تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798063935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترفند های طراحی اسپیس فریم نمایشگاهی جذاب


واضح آرشیو وب فارسی::

 

اسپیس فریم نمایشگاهی، برای افرادی که به دنبال راه انداختن یک غرفه برای خودشون هستن مناسب هست. ساختار این اسپیس فریم شباهت خیلی زیادی به داربست داره و عمدتا با جوش دادن چندین لوله و میله به هم، اون رو میسازن. حالا هر چقدر متریال و ابزار مورد استفاده در ساختار اسپیس فریم کیفیت بیشتری داشته باشه، میتونه روی استحکام و زیبایی ظاهری اسپیس فریم تاثیر مستقیم بزاره؛ بنابراین سازندگان اسپیس فریم میتونن این سازه رو در هر شکل و کیفیتی بسازن و محدودیتی توی این زمینه وجود نداره. برای خرید و فروش اسپیس لینک قبل را کلیک کنید.



از اونجایی که اسپیس فریم در مقابل چشمان مشتریان قرار میگیره، جذابیت ظاهری اهمیت بسیار زیادی براش داره. اگه اسپیس فریم مورد نظرتون از جذابیت و زیبایی کافی برخوردار نیست، شاید هیچوقت شانس موفقیت حداکثری رو توی این غرفه نداشته باشین؛ چون در دوران امروزی، مشتریان به اندازه خیلی بیشتری به ظاهر غرفه ها و فروشندگان مختلف نگاه میکنن و جذابیت اسپیس فریم تاثیر مستقیم روی تعداد فروش یا تاثیر گذاری تبلیغاتی اون داره. برای افزایش ضریب موفقیت، در ادامه قصد داریم بهترین ترفندهای طراحی اسپیس فریم نمایشگاهی جذاب رو براتون شرح بدیم:

  1. اسپیس فریم با ساختار متفاوت بسازید

امروزه تعداد افرادی که به دنبال ساخت اسپیس فریم هستن به قدری زیاده که میتونید هر طرح رو توی نمایشگاه های مختلف مشاهده کنین. برای اینکه ظاهر اسپیس فریم شما متفاوت و خاص باشه، بهتره از ایده های جذاب و جالب کمک بگیرین و اون رو به سازنده ارائه بدین. معمولا داربست های نمایشگاهی که ساختار و شکل متفاوتی دارن، سریع تر میتونن مشتریان مخصوص خودشون رو جذب کنن و هیچ مشکلی برای رقابت با غرفه های دیگه ندارن.

  1. به تطابق ظاهر اسپیس فریم با تم نمایشگاه دقت کنید

اگه رنگ و ساختار اسپیس فریم نمایشگاهی شما با فضای نمایشگاه تطابق نداشته باشه، ممکنه مشکلاتی رو براتون به وجود بیاره. برای مثال، شما نباید از طرح و ساختار فانتزی برای اسپیس فریم توی نمایشگاه علمی استفاده کنین؛ چون مخاطبان شما در اون نمایشگاه علمی، افرادی هستن که به علم، دانش و مفهوم اسپیس فریم اهمیت بیشتری میدن. سازگاری ساختار و شکل اسپیس فریم با نمایشگاه به عهده شما هست و سازنده اسپیس فریم تنها میتونه کارهایی رو که بهش گفتین، انجام بده.

  1. از چراغ ها و لایترها استفاده کنید

ترفند دیگه ای که میخوایم به شما پیشنهاد بدیم، استفاده از چراغ های مختلف هست. هر چقدر محیط اسپیس فریم شما نورانی و شفاف تر باشه، بهتر میتونه نظر مخاطبانتون رو جلب کنه؛ بنابراین بهتره از تعداد زیادی چراغ قدرتمند استفاده کنین تا محیط اسپیس فریم شما جالب توجه همه مخاطبان حاضر در نمایشگاه باشه. استفاده از بنرهای بک لایت برای معرفی کسب و کار و غرفه هم میتونه تا اندازه زیادی روی بازده غرفه شما تاثیر داشته باشه؛ پس بهتره ازش غافل نشین.

چگونه میتوان در نمایشگاه غرفه اسپیس فریم رزرو کرد؟

شما برای اینکه توانایی ساخت یا اجاره اسپیس فریم توی یک نمایشگاه رو داشته باشین، باید کارهایی رو انجام بدین. در حال حاضر تعداد نمایشگاه هایی که اسپیس فریم های خودشون رو به افراد مختلف اجاره میدن، بسیار زیاد هست؛ بنابراین شما میتونین با خیال راحت نسبت به اجاره اسپیس فریم مورد علاقه خود در یک نمایشگاه مرتبط اقدام کنین. با توجه به اینکه همه نمایشگاه ها دارای وبسایت و صفحات مجازی رسمی هستن، شما میتونین شرایط اجاره انواع اسپیس فریم توی هر کدوم رو از خودشون بپرسین و کارتون رو تسهیل کنین. برای تهیه غرفه اسپیس لینک قبل را کلیک کنید.

عمده نمایشگاه هایی که بستر اجاره اسپیس فریم رو برای مخاطبانشون فراهم کردن، انواع مختلفی از این داربست های نمایشگاهی رو دارن. به طوری که شما میتونین گزینه متناسب با خواسته ها و هدفی که دارین رو از بین تمام اسپیس فریم های موجود انتخاب کرده و اون رو اجاره کنین؛ بنابراین توصیه میکنیم قبل از اینکه برای اجاره یک اسپیس فریم اقدام کنین، حتما محل نمایشگاه، فضای نمایشگاه و منطقه اسپیس فریم رو از نزدیک ببینید و بعد تصمیم بگیرید.



شرایط اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

حالا که اطلاعات کافی در زمینه اسپیس فریم دارین، نوبت به ارائه شرایط اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی میرسه. قطعا هر کدوم از نمایشگاه هایی که اسپیس فریم اجاره میدن، شرایط متنوعی برای مشتریان مشخص میکنن؛ چون ابعاد، کیفیت متریال ها، محل قرار گیری، موضوع نمایشگاه، تعداد بازدیدکنندگان و ده ها عامل دیگه روی شرایط اجاره اسپیس فریم تاثیر داره. با این حال اجاره اسپیس فریم بیشتر از خرید اسپیس فریم طرفدار داره و به اعتقاد خیلی از مخاطبان، صرفه اقتصاد بیشتری داره. برای اجاره اسپیس لینک قبل را کلیک کنید.

در حال حاضر بهترین مرکز اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی که میتونین بهش مراجعه کنین، اسپیس سازان کوثر هست که در شهر تهران فعالیت میکنه و شخصا تمام اسپیس فریم ها رو میسازه. با توجه به شرایط عالی و امکانات ویژه ای که اسپیس سازان کوثر در اختیار مشتریانش قرار داده، به جرئت میتونیم این شرکت رو بهترین مرکز اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی بنامیم. برای اطلاع از قیمت و شرایط اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی شرکت اسپیس سازان کوثر، به وبسایت رسمی این شرکت معتبر مراجعه کنین و در بخش اجاره اسپیس فریم، شرایط اجاره سازه مورد علاقه خودتون رو مشاهده کنین.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1413]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن