تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796991741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفروش ترین قالب فروشگاهی در ایران چیست ؟


واضح آرشیو وب فارسی::

امروز قصد داریم به نقل از سایت کیت وردپرس پرفروش ترین و پر استفاده ترین قالب فروشگاهی در ایران رو بشناسیم اگر علاقه مند به طراحی سایت هستید یا کنجکاوید بدونید چه قالب فروشگاهی بیشترین استفاده رو در بین سایت های ایرانی داشته حتماً تا آخر این مقاله جذاب همراه ما باشید.



قالب فروشگاهی سایت چیه؟

اگر کمی در حوزه طراحی سایت اطلاعات داشته باشید حتماً می دونید که هر وبسایتی یک قالب متفاوت دارد مثل شکل وبسایت فروشگاهی دیجی کالا با شکل وبسایت آپارات متفاوت است پس در نتیجه میگیم که قالب های آنها باهم متفاوت هستند حالا در این بین اکثر وبسایت ایرانی و خارجی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده اند

وردپرس یک سیستمی هست که می تونید با استفاده از آن بدون کدنویسی و رایگان سایت راه اندازی کنید. برای یادگیری وردپرس به صورت کاملاً رایگان می تونید از دوره آموزش وردپرس پیشرفتهکیت وردپرس استفاده کنید ما برای سیستم وردپرس قالب های مختلفی داریم که در سایت بزرگ themeforest هر قالبی فکرش رو بکنید به فروش می رسد و اکثر قالب های آن فارسی سازی شده و در سایت های فروش قالب ایرانی قرار می گیرد.

پرفروش ترین قالب فروشگاهی در ایران چیست؟

خب حالا که با قالب های فروشگاهی وردپرس آشنا شدید شاید برایتان جالب باشد بدونید پرفروش ترین قالب فروشگاهی در ایران چیست؟

پرفروش ترین قالب فروشگاهی در ایران قالب وودمارت است قالب وودمارت یک قالب خارجی است که اولین بار در سایت تم فارست منتشر شد و بعضی از سایت های فروش قالب فارسی زبان آن را خریداری کرده و با سایت های فارسی سازگار کردند و حالا افراد زیادی از این قالب برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنند.

قالب وودمارت چرا اینقدر محبوب است ؟

از اونجایی که قالب وودمارت امکانات بسیار زیادی دارد و با افزونه های صفحه ساز معروف ویژوال کامپوزر و المنتور هم سازگار است افراد زیادی ترجیح می دهند از این قالب فروشگاهی حرفه ای استفاده کنند.

قالب وودمارت تنطیمات بسیار زیادی دارد و دست شما برای داشتن یک فروشگاه متفاوت باز است و مثل بقیه قالب های فروشگاهی محدودیت های کمتری دارد.

مثلا اگر بخواهیم چند نمونه از قابلیت های این قالب رو بگیم می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • قابلیت بلاک html برای ساخت بخش های مختلف سایت
  • هدرساز پیشرفته و حرفه ای
  • المان های اختصاصی خیلی کاربردی و باحال المنتور
  • قابلیت سفارش سازی بیشتر فروشگاه نسبت به قالب های رقیب
  • و...


چطور با قالب وودمارت دیجی کالا رو طراحی کنیم؟

عنوان این بخش شاید کمی اغراق آمیز باشد اما شما می تونید تا حدود بسیار زیادی با استفاده از قالب وودمارت یک سایت مشابه دیجی کالا راه اندازی کنید و محصولات زیادی رو در آن به فروش برسانید 

در نگاه اول شاید این کار بسیار پیچیده به نظر برسد و بسیاری از افراد باور نکنند اما شما با دیدن آموزش اصولی می تونید وبسایت های بسیار حرفه ای با این قالب راه اندازی کنید که همه تعجب کنند. حالا شاید براتون سوال باشه چطور در این حد قالب وودمارت رو حرفه ای یاد بگیریم که بتونیم وبسایتی مشابه دیجی کالا با آن راه اندازی کنیم.

شما می تونید با آموزش قالب وودمارتسایت کیت وردپرس به صورت کامل به این قالب مسلط شوید و فروشگاه های بی نظیری با آن راه اندازی کنید

در دوره آموزش قالب وودمارت سایت کیت وردپرس شما یاد می گیرید یک سایت مشابه دیجی کالا راه اندازی کنید و صفحه محصول آن را طبق سلیقه خودتون سفارش سازی کنید.

چگونه با راه اندازی سایت فروشگاهی پول دربیاریم؟

اگر به شما بگم که فقط سایت دیجی کالا در یک روز از یک محصول به اندازه کل یک پاساژ بزرگ در تهران درآمد دارد شاید باور نکنید اما این حقیقت دارد و روزانه تراکنش های میلیاردی داخل دیجی کالا جا به جا می شود چرا که افراد زیادی مثل خود من خریدهای خودشون رو از طریق اینترنت انجام میدن و چون دیجی کالا بین مردم برند شده اکثر افراد از این سایت کالاهای موردنیاز خودشون رو تهیه می کنند.

پس شما می تونید با فروش یک یا چند محصول خاص در وبسایت به فروش های بالایی برسید و کلاً کسب و کار سنتی رو کنار بزارید البته این به معنی راحت پولدار شدن از وبسایت نیست پس فکر نکنید اگر امروز سایت زدید قراره دو هفته دیگه فروش های میلیونی داشته باشید. برای کسب درآمد از وبسایت صبوری و تلاش مستمر بسیار مهم است.

چطور فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنم؟

همونطور که در بخش بالا توضیح دادیم شما برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می تونید اول از همه از آموزش وردپرس رایگان سایت کیت وردپرس استفاده کنید سپس سراغ انتخاب یکی از قالب های فروشگاهی مثل وودمارت بروید و با آموزش های جامع مثلا آموزش قالب وودمارت یک فروشگاه کامل راه اندازی کنید و محصولات خودتون رو داخل سایت اضافه کنید.



چقدر زمان می بره از فروشگاهم پول دربیارم؟

بستگی به تلاش و تخصص شما در حوزه اینترنت داره این نکته رو فراموش نکنید که بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی قرار نیست خود وبسایت برای شما بفروشه باید روی سئو و بهینه سازی وبسایت کار کنید تا در نتایج گوگل دیده شوید مثلا الان دیجی کالا میلیاردی برای سئو سایت خودش هزینه میکنه به همین دلیله که درآمد بسیار زیادی داره و شما هر محصولی رو داخل گوگل سرچ کنید می بینید که در نتیجه های اول حضور داره و از این طریق فروش زیادی رو ثبت میکنه

سئو اهمیت زیادی در فروش دارد!

ما در دوره آموزش سئو کیت وردپرس به صورت کامل توضیح دادیم که چطور یک وبسایت رو بعد از راه اندازی سئو کنید و با تمام کلمات مهم و پرفروش خودتون رتبه های اول گوگل رو کسب کنید و فروش خودتون رو هر روز افزایش دهید. در کل سئو خودش به تنهایی یک مهارت پولساز است که می تونید با یادگیری آن به افراد زیادی کمک کنید تا مشتریان هدفمند زیادی رو از طریق گوگل جذب کنند.

جمع بندی مقاله پرفروش ترین قالب فروشگاهی ایران

خب پس در این مقاله با پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس آشنا شدیم و یاد گرفتیم چطور ما می تونیم سیستم وردپرس رو به صورت کاملا رایگان یاد بگیریم و در آخر برای خودمون یک فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا راه اندای کنیم. در نهایت اهمیت سئو و بهینه سازی سایت رو هم در فروش و کسب وکارهای اینترنتی متوجه شدیم.

منبع : سایت کیت وردپرس

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 879]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن