختلفی اعم از طراحی نقطه ثقل هوشمند، ابزار اندازه‌گیری دقیق و … نیز اشاره نمود. همچنین طراحی و ترسیم آزاد سه بعدی و دو بعدی، کیفیت بالا در پردازش و چاپ طراحی‌ها، بهره‌مندی از پسوند اختصاصی DWG، محیط برنامه نویسی پیشرفته برای کاربردهای خاص، امکان  اشتراک گذاری طرح‌ها با حداقل حجم و حداکثر کیفیت، انتقال آسان تنظیمات بین کامپیوترهای مختلف، انعطاف پذیری بالای محیط کاربری و جلوگیری از انجام تغییرات ناخواسته از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

دوره آموزشی اتوکد آکادمی تاتژن در سطح مقدماتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما در این دوره به صورت کامل و عملی با دستورات اتوکد آشنا می شوید. این دوره حدودا 10 ساعت می باشد و با گذراندن آن در اتوکد دو بعدی ماهر خواهید شد. به طورکلی اگر قصد یادگیری اتوکد به صورت اصولی و مقدماتی را دارید، پیشنهاد ما به شما مشاهده دوره آموزشی اتوکد مقدماتی تاتژن می باشد. جالب است بدانید این دوره برای تمام افرادی که هیچ آشنایی با اتوکد ندارند مناسب است. شما پس از مشاهده این دوره می توانید به طراحی و رسم تمامی پلان های خود بپردازید، پروژه های دانشجویی را انجام دهید و آماده ورود به بازار کار شوید.

دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی با نرم افزار تری دی مکس 3Ds Max

این دوره آموزشی مختص دانشجویان معماری داخلی و تمام کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی دکوراسیون داخلی با نرم افزار هستند، می باشد. در دوره آموزشی Ds Max3 طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه به صورت 0 تا 100 آموزش داده می شود. این دوره کاملا پروژه محور می باشد. شما تمام مواردی که نیاز است درباره برنامه 3Ds Max یاد بگیرید را در حین انجام پروژه آموزش خواهید دید. 

مهم ترین تفاوت این دوره با بقیه ی دوره های 3Ds Max عملی بودن و پروژه محور بودن آن است. همچنین به دلیل یادگیری تمام موارد در پروژه، شما می توانید اقدام به پیاده سازی و طراحی پروژه های دیگری نیز بکنید. دوره آموزش تری دی مکس تاتژن با استفاده از موتور رندر v-ray  و کرونا می باشد.

دوره آموزش پریمیر Adobe Premiere

یکی از برنامه های بسیار پرکاربرد در حوزه تدوین فیلم، نرم افزار ادوب پریمیر می باشد. این نرم افزار امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با این نرم افزار برای محتواهای خود زیرنویس قرار بدهید، اصلاح رنگ و نور انجام دهید، انواع افکت های ویدئویی و صوتی مختلف اضافه کنید، نویز و لرزش را از بین ببرید، جلوه های انیمیشنی اضافه کنید و بطور خلاصه یک فیلم را بصورت کامل تدوین و ویرایش کنید.



با خرید دوره ی آموزش پریمیر تمامی موارد ذکر شده در دسترس شما قرار می گیرد. همچنین جهت رفاه حال ناشنوایان دوره بصورت متنی روی ویریو نکات را نشان می دهد (مطابق تصویر بالا). شما با مشاهده این دوره می توانید با اصول ابتدایی و امکانات پرتعداد نرم افزار پریمیر آشنا شوید. تمام بخش های نرم افزار ادوب پریمیر را در هنگام ساخت کلیپ های متنوع آموزش خواهید دید. در تمام قسمت این دوره شما بر روی یک کلیپ کار میکنید و ویژگی های مختلف را به آن اضافه می کنید.

کلام آخر‎

این روز ها با افزایش قیمت دوره های انگلیسی لازم است پیش از خرید هر دوره، ابتدا آن را به دقت بررسی کنید. از مهمترین گام های آغاز یادگیری یک برنامه جدید انتخاب دوره ای مناسب می باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب دوره های پروژه محور می باشد. زیرا در حین پیاده سازی پروژه های مختلف، موارد بیشتری را فرا می گیرید و می توانید در پروژه های شخصی خود از آنها استفاده های بسیاری کنید. مورد دیگری که باید به آن دقت داشته باشید بحث هزینه دوره می باشد. دوره های آکادمی تاتژن با مناسب ترین قیمت در اختیار شماست تا هیچ دغدغه مالی بابت تهیه دوره نداشته باشید. همچنین شما پس از خریداری دوره می توانید با مدرس دوره نیز در ارتباط باشید و مشکلات خود را بیان کنی و اشکالات خود را بپرسید. یکی از مسائل مهم دیگر نیز زمان می باشد. دوره ای را انتخاب کنید که سبب از بین رفتن زمان شما نشود. دوره های کاربردی و اصولی را انتخاب کنید تا موارد مختلف را در زمانی که برای یادگیری دوره میگذارید فرا بگیرید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1065]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن