تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796412949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکوراسیون اداری لوکس با تخفیفات ویژه در طراحی داخلی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و اجرای دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک ، با بهترین کیفیت ها و متریال ها و در کوتاه ترین زمان و با کم ترین قیمت آماده ارائه بهترین خدمات به کارفرمایان عزیز خود با تضمین و خدمات و تخفیفات ویژه میباشد . 

بهترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران : 09125754921

ترفندهایی برای دکوراسیون اداری لوکس :

استفاده از انواع پارتیشن ها به جای دیوارها 

یکی از ترندهای روز در طراحی فضای اداری که در شرکت ها و کمپانی های لوکس به ویژه بسیار محبوب می باشد ، استفاده از انواع پارتیشن ها برای جداسازی فضاهای مختلف از یکدیگر و حذف دیوارها می باشد . درواقع در گذشته میان تمامی اتاق های مربوط به کارمندان دیوار و درب وجود داشت و کمتر فضایی برای کار اشتراکی ایجاد می شد اما امروزه کار تیمی و اشتراکی دارای اهمیت زیادی شده است و به همین منظور دیوارها از میان برداشته شده و کارمندانی که دارای کار یکسان و هم راستایی می باشند در یک محیط و با یکدیگر کار می کنند . این کار باعث افزایش کار تیمی و هماهنگی و همکاری بیشتر میان کارمندان در یک اداره می شود . در این اداره ها برای جداسازی فضاهایی مانند اتاق جلسه از دیگر اتاق ها و فضاها از پارتیشن ها استفاده می شود . پارتیشن ها دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله ی آن ها می توان به پارتیشن های آلومینیومی ، پارتیشن چوبی ، پارتیشن شیشه ای و ... اشاره نمود که هر کدام می توانند در سبک های مختلفی از دکوراسیون با ویژگی های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند . در واقع این پارتیشن ها به فضای اداری شما جلوه ای مدرن و لوکس می بخشد و می تواند تاثیر خوبی روی نظر افراد و مشتریان بگذارد .

استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون فضا

یکی از راهکارهای لوکس نشان دادن فضای اداری که هزینه ی زیادی را متحمل نمی کند ، استفاده از رنگ های مناسب می باشد . درواقع ترکیب رنگ هایی که با یکدیگر در فضا استفاده می کنید می تواند تاثیر زیاد و مستقیمی روی چگونگی محیط و دکوراسیون اداری می گذارد . از جمله ی ترکیب رنگ هایی که در فضای اداری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به ترکیب رنگ های خنثی مانند سفید ، کرم و طوسی با رنگ هایی مانند آبی ، سبز ، نارنجی ، زرد ، قرمز و ... اشاره نمود . ترکیب رنگ هایی این چنینی باعث شیک بودن و در عین ساده بودن باعث پویایی بیشتر فضاها می شود و انرژی مثبت و امروزی بودن را در آن ایجاد می کند . ترکیب رنگ هایی مانند کرم با قهوه ای نیز از ترکیب رنگ های محبوب برای دکوراسیون اداری می باشد که بیشتر برای فضاهایی مانند دفتر وکالت و امثالهم مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از اکسسوری ها 

استفاده از اکسسوری ها و عناصر تزیینی مختلف برای یک فضا باعث جان گرفتن آن فضا می شود . درواقع اکسسوری ها به دلیل ویژگی های ظاهری خاصی که دارند ، باعث شیک تر دیده شدن فضا نیز می شوند . از جمله عناصر دکوراتیوی که می توان در فضای اداری استفاده نمود می توان به تابلوها ، گلدان ها ، چراغ های ال ای دی و تزیینی ، پوسترها و ... اشاره نمود . نکته ای که در این میان حائز اهمیت است این است که تمامی این عناصر باید با توجه به سبک دکوراسیون فضا و رنگ ها و متریال های دیگری که در فضا مورد استفاده شده اند انتخاب و استفاده شوند . از طرفی برای تاثیر بیشتر بهتر است که از پوسترها و تابلوهایی استفاده شود که طرح آن ها با کاری که شرکت ارائه می دهد همخوانی داشته باشد . برای مثال اگر شرکت مربوط به معماری و کارهای ساختمانی می باشد می توان از پوستر ساختمان های معروف دنیا روی دیوار استفاده نمود . 

 

ایجاد شاخص ها و هایلایت هایی در فضا

یکی از ترفندهایی که باعث خاص تر و منحصر به فردتر شدن دکوراسیون اداری می شود ، هایلایت کردن قسمتی از فضا و شاخص کردن آن می باشد . در دکوراسیون اداری امروزه می توان این کار را به وفور مشاهده کرد . از جمله کارهایی که برای شاخص کردن قسمتی از فضا می کنند می توان به رنگ کردن در یا قاب ورودی یک فضا ، رنگ آمیزی متفاوت گوشه ای از دیوار ، ایجاد فضاهای مختلف به وسیله ی رنگ آمیزی در یک فضا و ... اشاره نمود . همچنین گاهی با ایجاد رنگی مختلف و ایجاد هایلایت روی دیوار به نشان دادن راه های مختلف رسیدن به اتاق ها و فضاهای موردنظر افراد در اداره نیز پرداخته می شود .

نکات قابل توجه برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب :

توجه به بودجه ی کارفرما

یکی از مهمترین نکاتی که می تواند تعیین کننده ی چگونگی دکوراسیون فضای یک اداره باشد بودجه ای است که کارفرما در میان می گذارد . درواقع باید در ابتدا این بودجه را بررسی نموده و با توجه به نیاز اداره و کارهایی که لازم است انجام شود بودجه تقسیم بندی شده و با برنامه ریزی درست و مناسب بودجه صرف طراحی دکوراسیون اداره شود . این کار باعث صرف مناسب هزینه ها و جلوگیری از هدر رفتن آن می شود . این نکته از این نظر اهمیت دارد و باید در همان ابتدا قبل از طراحی دکوراسیون مورد بررسی قرار بگیرد چرا که حتی اگر طراح بهترین طرح را بکشد ، اگر نتوان بودجه ی مورد نظر برای آن تهیه نمود قابل اجرا نمیباشد . 

آگاهی از ترندهای روز دنیا 

استفاده از ترندهای روز و خلق طرح ها و فضاهایی که تجربه ی طراحان نشان داده استفاده از آن ها رفاه کارمندان را تامین می کند می تواند روی راندمان کاری کارمندان تاثیر مثبت بگذارد . درواقع استفاده از ترندها باعث امروزی و مدرن تر دیده شدن فضای اداره نیز می شود و آن را در نگاه مشتریان بهتر جلوه می دهد . به همین دلیل برای داشتن یک دکوراسیون مناسب باید حتما از مهندسینی حرفه ای ، باتجربه و آگاه به اطلاعات روز کمک بگیرید تا نتیجه ی نهایی رضایت بخش باشد .

توجه به کار و خدماتی که شرکت ارائه می دهد

مهمترین چیزی که می تواند روی کیفیت دکوراسیون اداری تاثیر بگذارد این است که تمامی عناصر و فضاها به گونه ای طراحی شوند که دقیقا مناسب کار و خدماتی باشد که آن شرکت ارائه می دهد . برای مثال می توان گفت یک شرکت معماری به نورپردازی ، میزهای مخصوص ، فضاهای مناسب برای طراحی و ... نیاز دارد که یک شرکت بیمه به آن ها نیازمند نیست و در عوض به نوعی دیگر از فضاها و میزها نیاز دارد . توجه به این نکته باعث تاین بیشتر رفاه کارمندان نیز می شود و می تواند روی انرژی آن ها و راندمان کاری شرکت تاثیر مثبت بگذارد .

انتخاب یک سبک

انتخاب یک سبک و طراحی طبق ویژگی ها و مشخصاتی که آن سبک دارد هم می تواند کار طراح را آسان تر کند و هم می تواند روی یکپارچه و هماهنگ بنظر رسیدن دکوراسیون اداری تاثیر بگذارد . به همین علت در ابتدا با مشورت با کارفرما و نوع خدمات شرکت باید یک واحد را انتخاب کرده ، ویژگی ها و مشخصات و جزییات آن سبک را بررسی نموده و طراحی را با توجه به همین نکات شروع نمایید . این سبک می تواند روی طراحی فضاها و طراحی تک تک عناصر تاثیر بگذارد . از جمله سبک های مختلفی که برای دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به سبک کلاسیک ، سبک مدرن ، سبک مینیمال ، سبک اسپورت و ... اشاره نمود . 



 

سخن پایانی 

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا که یکی از شرکت های نمونه در زمینه ی دکوراسیون اداری در ایران می باشد که دارای تجربه ی کافی و کارنامه و رزومه ای پربار در این باره می باشد و در بخش پروژه ها در سایت www.hiradana.com  تمامی نمونه کارهای آن قابل مشاهده است . شما می توانید با دفتر این شرکت از طریق شماره 09125754921 تماس گرفته و با برقراری ارتباط با مهندسین و طراحان آن و توضیح پروژه ی دکوراسیون خود از مشاوره و دیگر خدمات شرکت بهره مند شوید . تجربه و مهارت این مهندسین تضمین رضایت شما از نتیجه ی نهایی دکوراسیون اداری شرکتتان خواهد بود .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 869]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن