تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797661481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید بلیط هواپیما خارجی با مقایسه قیمت پرواز


واضح آرشیو وب فارسی::


تهیه بلیط هواپیما همیشه یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های سفر است. حال اگر سفر شما به یک مقصد خارجی باشد این موضوع اهمیت بیشتری نیز دارد، چرا که شما قرار است به یک کشور غریبه سفر کنید و هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. اما خبر خوب این است که با سفرمارکت می‌توان خرید بلیط هواپیما خارجی با مقایسه قیمت پرواز انجام داد. اینگونه شما می‌توانید مطمئن باشید که گزینه مناسب را انتخاب کرده‌اید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به این قابلیت سفرمارکت بپردازیم و مزایای آن بپردازیم.

 

چگونه سفرمارکت ارزان‌ترین پروازهای خارجی را از بهترین سایت‌ها برای شما پیدا می‌کند؟

ماموریت ما در اینجا در سفرمارکت این است که مشتریان را قادر کنیم ارزانترین بلیط هواپیما روی زمین را با حداقل تلاش پیدا کنند. ما یک موتور جستجوی انواع پرواز و هتل و اقامتگاه و قطار را برای دستیابی به این هدف توسعه داده‌ایم. این موتور دقیقا چیست؟ یک توانایی جستجو در بهترین سایت‌های فروش بلیط هواپیما برای یافتن مناسب‌ترین گزینه برای هر شخص است. به صورت کلی می‌دانید سایت‌های مقایسه پرواز بهترین منابع برای پیدا کردن پروازهای ارزان هستند. به عبارتی به جای این که شما به تمام سایت‌های فروش بلیط هواپیما سر بزنید، مجموعه بلیط‌های سفر خود را در یک لیست در سفرمارکت مشاهده می‌کنید. اینگونه مقایسه خیلی راحت‌تر است. برای اطمینان از بهترین معامله، باید مجموعه‌ای از بلیط‌ پرواز خارجی را با هم مقایسه کنید. ما به شما این امکان را می‌دهیم تا با استفاده از موتور جستجوی قدرتمند سفرمارکت، این کار را سریع و آسان انجام دهید. به نظر ما، این سریع‌ترین راه برای اطمینان از دریافت بهترین قیمت در هر بار پرواز است.

 

چگونه امکان مقایسه قیمت پرواز در سفرمارکت به خرید بهترین بلیط هواپیما خارجی کمک می‌کند؟

همه ما هنگام تلاش برای رزرو ارزانترین پروازهای ممکن به هر مقصد، جستجوی خسته کننده و مکرر را تجربه کرده‌ایم. با موتورهای جستجوی بی‌پایان و قیمت‌ها در نوسان مداوم، رویکرد به رزرو پرواز مقرون به صرفه بسیار زیاد است. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باعث صرفه جویی در زمان، جلوگیری از ناامیدی و مهم‌تر از همه کاهش هزینه در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌شود.

اگر به دنبال ارزان‌ترین سفر رفت و برگشت ممکن به مقصدی خارجی در یک تاریخ ثابت هستید، عاقلانه است که چندین وب سایت را بررسی کنید زیرا وبسایت‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. خوشبختانه سفرمارکت به عنوان یک موتور جستجوی مناسب برای شما این کار را آسان کرده است که به شما امکان می‌دهد بهترین سایت‌های فروش بلیط را در کنار یکدیگر مقایسه کنید.

عامل شماره یک که بر قیمت پرواز شما تأثیر می‌گذارد، تاریخ‌هایی است که برای پرواز انتخاب می‌کنید. هر چه در تاریخ پرواز خود انعطاف بیشتری داشته باشید، پرواز شما ارزان‌تر خواهد بود. همچنین خرید پرواز لحظه آخری از سفرمارکت مزایای زیادی دارد؛ چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. بنابراین همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد.همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه جویی می‌کنید، یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید.




 

 

آیا قیمت‌ها در سفرمارکت دقیق هستند؟

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سفرمارکت هیچ کنترلی بر قیمت پروازهای نمایش داده شده ندارد. ما بهترین سایت‌ها و آژانس‌های فروش بلیط هواپیما را در یک پلتفرم جمع آوری می‌کنیم. از این نظر سفرمارکت بسیار شبیه گوگل است. ما اطلاعات یافت شده توسط دیگران را نمایش می‌دهیم. با این حال، پروازهایی که شرکای ما ارائه می‌دهند معمولاً بسیار دقیق هستند. ممکن است موقعیت عجیبی وجود داشته باشد که پروازی دیگر با کلیک کردن در دسترس نباشد - یا پروازی که فهرست شده بود اکنون قیمتش افزایش یافته باشد. توصیه می‌کنیم اگر چنین چیزی رخ داد، روی برگه موتور جستجوی دیگری کلیک کنید و به دنبال پرواز جایگزین بگردید.

اما به صورت کلی در هنگام خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت نیازی نیست نگران این باشید که آیا سایت و یا آژانس مسافرتی که از آن بلیط هواپیما خریداری می‌کنید معتبر است و یا نه؛ زیرا سفرمارکت فقط از بین آژانس‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی به شما بلیط هواپیمای ارزان را نمایش می‌دهد. علاوه بر قیمت ارزان بلیط هواپیما موضوع مهم دیگری در هنگام خرید بلیط هواپیما مطرح است و آن هم پشتیبانی در صورت تغییر روز و یا کنسل کردن بلیط هواپیما است. در سفرمارکت می‌توانید به سادگی مشکلات خود را با تیم پشتیباتی ما در میان بگذارید.

 

چطور در نهایت مناسب‌ترین پرواز خارجی را با سفرمارکت رزرو کنیم؟

در حالی که تئوری‌های زیادی در مورد رزرو به طور خاص در سه شنبه برای صرفه جویی در هزینه وجود دارد، واقعیت این است که هیچ حقیقت ثابتی وجود ندارد که دقیقاً کدام روزها برای پرواز ارزان‌تر هستند. اغلب اوقات خروج در روزهای هفته ارزان‌تر است، اگرچه همیشه اینطور نیست. بهترین استراتژی شما این است که یک تصویر سریع از قیمت‌ها برای یک ماه کامل دریافت کنید تا ببینید چه روزهایی برای مسیر خاص شما ارزان‌ترین هستند. استفاده از لیست قیمت‌های موجود در سفرمارکت نیز می‌تواند در انتخاب این موضوع به شما کمک کند.

 

خطوط هوایی مقرون به صرفه، بلیط‌های ارزان‌تری نسبت به همتایان خود ارائه می‌دهند. این باید واضح باشد، اما این با مصالحه‌هایی مانند فضای کمتر برای پاها و نداشتن غذا/نوشیدنی «رایگان» در هواپیما (که به هر حال، معمولاً در بلیط با قیمت بالاتر شما با خطوط هوایی با خدمات کامل پوشش داده می‌شود) همراه است.

جالب است بدانید خطوط هوایی گاهی اوقات هنگام اعلام کرایه‌های خود اشتباه می‌کنند که منجر به تخفیف جدی پروازها می‌شود. این ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد - مشکل در تبدیل ارز، اشکالات فنی یا خطای انسانی. اگر در مورد نحوه یافتن کرایه خطای خطوط هوایی با دانش هستید، می‌توانید صدها هزارتومان در یک بلیط صرفه‌جویی کنید. البته گاهی نیز آژانس‌ها تخفیف ارائه می‌دهند که با استفاده از سفرمارکت می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

در پایان در نظر داشته باشید که فرقی نمی‌کند دقیقاً به کجا می‌روید یا فقط می‌خواهید ارزان‌ترین کشور ممکن را برای پرواز پیدا کنید، سفرمارکت ابزاری عالی برای به راه انداختن صرفه‌جویی در هزینه‌های کلان است. به سایت ما سر بزنید و شهر مبدأ خود را وارد کنید، سپس محدوده تاریخی را برای پرواز انتخاب کنید. سپس هزینه‌های تقریبی در صدها کشور در سراسر جهان از نقطه عزیمت شما ظاهر می‌شود، در حالی که لیست مقاصد بر اساس قیمت مرتب شده است و به شما امکان می‌دهد مقرون به صرفه ترین مکانی را که می‌توانید پرواز کنید، مشاهده کنید. این امکان مقایسه که در سفرمارکت فراهم است، به زبان ساده ایده‌ال‌ترین راه برای انتخاب بلیط مناسب شما است. همچنین شما می‌توانید با انتخاب پرواز چارتر، سفر خود را مقرون‌ به صرفه کنید.

 

 

سخن آخر

در این متن تلاش کردیم توضیح دهیم که هنگام خرید بلیط پرواز خارجی، مقایسه انواع بلیط‌های موجود در بازار عاقلانه‌ترین کار است. سفرمارکت امکان این مقایسه را به راحتی فراهم کرده است و شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد خود لیستی از انواع قیمت‌ها را در مقابل خود داشته باشید. لذا به هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی، به هیچ وجه از سفرمارکت غافل نشوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 556]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن