تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798091397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه از سیستم های قفسه بندی پالت راک برای به حداکثر رساندن فضای عمودی استفاده کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از ساده ترین تکنیک های بهینه سازی فضای انبار، استفاده از واحدهای قفسه بندی پالت صنعتی است. سیستم های قفسه بندی راک پالت برای به حداکثر رساندن فضای عمودی با استفاده از میزان فضای موجود در قیمت های بالایی انبار و... طراحی شده اند. قفسه‌بندی پالت مدیریت موجودی شما را استاندارد می‌کند و تضمین می‌کند که همه محصولات از قاب‌ها و عرض‌های قفسه‌بندی یکسانی بهره می‌برند. همچنین موجب افزایش کارایی و آسان تر شدن جا به جایی تجهیزات خواهد شد.

 چند نوع قفسه پالت معمولی وجود دارد. به طور کلی، تمام قفسه های پالت به شما این امکان را می دهند که کالاهای پالت شده یا کانتینری را در ردیف های افقی و در سطوح مختلف ذخیره کنید. پالت ها در نحوه طراحی، سهولت تنظیم و عملکرد آن ها تفاوت دارند. شرکت تک قفسه ارائه دهنده انواع قفسه راک پالت، قفسه فروشگاهی ، قفسه انباری ، قفسه فلزی جهت حداکثر استفاده از فضای عمومی انبار و همچنین تجهیزات فروشگاهی برای تسهیل امور موجود در فروشگاه می باشد. بیشترین موارد کاربرد قفسه بندی راک در قفسه بندی انبار های مواد، کالاها، سردخانه ها و… می‌باشد.

 

 

انواع قفسه بندی راک پالت

 

  1.  قفسه بندی پالت انتخابی

قفسه بندی پالت انتخابی، همچنین به عنوان قفسه بندی استاندارد شناخته می شود، رایج ترین نوع سیستم قفسه پالت مورد استفاده در ذخیره سازی عمودی است. قفسه بندی انتخابی پالت که از دو قاب فولادی عمودی به نام قائم شناخته می شود، ساخته شده است که توسط ردیف هایی از دو تیر بار افقی به هم متصل شده اند، قفسه بندی پالت انتخابی برای نگهداری بارهای پالت ایمن طراحی شده است. تیرهای بار غالباً با پوشش مش سیمی پوشانده می شوند که یک لایه پایداری اضافی را ارائه می دهد و از ریزش اقلام کوچک جلوگیری می کند. قفسه های پالت انتخابی که از هر طرف قفسه قابل دسترسی است، کارگران را قادر می سازد تا پالت ها و کالاها را از جلو یا عقب بازیابی کنند. طراحی یک عمق آنها به این معنی است که قفسه های پالت انتخابی به کارگران این امکان را می دهد که پالت ها و محصولات را بدون نیاز به جابجایی پالت های دیگر از سر راه خود بازیابی کنند.

 

  1. قفسه های پالت قطره اشکی

منظور از قطره اشک، طراحی خود قفسه نیست، بلکه به نحوه اتصال تیرهای متقاطع به پایه ها اشاره دارد. سوراخ‌های قطره‌ای شکل در پایه‌ها، پرتوهای اشک را به طور ایمن به سازه می‌بندند. پرتوهای قطره اشک به راحتی بلند می شوند و از روی پایه ها کشیده می شوند و اگر می خواهید ارتفاع قفسه خود را افزایش یا کاهش دهید، تغییر مکان دهید. قفسه های پالت قطره اشکی به گونه ای طراحی شده اند که با سایر راه حل ها، قطعات و مارک های ذخیره سازی سازگاری جهانی داشته باشند. اگر به دنبال قفسه های پالت انعطاف پذیر، همه کاره و آسان برای مونتاژ هستید، اجرای قفسه های پالت قطره اشکی را به عنوان بخشی از برنامه جدید خود برای به حداکثر رساندن فضای انبار در نظر بگیرید.

 

 

  1.  قفسه پالت دو شکاف

اگر بارهای بزرگ و سنگین پالت را حمل می کنید، قفسه پالت دو شکاف برای نیازهای انبار شما طراحی شده است. در مقایسه با قفسه پالت قطره اشکی، قفسه پالت دو شکافی یک راه حل ذخیره سازی عمودی است که به گونه ای فوق العاده محکم طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، قفسه پالت دو شیار به تیرهای باری اطلاق می شود که توسط دو شیار روی قائم ها محکم می شوند. این سیستم‌های قفسه‌بندی پالت با کیفیت بالا نیز به راحتی قابل تنظیم هستند، اما با مواد سنگین ساخته شده‌اند تا در برابر سخت‌ترین تنظیمات صنعتی مقاومت کنند. اگر روی استحکام و امنیت راه حل ذخیره سازی عمودی خود حساب می کنید، قفسه بندی پالت دو شکاف ممکن است سبک قفسه مناسب شما باشد.

 

قفسه بندی باید برای تحمل وزن بار و از نظر ساختاری به اندازه کافی سالم باشد تا قوانین لرزه ای و سایر محدودیت ها را برآورده کند. مدیران انبار باید دقت لازم را در هنگام انتخاب سیستم قفسه بندی پالت برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی عمودی انجام دهند. همکاری با کارشناسان تک قفسه  بهترین راه برای اطمینان از عملکرد قفسه‌های شما همان‌طور که نیاز دارید و در عین حال افراد و محصولات شما را ایمن و ایمن نگه می‌دارد، است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1076]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن