تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797765247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لمینت دندان در تجریش و مواردی که باید بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::

لمینت دندان در تجریش یکی از خدمات پرطرفدار می باشد. در واقع لمینت یک نوع لایه نازک می باشد که از لحاظ رنگی همانند رنگ دندان اصلی است. متخصصین زیبایی  و ترمیم دندان اغلب کار لمینت را انجام می دهند. لمینت به بخش جلویی دندان متصل می شود و موجب می گردد تا دندان های شما زیباتر و تمیزتر به نظر برسند.

اکثر افراد تصور می نمایند که لمینت دندان در تجریش تنها کاربرد زیبایی دارد. اما باید دقت نمایید برای افرادی که دارای هر کدام از مشکلات ترک خوردگی، لب پر شدن، کج شدن، تغییر رنگ یا فاصله بین دندان ها هستند، لمینت پیشنهاد می شود. 

آشنایی با مزایا و معایب لمینت دندان در تجریش:

امروزه افراد زیادی اقدام به لمینت دندان در تجریش می نمایند. این مورد می تواند مزایا و معایبی را به همراه داشته باشد. در زیر می توانید با مزایا و معایب لمینت دندان آشنا شوید.

 



فواید لمینت:

  • نیاز به تراش زیاد مینای دندان ندارد.
  • پروسه نصب آنها بسیار سریع و راحت می باشد.
  • لمینت کاملا هم رنگ مینای دندان است لذا به آن ظاهر مصنوعی نمی بخشد.
  • باعث بالاتر رفتن استحکام دندان می شود.
  • این روش ماندگاری زیاد داشته و نیاز به مراقبت زیاد ندارد.

عوارض لمینت:

در کنار تمام مزایای لمینت دندان، اما این مورد عوارضی را نیز به همراه دارد:

  • برای لمینت نمودن لازم است تا مینا تراش بخورد. از همین رو اگر بخواهید لمینت خود را حذف نمایید، دیگر نمی توانید مینای دندان خود را باز گردانید.
  • برخی از افراد دائما به بیماری های لثه و دندان دچار می شوند. همچنین ممکن است دندان ها و لثه ضعیفی داشته باشند. در این صورت لمینت نمی تواند گزینه خوبی برای این اشخاص باشد. 
  • لمینت چون نیاز به ظرافت و دقت بالایی دارد، اغلب هزینه آن نسبت به کامپوزیت بیشتر می باشد.
  • اگر لمینت دندان شما به هر دلیلی دچار آسیب یا شکستگی شود، لازم است تا آن را به صورت کامل تعویض نمایید، در این صورت هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. 
  • در برخی موارد مشاهده شده است که لمینت دندان همرنگ دندان اصلی نبوده و این مورد خود مشکل ساز شده است.
  • در مواردی که دندان حین لمینت نمودن آسیب ببیند، لازم است تا آن را روکش نمود یا برای دندان تاج قرار داد. در این صورت این احتمال وجود دارد تا در برابر تغییرات دمایی، دندان حساس شده و واکنش نشان دهد.

 



لمینت نمودن دندان:

برای انجام لمینت دندان در تجریش ( مراحل لمینت )  لازم است تا ابتدا لایه سطحی مینای دندان شما تراش بخورد. در این صورت زمانی که لمینت بر روی دندان نصب می شود، هیچگونه برآمدگی نخواهد داشت و عمر بیشتری نیز دارد. در مرحله بعد باید سایز و اندازه های دندان به دقت ثبت شوند تا لمینت متناسب با دندان ها تهیه گردد. در این مرحله متخصص ترمیم باید بسیار دقت داشته باشد که رنگ لمینت مطابق با رنگ دندان باشد زیرا این مورد باعث طبیعی جلوه دادن و طرح لبخند زیبا تر می شود. عموما لمینت ها در آزمایشگاه های مخصوص، به کمک تجهیزات خوب و قوی ساخته می شوند.

در طی مدت زمانی که لمینت دندان شما ساخته شود، از یک روکش موقت استفاده می گردد تا دندان تراش خورده و فاقد مینای دندان، دچار مشکل نشود. البته این روکش های موقت، برای نصب لمینت اصلی برداشته می شوند. برای نصب لمینت ها اغلب از بی حسی استفاده می شود لذا فرد متوجه درد زیادی نخواهد شد. این دردها موقتی هستند و سریعا از بین می روند. باید توجه داشت که هر اندازه تعداد لمینت ها بیشتر باشد، به همان اندازه درد های احتمالی نیز بیشتر خواهند بود.

آسیب لمینت به دندان:

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که آیا لمینت دندان به دندان های اصلی آسیب وارد می نماید یا خیر؟ به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که لمینت ها از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می نمایند. البته نباید منکر این موضوع نیز شد که اگر مینای دندان تراش بخورد، دندان ها بسیار شکننده خواهند بود. ولیکن به صورت کلی مقاومت دندان ها با این پوشش اضافی بیشتر خواهد شد.

یکی از دغدغه های افرادی که اقدام به لمینت دندان می نمایند، این مورد می باشد که لمینت ها پس از مدتی تغییر رنگ ندهند. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که لمینت ها نسبت به مینای دندان گزینه بهتری می باشند. مینا پس از مدتی تغییر رنگ داده و نیاز است تا جرم گیری شود اما لمینت ها ماندگاری بیشتری دارند. از همین رو می توان بیان داشت که لمینت ها به سختی تغییر رنگ می دهند. افرادی که بهداشت دندان و دهان خود را رعایت نمایند، کمتر دچار تغییر رنگ لمینت های دندان خود می شوند. از همین رو بیان می شود که موارد زیر می توانند بر روی تغییر رنگ تاثیر بگذارند:

  • بالا رفتن سن فرد یا افزایش مدت زمان استفاده از لمینت
  • عدم مسواک نمودن دندان ها به صورت مستمر
  • مصرف غذاهایی که رنگدانه های بسیاری دارند.
  • وارد نمودن ضربه شدید به لمینت ها
  • استفاده از خمیر دندان هایی که دارای الکل می باشند.

 



سفید نمودن لمینت دندان:

یکی از خدمات پیرامون لمینت دندان در تجریش، تمیز یا سفید نمودن آن می باشد. بسیاری از افراد تصور می نمایند که در خانه و به کمک روش های سنتی می توانند لمینت را تمیز نمایند. اما باید دقت داشته باشید که تمیز نمودن لمینت با روش های سنتی ممکن نمی باشد و حتما این کار باید توسط متخصصین صورت گیرد. اگر شما رژیم غذایی درستی را رعایت نمایید و بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کنید، می توانید تا 20 سال نیز از لمینت ها بهره ببرید. به صورت کلی باید به لمینت ها به عنوان یک لایه دائمی نگاه نمود که می توانند ضخامت دندان شما را حدود 0.5 تا 0.7میلی متر افزایش دهند.

جمع بندی: 

برای انجام لمینت دندان در تجریش محدودیت سنی وجود ندارد اما باید دقت داشته باشید که این مورد بر روی دندان های شیری انجام نمی شود. در واقع از این روش به هیچ وجه برای کودکان استفاده نمی گردد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 644]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن