تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816990915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تور اسپانیا از فروشگاه های معروف بازدید کنید


واضح آرشیو وب فارسی::

تور اسپانیا تجربه ی منحصر به فرد است. در اسپانیا گزینه های خرید زیادی وجود دارد گفتنی است، آنچه پیشنهاد می شود تا حد زیادی به محل اقامت شما در کشور بستگی دارد.. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ اسپانیا شما می توانید مراکز خرید شیک ولوکس پیدا کنید.

در این مقاله در مورد مراکز خرید در اسپانیا صحبت شده است که شما می توانید حین سفر با تور اسپانیا از ان ها دیدن وخرید کنید.چه در جستجوی برندهای پرطرفدار، ویا کالاهای معمولی، هنگام خرید در اسپانیا مطمئناً هر آنچه را که به دنبالش هستید پیدا خواهید کرد.

این کشور میزبان برخی از بهترین مقاصد خرید در جهان در چندین شهر بزرگ خود است و به عنوان یک امتیاز، بسیاری از مراکز خریدمعمولاً در نزدیکی سایر مکان‌های دیدنی مانند موزه‌ها و ساختمان‌های میراثی یافت می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما برخی از مکان‌هایی را که برای خرید در اسپانیا مناسب هستند وشما می توانید در حین سفر با تور اسپانیا به ان ها سر بزنید را ، معرفی کرده ایم.


تور اسپانیا

در اسپانیا گزینه های خرید زیادی وجود دارد گفتنی است، آنچه پیشنهاد می شود تا حد زیادی به محل اقامت شما در کشور بستگی دارد.. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ اسپانیا شما می توانید مراکز خرید شیک ولوکس پیدا کنید.

اگرچه اسپانیا دارای مکان‌های خرید در فضای باز فوق‌العاده است، مانند Gran Va،. مراکز خرید متعددی در اسپانیا با طیف متنوعی از فروشگاه‌ها وجود دارد که اقلام شخصی، لوازم‌خانگی، سرگرمی و کالاها و خدمات لوکس را می‌فروشند. بهترین جنبه خرید در اسپانیا این است که بسیاری از مراکز خرید شامل سینما، رستوران و مکان‌های تفریحی هستند این نکته جالب را حین سفر با تور اسپانیا به یاد داشته باشید.

بنابراین، پس از پایان خرید، می‌توانید برخی از غذاهای محلی، نوشیدنی‌ها و فیلم‌ها را امتحان کنید. لیست ما از بهترین مراکز خرید اسپانیا را بخوانید تا در مورد چنین فعالیت‌های جذاب بیشتر بدانید.

. Diagonal Mar

این مرکز خرید در اسپانیا بهترین محصولات مد، ورزش، لوازم‌خانگی و بهداشتی و آرایشی را هم برای خانواده‌ها دارد. این مرکز خرید بارسلونا دارای تقریباً 200 فروشگاه ازجمله آدیداس، لاکوست و لوییز و سایر برندهای مد مشهور است. جدا از مغازه‌ها، مرکز خرید دارای مجموعه‌ای فوق‌العاده از رستوران‌ها است که غذاهای لذیذی از غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

رستوران‌ها انواع نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها را ارائه می‌کنند که ممکن است Diagonal Mar همچنین دارای گزینه‌های تفریحی و استراحتی مختلفی است، ازجمله یک سالن بولینگ و بیش از 15 سینما که جدیدترین فیلم‌های پرفروش را به نمایش می‌گذارند. حتما حین سفر با تور اسپانیا به این مرکز خرید سری بزنید.


تور اسپانیا با سفیران گشت

Centro Comercial La Gavia

اگر به دنبال مبلمان هستید یا کالاهای لوکس هستید La Gavia یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در اروپا است: این مکان خانه‌یکی از دو فروشگاه IKEA مادرید است. این فروشگاه در اسپانیا دارای مجموعه وسیعی از فروشگاه‌ها، ازجمله پوشاک زنانه و مردانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی و فروشگاه‌های فناوری، و همچنین سینما است. گزینه‌های مختلفی برای غذا نیز وجود دارد: Five Guys، یک رستوران برگر برجسته، یکی از جدیدترین فست فودهایی است که در این منطقه افتتاح‌شده است.

Centro Comercial Madrid Xanadu

این مرکز خرید معتبر در اسپانیا، بسیار شیک و لوکس هست. مجموعه‌ای زیبا از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و همچنین منطقه برفی مادرید، بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده اسپانیا، دارد. سینما، سالن بولینگ، و مینی گلف نیز وجود دارد، بنابراین برای همه اعضای خانواده چیزی وجود دارد. اگه دنبال خرید اجناس لوکس هستیددر سفر با تور اسپانیا به این مرکز خرید سر بزنید.

این مرکز خرید مادرید یکی از بهترین مراکز خرید این کشور است.

Maremagnum در انتهای یک اسکله چوبی در بندر Vell بارسلون قرار دارد. ساختار آن طراحی بسیار منحصربه‌فرد و جذابی دارد. به دلیل ورودی آینه‌ای آن، نمی‌توانید بدون گرفتن عکس از کنار آن رد شوید! مغازه‌های متعددی برای مد، اثاثیه منزل و چیزهای دیگر در منطقه خرید یافت می‌شود.

اگر خرید همان چیزی است که به دنبال آن هستید، این ممکن است یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در اسپانیا باشد. پیاده‌روی لذت‌بخش‌تر یا عاشقانه‌تر ازاینجا پیدا نخواهید کرد، به‌خصوص اگر به اطراف غروب آفتاب بروید. درست قبل از اینکه به مرکز خرید برسید، رامبلا د مار دوست‌داشتنی وجود دارد.لذت پیاده روی و خرید با هم در سفر با تور اسپانیا را می توان در این مکان تجربه کرد.

La Roca Village

این مرکز خرید در اسپانیا لوازم متنوعی از تمام مارک های معروف و غیر معروف را دارا است متنوع لوازم در این فروشگاه مناسب تمام قشرها است.

El Corte Ingles

هنگامی‌که در اولین روز در بارسلونا در Plaza Catalunya از Aerobus هستید، یکی از اولین چیزهایی که با آن روبرو می‌شوید مرکز خرید El Corte Ingles است. این بزرگ‌ترین مرکز زنجیره‌ای است که در سراسر بارسلون گسترده شده است. این نسخه اسپانیایی Macys است و یکی از بهترین مکان‌ها در بارسلونا برای خرید لباس‌های طراحان، لوازم جانبی و لوازم‌آرایشی است.

این مرکز خرید بهترین انتخاب شماست اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف خرید کنید یا به مکانی نیاز دارید که همه اعضای خانواده یا دوستان شما بتوانند بدون نیاز به جدا شدن و رفتن به فروشگاه‌های مختلف آنچه را که در جستجوی آن هستند پیدا کنند.


تور اسپانیا سفیران گشت

Las Arenas de Barcelona

ساختمان این فروشگاه معتبر در اسپانیا در نگاه اول یک مرکز خرید به نظر نمی‌رسد. از بیرون یک اثر تاریخی به نظر می‌رسد. قدمت این سازه در حدود سال 1900 است.

زمانی یک میدان گاوبازی بود (ازاین‌رو این به این نام نامیده می‌شود)، و بعداً در سال 2011 بازسازی و به یک مرکز تجاری بازطراحی شد. امروزه یکی از جالب‌ترین مراکز خرید است که می‌توانید از آن بازدید کنید: علاوه بر یک تعداد زیادی مغازه در سه‌طبقه، یک سینما، یک سالن ورزشی، رستوران‌های متعدد و حتی یک موزه نیز وجود دارد. شما می توانید علاوه بر خرید از گردش در این مرکز خرید حین سفر با تور اسپانیا لذت ببرید.

Glories

Gl0ries، یک مجتمع خرید بزرگ است Glories مجموعه‌ای عالی از پوشاک، لوازم‌آرایشی، کتاب و موسیقی دارد. به‌غیراز مغازه‌ها، فست فودها و رستوران‌های لذیذی وجود دارد که انواع غذاها را برای برآوردن سلیقه‌ها و سنین مختلف سرو می‌کنند. بنابراین چه به دنبال غذاهای گیاهی، وگان یا غیر گیاهی باشید، Glories همه این‌ها را دارد.

درنهایت، Glories یک مرکز خرید در فضای باز است که به مشتریان اجازه می‌دهد در محیطی با نور طبیعی فراوان و هوای تازه خرید کنند.لذت خرید در هنگام سفر باتور اسپانیا را می توان با رفتن به این مرکز خرید به دست آورد.

Principe Pio

اگر نمی‌خواهید از مرکز مادرید خیلی دور بروید، Centro Comercial Prncipe Po یک گزینه عالی برای خرید است. از برندهای محبوب اسپانیایی مانند زارا و مانگو گرفته تا نام‌های بین‌المللی مانند H&M و Levis مجموعه خوبی از تمام برندها در این مرکز خرید وجود دارد. یک سینما Cinesa و همچنین فودکورت با گزینه‌های مختلف غذاخوری نیز وجود دارد.

Lilla Diagonal

Lilla Diagonal قدیمی‌ترین مرکز خرید بارسلونا است که در سال 1993 افتتاح شد و از آن زمان به بعد یکی از محبوب‌ترین مقاصد  خرید در شهر تبدیل شده است.طراحی ساختمان مرکزی در حال حاضر بسیارجذاب است.

اگر قصد مسافرت با تور اسپانیا را دارید و می خواهید تجربه ای جالب ازخرید و تفریح در این کشور زیبا داشته باشید سفیران گشت ارائه‌دهنده بهترین خدمات گردشگری است. قیمت مناسب برای انواع تورها ویژگی اصلی آژانس مسافرتی سفیران گشت است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 797]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن