تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796411313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بهترین روش‌های کاریابی و استخدام در ایران آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

در گذشته‌ای نه چندان دور که استفاده از اینترنت آنقدر رایج نبود، برای کاریابی و استخدام گزینه‌های مختلفی وجود داشت. شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پیدا کردن کارمند مناسب به آموزشگاه‌ و دانشکده‌ها مراجعه می‌کردند یا آگهی خود را در روزنامه و نشریات ثبت می‌کردند. افراد جویای کار نیز، یا به بنگاه‌های کاریابی مراجعه می‌کردند یا توسط معرف به شرکت‌های مختلف معرفی می‌شدند. امروز، روش‌های نوینی برای پیدا کردن کار شکل گرفته است که در ادامه توضیح خواهیم داد. 

 

 

روش‌های نوین کاریابی و استخدام کدام‌اند؟

یکی از روش‌های امروزی برای انتخاب شغل مناسب، شبکه‌های اجتماعی است. بعضی از شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین، بستر مناسبی برای معرفی کار و جذب نیرو است. کسانی که به دنبال کار هستند می‌توانند با آپدیت کردن رزومه خود در لینکدین، در یافتن یک شغل مناسب در یک شرکت خوب خوش شانس باشند. از دیگر روش‌های نتیجه بخش در روند کاریابی، می‌توان به وبسایت‌های استخدام و کاریابی اشاره کرد که در ادامه به معرفی یکی از انها خواهیم پرداخت. 

 

 

بانی‌کار؛ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه انتخاب شغل

همه می‌دانیم که یکی از نیازهای هر سازمان و شرکتی، استخدام نیرو در رده‌های شغلی مختلف است. از کارآموز گرفته تا نیروهای متخصص و مدیران ارشد. همانطور که توضیح دادیم، در گذشته، برای استخدام این نیروها زمان و هزینه‌ زیادی صرف می‌شد.

بانی‌کار برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، آسان‌ترین راه برای جذب نیرو را در اختیار شرکت‌ها قرار داده است. سرویس استخدام تضمینی بانی‌کار، با آسان کردن فرآیند جذب و استخدام نیروهای متخصص و ارشد، ضمن کوتاه کردن مدت زمان این فرآیند موجب کاهش هزینه‌های سازمان می‌شود. کارفرمایان می‌توانند به راحتی و با پر کردن درخواست استخدام تضمینی در بانی‌کار، فرآیند جذب و استخدام نیروهای کارشناس، متخصص و ارشدشان را به تیم زبده و حرفه‌ای بانی‌کار بسپارند. این مجموعه با معرفی نیروهای متخصص به شرکت‌ها گامی مفید در جهت بهینه‌سازی فرایند جذب و استخدام برداشته است.

از جمله شرکت‌هایی که تجربه استخدام تضمینی با بانی‌کار را داشته‌اند؛ می توان به شیپور، چرم مشهد، با سلام و گلرنگ اشاره کرد. 

همچنین علاوه بر قابلیت استخدام تضمینی در صورتیکه کارفرما هستید، می‌توانید با ثبت نام در قسمت کارفرما وارد شده و با ذکر مشخصات، آگهی خود را برای جذب نیرو ایجاد کنید و اگر جویای کار هستید می‌توانید با اعمال فیلتر، شغل مناسب خود را بیابید. استخدام و کاریابی بانی‌کار فقط مختص به شهر تهران نیست. افرادی که جویای کار در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، رشت، تبریز و اهواز هستند می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس https://banikar.com/ در بهترین شرکت‌ها استخدام شوند. 

قبل از کار با بانی‌کار چه مواردی را باید بدانیم؟

ایجاد حساب کاربری در بانی‌کار

شما می‌توانید با دانلود برنامه بانی‌کار و یا مراجعه به وبسایت بانی‌کار روند ثبت نام سریع و آسان را طی کنید و به عنوان کارجو یا کافرما ثبت نام کنید.

چگونگی نمایش رزومه کارجویان به کارفرمایان

اگر کارجو هستید، بر اساس فیلدهای انتخابی شما، آگهی‌های مناسب به شما نمایش داده می‌شود و شما قادر خواهید بود برای موقعیت‌های شغلی مختلف رزومه ارسال کنید و یا با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید.

در صورتیکه کارفرما هستید،‌ امکان این را دارید که بر روی بانی‌کار آگهی شغلی خود را ثبت کنید و با خرید بسه خرید رزومه، رزومه کارجویان را مشاهده کنید.

چگونگی استفاده از فیلترها

برای اعمال فیلتر اگر شغل خاصی در شهر مشخص شده‌ای مدنظر دارید، امکان انتخاب حداکثر ۵ دسته شغلی وجود دارد.

 

با بانی‌کار، رویای داشتن شغل خوب را به حقیقت تبدیل کن!

اگر می‌خواهید از طریق سریع‌ترین و آسان‌ترین راه ممکن، شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم انتخاب شغل از طریق بانی‌کار را امتحان کنید. با بانی‌کار، استخدام خود را تضمین کنید. شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید تا از موقعیت‌های شغلی جدید مطلع شوید.

شبکه‌های اجتماعی مجموعه بانی کار

آیدی اینستاگرام بانی‌کار:

@banikar_com

آیدی تلگرام بانی‌کار:

@banikarcom

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 708]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن