تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797655172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی هتل‌های پاریس در تور فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی::

اقامت در هتل‌های پاریس در تور فرانسه تجربه  فراموش‌نشدنی برای گردشگران است. آنچه پاریس را بسیار جذاب می‌کند معماری آن هست. از ساختمان‌های مدرن مانند ساختمان شیشه‌ای بنیاد لویی ویتون گرفته تا آپارتمان‌های باشکوه هاوسمانی، پاریس مملو از سبک‌های مختلف معماری است.

 

تور فرانسه فرصت بازدید از پاریس است. پاریس یکی از زیباترین شهرهای جهان است.

این شهر به خاطر موزه لوور، کلیسای جامع نوتردام و برج ایفل در سراسر جهان شناخته‌شده است. این شهر به یک شهر رمانتیک و فرهنگی شهرت دارد. این شهر همچنین به خاطر غذای باکیفیت و تراس‌های کافه‌هایش شناخته‌شده است.

پاریس مملو از بناهای تاریخی از تمام دوره‌ها است و همه سبک‌های معماری را در خود جای‌داده است. از قدیمی‌ترین آثار عتیقه گرفته تا جدیدترین ساختمان‌ها، هرکسی می‌تواند چیزی را که دوست دارد پیدا کند.شما می توانید در تور فرانسه از بناها دیدن کنید.


تور فرانسه با سفیران گشت

برخی از آن‌ها، به‌ویژه برج ایفل، آن‌قدر نمادهای مشهوری هستند که اغلب در رسانه‌ها دیده می‌شوند. شما می‌توانید تصاویر این بنای زیبا در کارت‌پستال‌ها ببینید. علاوه بر بناهای تاریخی بسیار، می‌توانید تعداد زیادی موزه را نیز در پاریس بیابید که طبق گفته‌های دفتر کنوانسیون و بازدیدکنندگان پاریس، بیش از 144 موزه است

چه عاشق هنر، علم، تاریخ باشید یا بخواهید این رشته‌ها را به فرزندان خود معرفی کنید، همیشه می‌توانید موزه‌ای را پیدا کنید که در پاریس موردعلاقه شما باشد. برخی از مشهورترین آثار هنری در پاریس به نمایش گذاشته‌شده است. هنردوستان از سراسر جهان برای دیدن آن‌ها به پاریس می‌آیند.شما می توانید  در تور فرانسه از این موزه ها دیدن کنید.

هتل‌های پاریس به دلیل امکانات و معماری‌های منحصربه‌فرد باعث جذب گردشگران می‌شود. چه برای تجارت در شهر پاریس باشید و چه برای تفریح در شهر عشق، هتلی در اینجا وجود دارد که متناسب با سبک، روحیه و بودجه شما باشد، و شمارا وسوسه کند که بیشتر بمانید.

hotel damiens

هتل بسیار نزدیک به ایستگاه قطار Gare de Est، حدود 5 دقیقه پیاده‌روی لازم است. تعداد زیادی رستوران در اطراف هتل وجود دارد   فروشگاه‌های مواد غذایی نیز در اطراف  هتل وجود دارد. برای مسافران مسلمان، لازم نیست نگران غذا باشید، زیرا رستوران‌های حلال زیادی در اطراف هتل وجود دارد. شما می توانید در تور فرانسه در این هتل اقامت فراموش نشدنی داشته باشید.


تور فرانسه با سفیران گشت

campanile paris est porte de bagnolet hotel

این هتل امتیازات زیادی دارد ازجمله آن‌یک اتوبوس (351) مستقیماً از فرودگاه CDG به هتل وجود دارد که برای هر نفر فقط 4 یورو هزینه دارد و ایستگاه مترو به معنای واقعی کلمه 20 ثانیه پیاده تا هتل فاصله دارد. فروشگاه مک‌دونالد در پشت هتل وجود دارد. هزینه اقامت بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

la reserve Paris – hotel and spa

این هتل شیک که موردعلاقه عاشقان مد و فشن است 40 اتاق دارد. فضای داخلی الهام گرفته از قرن نوزدهم توسط ژاک گارسیا است. این هتل با امکانات متفاوتی که ارائه می‌دهد مناسب سلیقه‌ی همگان است. سلبریتی معروف دنیا اقامت در این هتل را همیشه جزو برنامه‌های خوددارند. شما می‌توانید در تور فرانسه از این هتل زیبا بازدید کنید.

le meurice dorchester collection

این هتل بسیار شیک و کلاسیک است. اکثر سوئیت‌های آن، ازجمله پنت‌هاوس، Belle etoile، با دکوراسیونی از ابریشم و مخمل بازسازی‌شده‌اند. درست در نزدیکی باغ تویلری، این نقطه نمادین - که یکی از اولین هتل‌های مجلل در جهان در زمان افتتاح آن در سال 1815 به‌حساب می‌آید وجود دارد. این هتل سابقه طولانی در میزبانی دنیای هنر دارد، از میزبانی شام عروسی پیکاسو تا معروف‌ترین آن، خدمت به‌عنوان Persistence.. اگر برای موقعیت مکانی ارزش قائل هستید، به طراحی علاقه‌مند هستید و از خدماتی که به حفظ حریم خصوصی اهمیت بیشتری می‌دهد، استقبال می‌کنید، Le Meurice ارزشان را در دارد که طول تور فرانسه اتاق رزو کنید.

Hotel Plaza Athenee, Dorchester Collection

این هتل که در سال 1913 افتتاح شد، با سایبان‌های قرمزرنگ خودرو به خیابان باشکوه Montaigne است. پلازا آتنه مدت‌هاست با دنیای مد پیوند دارد. ازنظر دکور فضای داخلی‌اش شبیه فضای کلاسیک و پر از لوستر است. شما در این هتل همیشه عاشقان دنیای مد را خواهید دید. شما می‌توانید در طول تور فرانسه از این هتل دیدن کنید.

Four Seasons Hotel George V Hotel

 هتل شیک و مجلل که خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در طول تور فرانسه برای شما رقم خواهد زد. وقتی وارد هتل می‌شوید گویا به فرانسه دوران باشکوه لویی چهاردهم قدم گذاشته‌اید هر اتاق طراحی خاصی دارد.

تراس های این هتل رو به برج ایفل است. و چه منظره بهتر از برج ایفل. استخر، سالن بدن‌سازی، سالن آرایشگاه از امکانات این هتل زیبا است. غذاهای رستوران این هتل بسیار خوشمزه هستند و شما در این رستوران‌ها می‌توانید طعم اصیل غذاهای فرانسوی را حس کنید. این هتل لوکس تنها 1.6 با برج ایفل فاصله دارد.


تور فرانسه با سفیران گشت

. Shangri-La Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پاریس است که در نزدیکی برج ایفل قرار دارد. این هتل شیک به سبک اشرافی ساخته‌شده است. طراحی داخل این هتل بسیار شیک و چشم‌نواز است و از رنگ‌های بژ روشن، آبی و سفید تزیین استفاده‌شده است.

این هتل امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخرو شنا نیز دارد. خدمات ترانسفر هتل بسیار محبوب است. غذاهای خوشمزه این هتل بسیار پرطرفدار است به‌خصوص غذاهای چینی. شما می‌توانید در طول تور فرانسه از این هتل شیک دیدن کنید.

Hotel Le Bristol

 این هتل شیک که امکانات جالبی مانند استخر روی پشت‌بام دارد جواهری است. شما می‌توانید هم شنا کنید هم برج ایفل را ببینید. در اطراف این هتل فروشگاه معروف مد لباس و پوشاک وجود دارد که تفریح خوبی برای قدم زدن در خیابان‌های پاریس است.


تور فرانسه با سفیران گشت

Hotel Novotel Paris

 این هتل زیبا و شیک با طراحی منحصربه‌فردش در نزدیک ایستگاه مترو «Bercy» واقع‌شده؛ و از ایستگاه قطار «Gare de Lyon» حدود 650 متر فاصله دارد. این هتل جذاب تنها 450 متر با رود سن فاصله دارد و شما تمام جذابیت‌های پاریس زیبا را می‌توانید به اقدم زدن در کنار این رودخانه ببینید.

Hotel Saint Germain Des Pres

این هتل زیبا با طراحی داخلی منحصربه‌فردش  پذیرایی گرمی از مسافران دارد. این هتل زیبا تنها دو دقیقه با بلوار سن ژرمن فاصله دارد این خود بهترین دلیل برای انتخاب گردشگران برای اقامت در این هتل است. شما نیز می‌توانید در هنگام تور فرانسه از این هتل زیبا بازدید کنید.

اگر قصد مسافرت با تور فرانسه برای دیدن مناطق دیدنی  فرانسه و اقامت در هتل های شیک شهر پاریس  رادارید سفیران گشت ارائه‌دهنده بهترین خدمات گردشگری است. قیمت مناسب برای انواع تورها ویژگی اصلی آژانس مسافرتی سفیران گشت است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 776]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن