تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797028751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایای استفاده از کارتن کارتن و پاکت پستی با پاکتچی


واضح آرشیو وب فارسی::

پاکت پستی لمینه مشکی چیست؟

یکی از پاکت‌های پرکاربرد پستی، پاکت لمینه مشکی هستند که در موارد بسیاری از آن‌ها استفاده می‌شود. در ساخت این پاکت‌ها از لایه‌ای کاغذ که دارای گرماژ بین 80 الی 100 گرم بر مترمربع است، استفاده شده و همچنین در ساختار آن 15 تا 20 گرم بر مترمربع پلی‌اتیلن وجود دارد. این پاکت‌ها از ساختاری یکپارچه برخوردار هستند؛ به این معنا که طراحی پاکت لمینت مشکی به‌گونه‌ای است که امکان جدا شدن کاغذ تحریر و مواد پلی‌اتیلن وجود ندارد و کاملاً یکپارچه به یکدیگر چسبیده‌اند.

مقاومت و ضخامت کاغذهای با گرماژ بیشتر، زیادتر و قیمت آن‌ها نیز نسبت به کاغذهایی که گرماژ پایین دارند، بیشتر است. به همین دلیل هم هست که این نوع پاکت‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند. معمولا لمینه مشکی برای ارسال وسایلی که در برابر نور و گرما حساس هستند، استفاده می‌شود. همچنین این پاکت‌ها مانع از نفوذ آب، رطوبت و آسیب به وسایل می‌شوند؛ به همین دلیل برای ارسال به مناطق دورتر که احتمال آسیب دیدن کالا بیشتر است، مناسب هستند.



پاکت پستی نایلون مشکی چیست؟

در پاکت پستی نایلون مشکییک لایه نایلون مشکی ضخیم به همراه یک کاغذ تحریر سفید وجود دارد. نایلون ضخیم درون این پاکت‌ها باعث افزایش مقاومت پاکت می‌شود. اگر از نزدیک به آن‌ها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تنها کناره‌های نایلون مشکی به کاغذ تحریر سفید چسبیده شده است. همین عدم یکپارچگی نایلون و کاغذ به یکدیگر باعث می‌شود که پاکت انعطاف‌پذیر باشد و به‌راحتی بتوان با استفاده از آن لوازم سنگین مانند کتاب‌ها را ارسال کرد.

 مزایای استفاده از کارتن در بسته‌بندی کالا‌ها 

بسته‌بندی یک محصول، راه ارتباطی بین مصرف‌کننده و تولیدکننده است. در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از نابود شدن آن، بسیاری از افراد استفاده از کارتن را به بسته‌بندی‌های دیگر ترجیح می‌دهند. زباله‌هایی مثل کاغذ و مقوا از منابع تجزیه‌پذیر تولید می‌شوند و به راحتی قابل بازیابی هستند؛ به طوری که می‌توان از آن‌ها مجددا برای تولید کاغذ و مقوا استفاده کرد. در صورتی که از متریال مرغوب و مواد افزودنی عالی در ساخت کارتن استفاده شود، مقاومت و استحکام این اجناس در برابر فشار، پارگی و ضربه بسیار بالا می‌رود.

یکی دیگر از مزایای   انواع  کارتن پستی  این است که هنگام ساخت کارتن، محفظه‌ها و حفره‌های خاصی در آن ایجاد می‌شود که باعث تهویه بهتر خواهد شد. این محصولات بسیار انعطاف‌‌پذیرند و قابلیت شکل‌گیری به صورت‌های مختلف را دارند. از طرفی، کم یا زیاد شدن دما تاثیر چندانی روی چسب و استحکام مقوای کارتن ندارد؛ فقط ممکن است کمی الیاف آن را خشک کند. البته لازم به توضیح است که اگر دما بیش از حد زیاد باشد، در رنگ کارتن تغییر ایجاد می‌شود و به مرور زمان باعث خم شدن و سوختن آن خواهد شد. همچنین با فراهم شدن شرایط محیطی مناسب، (دما و رطوبت به طور همزمان) زمینه برای رشد میکروارگانیسم‌ها فراهم می‌شود که باعث از دست دادن استحکام کارتن خواهد شد.

از آنجایی که ماده اولیه کارتن‌های پستی از الیاف چوبی است، این محصولات بسیار رطوبت‌پذیرند و آب را به خود جذب می‌کنند. با این وجود، اگر از یک سری مواد افزودنی ضد رطوبت در ساخت کارتن استفاده شود، این الیاف آب را کمتر جذب کرده و پیوند بین آن‌ها حفظ خواهد شد. کارتن‌های ضد آب، بیشتر در فضاهایی مثل سردخانه‌ها و کانتینرهای یخچالی حمل میوه که رطوبت و نم در فضا وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند تا محصول داخل آن، از نفوذ آب در امان بماند و سالم و تازه و بدون از دست دادن شکل ظاهری، به دست مشتری برسد. فراموش نکنید که کارتن ضد رطوبت به معنای نفوذناپذیری صددرصد در برابر آب نیست و این بسته‌بندی‌ها فقط می‌توانند محتوای درون خودشان را در برابر نم حفظ کنند.

 در هر صورت، از آنجایی که بسته‌بندی محصول، بعد از کیفیت آن مهم‌ترین فاکتوری است که باید مورد توجه قرار بگیرد، بهتر است برای حمل محصولاتی مثل میوه، سبزیجات، صیفی‌جات و ... از کارتن‌های ضد آب استفاده کنید تا هم محصول ارسالی سالم به دست مشتری برسد و هم شکل ظاهری بسته‌بندی تغییر نکند.

از دیگر مواردی که باعث کم شدن استحکام ثابت کارتن و مقوا می‌شود، روغن و چربی است. با این حال، اگر در روند ساخت کارتن از پوشش‌های نایلونی یا لمینت مقوایی استفاده گردد، بسته‌بندی مقوایی شما کاملا محافظت خواهد شد. کاغذ کارتن‌های مقاوم به چربی، متراکم و بدون منفذ هستند. این کاغذ از خمیر شیمیایی سولفید قهوه‌ای یا سفید و گاهی اوقات هم از سولفات ساخته می‌شود. خاصیت ضد چربی این کارتن‌ها، آن‌ها را برای حمل مواد خوراکی مرطوب و چرب بسیار مناسب می‌کند.

 یکی دیگر از مزایای استفاده از کارتن‌های پستی، مقاوم بودن آن در برابر گرد و غبار است. گرد و غبار، لایه سطحی مقوا و چسب بین لبه‌های آن را تضعیف می‌کند؛ اما اثر زیادی بر روی محصولات کارتنی ندارد. تابش نور نیز در صورتی که با افزایش دما همراه نباشد، تاثیر چندانی روی مقوای کارتن نخواهد گذاشت. تنها اثر منفی که ممکن است نور روی سطح مقوا بگذارد، تغییر رنگ ظاهری و کم‌رنگ شدن چاپ روی کارتن است.

 به طور کلی، برای جابجایی محصولات و اجناس، کارتن‌های پستی نقش بسیار پر‌رنگی را در جهت محافظت از محصولات و آسیب نرسیدن به آن‌ها ایفا می‌کنند. روی یک کارتن پستی قابلیت چاپ و یا نوشتن با ماژیک و خودکار وجود دارد؛ بنابراین مشتری به راحتی می‌تواند از محتویات و اجناس داخل بسته‌بندی آگاهی پیدا کند. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ نیاز دارند که محصولاتشان را در جایی انبار کنند. اینجا نیز لزوم استفاده از بسته‌بندی توسط کارتن کاملاً مشخص است.

 

دستگاه کارتن سازی چیست؟

 به طور کلی، به مجموعه عملیات برش، چاپ و چسب که روی ورقه‌های کارتن اجرا می‌شود، کارتن‌سازی می‌گویند. دستگاه کارتن‌سازی با استفاده از رول‌های کاغذ و ورقه‌های آماده، کارتن را تولید می‌کند. این بسته‌بندی‌های مقوایی که پرکاربردترین وسیله برای حمل اجناس در سرتاسر جهان به شمار می‌روند، در انواع سه لایه و پنج لایه ساخته می‌شوند.

شرکت پاکتچی کارتن‌های پستی را در انواع گوناگون و به صورت ساده یا مدل‌دار، با توجه به خواست متقاضیان آماده می‌کند و در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بسته به نیاز خریداران و محصولاتی که قرار است بسته‌بندی شوند، کارتن‌ها در انواع سوراخ‌دار، دایکات، پنج وجهی، دسته‌دار، تک درب، بدون درب و ... ارائه می‌شوند.

 

پاکت پستی حبابدار چیست؟

پاکت  سازی پاکتچی حبابدار یکی از انواع پاکت‌های پستی است که داخل آن یک‌سری نیم‌کره‌های حبابدار پوشیده از هوا ردیف شده‌اند و قسمت بیرونی پاکت نیز معمولا از کاغذ یا پلاستیک ساخته شده است. این ارسال کننده‌ها که آن‌ها را با عنوان پاکت‌های پستی بالشتکی هم می‌شناسند، از بیرون شبیه یک پاکت معمولی به نظر می‌رسند؛ اما درون آن‌ها برای محافظت بیشتر، با پوشش حبابدار پوشانده شده است.

پاکت‌های پستی حبابدار  معمولاً برای محافظت از بسته‌های شکننده و حساسی که ممکن است در طول فرآیند حمل و نقل آسیب ببینند طراحی شده‌اند و دلیل آن هم این است که حباب‌های پر شده از هوا نسبت به پاکت‌های استاندارد و معمولی مثل یک بالشتک ضربه‌گیر عمل می‌کنند و محافظت بهتری از محتویات داخل پاکت به عمل می‌آورند؛ بنابراین اگر محصولات ارسالی شما نیاز به محافظت ویژه دارند، استفاده از این نوع پاکت‌ها یک ضرورت است.

پاکت‌های حبابدار از مواد مختلفی مانند کاغذ کرافت، پلی اتیلن، مایلار و مقوا ساخته می‌شوند. پاکت‌هایی که از مواد پلی ساخته می‌شوند، در موارد بسیاری کاربرد دارند. مقاومت این بسته‌ها در برابر رطوبت بسیار خوب است و از انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

کاربردهای مختلف پاکت پستی حبابدار

 معمولاً برای ارسال اقلامی مانند CD  و DVD پاکت‌های حبابدار گزینه خوبی هستند. سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها به راحتی داخل پاکت قرار می‌گیرند. چون این کالاها بسیار آسیب پذیرند، وقتی که از پاکت پستی حبابدار برای حمل و نقل آن‌ها استفاده می‌شود، بهتر از زمانی که در یک پاکت بدون پد قرار دارند محافظت خواهند شد.

شما می‌توانید عکس‌ها را هم با یک پاکت پستی حبابدار ارسال کنید تا از خم شدن عکس‌ها در حین حمل و نقل جلوگیری شود. علاوه بر این، امکان ارسال چند کالا با هم نیز در یک پاکت پستی وجود دارد. البته به جز موارد استثنایی و شکننده که باید به دقت و به طور مجزا بسته‌بندی شوند.

 ممکن است شما به دلیل محافظت بهتر از محصولتان، بخواهید کالایتان را با یک کارتن پستی بفرستید. می‌دانید که هزینه این نوع بسته‌بندی از یک پاکت پستی بسیار بیشتر است. در چنین مواقعی می‌توانید محصول خود را با یک پاکت حبابدار ارسال کنید تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های شما، به همان اندازه ایمنی کالایتان هم حفظ شود.

گروهی از افراد به دلیل دغدغه‌هایی که بابت محیط زیست دارند، یک کارتن پستی مقوایی را به دلیل قابلیت بازیافت آن، به یک پاکت حبابدار ترجیح می‌دهند. با اینکه اکثر پاکت‌های حبابدار  قابل بازیافت نیستند و معمولا پس از باز کردن نمی‌توان مجددا از آن‌ها استفاده کرد؛ اما امروزه بسیاری از تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با مواد بازیافتی این نوع پاکت‌ها را بسازند.

 

خرید و سفارش پاکت پستی حبابدار

چاپخانه بزرگ پاکتچی یک شرکت پیشرو در زمینه تولید پاکت است و مجموعه متفاوتی از پاکت‌های پستی حبابدار و انواع دیگر پاکت را با کیفیت‌های بالا و قیمت‌های جذاب عرضه می‌کند. برای خرید و سفارش این نوع پاکت پستی کافیست به وبسایت ما مراجعه کرده و هر نوع پاکتی که می‌خواهید را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. شما می‌توانید پاکت مورد نظرتان را از بین تمام محصولات پستی دیگر انتخاب نموده و کاربرد‌های آن را ببینید. لازم به ذکر است که در صورت سفارش با تیراژ بالا، از تخفیفات ویژه ما بهره‌مند خواهید شد.

 

 

 ایده پویا

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن