تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798188434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوازم آرایش ضد حساسیت و لوازم آرایش ضروری


واضح آرشیو وب فارسی::



به طور کلی لوازم آرایش ضد حساسیت به نسبت سایر محصولات زیبایی، محرک‌های کمتری دارند. در لوازم آرایش ضد حساسیت از فرمولاسیون ملایم‌تر، حاوی مواد معدنی و بدون عطر ساخته می‌شود. در این مقاله وبسایت مدیسو، درباره مشخصات لوازم آرایش ضد حساسیت  و 6 لوازم آرایش ضروری که حتما باید داشته باشید صحبت کرده است.

تشخیص پوست حساس

از مشخصات پوست حساس این است که به یک ماده یا آب و هوای جدید واکنش نشان دهد. همچنین ممکن است، پس از استفاده از یک محصول جدید، دچار قرمزی، سوزش و در موارد شدید پوسته پوسته شدن پوست را تجربه کنید. 

یکی از رایج‌ترین عوامل تحریک و ایجاد حساسیت در پوست، عطری بودن محصول مورد استفاده است. برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی در فرمولاسیون خود از رایحه‌های طبیعی یا روغن‌های معطر استفاده می‌کنند. اگر در هنگام استفاده از این نوع محصولات معطر، دچار قرمزی یا خارش می‌شوید یعنی به آن‌ها حساسیت دارید یا پوستتان حساس است. به علاوه اگر تمایل دارید از آسیب و حساسیت احتمالی، جلوگیری کنید بهتر است از لوازم آرایش ضدحساسیت استفاده کنید.

چه موادی باعث ایجاد حساسیت می‌شوند؟

در هنگام خرید لوازم آرایش ضد حساسیت، باید دقت کنید که در ترکیبات محصول موارد زیر وجود نداشته باشد:

  • رایحه (مصنوعی یا طبیعی)
  • ضد آفتاب‌های شیمیایی در کرم پودرها
  • مواد نگهدارنده مانند پارابن، دیازولیدینیل اوره، بنزیل الکل، بوتیل پارابن، پروپیل پارابن، فرمالدئید
  • رتینول
  • آلفا هیدروکسی اسیدها
  • روغن ضروری

پوست هر شخص منحصر به فرد است و ممکن است چیزی که باعث تحریک پوست شما می‌شود، برای شخص دیگری مناسب باشد. همچنین از نظر متخصصان پوست عصاره‌هایی مانند شیرین بیان و بابونه برای اکثر پوست‌ها مناسب هستند.

در ادامه 6 لوازم آرایش ضروریکه در کیف لوازم آرایش هر خانمی باید باشد را توضیح می‌دهیم.

 

کرم پودر

پوست صاف، بدون لک و با رنگ مناسب از مهم‌ترین دلایلی است که هر خانمی آرایش می‌کند. همچنین سخت‌ترین قسمت آرایش، انتخاب رنگ مناسب با بافت و پوشش خوب کرم پودر است. در انتخاب کرم پودر باید به نوع پوست که چرب، خشک، معمولی یا حساس را توجه داشته باشید. برای انتخاب رنگ کرم پودر، به رنگ گردنتان توجه کنید؛ زیرا رنگ گردن به رنگ بدن نزدیک‌تر است.

کانسیلر

آکنه، حلقه‌های تیره زیر چشم، جای زخم و جوش روی صورت تنها با کرم پودر پوشیده نمی‌شود. همچنین زیر چشم را به هیچ عنوان با کرم پودر نپوشانید؛ زیرا بافت کرم پودر سنگین است و باعث چین و چروک می‌شود. اما کانسیلر با فرمولاسیون سبک اما با پوشش کامل و شفاف است. همچنین توجه داشته باشید که هنگام خرید کانسیلر، رنگ آن با رنگ کرم پودر نزدیک باشد.

رژگونه

به دلیل استفاده از کرم پودر و کانسیلر، چهره شما تقریبا یک رنگ و صاف دیده می‌شود. در اینجا می‌توانید با استفاده از رژگونه، در ظاهرتان کمی رنگ ایجاد کنید. همچنین استفاده از رژگونه باعث می‌شود که برجستگی گونه شما بیشتر دیده شود و چهره‌ی شما خوش‌رنگ و لعاب باشد. انواع رژگونه‌ای که می‌توانید استفاده کنید به صورت استیک، پودر و مایع موجود است. توصیه می‌کنیم که بدون توجه به فرم صورت، رژگونه را از سیب گونه به سمت خط رویش مو بکشید.

ریمل

مژه‌های بلند، پرپشت و فر می‌تواند نگاهی جادویی در چشمان شما ایجاد می‌کند. حتی در صورتی که نمی‌خواهید آرایش کاملی داشته باشید، استفاده از ریمل می‌تواند چهره شما را شاداب نشان دهد. اگر مژه‌های روشن یا کوتاهی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از ریمل را در روزمره خود داشته باشید.

خط چشم

بهترین روش برای فرم دادن به چشم، استفاده از خط چشم است و می‌تواند تاثیر به سزایی در چهره شما داشته باشد. انواع مدل‌های خط چشم در حالت‌های مختلف مانند ماژیکی، مویی و نمدی موجود است که بسته به سلیقه و راحتی می‌توانید انتخاب کنید. معمولا اکثر خانم‌ها از خط چشم مشکی استفاده می‌کنند، اما اگر پوست روشنی دارید از رنگ‌های قهوه‌ای یا خاکستری تیره برای ایجاد جلوه طبیعی می‌توانید استفاده کنید.

رژ لب

محبوب‌ترین قسمت آرایش برای هر خانم، رژ لب است. فرقی نمی‌کند از نوع براق، مخملی یا مات استفاده می‌کنید؛ مهم این است که استفاده از آن به جذابیت شما اضافه می‌کند. البته توصیه می‌کنیم نسبت به فصل، برای نیمه اول سال از رژ لب مایع با رنگ‌های روشن و برای نیمه دوم سال، از رژ لب مات با رنگ‌های تیره استفاده کنید.

 

در آخر باید اضافه کنیم که مهم‌ترین قسمت آرایش شما، داشتن پوست صاف و سالم است. برای داشتن چنین پوستی،به مقالات ما در سایت مدیسو مراجعه کنید. ما در مقالات بسیاری درباره روتین پوستی روزانه، بهترین میسلار واتر ها و نحوه فیشیال در خانه توضیح داده‌ایم.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1049]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن