تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797618120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع تمیزکننده سرویس بهداشتی با تخفیف‌های متنوع اسنپ مارکت


واضح آرشیو وب فارسی::

تمیزکردن سرویس بهداشتی احتمالا یکی از سخت‌ترین بخش‌های کار خانگی‌ست؛ اما هیچ راه فراری برای آن وجود ندارد. هرچه بیشتر این کار را پشت گوش بیندازید، احتمالا مجبور می‌شوید وقت بیشتری برای آن صرف کنید.

پس اگر قرار است امروز این کار را انجام دهید، همین الان بلند شوید و دست‌به‌کار شوید. البته بهتر است ابتدا این مطلب را بخوانید و بعد مثل یک قهرمان به جان سرویس بهداشتی بیفتید؛ چراکه می‌خواهیم در این مقاله شما را با چند شوینده مناسب برای شستشوی سرویس بهداشتی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که استفاده از یک شوینده مناسب می‌تواند وقت کمتری از شما بگیرد؛ به این ترتیب باعث می‌شود لحظات کوتاه‌تری را در سرویس بهداشتی بگذرانید.



 اگر از لکه‌های روی سرویس متنفر هستید و می‌خواهید خیلی زود شرشان را از روی سرویس شما کم کنند، با ادامه این مطلب همراه باشید. در پایان این مطلب، شما هم با چند شوینده آشنا خواهید شد و هم یک راه ساده برای تهیه این محصولات پیدا خواهید کرد و همچنین میتوانید قیمت انواع شوینده های سرویس بهداشتی را از اسنپ مارکت چک کنید و بهترین گزینه را آنلاین و با تخفیف بخرید.

ویژگی‌های اساسی یک پاک کننده سرویس 

صحبت‌کردن درباره توالت و مواد شوینده سرویس بهداشتی، قطعا نمی‌تواند در دسته مکالمات شیرین و جذاب قرار گیرد؛ ولی این موضوع آن‌قدر مهم است که ما و شما را در این مقاله گرد هم آورده است! پس بدون هیچ معطلی سراغ اصل مطلب می‌رویم؛ یک ماده شوینده خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ به‌طور کلی سه ویژگی زیر از مهم‌ترین موارد هستند:

  • باید بتواند به از بین بردن میکروب‌ها کمک کند؛
  • استفاده از آن ایمن باشد؛
  • با کم‌ترین تلاش، لکه‌ها را از بین ببرد.

یک ضد عفونی کننده سرویس چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

 

زمانی که تصمیم می‌گیرید برای تمیزکردن سرویس بهداشتی خود یک ماده شوینده مناسب بخرید، احتمالا مهم‌ترین دغدغه شما توانایی بالای این ماده شوینده در ضدعفونی‌کردن سرویس شماست؛ با این حال در کنار این ویژگی بد نیست به چند نکته دیگر هم توجه داشته باشید:

  • به مواد تشکیل‌دهنده آن توجه کنید. برخی از مواد مثل سفیدکننده‌ها برای از بین ‌بردن لکه‌های جان‌سخت و همچنین ضدعفونی‌کردن سرویس عالی هستند؛ با این حال ممکن است نتوانید خیلی با بوی شیمیایی آن کنار بیایید.
  • اگر مایعی که از آن استفاده می‌کنید بی‌رنگ باشد، متوجه نمی‌شوید دقیقا در کدام قسمت از سرویس ریخته شده است. این مسئله احتمالا باعث می‌شود از مایع بیشتری استفاده کنید.
  • بد نیست به شکل ظرف هم دقت کنید. ظرف مایع شوینده باید به‌شکلی طراحی شده باشد که استفاده از آن را راحت کند.

سفید کننده و جرم گیر سرویس

دو عبارتی که ممکن است هنگام خرید یک پاک‌کننده سرویس به آن‌ها برخورد کنید، سفیدکننده و جرم‌گیر است. توجه داشته باشید که همه شوینده‌های سرویس بهداشتی دارای سفیدکننده نیستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید حتما از سفیدکننده استفاده کنید، به برچسب‌ محصولات توجه کافی داشته باشید. 

مواد شیمیایی قوی مثل سفیدکننده‌ها باید در فضایی با تهویه مناسب و دور از دسترس کودکان استفاده شوند. همچنین از یاد نبرید، محصولاتی که دارای سفیدکننده هستند، نباید با سایر پاک‌کننده‌ها مخلوط شوند؛ چراکه باعث ایجاد گازهای مضر و سمی می‌شوند.

جرم‌گیرها هم یکی دیگر از انواع پاک‌کننده‌های سرویس بهداشتی هستند. به‌طور کلی این نوع از پاک‌کننده‌ها برای از بین بردن جرم‌هایی که به دلیل سختی آب ایجاد شده‌اند، به کار می‌روند؛ با این حال حتما هنگام خرید هر محصولی، روی آن را بخوانید تا متوجه کاربرد اصلی و نحوه استفاده درست آن شوید.

خوشبوکننده و بوگیر فراموش نشود!

بیایید کمی با هم خودمانی‌تر صحبت کنیم؛ سرویس بهداشتی یک مکان عالی برای فکرکردن است. این‌طور نیست؟ ولی یک ویژگی بد دارد و آن هم این است که اصلا جای خوبی برای نفس‌های عمیق و آه‌کشیدن نیست! اصلی‌ترین دلیل آن هم بوی ناخوشایندی‌ست که در فضا وجود دارد. اولین راه‌ حلی که به ذهن می‌رسد، استفاده از یک خوشبوکننده و بوگیر است. با استفاده از این محصولات، لحظات خوشایندتری را سپری خواهید کرد. 

پس حتما زمانی که تصمیم می‌گیرید چند پاک‌کننده مختلف برای سرویس بهداشتی خود بخرید، از خرید خوشبوکننده غافل نشوید. احتمالا قرار است تصمیمات مهمی را در این فضای عطرآگین اتخاذ کنید!

یک سرویس بهداشتی تمیز و دوست‌داشتنی با کمک اسنپ مارکت

برای تمیزکردن سرویس بهداشتی نیاز به مواد شوینده دارید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید می‌توانید این مواد شوینده را هم به‌صورت کاملا اینترنتی بخرید. اسنپ مارکت یک فروشگاه آنلاین است که فرایند خرید را برای شما آسان می‌کند. در این فروشگاه می‌توانید اقلام متفاوتی را برای تبدیل سرویس‌بهداشتی‌‌تان از لولو به هلو تهیه کنید!



زمانی که تصمیم می‌گیرید این وسایل را بخرید، با نام‌های گوناگونی روبه‌رو می‌شوید. برای مثال پاک‌کننده، ضدعفونی‌کننده، سفیدکننده، جرم‌گیر و غیره. شرکت‌های زیادی در این حوزه به تولید محصول پرداخته‌اند. یکی از اهداف اسنپ مارکت این است که بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها را در هر زمینه‌ای برای شما فراهم کند. در ادامه با برخی از اقلامی که می‌توانید برای سرویس بهداشتی خود از این فروشگاه تهیه کنید، آشنا می‌شوید.

  • مایع پاک‌کننده سرویس بهداشتی من
  • مایع اسیدی پاک‌کننده سرویس بهداشتی رافونه
  • افشانه پاک‌کننده حمام پاورسیف
  • مایع پاک‌کننده کاشی و وان ایکومویست
  • اسپری تمیزکننده کاشی و وان ایکومویست
  • اسپری تمیزکننده من
  • سفیدکننده و ضدعفونی‌کننده فدیشه
  • مایع سفیدکننده تاژ
  • مایع سفیدکننده میامی
  • مایع سفیدکننده تست
  • مایع سفیدکننده غلیظ و معطر گلرنگ
  • مایع جرمگیر نویتکس
  • مایع جرمگیر وایتکس
  • اسپری جرم‌گیر سرویس بهداشتی دیاموند
  • مایع جرم‌گیر و سفیدکننده سرویس بهداشتی پاکناز
  • مایع جرم‌گیر سرویس بهداشتی میامی
  • اسپری خوشبوکننده کاسپین 
  • اسپری خوشبوکننده هوا زی‌وی
  • اسپری خوشبوکننده لاتراس
  • خوشبوکننده هوا لویس
  • خوشبوکننده هوا شمیم

چرا باید از اسنپ مارکت خرید کنید؟

علاوه‌بر تنوع کالایی که در اسنپ مارکت می‌بینید، این فروشگاه مزیت‌های دیگری هم دارد. یکی از مزیت‌های اصلی این فروشگاه تخفیف‌های متفاوت آن است. شما در هر روز، هفته یا ماه می‌توانید کالای خود را با  کمک طرح‌های تخفیفی تهیه کنید.

همچنین خرید از این فروشگاه آسان است. با اسنپ مارکت با ایستادن در صف‌های طولانی خداحافظی کنید؛ با ترافیک خداحافظی کنید؛ با آلودگی خداحافظی کنید؛ با اتلاف وقت خداحافظی کنید؛ خلاصه یک گودبای‌پارتی حسابی راه بیندازید!

حالا که تا انتهای این مقاله همراه بودید، وقت آن رسیده است که انگشت مبارکتان را در سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت بچرخانید؛ چند ماده شوینده بخرید؛ خریدتان را در منزل تحویل بگیرید؛ به جان سرویس بهداشتی خود بیفتید و در زمان کوتاهی سرویس خود را به بهشت تبدیل کنید. راستی گودبای‌پارتی یادتان نرود؛ هم برای خداحافظی با مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم و هم برای قدردانی از خودتان برای به‌اتمام‌رساندن این مرحله سخت از تمیزکاری خانه! 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 404]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن