تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817022683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش بازی پابجی نیو استیت


واضح آرشیو وب فارسی::

مجموعه بازی سازی Krafton در سال 2021 یک بازی جدید برای موبایل در سبک بتل رویال با نام PUBG: New State را معرفی کرد. PUBG: New State یک رقیب شایسته برای PUBG Mobile و Call of Duty Mobile است. در این بین برای افراد تازه کاری که برای اولین بار قصد دارند تا بازی پابجی نیو استیت را تجربه کنند، این سوال بسیار مهم را مطرح می‌کنند که چگونه باید بازی پابجی نیو استیت را تجربه کرد؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم با ما همراه باشید تا نگاهی به آموزش بازی پابجی نیو استیت و اطلاعات کاملی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.



شروع بازی پابجی نیو استیت برای اولین بار

پس از نصب بازی، قبل از تجربه پابجی نیو استیت، باید چند مرحله را طی کنید.

در مرحله اول، هنگام وارد کردن نام مستعار خود، باید شرایط استفاده از این بازی را مطالعه کنید.

سپس در مرحله دوم باید اقدام به سفارشی سازی کاراکتر خود کنید و آواتار خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

در مرحله سوم هنگامی که از ظاهر شخصیت خود را مشخص کردید، طرح UI پیش فرض برای تنظیمات کنترل به شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید با توجه به سبک بازی خود مشخص کنید که دکمه‌های مجازی پابجی نیو استیت برای شما به چه شکلی باشد.

در آخر پس از انتخاب این گزینه وارد منوی اصلی می‌شوید. بازی از شما می‌خواهد تا بر روی Start بزنید، اما فعلاً می‌توانید این گزینه را انتخاب نکنید. به منظور آموزش پابجی نیو استیت لازم است تا مکانیک‌های این بازی را یاد بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در وهله اول به سراغ بخش Training Ground آمده و از این طریق آموزش‌های بازی را طی کنید.

نکات و ترفندهای پابجی نیو استیت

در صورتی که علاقه مند هستید تا مثل یک بازیکن حرفه‌ای پابجی نیو استیت را انجام دهید، لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

در وهله اول لازم است تا همواره در هنگام بازی پابجی نیو استیت وضعیت هم تیمی‌های خود را رصد کنید و با هم تیمی‌های خود در ارتباط باشید. در صورتی که هم تیمی‌های شما از شما باتجربه تر باشند، این به نفع تان خواهد بود تا با تماشای و گوش دادن به کارهایی که هم تیمی هایتان انجام می‌دهند، به سرعت مکان‌های خوبی را برای فرود در نقشه بازی پیدا کنید.

یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که بهتر است تا در مناطق کم جمعیت تر فرود بیایید، بنابراین وقتی می‌بینید دسته‌ای از بازیکنان در حال آماده شدن برای فرود هستند، لزومی ندارد تا آن‌ها را دنبال نکنید. فرود آمدن در بخش‌های کم جمعیت می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید تا به سرعت به سلاح‌ها و تجهیزات بهتر دسترسی پیدا کنید.

همچنین یکی دیگر از نکات مهم که به شما کمک می‌کند تا در بازی پابجی نیو استیت حرفه‌ای شوید این است که حتما وقت قابل توجهی را برای آشنایی با کنترل‌ها و تجهیزات در نظر بگیرید و در بخش تمرینی مهارت‌های خود را افزایش دهید.

شما باید در بخش تمرینی تشخیص دهید که کدام اسلحه‌ها برای سبک بازی شما بهترین هستند و در طول مسابقه به سراغ اسلحه‌هایی بروید که برای شما مناسب هستند. در نهایت نیز پیشنهاد ما این است که در هنگام بازی آهسته حرکت کنید و همیشه اطراف خود را با دقت جستجو کنید. انجام این کارها و تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بازی پابجی نیو استیت را تجربه کنید.



ویژگی‌های جدید پابجی نیو استیت

هر بازی بتل رویالی دارای ویژگی‌های جدیدی هستند که آن را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند. سازندگان بازی PUBG: New State تلاش کرده اند تا در عنوان خود قابلیت‌ها و ویژگی‌های متمایزی را برای گیمرها در نظر بگیرد. اگر بخواهیم شما را با این ویژگی‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به هواپیماهای بدون سرنشین

در بازی پابجی نیو استیت یک فروشگاه هواپیماهای بدون سرنشین در اواسط بازی در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با خرج کردن کردیت‌های خود پهپادتان را به روز رسانی و از آن‌ها استفاده کنید.

البته باید مراقب باشید که هواپیمای بدون سرنشین خود را کجا فعال می‌کنید، زیرا بازیکنان دشمن می‌توانند آن را ساقط کنند و سپس بار آن را بدزدند.

سپرهای بالستیک

سپرهای قابل استقرار به نحوی هستند که در مقابل شما قرار می‌گیرند تا پرتابه‌ها را جدا کنند. سپر بالستیک را می‌توان به اسلحه خود وصل کرد تا در ازای کاهش ADS، جلوی حمله را بگیرد.

وسایل نقلیه

یکی از ویژگی‌های پابجی نیو استیت توانایی راندن وسایل نقلیه در اطراف نقشه است. همچنین شما می‌توانید از درب‌های خودرو به عنوان کاور استفاده کنید و غنیمت‌های خود را در داخل خودرو ذخیره کنید. همچنین در بازی ترامواها در دسترس هستند تا در هر زمان برای رسیدن به مقاصد از آن‌ها استفاده کنید.

احیا هم تیمی‌های خود

می توانید یک تفنگ Green Flare Gun را شلیک کنید تا یک هواپیمای بدون سرنشین تاکسی سفارش دهید. هم تیمی شما به بازی بازمی گردد که تیم شما Flare را شلیک کرد.

سفارشی سازی سلاح ها

شما می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا داده و آن‌ها را سفارشی سازی کنید، اما نمی‌توانید انتخاب‌های خود را لغو کنید. شما می‌توانید کیت‌های سفارشی سازی را در بازی خریداری کرده و از این طریق قابلیت‌ها و امکانات بیشتری به سلاح خود بدهید.

حالت‌های جدید بازی PUBG: New State

در بازی PUBG: New State حالت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. اگر بخواهیم شما را با این حالت‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Training Ground

شما می‌توانید در بخش Training Ground به تمام تجهیزات و وسایل نقلیه بازی دسترسی پیدا کرده و برای تمرین از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید تا مهارت‌های خود را افزایش دهید، لازم است تا در بخش Training Ground مهارت‌های خود را افزایش دهید.

Battle Royale

حالت Battle Royale بخش اصلی بازی پابجی نیو استیت است. در این حالت دو مدل Original و Extreme وجود دارد. در حالت Original 100 بازیکن در سراسر نقشه با یکدیگر مبارزه می‌کند، در حالی که در حالت Extreme تعداد بازیکنان به 64 نفر کاهش پیدا می‌کند و این مسئله باعث می‌شود تا مبارزات در بازی شدیدتر باشد. حالت بازی 64 نفره جذابیت بیشتری برای گیمرهایی دارند که به دنبال اکشن بیشتری هستند.

Team Deathmatch

حالت Team Deathmatch به شکلی است که دو تیم در یک آرنا با هم مبارزه کنند تا زمانی که یکی حذف شود. اولین تیمی که 4 راند از 7 راند را پیروز شود، برنده بازی است. Team Deathmatch دارای دو تیم است که به سبک حذفی با یکدیگر رقابت کنند. در صورتی که قصد دارید تا به شکل تیمی و یک حالت جدید و جذاب را تجربه کنید، می‌توانید در بازی پابجی نیو استیت به سراغ بخش Team Deathmatch آمده و این حالت خاص را تجربه کنید.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به آموزش بازی پابجی نیو استیت انداخته و در مورد این بازی اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. در صورتی که قصد دارید تا برای اولین بار بازی پابجی نیو استیت را تجربه کنید، توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دید بهتری این عنوان را تجربه کنید. البته لازم به ذکر است که باید برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای همواره این بازی را تجربه و تمرین کنید و در کنار آن با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید اسلحه و اپشن های این بازی را بخرید تا بتوانید با لذت بیشتری بازی پابجی نیو استیت را تجربه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 786]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن