تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796968551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات مثبت ثبت شرکت در دبی


واضح آرشیو وب فارسی::

دبی یکی از شهر های پرجمعیت و همچنین رو به ‌رشد در خاورمیانه می‌باشد که ویژگی‌ های شگفت‌ انگیزی در زمینه های اقتصادی دارد. با توجه به پیشرفت چشمگیر این شهر در سال‌ های اخیر، بسیاری از افراد از کشور های همسایه امارات به‌ دنبال راه‌ اندازی کسب ‌و کار در دبی هستند و همین موضوع باعث شده تا ثبت شرکت در دبی به فعالیتی پرطرف‌دار تبدیل شود. علاوه‌ بر درامد بالا، با ثبت شرکت در امارات مزایای بسیار زیادی در این زمینه شامل حال اقدام کنندگان می‌شود. ما در ادامه محتوا قصد داریم که به ‌طور کامل برای شما در رابطه با مزایای ثبت شرکت در دبی صحبت کنیم و به شما بگوییم با انجام این اقدام چه مسیری پیش روی شماست. 

 

چرا ثبت شرکت در دبی تا این حد طرف‌دار دارد؟

 

دبی به دلیل داشتن آب ‌و هوای معتدل، زیرساخت ‌های تفریحی و فرهنگی مناسب، و شرایط خوب اقتصادی، هرساله گردشگران بسیار زیادی را می‌پذیرد. همین موضوع باعث شده تا شهر دبی به یک مرکز اقتصادی بازرگانی و حتی سیاسی در خاورمیانه تبدیل شود، که راه ارتباطی مناسبی با بازار های جهانی ساخته است. دقیقاً به‌ همین دلیل است که افراد بسیار زیادی تلاش می‌کنند تا از خدمات ثبت شرکت در دبی بهره ببرند، تا بتوانند راحت‌تر به بازار های جهانی راه پیدا کنند. با توجه به وجود تحریم‌ ها برای فعالان اقتصادی در کشور ما ایران، ثبت شرکت در دبی یک راه بسیار مناسب برای فعالیت در بازار های جهانی است‌. همین موضوع باعث شده تا ایرانیان زیادی برای ثبت شرکت در دبی اقدام کنند و از مزایای شگفت ‌انگیز این اقدام بهره ببرند. 

 

 

چرا ثبت شرکت در دبی تا این حد طرف‌دار دارد؟

 

بررسی مزایای ثبت شرکت در دبی 

 

فاکتور ها و عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند به ‌عنوان مزایای ثبت شرکت در دبی شناخته شوند. هر کدام از این فاکتور ها به ‌نحوی می‌تواند شما را راضی کنند تا به ثبت شرکت در این شهر بپردازید و کسب‌ و کار خودتان را راحت‌تر به سمت پیشرفت هدایت کنید.

 

 

معاف از مالیات بودن

 

مورد اول و بسیار مهمی که می‌تواند در دسته مزایای ثبت شرکت در امارات قرار بگیرد، معاف بودن از پرداخت مالیات است. در واقع، شما برای شروع یک کسب ‌و کار نیازی به پرداخت مالیات ندارید و همین موضوع هزینه ثبت شرکت در دبی را برای شما به حداقل می‌رساند‌. پرداخت مالیات به‌ صورت سالانه هزینه ثبت شرکت در امارات را بسیار بالا می‌برد. اما با توجه به این ‌که شما در کشور امارات از پرداخت مالیات معاف شده‌اید، درآمد شما از ثبت شرکت در این کشور بسیار بالا خواهد رفت و شما نیاز ندارید تا نگران سوددهی کسب‌ و کار خود باشید. 



 

ثبت انواع گوناگون و متفاوت شرکت ‌ها 

 

مورد دیگری که می‌تواند در دسته مزایای ثبت شرکت در دبی قرار بگیرد، ثبت انواع متفاوت و متنوع شرکت ‌ها در این شهر می‌باشد. فرقی نمی‌کند که شما در چه زمینه‌ای تخصص دارید و می‌خواهید شرکت با چه فعالیتی را ثبت کنید. در شهر دبی ثبت شرکت در زمینه‌ های تجارت، کشاورزی، صنعت، آموزش، ساخت ‌و ساز، بهداشت، خدماتی، تفریحی و ... انجام می‌شود.ثبت شرکت مسئولیت محدود یا LLC   از شرکت هایی است که می توانید در امارات ثبت کنید. شما می‌توانید در هر زمینه که مد نظرتان می‌باشد در این شهر به ثبت شرکت بپردازید و روند درآمد زایی خود را شروع کنید. این‌ موضوع به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ‌ گونه محدودیت خاصی در این زمینه فعالیت خود را شروع کنید. علاوه ‌بر این موارد، با توجه به وجود زمینه ‌های متعدد فعالیت، در صورتی ‌که شما نیاز به همکاری با شرکت‌ های دیگر داشتید، با کمی تحقیق و جستجو می‌توانید یک شرکت فعال در زمینه مدنظر خودتان را پیدا کنید و به همکاری با او بپردازید. 

 

 

دریافت اقامت امارات 

 

علاوه‌ بر مواردی که ما پیشتر برای شما گفتیم، با ثبت شرکت در دبی شما می‌توانید اقامت بلند مدت این کشور را داشته باشید. برای سرمایه ‌گذارانی که به ثبت شرکت در امارات پرداخته‌اند ویزایی برای مدت ‌زمان ۵ الی ۱۰ سال صادر می‌شود. این ویزا به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا اعضای خانواده خودشان را نیز در امارات اسکان دهند. تا زمان فعالیت در شرکت و تمام شدن مدت ویزا در امارات، سرمایه گذاران می توانند از زیرساخت ‌های رفاهی بهره ببرند. 



 

موقعیت استراتژیک مناسب 

 

پیشتر برای شما گفتیم که دبی یک شهر مهم در خاورمیانه می‌باشد. علاوه ‌بر این موارد، قرار گرفتن در یک شاه‌ راه اقتصادی دریایی و همچنین زمینی باعث شده تا شهر دبی و کشور امارات به یک مرکز تجاری و بازرگانی بسیار موفق تبدیل شود. همین موارد باعث شده تا با ثبت شرکت در دبی امکان رشد سریع فراهم شود. برای مثال اگر شما در نمایشگاه‌ های امارات شرکت کنید، می‌توانید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان خارجی زیادی از خدمات شرکت شما مطلع خواهند شد. همین موضوع ممکن است باعث شود تا شما پیشنهادات همکاری از سراسر جهان دریافت کنید و در ادامه کسب ‌و کار خودتان را گسترده‌تر کنید. این فرصت یک فرصت استثنایی و بسیار عالی برای افرادی است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن به بازار های جهانی دست پیدا کنند.

 

 

بررسی مزایای ثبت شرکت در دبی

 

حمایت صددرصد دولت در رابطه با ثبت شرکت در دبی 

 

فرقی نمی‌کند که شما تبعه چه کشوری هستید و می‌خواهید به ثبت شرکت در دبی در چه زمینه ای بپردازید، دولت و بانک‌ های امارات همواره از شما حمایت می‌کنند و  تسهیلات گوناگون را برای شما در نظر گرفته‌اند‌‌. تعداد بسیار زیادی از بانک ‌هایی که در شهر دبی و کشور امارات فعالیت می‌کنند تسهیلات بسیار باکیفیت و مناسبی را به مدیران کسب‌ و کار اعطا می‌کنند تا روند پیشرفت برای آن ‌ها هموارتر شود. 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 622]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن