تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797761378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات کلیدی برای خرید انواع ساندویچ پانل


واضح آرشیو وب فارسی::

ساندویچ پانل یکی از مدرن ترین مصالح ساختمانی است که امکان ساختن سازه های مستحکم و سبک را برای شما فراهم می کند. در واقع این سازه با داشتن دو ورقه فلزی که یک هسته مرکزی را احاطه کرده اند سازه پرقدرت را می سازند که بهترین انتخاب برای ساختن ساختمان های مستحکم و قوی است.

در طراحی و تولید ساندویچ پانل از فلزهای محکم از جنس آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک استفاده می شود که هر یک با داشتن ویژگی های منحصر به فرد انتخاب ایده آل برای بخش های مختلف می باشند، علاوه بر ورقه‌ ها در طراحی  هسته مرکزی این سازه نیز مواد بسیار قوی مانند پلی استایرن، پشم شیشه و سنگ یا پلی یورتان استفاده می شود که سبب افزایش کیفیت آن خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر بیان ویژگی به نکات کلیدی برای خرید ساندویچ پانل نیز بپردازیم.

 

آشنایی با ویژگی های شاخص ساندویچ پانل

همانطور که در تعاریف ذکر شد ساندویچ پانل یک سازه بسیار مستحکم است و معمولاً در ساختمان سازی هایی که نیاز به استحکام و کیفیت بالا دارد مورد استفاده قرار می گیرد و این ساندویچ پانل در سرای تولید این سازه از فلز های مهم تفاوت و همچنین هسته مرکزی با جنس متنوع استفاده میشود زیادی در کیفیت آن دارد اما یک ساندویچ پانل با کیفیت چه ویژگی هایی دارد به این سوال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر فشار
  • ایمن در برابر ضربات
  • عدم وجود حفره یا سوراخ
  • مستحکم در برابر انحنا و ایجاد اعوجاج
  • داشتن ضخامت متناسب با استاندارد ها
  • به کارگیری پوشش مرکزی از مواد درجه یک
  • قرار گرفتن قفل ها در یک راستای مشخص
  • عدم وجود نفوذ یا نشتی در زمان شستشو
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و یا زنگ زدگی
  • استفاده از ورق های فلزی مقاوم در دو طرف
  • ماندگاری بالای رنگ در برابر اشعه های خورشید

ویژگی عنوان شده به عنوان استاندارد های یک ساندویچ پانل با کیفیت است از این رو در زمان خرید حتما باید به آن ها توجه شود.

 

نکات کلیدی برای خرید انواع ساندویچ پانل

با توجه به ویژگی های عنوان شده می توان یک ساندویچ پانل با کیفیت و متناسب با استاندارد ها را خریداری نمود، برخی مواقع افراد سودجو به دلیل کسب سود زیاد سعی دارند در طراحی و تولید سازه های از مواد غیر مرغوب و بی کیفیت استفاده نمایند که تاثیر منفی در مقاومت آن ها خواهد داشت به همین دلیل پیشنهاد می کنیم نکته نکات کلیدی برای خرید انواع ساندویچ پانل را در نظر بگیرید تا بر اساس آن بتوانید یک سازه با کیفیت را خریداری نمایید این نکات شامل موارد زیر می باشند:

  • انتخاب بر اساس شرایط آب و هوایی
  • دلیل استفاده از سازه های ساندویچ پانل
  • داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • توجه به میزان هزینه ها با توجه به بودجه ای که در نظر دارید
  • بررسی کلیه اندازه ها از نظر ارتفاعی ستون و دیوار ها با توجه به ضخامت سقف
  • برخورداری از کمک های کارشناس و دریافت مشاوره در زمان نصب ساندویچ پانل
  • اولویت بندی با توجه به استفاده از سازه برای محکم سازی و یا زیبایی اختصاص داده می شود

این موارد نکات کلی هستند که تاثیر زیادی در خرید شما خواهد داشت، البته این موارد به نوعی کلی گویی به حساب می آید و نکات . جزئیات ریز تری نیز می باشد که توجه به آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

نکات موثر در انتخاب و خرید ساندویچ پانل

علاوه بر موارد فوق عناوین دیگری نیز می توانند در انتخاب و خرید انواع ساندویچ پانل تأثیر گذار باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  • توجه به کیفیت مواد به کار رفته در طراحی و تولید انواع ساندویچ پانل که سبب می شود در زمان انتقال و نصب یا جابجایی ساز دچار خوردگی و پوسیدگی نشود.
  • توجه به آلیاژ به کار رفته در تولید این سازه، معمولاً برای سازه های مقاوم از ورق آلوزینک استفاده می شود که ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و روی است که باعث افزایش عمر و ماندگاری و بازدهی بالای این سازه می باشد.
  • با توجه به اینکه ورق آلوزینک یک ورق وارداتی و پرهزینه است برای کاهش هزینه ها می توانید از ورق های گالوانیزه استفاده کنید که در ترکیب آن آلیاژ فولاد و آهن به کار رفته است.
  • اگر به دنبال ورقه های منعطف و شکل پذیر هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ مدل سوم از این سازه بروید که متشکل از ورقه های آلومینیومی می باشد و به دلیل دارا بودن قابلیت خم شدن و شکل پذیری بالایی به منظور روکش از آن ها استفاده می شود.

 

نکات مفید در انتخاب فوم عایق

از دیگر مواردی که به عنوان نکات کلیدی برای خرید انواع ساندویچ پانل مورد توجه قرار می گیرد، می توان به هسته میانی آن اشاره کرد که از مزایای زیادی برخوردار است. این فوم از جنس های مختلفی تهیه می شود که بین دو ورقه با جنس یکسان قرار می گیرد و اگر به دنبال بهترین نوع آن هستید می توانید از فوم عایق پلی یورتان استفاده کنید.

گفتنی است که این مدل از فوم ها به فرم های ضد حریق شهرت دارند و این شهرت را مدیون کیفیت و مواد اولیه مقاوم می باشد. علاوه بر این از انواع فوم عایق با هدف دفع سرما، گرما و صدا نیز استفاده می ‌شود که طراحی هر یک از مواد اولیه متفاوت مانند پلی استایرن، پشم شیشه،فوم XPS، پشم سنگ و... استفاده می شود.

از دیگر نکات کلیدی برای خرید انواع ساندویچ پانل می توان به موارد استفاده آن اشاره کرد، از آنجایی که معمولاً ساندویچ پانل سقفی یا دیواری هستند پس باید برای هر کدام به نکات ویژه توجه کرد. معمولاً در زمان انتخاب ساندویچ پانل سقفی یک نکته بسیار حائز اهمیت است که آن هم به تعداد گام ها بستگی دارد.

در واقع هر چه تعداد گام در طراحی و تولید ساندویچ پانل سقفی کمتر باشد وزن آن بر روی سقف تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.  توجود داشته باشید که استفاده از ورق های با کیفیت می تواند تا حد زیادی تعداد گام ها را کاهش دهد که این امر بدون شک تاثیری در قیمت ساندویچ پانل خواهد داشت، البته برخی افراد سودجو با فروش ورق های بی کیفیت با قیمت کمتر سعی در جلب توجه مشتریان دارند.

اما اگر به دنبال خرید ساندویچ پانل دیواری هستید حتماً و حتماً باید به مزایای آن دقت زیادی داشته باشید که شامل عایق صدا و حرارت است تا بتواند در برابر انواع عوامل محیطی طبیعی و غیرطبیعی مقاومت بالایی از خود نشان دهد همچنین دقت کنید که این سازه ها در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود پس در زمان خرید حتماً باید محل که قصد استفاده از ساندویچ پانل در آن را دارید ابتدا دقیقا متراژ شود و سپس به اندازه آن مدل های مختلف ساندویچ پانل را خریداری نمایید.

نتیجه گیری

موارد زیادی در خرید انواع ساندویچ پانل تاثیر گذار است که نکات عنوان شده مهم و اصلی ترین آن ها است و می توانید با رعایت نکات عنوان شده به بهترین شکل ممکن سازه مورد نظر را خریداری، منتقل و نصب نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1007]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن