تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796672712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش های جلوگیری از زخم شدن پا در اثر پوشیدن کفش نو


واضح آرشیو وب فارسی::


 

هر کفشی تا زمانی که مقداری پوشیده شود و پا داخل احساس راحتی کند به زمان احتیاج دارد. منتها آیا امکان دارد با بهره گیری از روش هایی کفش هایمان را زود تر به مدل های راحت و مناسب تبدیل کنیم ؟ بله! امکان دارد. در این پست چند ترفند برای داشتن کفش های راحت را برای شما خواهیم گفت ، تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

یکی از مشکل هایی که همه ی افراد زمان استفاده از کفش های نو با آن روبه رو هستند ، زخم شدن پا است. کفش های نو و جدید ، جدا از نوع مردانه یا زنانه بودن امکان دارد در چند بار اولی که آن ها را می پوشید به پای شما آسیب وارد کنند. به همین علت برای جلوگیری از این موضوع بهتر است قبل از پوشیدن کفش ها دست به کار شوید و روش های مناسبی را انجام دهید. در صورتی که قصد خرید کفش بسیار باکیفیت و مناسب را دارید پیشنهاد ما به شما خرید کفش زنانه اسکچرز و خرید کفش مردانه اسکچرز است. این برند با تولید کفش های راحت و باکیفیت خود توانسته است رضایت بسیاری از افراد را جلب کند.

چرا کفش های نو پا را میزنند ؟

اصولا یکی از اشتباه هایی که افراد هنگام خرید کفش انجام میدهند این است که کفش های دقیقا هم سایز پای خود را تهیه می کنند و یا حتی برخی اوقات کفش ها برای پایشان کوچک تر نیز هستند. این موضوع بیشتر هنگام خرید کفش های مجلسی اتفاق می افتد زیرا خانم ها و آقایان ترجیح می دهند تا کفششان کاملا اندازه پایشان باشد و بزرگ تر نباشد ، براین اساس مجبور هستند که برخی اوقات کفش های کوچک تر از سایز پایشان را خریداری کنند. زخم هایی که در اثر کفش های نو به وجود می آیند اصولا در قسمت های پاشنه پا ، کناره های پا و روی پا به وجود می آیند.اصولا این زخم ها در قسمت هایی از پا رخ می دهند که لبه ی کفش با پای شما تماس دارد. به همین علت اصولا بیشتر کفش های پاشنه بلند برای خانم ها این مشکل را ایجاد می کنند. یکی دیگر از علت های زخم شدن پا در کفش های نو ، استفاده ی آنها بدون جوراب است. اکثرا این مشکل با استفاده نکردن از جوراب اتفاق می افتد.

روش های مناسب برای جلوگیری از زخم شدن پا بر اثر پوشیدن کفش های تنگ

1.    زدن چسب زخم

یکی از قدیمی ترین روش ها برای جلوگیری از زخم نشدن پا استفاده از چسب زخم است. می توانید در قسمت هایی از پا که امکان زخم شدن را دارد چسب زخم بزنید. زیرا این کار منجر می شود تا فشار کمتری به پاهای شما وارد شود. همچنین این کار از ایجاد سایش در پای شما و کفش ها نیز جلوگیری می کند. به همین دلیل چسب زخم یکی از بهترین روش های جلوگیری از زخم شدن پا است.

2.    بهره گیری از پودر تالک

پودر تالک نوعی پودر مخصوص بوده که شما می توانید آن را داخل کفش هایتان بریزید تا پایتان کمتر تاول بزند.در مواقعی که جوراب نمی پوشید بایستی توجه داشته باشید که پایتان خیس نباشد تا پودر به پایتان نچسبد.

3.    بهره گیری از سیب زمینی

چنانچه کفشی که خریده اید از پایتان کوچک تر است و هنگامی که آن را میپوشید پایتان را اذیت می کند ، بهتر است به فکر راه حل این مشکل باشید. برای این که کفش ها مقداری جا باز کنند می توانید از شب تا صبح یک سیب زمینی بزرگ را داخل آن ها قرار دهید تا مقداری جا باز کنند. پس از انجام دادن این کار می توانید از یک دستمال مرطوب برای گرفتن بو و یا اثرهای سیب زمینی در کفش بهره گیری کنید.

4.    آب و یخ

آب تنها ماده ای است که در زمان یخ زدن حجمش بیشتر می شود. شما میتوانید از این موضوع برای حل مشکل کفش های خود بهره گیری کنید. یک کیسه پلاستیکی را پر از آب کنید و درب آن را ببندید و کفش را داخل فریزر قرار دهید. یخ زدن آب و بیشتر شدن حجم آن منجر به جا باز کردن کفش شما خواهد شد.

5.    کفی های سیلیکونی

کفی های سیلیکونی در تاول نزدن و زخم نشدن پا تاثیر بسیاز زیادی دارند. بهتر است داخل کفش هایی که حس می کنید امکان دارد پای شما را زخم کند کفی های سیلیکونی قرار دهید که آسیب کمتری به پایتان وارد شود.

6.    مام یا اسپری های صابونی

پنجه و پاشنه ی شما مهم ترین قسمت های پا هستند که به صورت مداوم با کفش در تماس هستند. با بهره گیری از مام و یا اسپری های صابونی در این قسمت از کفش امکان تاول زدن و فشار آمدن به پای خود را کمتر کنید.

7.    پوشیدن جوراب ضخیم و استفاده از سشوار

یک جوراب ضخیم بپوشید و سپس کفشتان را پا کنید. با کمک سشوار کفشتان را گرم کنید و راه بروید. در صورتی که لازم بود چندین بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. این کار منجر می شود تا پای شما داخل کفش احساس راحت تری داشته باشد.

8.    بهره گیری از دستمال کاغذی و الکل

شما می توانید با بهره گیری از الکل قسمت های تنگ کفش را کاملا خیس کنید و سپس داخل آن را با دستمال پر کنید.هر مقدار که دستمال بیشتری داخل کفش قرار دهید نتیجه بهتری خواهید گرفت. پس از گذشت مدتی دستمال ها را بردارید و کفشتان را بپوشید تا کفش به شکل پای شما در بیاید.



عوارض استفاده از کفش های تنگ

·        میخچه

میخچه نوعی پینه است که بر اثر فشار دائم کفش های تنگ به وجود می آید. درمان این مشکل گذاشتن پد فومی در محل میخچه جهت کم شدن فشار است. علاوه بر این پوشیدن کفش با اندازه مناسب و تنگ نبودن نیز کمک بسیاری به رفع میخچه می کند.

·        انگشت چکشی

انگشت چکشی هنگامی به وجود می آید که انگشت ها به جای صاف بودن به سمت بالا خم شوند. در این مشکل مفصل های میانی انگشت پا خم می شوند و در صورت پوشیدن کفش تنگ ، این انگشت با مالیده شدن به سطح کفش منجر به درد می شود. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است به سراغ خرید کفش های تنگ نروید و محصولی را تهیه کنید که پا داخل آن بسیار راحت باشد.

·        فرو رفتگی ناخن در پا

پوشیدن کفش های خیلی تنگ منجر به فرو رفتگی ناخن در پا می شود که می تواند این مشکل را بیشتر کند و انگشت شست را بر روی انگشت دوم فشار دهد و فشار غیر طبیعی بر ناخن وارد کند. برای درمان این مشکل بایستی به سراغ کفش هایی بروید که در ناحیه پنجه پا پهن باشند و پا داخل آن احساس راحتی داشته باشد.

خرید آنلاین کفش اسکچرز

در صورتی که قصد خرید کفش زنانه ، مردانه و بچه گانه اسکچرز اورجینال به صورت آنلاین و اینترنتی را دارید ، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پارسی بای می توانید محصول مورد نظر خود را با خیالی آسوده از اصالت کالا خریداری کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن